Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ARB βιντεακι

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 09:16

blackchris έγραψε:Παντελή πόσο κοστίζει έαν πίσω KAM για Vitara με την τοποθέτηση ?


Φίλε blackchris

Το ΚΑΜ για τα SJ410/413 στοιχίζει 1300 Ευρώ (κάτι καλύτερο νομίζω ότι μπορεί να γίνει για τους φίλους του φόρουμ) και η τοποθέτησή του γύρω στα 300 με 350 Ευρώ (μαζί με τα λάδια).
Ειδικά στα Suzuki το σετ συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τα ρουλεμάν των ημιαξονίων.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο το 100% κατ' επιλογή σύστημα (με ενισχυμένα ημιαξόνια κλπ κλπ) και αναμένουμε να ετοιμαστεί και το περιορισμένης ολίσθησης γκρουπ για να υπάρχουν και τα δύο στην ίδια μονάδα.

Για τα VITARA τώρα αναμένουμε να αρχίσει η λιανική διαθεσή τους γύρω στα τέλη Ιανουαρίου.

Και έπονται τα των Grand Vitara και το εμπρός για τα SJ410/413.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 09:31

:shock: :shock: 1300 + 350 =1650 € μόνο για πίσω ?? Να υποθέσω αλλα 1650 € για μπροστά δηλαδή 3300 € τρεις χιλιάδες εξακόσια ευρώ ??? Με το συμπάθειο αλλά με τόσα χρήματα αγοράζω αυτοκίνητο.
Με 1200 € ο Αμοργιανός μου βάζεις μπλοκέ μπρος - πίσω μαζί με τα λάδια τα ξύδια τα ζουμιά και τα γουρουνόπουλα. Με τέτιοα κόστη πιστεύει ο κόσμος οτι το 4χ4 είναι ακριβό "'αθλημα" για λίγους ενω δεν είναι καθόλου έτσι.
Αλήθεια Παντελή έχεις δει την δουλειά του Αμοργιανού ? Ίσως σας ενδιαφέρει για τον σύλλογο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 09:39

Φίλε blackchris με τον Μιχάλη έχουμε επαφή εδώ και πολύ καιρό και έχουμε συζητήσει και το θέμα της δημιουργίας μπλοκέ και για τα Landies όταν θα λασκάρει. Του έχω μάλιστα και έτοιμο πίσω άξονα για να "παίξει" όταν βρεί τον χρόνο.

Η διαφορά τιμής όμως δικαιολογείται καθώς μιλάμε για ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό σύστημα και αντοχές και όχι για μία απλή κατασκευή που μπλοκάρει το γκρουπ του διαφορικού.

Και στην συγκριση τιμών συγκρίνεις το ένα με τοποθέτηση και το άλλο χωρίς.

Κάθε σύστημα έχει τιμή ανάλογη με αυτά που σου δίνει.

Και εκεί είναι που το ΚΑΜ ξεχωρίζει καθώς τα δίνει ΟΛΑ πιό ενισχυμένα σε τιμή που τα άλλα δεν μπορούν. Αν βάλεις ενισχυμένο φορέα διαφορικου, τετράκιδο γκρουπ, ημιαξόνια και ρουλεμάν και στα άλλα μπλοκέ θα δείς ότι θα πάνε ακόμη ακριβότερα από το ΚΑΜ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 10:00

Παντελή ΚΑΜ με τοποθέτηση 1350 € Αμοργιανός με τοποθέτηση ~ 600 € για πίσω πάντα.
Σίγουρα τα ΚΑΜ έχουν όλες αυτές τις τερατώδεις ενυσχήσεις αλλά πόσοι τις χρηάζονται πραγματικά ? Προσωπικά πηγαίνω μόνο σε εκδρομές και το αμάξι σίγουρα δεν καλοπερνάει και με το ARB δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας απλώς το απορρίπτω λόγω εξωφρενικής τιμής (και ποιότητας αν και ξαναλέω δεν είχα πρόβλημα).
Γιατί να δώσω λοιπόν 1200 +300€ για ARB και 1300 +350 € για ΚΑΜ και να μην βάλω Αμοργιανού με το 1/2 - 1/3 των χρημάτων ?
Άσε που και σε αγώνες που χρησιμοποιούν τα μπλοκέ του κανένα δεν έχει σπάσει. Άντε να είναι κάποιος σουπερουαου extrem και να βάλει και 2 ενισχυμένα ημιαξόνια ........... ε σιγά τα λάχανα πόσο έχουν αυτά ?
Πάντως μεταξύ ARB και KAM η τιμή του KAM είναι δελεαστική για αυτά που προσφέρει.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 10:05

Φίλε blackchris γειά και πάλι,

το σύστημα του Μιχάλη είναι όντως εξαιρετικό και κυρίως πολύ απλό (το βασικό χαρακτηριστικό των καλών και αξιόπιστων ιδεών και εφαρμογών)

Για το λόγο αυτό και τον έχω από δίπλα για να κάνουμε κάτι και για τα Landies.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 10:22

Αχα ! Βρέθηκε ο ένοχος που καθυστερεί την κατασκευή του δικού μου :lol: Στην πυρά :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 10:25

ΜΠΑ !!!

καλά θα ήταν να ήμουν εγώ.

Ο Μιχάλης έχει το δικό του πρόγραμμα και πολύ καλά κάνει.

Πάντως ευτυχώς και μου το υπενθύμισες και του έστειλα και άλλο ένα e-mail σήμερα να του θυμίσω ότι υπάρχει πλέον ο άξονας άμεσα διαθέσιμος.

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες