Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιός μαστορεύει το Land Rover του;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 17:26

DRAKOS έγραψε:
ekarpod έγραψε:Τα μαστόρια πάντως θα έπρεπε να κάνουμε σύλλογο, να βρούμε και χώρο, να μαζευόμαστε και να παραδίδουμε σεμινάρια, ο καθένας στον τομέα του...

Με την μπύρα μας τα εργαλεία μας και τα ανταλλακτικά μας...

Πόσοι είμαστε.

Καμμιά οικονομοτεχνική μελέτη?

Καμμιά παλιά αποθήκη ?
Έχει κάτι παρατημένα τολλ, στο παλιό στρατόπεδο της Μαλακάσας, να γλύφεις και τα δάχτυλα σου. Αλλά πρώτον δεν ξέρω αν τα δίνουν και δεύτερο για σένα πέφτει κάπως μακρυά.


Από Αττική οδό είμαι Μαλακάσα σε 40' δεν έχω πρόβλημα, αλλά συγγνώμη τι είναι το τολλ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 17:36

Είναι εκείνες οι μακρόστενες λυόμενες ημικυκλικές αποθήκες από κυματοειδή λαμαρίνα που χρησιμοποιούσε ο στρατός. Παιδάκι μου που έκανες φαντάρος?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Φεβ 2007, 17:53

Γειά σου Μανώλη,

είναι εκείνα τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ στρατιωτικά συνήθως κτίρια που μοιάζουν με μισά παραχωμένα στο έδαφος βαρέλια. (μοιάζουν, δεν είναι βαρέλια΄ απλώς η οροφή τους είναι κυματιστή όπως των βαρελιών)

-----------------

Οσο για την ερώτηση,

αλλαγές σε τακάκια, λαδάκια, περιφερειακά λουριά, ηλεκτρολογικές εργασίες, ελαφριές έως και μέσες φαναρτζοδουλειές, αλλαγές σε τρόμπες συμπλέκτη κλπ

Σύστημα φρένων και διεύθυνσης ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΩ καθώς θεωρώ ότι για αυτά είναι ασφαλέστερο να βάζει το χέρι του άνθρωπος που ξέρει περισσότερα, έχει περισσότερη εμπειρία και μπορώ (πλέον) να εμπιστεύομαι με την ζωή της οικογένειάς μου και των άλλων που βρίσκονται στο δρόμο.
Σαφώς και μπορώ να τα κάνω αλλά μιά και είναι (τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης) ΑΜΕΣΑ συνδεδεμένα με την ασφάλεια του οχήματος προτιμώ να αφήσω κάποιον που επαγγελματικά ασχολείται με αυτά.

Από κινητήρα και κιβώτιο δυστυχώς ο χώρος δεν βοηθά.

Οταν όμως συμβαίνει κάτι που θέλει σχετική επισκευή τότε είμαι δίπλα στον μάστορα και τα φτιάχνουμε μαζί (πιό πρόσφατη σχετική ιστορία η πλήρης ανακατασκευή και επισκευή του αυτομάτου κιβωτίου της μίας καμήλας)

Για τα κυλινδράκια των φρένων Μανώλη υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης των ΑΚΡΙΒΩΝ εργοστασιακών που είναι σιδερένια με επιχρωμίωση με άλλα μή εργοστασιακά τα οποία είναι ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΑ και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ (και δεν πρόκειται να ξεφτίσουν ή σκουριάσουν σχεδόν για το υπόλοιπο της ζωής του οχήματος)

Από λάδια τείνω να συμφωνήσω με τον Μανώλη για τα λάδια του κινητήρα αλλά ΠΑΝΤΑ με χρήση ενός πρόσθετου που μειώνει τις τριβές (συγκεκριμένο το οποίο και χρησιμοποιώ σε ΟΛΑ μου τα αυτοκίνητα από το 1982/3)
Για το σύστημα μετάδοσης όμως προτιμώ την λύση του ακριβού και καλού λιπαντικού αλλά πάλι ΜΑΖΙ με ειδικό πρόσθετο/βελτιωτικό πλέον το οποίο και έχει δείξει να "δουλεύει" σωστά. Παλαιότερα ΔΕΝ έβαζα το βελτιωτικό αλλά τώρα πλέον θα προσπαθώ να το βάζω, τουλάχιστον στις βαλβολίνες των διαφορικών. Για το κιβώτιο στην επόμενη αλλαγή θα μπει το REDLINE μετά από τις σχετικά θετικά σχόλια που γράφτηκαν και στο φόρουμ μας.

ΣΤΕΦΑΝΕ !!!! έχω κάτι καγκελάκια για κόψιμο και οξυγονοκόλληση. Σε παίρνει ο δρόμος κατά Ωρωπό μεριά???? (κερνάμε ταραμοσαλάτα και χταποδάκι με κοφτό μακαρονάκι) (Πλάκα κάνω για το κόψιμο και την οξυγονοκόλληση)

Α, ναι και οι εργάτες επισκευάζονται και συντηρούνται στο σπίτι. (αδιαβροχοποιούνται κιόλας)

===========

Τελικά είναι και αυτό ένα από τα καλά των Landies (όπως και των παλαιοτέρων Jeep και των Suzuki/Santana SJ410/413)
Eίναι κάτι μεταξύ LEGO, PLAYMOBIL και ΜΕCCANO και μπορούν τα αγοράκια (ξέρω και ένα δύο κοριτσάκια) να παίζουν τον μικρό μάστορα μαζί τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 17:55

DRAKOS έγραψε:Είναι εκείνες οι μακρόστενες λυόμενες ημικυκλικές αποθήκες από κυματοειδή λαμαρίνα που χρησιμοποιούσε ο στρατός. Παιδάκι μου που έκανες φαντάρος?


στις μοδίστρες (το ήξερα ότι θα ρωτούσες)...

το φαντάστηκα ότι κάτι παρόμοιο είναι, αλλά πως θα κουβαληθεί - υποθετικα λέω τέτοιο πράγμα, εκτός αν εννοείς κατάληψη εγκαταλειμμένου τολλ?

και πάλι δεν είναι λύση, για τέτοιες δουλειές χρειάζεται παλιά αποθήκη, να κλείνει όμως, να μπορεί να έχει και στοιχειώδη, νερό, ρεύμα κλπ

Ατιική δύσκολα, να πάμε όλοι επαρχία...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 18:05

pantg έγραψε:Γειά σου Μανώλη,

Για τα κυλινδράκια των φρένων Μανώλη υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης των ΑΚΡΙΒΩΝ εργοστασιακών που είναι σιδερένια με επιχρωμίωση με άλλα μή εργοστασιακά τα οποία είναι ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΑ και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ (και δεν πρόκειται να ξεφτίσουν ή σκουριάσουν σχεδόν για το υπόλοιπο της ζωής του οχήματος)

Χαιρετώ


Τα έχω δεί στο autopost. Υπάρχουν και εδώ ή πρέπει να φέρω από έξω?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 18:14

Ένοια σου, και γω στις μοδίστρες τις μπλε ήμουνα. Εμένα αυτό που μου λείπει δεν είναι το γκαράζ, γιατί έχω μεγάλη αυλή και όταν μαζευόμαστε γίνεται πανικός. Αυτό που μου λείπει είναι ένα αναβατόριο, να μπορώ να μπένω αποκάτω απο το αυτοκίνητο να πίνω τον καφέ μου, χωρίς να κυλιέμαι σαν το γουρούνι. Ευτυχώς που είναι ψηλό και χωράω έστω και ξαπλωμένος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 18:20

Νόμιζα ότι μοδίστρες ήταν μόνο στο ναυτικό...

Αμα έχεις μεγάλη αυλή γιατί δεν σκάβεις να φτιάξεις μιά ράμπα?

Εγώ στο νέο σπίτι έφτιαξα από την αρχή ράμπα μέσα στο γκαράζ και έλυσα το πρόβλημα, αλλά και έξω μιά χαρά είναι.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 18:27

Μοδίστρες λέγαμε τους διαβιβαστές. Του ναυτικού τους λέγαμε χαρτογιακάδες. Το έχω σκεφτεί και γω για ράμπα αλλά δεν μου αρέσει να κατεβαίνω εκεί γιατί μου φαίνεται σαν τάφος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Φεβ 2007, 18:59

Aλλη μιά μοδιστρούλα δίνει το "παρών" λοιπόν.

Μοδίστρες είναι ΜΟΝΟ οι αεροπόροι γιατί μας δίνανε το σετ με τα ραφτικά για να ράβουμε τις "πουλάδες" στα μανίκια.

(ήταν κανείς σας διαβιβαστής? μπας και βγούμε να έχουμε αλληλογραφήσει και μέσω στρατού/αεροπορίας/ναυτικού)

====================================

Δίνω το θεϊκό κορμί μου (του Βούδα) για ένα αναβατόριο επίσης.

Συμφωνώ απολύτως με το θέμα του "τάφου". Θα περάσουμε αρκετό καιρό εκεί μέσα από κάποια στιγμή και μετά. Ας μην κάνουμε προπόνηση από τώρα..... (άσε που εμάς τους στρουμπουλούς δεν μας βολεύουν καθώς χωράμε δύσκολα εκεί μέσα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Φεβ 2007, 19:14

DRAKOS έγραψε:Μοδίστρες λέγαμε τους διαβιβαστές. Του ναυτικού τους λέγαμε χαρτογιακάδες. Το έχω σκεφτεί και γω για ράμπα αλλά δεν μου αρέσει να κατεβαίνω εκεί γιατί μου φαίνεται σαν τάφος.


Tα φορτηγά τα φτιάχνουνε σε ράμπες και όχι σε γρύλλους (αν και τα τελευταία χρόνια βγήκαν και μεγάλοι γρύλλοι)..

Η ράμπα είναι μεγάλη δουλειά, δεν καταλαβαίνω γιατί νιώθεις άβολα αφού το μόνο σίγουρο από την στιγμή της γέννησης είναι ότι θα πεθάνουμε...

Αμα δεν το αντέχεις, βάζεις καλό φωτισμό στα πλάγια και δουλεύεις όρθιος τέλεια...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Φεβ 2007, 19:29

Για να μην ανοίξω ολόκληρο θέμα, για μια μονο πρόταση-ποστ , εκμεταλλεύομαι εδώ τον χώρο. (σορρυ)

Μάγκες, οποιος γουστάρει Πάτρα-Καρναβάλι για Π.Σ.Κ.Δ. μπορώ να φιλοξενήσω ένα ζευγάρι σε υπέρ διπλό κρεβάτι + άλλο ένα ζευγάρι στρωματσάδα και άλλους 2 σε μονα κρεβάτια (+1 μικρόσωμο, σε τριπλό καναπέ).

Οποιος (η οποιοι) δηλώσει πρώτος συμμετοχη έχει προτεραιότητα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 19:31

Τελικά φαίνεται ότι ο μισός ελληνικός στρατός είναι μοδίστρες. Εγώ ήμουν διαβιβαστής του όπλου των διαβιβάσεων με μπλέ οπλόσημο. Για αυτό μας λέγανε μπλέ μοδίστρες εν αντιθέσει με τους διαβιβαστές πεζικού,που τους έλεγαν κόκκινες μοδίστρες.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Φεβ 2007, 19:35

Εγώ ήμουν στο Τεχνικό (πεζικό) 136 σειρά.

Τους ναύτες , τους λέγαμε ασβέστοκώλες και τους αεροπόρους, φτερωτές.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Φεβ 2007, 19:40

Αν δεν είχα αναβολή λόγω σπουδών θα πρέπει να ήμαστε σειρές. Του 59 είσαι?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Φεβ 2007, 19:42

δέκατος- 58 :oops:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες

cron