Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2004, 00:57

Discoman,

φώναξε υδραυλικό να σου αλλάξει το καζανάκι.

Οι άξονες κομμάτι δύσκολο να σου κάνουν το βουητό που λες, εκτός και αν έχεις και κραδασμούς στο αυτοκίνητο στις ίδιες ταχύτητες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Μαρ 2004, 08:02

Συμφωνω με τον προλαλησαντα μαλλον καζανακι ειναι.
Εχω και εγω θορυβο μετα τα εκατο αλλα ειναι απο τα λαστιχα,με τα προηγουμενα που ηταν δρομου ηταν μια χαρα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2004, 08:38

Vageli,

βγάλε του τις αρβυλες και φόρεσέ του αθλητικά.

Και μην ξεχνάς τις γόβες. Το τακούνι κάνει θαύματα στη λάσπη.

(πλάκα κάνω)

Χαιρετώ και χρόνια σου πολλά για αύριο
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 24 Μαρ 2004, 14:03

vagelis έγραψε:Εχω και εγω θορυβο μετα τα εκατο αλλα ειναι απο τα λαστιχα,με τα προηγουμενα που ηταν δρομου ηταν μια χαρα.


Δεν ντρέπεσαι να αποκαλείς τα λάστιχα σου του δρόμου ?
Τι θα σκεφτεί ο λαστιχάς που στα πούλησε ? :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2004, 17:11

Μάλλον ότι έγινε "νταβάς" και δεν το ξέρει...........

Από την άλλη πλευρά τί να πείς και για τα άλλα λάστιχα που τους αρέσει να κυλιούνται στον βούρκο...........

Σοδομα και Γομορα το κάναμε εδώ πέρα

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 25 Μαρ 2004, 07:05

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2004, 11:56

Kαλά, τώρα πού ξεφύτρωσαν αυτά τα μικρόσωμα γιαπωνεζάκια????

Μήπως λέει κάτι το ότι οι γιαπωνέζοι αυτοκράτορες πήγαιναν σε Αγγλικά σχολεία και έμαθαν να οδηγούν αλά αγγλικά (τί αναποδιά και αυτή.......)

Τα πιό πάνω έτσι για να κάνουμε συζήτηση τώρα.

Κάθε όχημα έχει τα καλά του και τα κακά του.

Τα λαντ ρόβερ πχ έχουν για κακό το ότι χαλάνε.
Και για καλό το ότι χαλάνε επίσης και έχουμε κάτι να ασχολούμαστε.

Αντε τώρα κλείνω. Πάω να αλλάξω τακάκια στην καμήλα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Μαρ 2004, 19:31

Kαι επειδη τα προβληματα ειναι για να τα λυνουμε ακουστε και αυτο. Στο δεξι τροχο ειδα υγρα [ μαλλον φρενων] το περιεργο ειναι οτι δεν εχω προβλημα φρενων μετα την διαροη . Τι να συμβαινει αραγε? Σιγουρα αυτο πρεπει να ειχε συμβει παλαιοτερα και στον προηγουμενο ιδιοκτητη γιατι το χρωμα της αλουμινενιας ζαντας ηταν φθαρμενο. Τι λες ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 29 Απρ 2004, 22:17

discoman έγραψε:Συναδελφε διαπιστωνω ενα βουητο στα 110 με 120 χοντρο μπασο ηχο . Μπορει να ειναι το τελικο καζανακι που αλλαξα , και δεν εβαλα το γνησιο ,μπορει να θελουν οι αξονες ευθυγραμιση? /δεν ξερω αν στεκει το τελευταιο / η ειναι φυσικος ηχος του αυτοκινητου? Εσενα πως ακουγεται στην ιδια ταχυτητα?
Τελικα παρελαβα σημερα απο αγγλια ενα τεραστιο κοματι εξατμισης περιλαμβανει και το μεσαιο καζανακι γνησιο και τι μαθαινω . Το τελικο καζανι τρυπαει ευκολα μες στο χρονο λογω κακης εργοστασιακης σχεδιασης .Δεν φευγει ευκολα η υγρασια απο μεσα αν κινειται για λιγα χιλιομετρα Ομως αν ανοιξουμε μια τρυπουλα τρια χιλιοστα στο πισω μερος στο καζανακι no problem καλο ε ? Ολα τα περιεργα και τα παραξενα στο disco θα το βρεις .Εσεις φιλοι discovioi εχετε εμπειρια στο θεμα ? Οταν το τοποθετησω θα επανελθω .
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Απρ 2004, 19:57

Φίλε discoman,

το πρόβλημα του σαπίσματος των λαμαρινένιων εξατμίσεων υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται σε πόλη ή για λίγο χρόνο κάθε φορά που κινούνται.
Αυτό συμβαίνει γιατί αν είναι καλή είναι η καύση σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως τότε πάντοτε παράγεται ΚΑΙ νερό.

Αν λοιπόν η διαδρομή που κάνουμε είναι μικρή και δεν υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία στο όλο σύστημα της εξάτμισης, τότε οι υδρατμοί και το νερό παραμένουν μέσα στα καζανάκια (αλλά και στις σωληνώσεις και ιδίως κοντά στις κολλήσεις) με αποτέλεσμα μετά από καιρό να υπάρξει σάπισμα και τρύπημα στα στοιχεία της εξάτμισης.

Μόνη λύση οι ανοξείδωτες εξατμίσης ή το να κάνεις ΜΟΝΟ μακρινά ταξίδια (κομμάτι δύσκολο αυτό)

Χαιρετώ και με 'γειές την καινούργια εξάτμιση.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 22 Μάιος 2004, 15:29

kαιρο εχουμε να τα πουμε φιλοι .Λοιπον η εξατμιση εξ αγγλιας τοποθετηθηκε και ειναι μουρλια .Ανοιξα και μια τρυπα στο κατω μερος για να προλαβω την γρηγορη σκουρια , Τωρα θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος οσο αναφορα για μια καλυτερη μονοση στην καμπινα και οπου αλλου χρειαζεται και αν το αποτελεσμα θα αξιζει τον κοπο Αρχηγε που εισαι.?
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Μάιος 2004, 08:31

Discoman γειά σου,

ηχομόνωση μπορείς να κάνεις με δύο τρόπους.
Ειτε αγοράζοντας ηχομονωτικά υλικά με το μέτρο από εδώ (την Ελλάδα) και κόβοντας - ράβοντας πάνω στο αυτοκίνητό σου

Ειτε τοποθετώντας ένα πλήρες σετ ηχομόνωσης με διαφορετικών ειδών υλικών για κάθε σημείο του αυτοκινήτου και κομμένα από πριν με το ακριβές σχήμα κάθε σημείου που πρόκειται να τοποθετηθούν.

Στα αυτοκίνητά μου προτιμώ τη δεύτερη λύση και αυτή προτείνω και για τα αυτοκίνητα φίλων που επιθυμούν να τα κρατήσουν για καιρό και να κάνουν σωστή δουλειά για την βελτίωσή τους.

Το σετ έρχεται από την Αγγλία. Ο Εγγλέζος μάλιστα έχει μείνει τόσο ευχαριστημένος από τις πωλήσεις που δέχθηκε μέσω συστάσεων του Συλλόγου που τελικά με έκανε διανομέα του για την Ελλάδα.

Το κόστος ανέρχεται στα 620 Ευρώ μαζί με φόρους και έξοδα αποστολής από Αγγλία. Ανεβαίνει τόσο ψηλά γιατί είναι πολύ βαρύ (περίπου 70 κιλά σύνολο) αλλά καλύπτει όλο το αυτοκίνητο.

Φίλος που το έβαλε τελευταία στο Discovery Μpi του έκανε τα εξής σχόλια.
" Μετά την εμπειρία αγοράς, εγκατάστασης και χρήσης των ηχομονωτικών
σας θα ήθελα να σας γνωρίσω τα ακόλουθα:
1. O συνεργάτης σας στην Ελλάδα είναι άκρως εξυπηρετικός μας
παρέδωσε το πλήρες σέτ εντός λίγων ημερών και μάλιστα στον τόπο κατοικίας μας με τις οδηγίες εγκατάστασης μεταφρασμένες στα Ελληνικά
2. Η εγκατάσταση του σετ ήταν εξαιρετικά εύκολη τα κομμάτια είχαν
καλή εφαρμογή αφού σε αυτό βοήθησαν οι οδηγίες στη γλώσσα μας και η
αρίθμηση των κομματιών.
3. Το αυτοκίνητο είναι τώρα σαφώς αθόρυβο στο εσωτερικό του σε όλη
την γκάμα ακουστικών συχνοτήτων και λειτουργίας του κινητήρα, κιβωτίου και διαφορικών.
4. Το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο του αδελφού μου (suzuki
jimny) το οποίο απο το εργοστάσιο διαθέτει υποτυπώδη ηχομόνωση
""""

(Νικόλα σε ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια)

====

Σετ της ίδιας εταιρείας έχουν τοποθετηθεί με ίδια καλά σχόλια από τους ιδιοκτήτες τους σε D90, D110 και Range Rover Classic 300Tdi το οποίο έφτιαξα για καλό μου φίλο και ο οποίος έχει εντυπωσιαστεί από την διαφορά στην μείωση θορύβου σε σύγκριση με το discovery Mpi (1993 μοντέλο) που είχε πριν του φτιάξω το RaRo και ας είναι το Range πετρελαιοκίνητο.

Αν προτιμήσεις την φθηνότερη λύση από Ελλάδα να προσέξεις τα ηχομονωτικά υλικά που θα αγοράσεις να είναι τύπου closed cell foam, να είναι 100% αδιάβροχα (δηλαδή να μην απορροφούν υγρασία και νερό), να είναι καλυμένα με αλουμίνιο για τον χώρο του κινητήρα και να έχουν χοντρό λαστιχένιο εξωτερικό περίβλημα για τον χώρο των επιβατών.

Αυτά. Αν με χρειαστείς επικοινωνείς απευθείας μαζί μου.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 16 Ιουν 2004, 11:10

Αγαπητέ όντας κάτοχος του disko mpi αλλά και του disko v8 σου προτείνω να βάλεις και σύστημα ελένγχου έσω-έξω θερμοκρασίας αλλά και του αιρκοντισιον που ήδη έχει το αυτοκινητό σου,αλλά δεν λειτουργεί σαν κλιμά,αλλάκαι προειδοποίησης πάγου στο οδόστρωμα,τοποθετόντας στο ταμπλό σου σαν να είναι εργοστασιακο!το τσεκ τεμπ!!για λεπτομέριες δες το φορουμ του FORD MAVERICK
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 17:11

ΕΧΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΝΑΣΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ LR 69 ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΒΛΑΒΙΟΥΣ ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΒΛΑΒΗ = DISCO ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΒΛΕΠΕ ΟΔΗΓΟΣ DISCO STH ΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ LR GIAMARELOY ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΣΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΛΑΒΙΟΥΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΕΙ ΛΕΣΧΗΣ . ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ DISCO :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 02 Φεβ 2005, 18:37

Επανερχομε για τις τελευταιες οδηγιες και λεω Μην του δινεται καμια σημασια γιατι ετσι μονο καταλαβαινει και ειναι υπακουο Μην το λυπαστε χρησιμοποιηστε την μεθοδο μαστιγιο και καροτο και ετσι δεν θα εχετε κανενα προβλημα .Νομιζω οτι ημουν σαφης
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες