Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εισαγωγη Snorkel

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 11 Φεβ 2008, 01:16

Περιπου αυτο θα κανω. Θα το βαλω πανω και θα κυκλοφορησω λιγο χωρις φτερο. Ε αν ειναι οπως τα λες (αν και δεν εχω διαβασει κατι τετοιο για να πω την αληθεια) θα μου μεινουν οι τρυπες στην κολωνα. :D
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Φεβ 2008, 13:59

Συνάδελφε Μudnolis (δεν γράφω Μανώλη είσαστε δύο στην συζήτηση, εσύ και ο ekarpod)

Μην ανησυχείς για το θέμα των πρακτικών επιστημών. Και ο υπογράφων αν και σπουδασε και άσκησε τα οικονομικά σαν επάγγελμα προέρχεται από το Κλασσικό Λύκειο. Οπότε σε καταλαβαίνω απολύτως.
Ομως το διάβασμα για τα της Φυσικής βοηθά ιδιαιτέρως στο να μην γίνονται λάθη και άδικος κόπος και έξοδα.

Αφού λοιπόν είσαι και φιλόλογος θα πρότεινα να ζητήσεις από κάποιον συνάδελφο Φυσικό να σου υπολογίσει τα των ελαχίστων προδιαγραφών, διαστάσεων κλπ σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σου (CFM για δίλιτρο κινητήρα με ροπή και ιπποδύναμη στις "τόσες" στροφές/λεπτό) καθώς και το μήκος της διαδρομής και την διατομή των σωληνώσεων.

Για τα στοιχεία ροπής & ιπποδύναμης σε πόσες στροφές αν δεν τα έχεις πρόχειρα ζήτησέ τα και ευχαρίστως στα δίνουμε, είτε ο υπογράφων είτε όποιος άλλος φίλος και συνάδελφος στο φόρουμ προλάβει να απαντήσει πρώτος.

Αν θέλεις οποιαδήποτε βοήθεια και βαριέσαι να πληκτρολογείς πάρε και τηλέφωνο στο 22950 37637 και στα δίνω δια ζώσης.

Αουφίντερζεν !!!!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 11 Φεβ 2008, 21:06

Κατσε βρε Παντελη γιατι αρχιζω και δεν σε καταλαβαινω. 70 mm δεν ειναι η σωληνα του Mantec? Ε 70mm θα χρησιμοποιησω και εγω. Θα την κατεβασω απο την κολωνα του οδηγου, θα τρεξει οπως και η εργοστασιακη αναμεσα στα φτερα (εσωτερικο-εξωτερικο) και στο σημειο που εχει εργοστασιακα την τρυπα το φτερο θα περασω μια ελαστικη σωληνα στην ιδια διατομη που θα μπει στο φιλτροκουτι. Με λιγα λογια θα κανω μια αντιγραφη του Mantec. Η υπολογισμοι δεν καταλαβα που κολανε τη στιγμη που θα ακολουθησω την ιδια διαδρομη και διατομη σωληνα??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Φεβ 2008, 21:46

Mανώλη η περιγραφή που έδωσες ΔΕΝ είναι ακριβώς η ίδια με αυτή της MANTEC.

Aλλωστε η χρήση της λέξης "πατέντα" που είχες κάνει στο παρελθόν δεν έχει σχέση με την λέξη "αντιγραφή" που αναφέρεις τώρα.

Οι "πατέντες" προϋποθέτουν ως έννοια:
ΕΙΤΕ την καινούργια δημιουργική προσέγγιση σε ένα υπάρχον πρόβλημα

ΕΙΤΕ την λύση ενός προβλήματος που ναι μεν υπήρχε αλλά ή δεν είχε διαγνωσθεί ως πρόβλημα μέχρι τότε είτε πολύ απλά δεν υπήρχε καθόλου.

Ετσι λοιπόν νόμισα, επειδή χρησιμοποίησες την λέξη "πατέντα", ότι θα έκανες κάτι διαφορετικό.

Η "αντιγραφή" δεν είναι κακό πράγμα.
Αλλωστε λένε (και είναι κατά πολύ μεγάλο ποσοστό σωστό) ότι η αντιγραφή είναι ένα από τα πιό κολακευτικά πράγματα. Γιατί πολύ απλά επιβεβαιώνει ότι το γνήσιο είναι σωστά φτιαγμένο και αξίζει τα λεφτά του.

Πρόσεξε λοιπόν γιατί η διατομή του εύκαμπτου σωλήνα που ενώνει το φιλτροκούτι με τον σκλήρό ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ σωλήνα δεν έχει την ίδια διατομή στο εύκαμπτο μέρος του.
Αν θυμάμαι καλά είναι περίπου 5 χιλιοστά (ίσως και παραπάνω) πιό μεγάλης διαμέτρου.

Χαιρετώ και μην μου νευριάζεις. Να σε βοηθήσω προσπαθώ να το κάνεις σωστό χωρίς να παιδεύεσαι και χωρίς να δημιουργήσεις μείωση της απόδοσης με την τοποθέτηση του σνόρκελ ιδιοκατασκευής.

Αν έρθεις την Πέμπτη φέρε και μιά μεζούρα να μετρήσεις το δικό μου σνόρκελ και να έχεις ακριβώς τα μέτρα που θέλεις.

Καλό μας βράδυ.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 14 Φεβ 2008, 00:01

Απλα εμενα η μονη μου αμφιβολια ειναι ως προς το κατα ποσο ειναι ''μελετημενη'' η αδικαιολογητα μεγαλη αποσταση απο το φιλτροκουτι μεχρι το μπλοκ του κινητηρα. Ασχολουμαι με τη μηχανολογια αυτοκινητων καμια 15ετια και απ οσο γνωριζω ολοι οι κατασκευαστες προσπαθουν ωστε ο αερας να κανει τη μικροτερη δυνατη διαδρομη μεσα απο σωληνες μεχρι να φτασει στο μπλοκ. Δυσπιστω πως στο Δισκο ειναι αυτο μελετημενο, απλα στους κανονους κινητηρες που σχεδιαστηκε να φοραει ο Δισκος η εισαγωγη ηταν πολυ πιο κοντα. Τωρα στον ΜΡΙ δεν το πολυπροβληματισαν και αντι να αλλαξουν τη διαρυθμιση στο χωρο μηχανης εβαλαν ενα μετρο σωληνα παραπανω. Πως αλλιως δικαιολογειται Παντελη??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Φεβ 2008, 09:52

Mudnolis δεν έχεις άδικο. Ο κινητήρας αυτός μπήκε αρχικά για δοκιμή και μετά .. έμεινε εκεί. Η όποια μελέτη δεν αφορούσε κυρίως τη διάμετρο του σωλήνα, (αυτή καθορίστηκε από τη διάμετρο της πεταλούδας που ήδη υπήρχε μαζί με το μοτερ) όσο την ρύθμιση του κινητήρα ώστε να δουλεύει με αυτά που έχει... Αν μιλάγαμε για καρμπυρατέρ τότε η διάμετρος / μήκος κλπ θα είχαν πολύ μεγαλύτερη σημασία


Ο κινητήρας της Rover Τ16 («Ο» μπλοκ, γι’ αυτούς που ξέρουν), ξεκίνησε την ζωή του τοποθετημένος εγκάρσια στα οχήματα της εταιρίας και χρειάστηκε να περιστραφεί 90 μοίρες για να τοποθετηθεί στα Discovery.

Ο Τ16 είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στα 820i και τα 220GΤi. Η ιπποδύναμη περιορίσθηκε από τους 180-200 αρχικούς ίππους στους 134 και σαν κινητήρας βρίσκεται στην μέση, από πλευράς επιδόσεων, μεταξύ Tdi (111Bhp) και V8 (163Bhp). Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας και η ροπή εμφανίζεται περιορισμένη στα 186Νm στις 2500 στροφές (στο καλό μοντέλο).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MPI γεννήθηκε από την ιδέα των μηχανικών του Solihull για ένα μοντέλο με καταπληκτικές επιδόσεις. Ο Τ16 αρχικά (1991) είχε τοποθετηθεί αυτούσιος από το 220 Turbo Coupe, με 197Bhp και 236Nm στις 2100 στροφές.

Με τον κινητήρα αυτόν το Disco 2.0 Turbo MPI, ήταν καλύτερο και οικονομικότερο από ότι με τον V8i. Κάπου εκεί μπήκε και η ψαλίδα του μάρκετινγκ και το Turbo πήγε περίπατο.


Αν θες να μπεις στον κόπο να κάνεις όλη τη διαδικασία (μεταφορά φιλτροκουτιου / μπαταρίας κλπ) και την κάνεις σωστά, θα επηρεάσεις λιγότερο με την προσθήκη του snorkel. Γιατί σίγουρα θα επηρεάσεις την απόδοση και την κατανάλωση στις ψηλές στροφές του κινητήρα...

Απ’ την άλλη, το snorkel είναι μονόδρομος για την προστασία του κινητήρα, αν κινείσαι σε νερά ή περιβάλλον με πολύ σκόνη / άμμο κλπ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 14 Φεβ 2008, 15:52

Ακριβως αυτο σκεφτομαι και γω. Αν κατεβει απο την δεξια μερια θα μειωθει η αποσταση των σωληνων. Θα κανω μετρησεις ως προς την καταναλωση πριν και μετα οπως και στις στροφες του μοτερ. Μολις τελειωσω την ολη κατασκευη και τις δοκιμες θα γραψω αναλυτικο post με φωτο και στοιχεια της κατασκευης να μην παιδευτουν τουλαχιστον οι υπολοιποι !!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 14 Φεβ 2008, 16:53

Mudnolis έγραψε:Ακριβως αυτο σκεφτομαι και γω. Αν κατεβει απο την δεξια μερια θα μειωθει η αποσταση των σωληνων. Θα κανω μετρησεις ως προς την καταναλωση πριν και μετα οπως και στις στροφες του μοτερ. Μολις τελειωσω την ολη κατασκευη και τις δοκιμες θα γραψω αναλυτικο post με φωτο και στοιχεια της κατασκευης να μην παιδευτουν τουλαχιστον οι υπολοιποι !!


Κατά την ταπεινή μου αποψη δεν είναι και τόσο ευκολο να κάνεις μετρήσεις. Νομίζω ότι οι πραγματικές διαφορές , ανάλογα με το μήκος και τη συνδεσμολογία του σωλήνα, θα είναι τόσο μικρές που θα χρειαστείς συνθήκες εργαστηρίου για να τις εντοπίσεις..

Διαφορετικά είναι ευκολο να καταλάξεις σε λάθος συμπεράσματα του τύπου "Οταν κόψουμε και τα τέσσερα πόδια ενός βατράχου, τότε ο βάτραχος κουφαίνεται".
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 15 Φεβ 2008, 01:01

Καλα βρε εννοειτε πως οι μετρησεις θα ειναι κατα προσεγγιση, απλα θελω να δω μηπως εχει μεγαλες διαφορες. Εχω κανει αλλες μετρησεις στην καταναλωση πχ χωματινα λαστιχα (+10%) ή σχαρα ολης της οροφης (+8%). Παντα κατα προσεγγιση, ε δεν θα ειναι και ομολογκε :D
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Φεβ 2008, 14:58

Συνάδελφοι γειά,

ο Mpi ΔΕΝ μπήκε για δοκιμή.

Το εργοστάσιο είχε έναν πολύ καλό, οικονομικό, δυνατό και ροπάτο δίλιτρο κινητήρα έτοιμο, διαθέσιμο και δοκιμασμένο.
Η αγορά της Αγγλίας ζητούσε ένα αυτοκίνητο έως και 2000 κυβικά για φορολογικούς λόγους στην κατηγορία εταιρικών αυτοκινήτων. Επίσης υπήρχε ήδη ζωηρό ενδιαφέρον από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πορτογαλία και μία ασιατική χώρα που μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή και έτσι ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΗΚΕ το να τοποθετηθεί το μοτέρ αυτό και στο Discovery.

H τοποθέτηση του turbo ήταν ελληνική ιδέα και έγινε στο συνεργείο της SPS που ήταν κάτω από την ΒΙΑΜΑΞ το 1993.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που turbίστηκε στην Ελλάδα λειτούργησε μιά χαρά και δοκιμάστηκε (όπως λένε φήμες) και από ανθρώπους της αγγλικής εταιρείας. Ο λόγος που δεν μπήκε σε παραγωγή ήταν αυτός που ήδη αναφέρθηκε.

Το αυτοκίνητο αυτό ανήκε σε έλληνα γαλακτοβιομήχανο και το είχα οδηγήσει σε εκδρομή που είχε διοργανωθεί για το διοικητικό προσωπικό της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα.

---------------------

Τώρα όσον αφορά την διαδρομή από το κουτί του φίλτρου αέρος έως το airflow όσο και αν ακούγεται περίεργο δεν υπάρχει διαφοροποίηση στην απόδοση ή την οικονομία.

Διαφορά υπάρχει αν βάλεις άλλο φίλτρο (πιό ελεύθερο) ή αν βάλεις μία φιλτροχοάνη απευθείας στο airflow ή το σνορκελ το οποίο θα έχει σωστή παροχή κρύου αέρα χωρίς αντιστάσεις και περιορισμούς στην ροή του αέρα μέχρι το φίλτρο.

Θα δείς πολύ μεγαλύτερη διαφορά από την αφαίρεση της "τρομπέτας" από ότι από την σύντμηση του σωλήνα που ενώνει το φιλτροκούτι με το airflow (νομίζεις ότι από το 1993 που υπάρχει το Mpi δεν είχαν άλλοι την περιέργεια να δούν πώς μπορούν να βελτιώσουν την αναπνοή του μοτέρ???)

Μανώλη (mudnolis) αν θέλεις να πειραματιστείς υπάρχει και μία άλλη πρόταση.
Να καταργήσεις ΕΝΤΕΛΩΣ το εργοστασιακό φίλτρο αέρος και να βάλεις ένα φυγοκεντρικό φίλτρο στο εξωτερικό επάνω μέρος του σνορκελ που θα φτιάξεις.

Ετσι απελευθερώνεις και χώρο για να βάλεις δεύτερη μπαταρία την οποία και θα χρειαστείς άλλωστε για να δουλέψει ο εργάτης σου.
(αυτό ισχύει μόνο αν το αυτοκίνητό σου είναι γενιάς 200 γιατί αλλιώς πρέπει να ανοίξεις την τρύπα στο φτερό λίγο πιό πάνω για υπάρχει χώρος για την μπαταρία, αν θυμάμαι καλά. Υπήρχε μιά σχετική διαφορά ανάμεσα στα γενιάς 200 και 300 στο σημείο αυτό)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Φεβ 2008, 17:29

pantg έγραψε:Συνάδελφοι γειά,
.....
...
H τοποθέτηση του turbo ήταν ελληνική ιδέα και έγινε στο συνεργείο της SPS που ήταν κάτω από την ΒΙΑΜΑΞ το 1993.
...
...


Παντελή δεν έχεις άδικο για το γιατί προέκυψε το MPI. Σίγουρα η παραγωγή του 2λιτρου δεν έγινε τυχαία.
Ιταλία, Ελλάδα και γενικά χώρες με φορολογικά προβλήματα το χρειαζόντουσαν.

Όμως η Land Rover το «είχε έτοιμο» το project από μια δοκιμή που έκανε με τον 2λιτρο κινητήρα το 1991 (πριν την παρουσίαση του 2λιτρου το 1993).
Αυτό εννοούσα ότι ο κινητήρας μπήκε για δοκιμή και μετά έμεινε εκεί (όταν το ζήτησαν οι αγορές).

Η διάμετρος λοιπόν του σωλήνα καθορίστηκε από την διάμετρο της πεταλούδας (που έτσι και αλλιώς είναι διαφορετική και σε άλλο σημείο σε σχέση με τα V8 και TDI.


Σχετικά με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα:

Μεταφέρω από το βιβλίο του James Taylor “Land Rover Discovery 1989-1998” MRP, ISBN 1899870-40-7


... In the early Nineties, (1991) Solihull’s Products Planning Department had drawn up schemes for a Discovery with the turbocharged edition of the T16 engine which later went into Rover Vitesse and the Rover 220 Turbo Coupe.

“I Actually thought it would appeal considerably to the market. I thought it would have a sort of yuppie image; it might just have pulled over the sort of Golf GTi brigade!”, remembers John Bilton, whose idea it was...


However the project was shelved when Discovery sales continued to increase, although the work which had gone into it was not wasted…..

.. so when a need arose for a 2-litre Discovery, Land Rover simply revived the 2-litre Turbo Project, removed the turbocharger and took thinks from there….


Ναι στην Ελλάδα έγινε τοποθέτηση του στροβιλοσυμπιεστή META την παρουσίαση του MPI και αργότερα υπερσυμπιεστή.

Όχι όμως ότι έγινε πρώτα εδώ. Μετά απλά προσπάθησαν να τοποθετήσουν τα «εξαρτήματα» που είχε βγάλει από το αρχικό project το εργοστάσιο μια και αυτά υπήρχαν στα 220 κλπ

Βέβαια εκείνη την εποχή δεν ήταν όλα ρόδινα, μια και οι γνώσεις περί χαρτογράφησης μονάδας ελέγχου κινητήρα κ.α. ήταν ανύπαρκτες και το Ελληνικό project πέρασε από πολλά στάδια μέχρι να «δουλέψει».


Καλύτερα όμως να επιστρέψουμε στο θέμα με το snorkel....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 22 Φεβ 2008, 16:59

Ρε συναδελφοι,ειδα στην συναντηση 2-3 mpi με snorkel,για γραψτε λεπτομερειες - μην ντρεπεστε!!
Πως συνδεσατε το snorkel στο φιλτροκουτι?
Τα παλια μοντελα ειχαν μια τρυπα στην εσωτερικη λαμαρινα,διπλα στο φιλτροκουτι,τα νεοτερα(απο οτι ειχα δει σε ενα αρθρο του Pantg),εχουν μια τρυπα εκει που ειναι ο γρυλος,τι πατεντα κανατε?
Εγω σκεφτομουν να βαλω ενα φιλτροκουτι απο 200Tdi,που παιρνει αερα μεσα απο προαναφερομενη τρυπα,ετσι θα συνδεσω πιο ανετα το snorkel(αν αποφασισω να βαλω).
Επισης πειτε ρε παιδες ειδατε διαφορα στην αποδοση(προς το χειροτερο) - εγω οταν εβγαλα την χοανη-"τρομπετα" απο το φιλτροκουτι μου φανηκε πηγαινε χειροτερα!!
Καλη η σκεψη του mudnolis,για τοποθετηση απο δεξια θα γλιτωσει και τον θορυβο,αλλα δυσκολο χωροταξικα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2008, 20:19

Αντρέα γειά,

Σνορκελ από την μεριά συνοδηγού για το Disco δυστυχώς δεν υπάρχει, τουλάχιστον από όσα έχω δει να υπάρχουν σαν έτοιμες λύσεις.

Αν όμως υπαρχει όρεξη τότε σίγουρα γίνεται.

Η ευκολότερη λύση είναι η τοποθέτηση ενός φυγοκεντρικού φίλτρου εκτός του χώρου του κινητήρα (εκεί που μπαίνει το απλό "μανιτάρι" ή η "χούφτα" στα σνορκελς της MANTEC ή της Safari). Ετσι μπορεί κανείς να καταργήσει και τον μακρύ σωλήνα που συνδέει το εργοστασιακό φιλτροκούτι με το airflow (αν και επαναλαμβάνω διαφορά ΔΕΝ κάνει στην απόδοση και την οικονομία, τουλάχιστον πριν απο 14 χρόνια δεν έκανε κάτι....)

Aπο πλευράς εντυπώσεων για το πώς δουλεύει το MANTEC στα Mpi έχει ήδη υπάρξει σχετική καταχώρηση από το φίλο ο οποίος δάνεισε και το αυτοκίνητό του για τις φωτογραφίες (Στέλιο ευχαριστώ).

Το εμπόδιο που αναφέρεις για τα Mpi γενιάς 200 μάλλον δεν υπάρχει καθώς υπάρχει τύπος που εξυπηρετεί και τα αυτοκίνητα αυτά. Αν σε ενδιαφέρει ρωτάω στην MANTEC και μας το επιβεβαιώνουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Απρ 2008, 00:35

Ετοιμο και το δευτερο προτζεκτ. Το σνορκελ κατασκευαστηκε απο σωληνα διατομης Φ70 και στις γωνιες χρησιμοποιηθηκε ευκαπτη ελαστικη σωληνα. Επισης τοποθετηθηκε απο την δεξια μερια, για μειωση της διαδρομης του αερα.

Φωτο http://www.facebook.com/photo.php?pid=5 ... =649708294

Τωρα ετοιμαζω Rock- Treesliders 8)
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Απρ 2008, 20:22

Μανώλη η φωτογραφία που μας έβαλες ΔΕΝ δείχνει το σνορκελ (κακό παιδί !!!!)

Για τα rock&treesliders αν θυμάμαι καλά θα πρέπει να έχω κάπου στο αρχείο μου σχέδια. Σε ενδιαφέρει να στα στείλω?

Εχε υπόψη σου ότι το μαρσπιέ και το κάτω τμήμα των πλαϊνών θυρών στα Discovery και τα RaRo Classic ΔΕΝ είναι ευθύ αλλά έχει μία μικρή καμπύλη προς τα επάνω από το πίσω προς το εμπρός φτερό.

Επίσης για να έχεις την καλύτερη δυνατή στερέωση και αντοχή θα πρέπει να φτιάξεις μία υποδοχή σχήματος U μέσα στην οποία θα μπεί η διαμήκης δοκός του αμαξώματος κάτω από τα ανοίγματα των θυρών.

ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη προσπάθεια για να τα στηρίξεις ΜΟΝΟ απο την εξωτερική πλευρά τελικά θα οδηγήσει σε προβλήματα και στην αδυναμία του να μπορείς να ανοίξεις τις πλαϊνές πόρτες αν βρεί το rock&treeslider σε κάποιο σοβαρό εμπόδιο.

Ριξε μιά ματιά στο πώς είναι φτιαγμένα τα rock&treesliders της Scorpion για να πάρεις μιά ιδέα του τί σου λέω, αν δεν μπόρεσα να το εξηγήσω καλά.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες