από pantg » 24 Ιαν 2006, 10:09
Συνονόματε καλημέρα,
πραγματικά κρίμα για την ζημιά που είχες.
Θα ήθελα όμως να ζητήσεις από το μηχανικό σου να κάνει και κάτι άλλο μιά και το πρόβλημά σου ΔΕΝ οφείλεται στην φλαντζούλα στο καπάκι του ημιαξονίου, εκτός και αν είχε γίνει λάθος τοποθέτησή της (ή δεν είχε αλλαχθεί κάποια στιγμή που ανοίχθηκε πριν πάρεις στα χέρια σου το αυτοκίνητο)
Το πιθανότερο είναι να φταίει ο εξαερωτήρας στον πίσω άξονα. Ο μηχανικό σου σίγουρα το πολύ πολύ που θα έκανε θα ήταν να τραβήξει το σωληνάκι του εξαερωτήρα και να δει αν είχε τραβήξει νερά. Αυτό λοιπόν δεν επαρκεί. Πρέπει να ελέγξει ότι ο εξαερωτήρας ΟΝΤΩΣ δουλεύει και επιτρέπει να εξομοιώνεται η ατμοσφαιρική πίεση και η πίεση μέσα στον άξονα όταν μένεις μέσα σε νερά που φτάνουν στο σημεία των φλαντζών και των τσιμουχών του άξονα (συνήθως τα νερά μπαίνουν από τις ελαστικές τσιμούχες και ΟΧΙ από τις χάρτινες φλάντζες, όταν αυτές είναι εντάξει)
Αν είναι βουλωμένοι οι εξαερωτήρες τότε ο άξονάς σου θα ΡΟΥΦΗΞΕΙ νερά από όπου μπορεί (συνήθως είπαμε από τις τσιμούχες). Επιβεβαίωσε λοιπόν ότι οι εξαερωτήρες στο αυτοκίνητό σου όντως λειτουργούν για να μην ξαναπληρώνεις ρουλεμάν και ίσως και σοβαρότερα πράγματα.
Ελπίζω να έβαλες συνθετικές βαλβολίνες και όχι την απλή ΕΡ90.
Ελπίζω επίσης ο μάστοράς σου να έβαλε καινούργιες φλάντζες και προσεκτικά να έβαλε και λίγη φλαντζόκολλα γύρω-γύρω. Αν τις βρήκε κομμένες αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν είχαν ανοιχθεί τα καπάκια και είχαν απλώς βάλει φλαντζόκολλα χωρίς να αλλάξουν τις χάρτινες φλάντζες.
Δες όμως μήπως και φταίνει και οι τσιμούχες γιατί με τα χιλιόμετρα τρώγονται και στο τέλος κάνουν και "πατούρα" στην κεντρική πλύμνη και τότε πρέπει να της αλλάξεις (και ΚΟΣΤΙΖΕΙ), αλλιώς θα έχεις διαρροές βαλβολίνης και είσοδο νερών σε ΚΑΘΕ βαθύ πέρασμα και παραμονή σε νερά.
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Αν σου πήρε νερά ο πίσω άξονας καλό θα είναι να ελέγξεις και τις βαλβολίνες στον εμπρός άξονα, στις ασημένιες μπάλες του και στο κεντρικό διαφορικό και το κιβώτιο ταχυτήτων για να μην πληρώνεις και άλλες ζημιές.
Επίσης ρώτα τον μάστορά σου αν σου άλλαξε και την ασφάλεια στις μεγάλες βίδες που συγκρατούν την πλύμνη και ρυθμίζουν το σφίξιμο των ρουλεμάν τροχού. Οι περισσότεροι δεν την αλλάζουν και θεωρητικά θέλει άλλαγμα σε κάθε άνοιγμα (στην πράξη μπορεί έως και δύο φορές)
Και για απλή ενημέρωση υπάρχει σετ αλλαγής των ρουλεμάν ΟΛΩΝ των τροχών, με τις αντίστοιχες τσιμούχες, φλαντζούλες και ασφάλειες στα 220 Ευρώ σύνολο. Αν ενδιαφέρεστε μπορούμε να κάνουμε μαζική παραγγελία.
Χαιρετώ