Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Θα πάμε βόλτα σύντροφοι?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιαν 2006, 11:37

στη διάρκεια προσφάτων χιονοπτώσεων χρησιμοποίησα πειραματικά 4 αλυσίδες Van & Jeep, απροβλημάτιστα και τις προτείνω ανεπιφύλακτα

μανούρα η τοποθέτηση 4 αλλά γίνεται ερπυστριοφόρο, ειδικά με τη ροπή του V8
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 27 Ιαν 2006, 13:08

Φίλε Ιπτάμενε giagoula,
προσωπικά δεν γνωρίζω την διαφορά. Το βάρος στο disco είναι σχεδόν ίσο μπροστά με πίσω (1.053 vs 1.153)πίσω δεδομένου του βαρους της μηχανής, όταν δεν είναι πλήρες φορτίου, τουλάχιστον στο δικό μου. Προσωπικά πάντως προτιμώ να φύγει ο "κώλος" μου και να τον μαζέψω με ανάποδο και γκάζι παρά να πηγαίνω ευθεία και να μου υπαγορεύει ο "κώλος" μου που θα πάω. 'Αλλά δεν ισχυρίζομαι οτι αυτό είναι πανάκεια, ο καθένας έχει και προτιμάει στο στυλ που τον εξυπηρετεί.
Πάνο καλησπέρα, ευχαριστούμε για τους χαιρετισμούς σου και ανταποδίδω εξ αυτών,
Δεν είδα το Χρηστό φαντάρο, παρόλο που μπορεί -λανθασμένα- να ακούστηκε τραγικό, έχω ζήσει πολύ χειρότερα και ωφείλω να σου ομολογήσω οτι (προσωπικά μιλάω πάντα) αυτές τις καταστάσεις τελικά τις δημιουργείς με την υπερβολική σιγουριά(=βλακεία, κατ' εμέ) που προκύπτει απο την εμπειρία απο αγώνες trial, σχολές off road, διάβασμα, πειραματισμούς κλπ.
'Οπως όμως διαπίστωσες αλλά και διάβασες η οργάνωση που είχαμε προβλέψει και παρόλες τι αναποδιές θα μας έβγαζε απο τη όποια δύσκολη θέση μπήκαμε ή θα μπαίναμε, με λίγη ή και περισσότερη ταλαιπωρια.
Τέλος, όσον αφορά το δάσος μπορώ να σου πώ ότι είμασταν ήδη στο δάσος εξ ού και το ξέφωτο και η διαδρομή ήταν και είναι άπαιχτη. Σε προσκαλώ να συμμετάσχεις σε άμεση επομενη ξαφνική εξόρμηση, εάν και εφ' όσον το επιθυμείς.
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 27 Ιαν 2006, 20:33

Φαντάζεσαι νάχα έρθει και εγώ με τη κουστουμιά και το σκαρπίνι και ναμουνα απο πίσω σου όταν κατηφόριζε το LC και εσύ μαζί του;

Έ ρε γλέντια :) :)

Μια και ανοίξαμε το θέμα αλυσίδες approved και μή, τι φοράτε για βαρέως τύπου;

Και ένα ερώτημα μεταφυσικό. Όταν φοράμε 4 αλυσίδες δεν κινδυνεύουν τα μαρκούτσια των μπροστινών φρένων;;;!!!!! :?:

Εγώ πάντως τα γλίτωσα γιατί έχω σωληνάκια υψηλής πιέσεως - αεροπορικού τύπου.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Ιαν 2006, 21:31

Προσωπικά πάντως προτιμώ να φύγει ο "κώλος" μου και να τον μαζέψω με ανάποδο και γκάζι παρά να πηγαίνω ευθεία και να μου υπαγορεύει ο "κώλος" μου που θα πάω.


Σε κατηφορική κλίση 20 - 30 μοίρες, δεν θα έχει πλάκα πάντως 8) 8) 8)
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 27 Ιαν 2006, 22:52

Συμφωνώ και για αυτό προτιμώ τις 4 και κρατώ εκνευριστικά χαμηλές ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση όμως θεωρώ οτι ο καθείς απο εμάς κάνει εκ προοιμίου "ανάγνωση" του δρόμου και τις εκάστοτε κατάστασης, συνυπολογίζει τις συνθήκες, εξοπλισμό, εμπειρία αλλά και το ρίσκο που θέλει να πάρει και πράττει ανάλογα (μπρός, πίσω ή και στα 4 ή ....ΕΜΑΚ).
Αυτό που πραγματικά δεν θα είχε πλάκα θα ήταν να "φιληθώ" με το lc γιατί τότε θα έχανα την ψυχραιμία μου και θα του την έριχνα/ανταπέδιδα (το έχω πάθει, για αυτό γίνομαι έξαλος όταν στο ρίσκο που παίρνει ο άλλος δεν υπολογίζει οτι μπορεί να μου κάνει ζημιά).
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discomaniac » 28 Ιαν 2006, 10:37

Αλέξανδρε,ελπίζω ο Δημήτρης με το LC να μην μπαίνει στο forum,γιατί αλλιώς
προβλέπω να... βγαίνουν μαχαίρια(πλάκα κάνω).Αφού έχεις το Bull Bar και να
δώσεις ένα φιλάκι στο LC,δε θα χαλάσει και ο κόσμος!!!
Άβαταρ μέλους
discomaniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 28 Ιαν 2006, 10:59

Δυστυχώς το πρώτο που θα σπάσει θα είναι αυτό όντας (μετά απο συνειδητή επιλογή) πλαστικό =abs. Για να σου είμαι ειλικρινείς ο μόνος λόγος που το έβαλα ήταν για να στηριξω και προστατεύσω τους προβολείς, δεδομένου του μεγάλου βάθους που έχουν, διαφορετικά δεν με ενθουσιάζει παρόλο που του δίνει μια υποτιθέμενη (αλλά ψεύτικη) αγριάδα.
Τον δε Δημήτρη το κράζω συνέχεια για τις εκάστοτε κουλαμάρες του αλλά του βγάζω και το καπέλο γιατί έχει και χέρια και μυαλό, αλλά ορισμένες φορές τον πιάνει ο παλινπαιδισμός του (η ηλικία βλέπεις!) και ξεφεύγει...
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TERATOYKLAS » 29 Ιαν 2006, 09:52

ΦΙΛΕ ΤΖΙΠΑ ΚΑΙ ΛΑΝΤΡΟΒΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ,

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ:ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΕΙΟ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΛΩΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΑ ΦΑΝΤΑΡΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΧΗ ΒΟΥΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΙΞΩ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΟΥ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΛΥΣΗ.
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
Άβαταρ μέλους
TERATOYKLAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Ιαν 2006, 18:14

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 29 Ιαν 2006, 18:52

Καλημέρα Πάνο,
Προς θεού δεν παρεξηγήθηκα (τα κακά του γραπτού λόγου), δεν χρειάζεται να εξηγείς. Επίσης να είσαι σίγουρος οτι δεν έχω πάντα την κατάληλη λύση απλά θα προσπαθούσα οτιδήποτε για να μην μείνω εκεί, όπως άλλωστε θα έκανε ο καθένας μας. Μην θεωρείς οτι τα ξέρω όλα, απλά έχω μάθει κάποια πράγματα the hard way που λένε και οι φίλοι μας οι Αγγλοι.
Να είσαι καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιαν 2006, 22:58

Αγαπητοί φίλοι,

για να βάζουμε τα πράγματα σε τάξη και να αποφεύγονται προβλήματα επιλογών εξοπλισμού.

Αλυσίδες στα LAND ROVER της γενιάς και τύπου του Discovery 1 βάζουμε στους εμπρός τροχούς και μετά στους πίσω (δηλαδή και στις 4 ρόδες) ανάλογα με την σοβαρότητα της κατάστασης και του εγχειρήματος που θέλουμε να φέρουμε σε πέρας.

Η οδηγία της Land Rover στο εγχειρίδιο οδηγού/ιδιοκτήτη αφορά την χρήση ΜΟΝΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ αλυσίδων στους εμπρός τροχούς καθώς εκεί μόνο εστιάζεται το θέμα της πιθανότητας ζημιάς στα σωληνάκια των φρένων (όπως διαπιστώθηκε ήδη από φίλο που δεν έδωσε την δέουσα προσοχή στο θέμα αυτό που είχα ήδη επισημάνει και παλαιότερα σε συζήτηση για τις αλυσίδες στα Land Rover και σε ποιούς τροχούς μπαίνουν)
Ομως πέραν των εργοστασιακών αλυσίδων (γνήσιο αξεσουάρ) μπορούν να τοποθετηθούν και ΟΛΕΣ οι αλυσίδες καλής ποιότητας με σωστή αντιστοιχία διάστασής τους προς την διάσταση ελαστικού και με την σωστή και προσεκτική τοποθέτηση. Η σωστή τοποθέτηση και ο έλεγχος του ότι παραμένουν σφικτές και μετά από κάποια απόσταση βοηθούν στο να αποφευχθούν τέτοιου είδους προβλήματα με ζημιές από τις αλυσίδες. Συνήθως δύο έλεγχοι, ο ένας μετά από περίπου 5 περιστροφές του τροχού και μετά από περίπου τουλάχιστον 500 μέτρα αρκούν. Και φυσικά μετά έλεγχος σε εύλογα τακτά διαστήματα αποστάσεων και ιδίως αν χρειαστεί να κινηθούμε σε ανώμαλα εδάφη.

Η τοποθέτηση των αλυσίδων είναι σαφώς πιό εύκολη αλλά και αποτελεσματική αν γίνεται σε λάστιχα ΑΤ και όχι ΜΤ. Το βαθύτερο πέλμα των ΜΤ ελαστικών τείνει να παγιδεύει τις αλυσίδες και κάνει και την τοποθέτηση πολύ πιό δύσκολη αλλά και μειώνει αισθητά την αποτελεσματικότητά τους, ιδίως στον πάγο.
Εκτός από το πάχος και την υφή του τακουνιού του πέλματος τα λάστιχα ΜΤ έχουν συνήθως ελαφριά μεγαλύτερη διάμετρο από τα ΑΤ ιδίων διαστάσεων και ιδίως όταν συγκρίνουμε καινούργια έως λίγο χρησιμοποιημένα ελαστικά. Αυτό συνηγορεί στο να γίνεται ακόμη πιό δύσκολη η τοποθέτηση των αλυσίδων στα καινούργια ΜΤ.

--------------

Φίλε Γιάννη το τεστ εκκίνησης στο πάγο δεν δίνει ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ένδειξη ασφαλούς συμπεριφοράς ενός ελαστικού στον πάγο για το πώς θα συμπεριφερθεί αυτό σε κατάσταση που θα ζητηθεί επιβράδυνση (φρενάρισμα), αλλαγή πορείας (στρίψιμο) ή η συμπεριφορά του σε πλάγιες κλίσεις (ένας από τους σημαντικούς παράγοντες απώλειας ελέγχου όταν οι δρόμοι έχουν πάγο). Το αν ένα λάστιχο είναι καλό ή όχι στον πάγο δεν έχει σχέση με το αν ξεκινάει το αυτοκίνητο να κινείται αλλά με το αν το λάστιχο αυτό θα μπορέσει να σταματήσει το αυτοκίνητο από το να κινηθεί ανεξέλεγκτα. Αυτή η παρανόηση είναι που έχει οδηγήσει και στην πλασματική και εντελώς αναληθή πεποίθηση στους απλούς οδηγούς αυτοκινήτων ή στους πολύ νεοφώτιστους στα τετρακίνητα ότι η τετρακίνηση και τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα δεν χρειάζονται αλυσίδες. Πράγμα όχι μόνο λάθος αλλά κυρίως επικίνδυνο για όλους όσοι βρίσκονται στους δρόμους όταν χιονίζει ή έχει πάγο.

----------

Συνοπτικά λοιπόν θα πρότεινα.

Αλυσίδες καλής ποιότητας, σωστών διαστάσεων και σωστά "φορεμένες" και ηλεγμένες όσον αφορά την τοποθέτησή τους.
Με αυτές τις προδιαγραφές και προϋποθέσεις τοποθέτηση πρώτα εμπρός (για τα Land Rover γενιάς Defender, Disco S1, RaRo Classic, Freelander, Disco S2, RaRo P38A, RaRo L322, RaRo Sport) ή ακόμη καλύτερα και στους τέσσερεις τροχούς.

-----------

Αλέξανδρε εγώ σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου στην προτροπή για την αγορά του airjack σαν στοιχείο εξοπλισμού. Χαίρομαι που τελικά δεν χρειάστηκε να τον χρησιμοποιήσεις και ελπίζω να είναι πάντα αχρείαστος.

Και θα ήθελα να προτείνω στις εκδρομές να μην υπάρχει η οικογένεια όταν οι συνθήκες είναι "περίεργες". Εκτός και αν η οικογένεια αποτελείται από άτομα που ενσυνείδητα είναι ικανά να λάβουν αποφάσης κρίσιμες από μόνα τους και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αντίξοες συνθήκες.
Αλλιώς αυτό που ξεκινά σαν παιχνίδι μπορεί να καταλήξει σε ταλαιπωρία, περιπετεία και ίσως πολύ δυσάρεστες καταστάσεις.
Αν υπάρχουν παιδιά ή αδύναμοι/αδύνατοι οργανισμοί καλό είναι το παιχνίδι να περιορίζεται σε ακίνδυνα επίπεδα και σε σημεία που υπάρχει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση από τους εντεταλμένους να παρέχουν βοήθεια σε καταστάσεις ανάγκης.

--------

Συγγνώμη αν ακούγομαι σαν συντηρητική γεροντοκόρη αλλά προτιμώ να με περνάτε σαν κάτι τέτοιο από το να διαβάσω πολύ πιό δυσάρεστες εξιστορήσεις από εκδρομές ή δραστηριότητες που πήγαν πολύ ανάποδα (χτυπάμε ξύλο)

Η γενίκευση της πρόσβασης νέων οδηγών (σε ηλικία ή σε εμπειρίες) σε τετρακίνητα εκτός δρόμου τα τελευταία 5 τουλάχιστον χρόνια έχει προκαλέσει μία χωρίς προηγούμενο αύξηση των ανθρώπων και των οχημάτων που αρχίζουν να εμπλέκονται σε καταστάσεις που εγκυμονούν κινδύνους που πολλοί είτε αγνοούν είτε δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη, αλλά και πρόσβαση σε εξοπλισμό που δεν γνωρίζουν πόσο επικίνδυνος μπορεί να γίνει αν δεν τηρηθούν οι σωστές διαδικασίες και το πρωτόκολλο προετοιμασίας, χρήσης και απεγκατάστασης.
Σας παρακαλώ λοιπόν όσοι ξέρετε πώς γίνονται σωστά τα πράγματα δώστε τα φώτα σας σε όσους θέλουν να τα γνωρίσουν. Και όσοι δεν έχετε ή δεν έχουμε την εμπειρία, καλό είναι να ρωτάμε. Κανείς δεν γεννήθηκε παντογνωστης. Αλλωστε ο πραγματικά σοφός άνθρωπος είναι αυτός που ξέρει το επίπεδο των γνώσεών του και προσπαθεί πάντα να το μεγαλώσει.

Αυτός δεν είναι και ο βασικός λόγος ύπαρξης για το forum αυτό ή και τα άλλα που υπάρχουν?

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες