Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σημειο ελξης

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 12:59

Γιώργο μου να είναι καλά τα μαθήματα Δικαίου στην Ανωτάτη Εμπορική.

Θεματα αστικών και ποινικών ευθυνών άπτονται του δικού σου εργασιακού αντικειμένου αλλά αντί να είσαι πειραχτήρι γιατί δεν παίρνεις μία ΣΩΣΤΗ θέση επί του θέματος?

Ειναι ασφαλέστερο για την νομική κάλυψη των χρηστών να χρησιμοποιούν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ εξαρτήματα σε εφαρμογές που άπτονται σαφώς θεμάτων ασφαλείας ή όχι????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Σεπ 2007, 13:47

Ναι, εφ' όσον μπορείς να αποδείξεις ότι έκανες ορθή χρήση και εντός των προδιαγραφών.

Κατά τα λοιπα συμφωνω με τον Βαγγέλη. Πιασε τον κινέζο και κουρευτόν.

Και μαις και τέθηκε το θέμα, τα aftermarket που χρησημοποιούμε είναι
α) Πιστοποιημένα ???
β) Street Legal ???

Κύριε δικηγόρε τα φώτα σου (όχι να του αλλάξεις τα φώτα).
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 13:53

η πιστοποιηση εξαρτηματων ή λοιπου υλικου πρεπει να συνοδευεται και απο αντιστοιχη δυνατοτητα αποδειξεως ΟΡΘΗΣ χρησεως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 18:06

H απόδειξη της ορθής χρήσης επιβάλεται μόνο αν μπορέσει ο κατήγορος να αποδείξει ότι έγινε ΛΑΘΟΣ χρήση (καθώς υπάρχει πάντα η, υποτιθέμενη, αρχή του ότι επιβάλεται να αποδεικνύεται η παρατυπία/παρανομία και όχι η αθωώτητα, κάτι σαν την ψήφο της Αθηνάς αν θυμάμαι καλά????)

Ειναι όμως ΑΚΡΑΔΑΝΤΟ επιχείρημα της υπερασπίσεως το να έχουν χρησιμοποιηθεί τα ενδεδειγμένα μέσα και με τις απαιτούμενες προδιαγραφές και από πηγή εμπιστοσύνης.

Αντίθετα είναι ΑΚΡΑΔΑΝΤΟ επιχείρημα της κατηγορούσης πλευράς ότι χρησιμοποιήθηκε τυχαίο και προχειροφτιαγμένο εξάρτημα άρα εκ των πραγμάτων θα αποδεικνύεται προσπάθεια του κατηγορουμένου για περιορισμό κόστους, ελλειπή φροντίδα για περιορισμό ατυχήματος κλπ (όπως θα ισχυρίζονται αυτοί και θα έχουν δίκαιο αφού ούτως ή άλλως αυτό θα έχει αποδειχθεί εκ των πραγμάτων ελλατωματικό ή κάτω του απαιτουμένου ορίου ασφαλείας)

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μην δέχεσθαι το προφανές και αυτονόητο.
Το πιστοποιημένο εξάρτημα ΤΥΠΙΚΑ είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιό ασφαλές στη χρήση.
Αν για μερικά ευρώ ή για την περηφάνεια της διαφωνίας υπάρχει ακόμη επιμονή στο ότι αυτή η μικρή διαφορά στα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε κάτι τόσο επικίνδυνο και σοβαρό αξίξει μία ανθρώπινη ζωή ή έναν τραυματισμό δεν θα το συνεχίσω άλλο.

Απλώς υπενθυμίζω μία συζήτηση που είχε γίνει προ καιρού για την αναγκαιότητα ύπαρξης υπεύθυνης δηλώσεως απαλλαγής από ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ευθύνες σε περίπτωση που κάποιος βοηθάει κάποιον και κάτι πάει στραβά.

Εσείς τι θα προτιμούσατε? Να σας βοηθήσουν με πιστοποιημένο και σωστά ηλεγμένο εξοπλισμό ή με "σπιτικές" κατασκευές?
Και πάλι η απάντηση είναι αυτονόητη και προφανής.

-----------

Δημήτρη τα aftermarket JATEs σπανίως έχουν πιστοποίηση.
Το γνήσιο εργοστασιακό είχε. Δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή το όριο παραμορφώσεως και το όριο θραύσεως (είναι διαφορετικό όπως μπορείς να καταλάβεις καθώς πρώτα παραμορφώνεται για να μπορεί να προειδοποιεί για την επερχόμενη θραύση). Αν το θέλεις να ψάξω να το βρώ. Κάπου θα το έχω στα αρχεία μου.

Street legal δεν χρειάζεται να είναι καθώς η πλειονότητα των περιπτώσεων που χρησιμοποιούνται τα JATEs κανονικά έχει να κάνει με στρατιωτικές ή εκτός δρόμου χρήσεις. Οπως θα ξέρεις οι ασφαλιστικές καλύψεις συνήθως ΔΕΝ καλύπτουν την χρήση εκτός δρόμου, τις αγωνιστικές και στρατιωτικού ή ανταγωνιστικού χαρακτήρα δραστηριότητες.
Για αυτό και με βλέπεις ιδιαίτερα επιφυλακτικό στα θέματα αυτά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Σεπ 2007, 18:16

Πολυ μπλα μπλα για το τιποτα,μηπως τα περιβοητα ηλεκτρικα της λουκας που δεν ηξερες που θα σε αφησουν δεν ηταν πιστοποιημενα ; η ολα αυτα τα εξαρτηματα που χαλανε στα φρη λαντερ και εχουν αγανακτηση τους ιδιοκτητες τους δεν ειναι; ασε δε για τα κινεζικα ηλεκτρικα σκευη εχουν ενα CE ισα με το μποι τους και ομως καποιοι παθαινουν ηλεκτροπληξια ασε δε τα παιγνιδια της ματελ ολα πιστοποιηση εχουν.
Παντως τα δικα μου τζειτ σιγουρα εχουν σημειο θραυσεως διπλασιο απο τα πιστοποιημενα,γιατι τα εφτιαξα εγω και θελω να ζησω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 20:33

Βαγγέλη επειδή θέλω να ελπίζω ότι γνωρίζουμε πλέον μερικά πράγματα ο ένας για τον άλλον δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να δέσω το αυτοκίνητό μου στα δικά JATEs. Ειμαι σίγουρος ότι τα έχεις φτιάξει υπέρ του δέοντος γερά και σωστά (ιδίως αν τα έχεις κολλήσει και ο ίδιος)

Αν ο φίλος griou γνωρίζει από κράματα μετάλλων, αντοχές βιδών και σπειρωμάτων και από συγκολλήσεις και τα φτιάξει μόνος τους τότε είμαι επίσης σίγουρος ότι θα φτιάξει το ίδιο γερά και ασφαλή με τα δικά σου ή με αυτά που θα έφτιαχνε ο καθένας μας αν είχε τις απαιτούμενες γνώσεις και την εμπειρία (γιατί οι συγκολλήσεις δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων και θεωρητικών προδιαγραφών αλλά πολύ περισσότερο θέμα εμπειρίας).

Ομως επειδή αυτό δεν μπορώ να το ισχυρισθώ για εμένα ή ακόμη περισσότερο για αγνώστους προτιμώ να έχω στα χέρια μου ένα πιστοποιημένο εξάρτημα όταν το αγοράζω.

Κάτω από το πρίσμα λοιπόν της απορείας του φίλου griou θεωρώ τουλάχιστον ανεύθυνο και πιθανόν έως και επικίνδυνο να του προτείνω σαν δική μου άποψη μία ιδιοκατασκευή για κάτι τόσο σοβαρό.

Νομίζω πως μπορώ να έχω το δικαίωμα της γνώμης μου ιδίως όταν αυτή ζητάτε ανοικτά σε ένα ελεύθερο φόρουμ.

Οι πιστοποιήσεις ΔΙΝΟΥΝ το δικαίωμα σε περιπτώσεις αστοχείας ή μειωμένης αντοχής/ποιότητας να ζητηθούν αποζημιώσεις από τους κατασκευαστές. (για αυτό και στην ουσία υπάρχουν)
Αν δεν υπήρχαν οι εταιρείες δεν θα είχαν υποχρέωση να αποζημιώνουν.

Τελικά όμως γιατί τραβάει αυτή η ιστορία τόση ώρα?

Οποιος θέλει μπορεί να τα φτιάχνει μόνος του όλα. Μεράκι και όρεξη να υπάρχει. Και αν κάνει κάτι λάθος το πολύ πολύ να φάει άδικα τον εαυτό του ή κάποιον άλλον άτυχο και να τον πληρώνει μιά ζωή.
Οποιος θέλει μπορεί να το αγοράσει χωρίς πιστοποίηση. Και να φάει άδικα τον εαυτό του ή κάποιον άλλον άτυχο και να τον πληρώνει μιά ζωή
Οποιος θέλει μπορεί να το αγοράσει με πιστοποίηση. Και να φάει άδικα τον εαυτό του ή κάποιον άλλον άτυχο και έχει πολύ μεγάλες πιθανότητες να πάρει και λεφτά από πάνω.

Τα πράγματα είναι απλά. Ας μην το κουράζουμε άλλο.

Πάω να δω τις σειρές μου στο NOVA και μετά για ύπνο, καληνύχτα σε όλους.

Χαιρετώ και καλό βράδυ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 20:49

το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 21:16

Γιώργο μου τις αμπελοφιλοσοφίες και τα ανεδαφικά ρητά ασε τα.

Οι Λακωνες δεν είχαν αστικά δικαστήρια ούτε αγωγές αποζημιώσεων.

Η εποχή μας, δυστυχώς εξαιτίας των νομικών, απαιτεί ΠΛΗΡΗ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ έκθεση των επιχειρημάτων όταν βάζουν εκείνοι το χεράκι τους.

Και αν σπάσει ένα JATE ring δεν θέλεις να δεις τα αποτελέσματα επάνω σου. Πίστεψέ με. Ούτε από σπασμένα συρματόσχοινα.

Οταν θα κάνεις σοβαρά πράγματα είμαι σίγουρος ότι το JATE που θα στηρίζεσαι θα θέλεις να έχει πιστοποίηση ή να το έχει φτιάξει και κολλήσει ο Βαγγέλης και όχι κάποιος άγνωστος ή μαθητευόμενος ή μεθυσμένος ή, ή, ή......

Αν είχες ποτέ την απόλυτη ευθύνη για τέσσερα άτομα και δύο αυτοκίνητα κρεμασμένα στον γκρεμό να ανεβοκατεβαίνουν επί δύο ώρες και να στηρίζονται μόνο στον εξοπλισμό σου δεν θα ήθελες να έχεις αγνώστου ποιότητας εξαρτημάτα. Οταν θα φτάσεις σε αυτό το σημείο τα λέμε. Προσωπικά το έκανα επί τρια χρόνια και είμαι σε θέση να μιλάω.

Για το λόγο αυτό και ΔΕΝ συστήνω την οικονομία ή τις πατέντες σε τέτοια θέματα ασφαλείας. Δεν το κάνω για εμένα και για τους γύρω μου και δεν το συστήνω σε τρίτους που ζητούν τη γνώμη μου.
Ο φίλος griou ζήτησε την γνώμη μου επί του θέματος και του την έδωσα.

Αν θέλεις να συζητήσουμε κάτι επί του θέματος των JATEs εντάξει.
Το γιατί προτείνω αυτά που προτείνω και γιατί γράφω όσο γράφω ανήκει πλέον σε άλλη ενότητα και ειλικρινά δεν βλέπω τον λόγο να το συνεχίζουμε.

Τους Λάκωνες άσε τους να Λακωνίζουν και να φιλοσοφούν.
Τον εξοπλισμό τους τον πρόσεχαν και βάσιζαν την ζωή τους σε αυτόν και στην βοήθεια και σωστή υποστήριξη των συναδέλφων τους και όχι σε αερολογίες και πρόχειρες υποδείξεις.
Εμένα δεν με αφορά η Λακωνία, κατάγομαι από την Βόρειο Ιταλία και εκεί μιλάμε πολύ και αποδεικνύουμε αυτά που λέμε.

Αντε το έχασα το UNIT και εξαιτίας σου (και της Λακωνίας)

Χαιρετώ και καλό βράδυ.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 21:19

μηδενα προ του τελους κακαριζε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Σεπ 2007, 21:43

vagelis έγραψε:Πολυ μπλα μπλα για το τιποτα,μηπως τα περιβοητα ηλεκτρικα της λουκας που δεν ηξερες που θα σε αφησουν δεν ηταν πιστοποιημενα ; η ολα αυτα τα εξαρτηματα που χαλανε στα φρη λαντερ και εχουν αγανακτηση τους ιδιοκτητες τους δεν ειναι; ασε δε για τα κινεζικα ηλεκτρικα σκευη εχουν ενα CE ισα με το μποι τους και ομως καποιοι παθαινουν ηλεκτροπληξια ασε δε τα παιγνιδια της ματελ ολα πιστοποιηση εχουν.
Παντως τα δικα μου τζειτ σιγουρα εχουν σημειο θραυσεως διπλασιο απο τα πιστοποιημενα,γιατι τα εφτιαξα εγω και θελω να ζησω.


Εχω αρχήσει και ανησυχώ με αυτά που γράφεις.

Πές μου κιόλας ότι το χρέπι δεν είναι πιστοποιημένο να τρελαθώ !!!!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Σεπ 2007, 21:47

firelord έγραψε:το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν


Επισκευτηκε κάποτε επιτροπή αρχαίων αθηναίων τους Σπαρτιάτες.

Αφου οι αθηναίοι μίλησαν επι μακρόν, οι Σπαρτιάτες απάντησαν τα εξής.

Τα πρώτα που είπατε δεν τα θυμόμαστε, και τα Δευτερα δεν τα καταλάβαμε γιατί ξεχάσαμε το πρώτα 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Σεπ 2007, 22:11

Και για όσους θέλουν να δουν το πρόβλημα πιο επιστημονικά

http://www.landyspares.co.za/landyspares/files/vehicle_recovery_points.htm
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 06:54

Δημήτρη ευχαριστούμε πολύ για τις εξαιρετικές πληροφορίες από την ιστοσελίδα αυτή.

Πραγματικός θησαυρός.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Σεπ 2007, 07:03

Δημήτρη καλημέρα και πάλι,

εξετάζοντας τα πολύ ενδιαφέροντα και αναλυτικά στοιχεία που αναφέρονται στην ιστοσελίδα είδα και κάτι άλλο για το οποίο φωνάζω εδώ και καιρό.

Ας το συζητήσουμε και αυτό μπας και πεισθούν μερικοί επιτέλους.

Αν δεις στα στοιχεία που αναφέρονται για τον εμπρός προφυλακτήρα η συνολική επιτρεπόμενη δύναμη που μπορεί να ασκηθεί στο σημείο αυτό του σασσί δεν υπερβαίνει ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ τους 8 τόννους και ΜΟΝΟ αν υπάρχουν οι κατάλληλες ενισχυμένες βάσεις.
Ετσι λοιπόν ΟΛΟΙ οι εργάτες από τις 8.500 λίμπρες, oριακά και τις 9.500 λίμπρες και επάνω είναι απλώς επικίνδυνοι όταν δουλεύονται με snatch blocks στα RaRo Classic και τα Discovery.

Φαντάσου τί γίνεται στα Suzuki κλπ που έχουν τάση τώρα τελευταία να βάζουν 12άρηδες εργάτες......

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Σεπ 2007, 09:33

Παντελη καλα ολα αυτα περι πιστοποιησης,αλλα αυτα περι αποδειξεως ορθης χρησης και λοιπες μαμακιες,σου θυμιζω οτι απο περισυ που αγορασα ενα καταραμενο εξαρτημα-προιον απο επωνυμο οικο(μπ..ρδ.ελο!) και αντιμετωπισα προβλημα,με γειωσανε κανονικα,εστειλα mail, τους πηρα τηλεφωνο κλπ(τα γνωριζεις αλλοστε).
Το οτι εσυ ΔΕΧΤΗΚΕΣ να με καλυψεις για μια μαμακια που εφτιαξε αλλος ή το οτι εγω γουσταρα-δεχτηκα να το επισκευασω μονος μου(για να ειμαι σιγουρος),τεινω προς την αποψη του Βαγγελη,φυσικα φεροντας ο ιδιος την ευθυνη αυτων που φτιαχνω,δεν ειπαμε να κανεις και εμποριο αυτοσχεδιων jate rings κλπ.
Για αυτο εχουμε τα χρεπια μας,για να αυτοσχεδιαζουμε,οταν παρω touareg(φτου κακα) θα ψαχτω παλι για επωνυμα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron