Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εισαγωγη Snorkel

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Απρ 2008, 20:50

Αν εχεις τιποτα σχεδια θα με βοηθουσαν Παντελη η αν εχεις καμια φωτο των Scorpions,για να παρω καμια ιδεα. Αυτο που εχω δει σαν ιδεα, στηριζεται απο κατω, εκει που πιανουν τα σκαλοπατια, καθως και στις τρυπες που εχει ο μασπιες για τα πλαστικα.

Α οι Φωτο του σνορκελ :P http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =649708294

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Απρ 2008, 23:06

Mανώλη θα ψάξω τις επόμενες ημέρες που θα ηρεμήσω λίγο και θα σου βρώ τα σχέδια.

Ρίξε μιά ματιά και στην φωτογραφία που βάζω εδώ και φαίνεται καθαρά ο πολύ γερός και αποτελεσματικός τρόπος στερέωσης των rock&treesliders της Scorpion ΓΥΡΩ από την διαμήκη δοκό του αμαξώματος και όχι απλώς επάνω στην εξωτερική της πλευρά.

Αν θέλεις άκουσέ με και κάνε και τα δικά σου sliders έτσι. Τα άλλα (το έχω δοκιμάσει και ΔΕΝ δουλεύουν σωστά) αν χτυπήσουν κάπου γερά έρχονται προς τα επάνω και φρακάρουν τις πλαϊνές πόρτες.

Τα απλά "πλαστικά" μαρσπιέ της LR δεν δημιουργούν τέτοιο πρόβλημα γιατί πολύ απλά σπάνε και στραβώνει η διαμήκης δοκός πρώτα και μετά το κάτω μέρος από τις πόρτες (έλα ρίξε μιά ματιά στα Camels μου για να δεις τί ζημιά μπορεί να γίνει καθώς και οι δύο έχουν τις "ουλές" τους από τις συμμετοχές στα events αλλά και στις διαδικασίες επιλογής των πληρωμάτων)

Η φωτογραφία δείχνει τα απλά rocksliders χωρίς το πρόσθετο εξωτερικό ενισχυτικό σωληνωτό τμήμα των rock&TREEsliders.

Mπες πάντως και στο site της Scorpion στο www.scorpionracing.co.uk και στο τμήμα PROTECTION πήγαινε στα Rock&treesliders για τα Defender και δες στις τελευταίες φωτογραφίες από τί μπορούν να σε προστατεύσουν. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχθεί από καλό φίλο στην Θεσσαλονίκη που ήρθε στην Αθήνα για να βάλουμε rock&treesliders σε καινούργιο D110 του 2008 που αγόρασε. Μόλις επέστρεψε στην Θεσσαλονίκη και κουρασμένος από το ταξίδι τσακώθηκε με μία κολώνα στην πυλωτή της πολυκατοικίας τους με το πλάι του Defender. Οι φωτογραφίες λένε τα υπόλοιπα για το πόσο γερά τελικά ήταν. Τα απόσβεσε και περισσότερο σε λιγότερο από 6 ώρες μετά την τοποθέτησή τους......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 28 Απρ 2008, 23:00

Μια πρωτη μετρηση που εκανα στη καταναλωση φαινεται να δικαιωνει τον Παντελη ως προς το γεγονος της μειωσης. 270 χιλιομετρα Αθηνα-Καρπενησι με σταθερα 100 στις 2500 στροφες εκαψα ακριβως 11 λιτρα δηλαδη 1 λιτρο λιγοτερο απ οτι πριν. Δυστυχως τα μικτα χωμα επαρχειακο δεν προλαβα να τα μετρησω λογω του ραντεβου με το ΒΜW. Επισης παρατηρησα μικρη πτωση στις στροφες του κινητηρα, ενω οταν ειναι κρυος εχει λιγο πιο ψηλο ρελαντι. Στις χαμηλες στροφες δεν καταλαβα διαφορα ως προς το τραβηγμα. Να σημειωσω βεβαια οτι τελικα το σνορκελ κατεβηκε απο δεξια αρα γλυτωσα 1 μετρο σωληνα επιπλεον.Μονο αρνητικο ο θορυβος. Μου θυμισε τη θητεια μου στα Leopard.....
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Απρ 2008, 09:22

Mανώλη ο ήχος ενός πετρελαιοκινητήρα (και μάλιστα υπερσυμπιεζόμενου) μεγάλου κυβισμού είναι απόλαυση !!!! (προσωπικά γούστα αυτά βέβαια)

Μου κάνει εντύπωση που δεν είδες και διαφορά στην ροπή χαμηλά πάντως.
Ισως να οφείλεται στο ότι δεν αύξησες το μήκος της εισαγωγής του αέρα τελικά με την νέα δρομολόγηση που έκανες βάζοντας το σνόρκελ δεξιά.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (προσοχή στα κεφαλαία) δίνει αύξηση της ροπής χαμηλά η αύξηση του μήκους των αυλών εισαγωγής (πολλαπλής). Για αυτό άλλωστε και έχουμε τα αντίστοιχα συστήματα της BMW και της Porsche.

Oμως η πρακτική έχει δείξει αντίστοιχη βελτίωση και με τα snorkels σε ορισμένους κινητήρες και μεταξύ αυτών και ο Mpi.

Kαι μία ακόμη πρόταση. Αν δεν σε πειράζει αισθητικά κάνε τον κόπο να γυρίσεις την εισαγωγή του σνορκελ προς τα πίσω. Λιγότερα μυγάκια και σκουπίδια, λιγότερο νερό μέσα στο φίλτρο όταν βρέχει, λιγότερη σκόνη το καλοκαίρι και καμμία μείωση στην απόδοση, εκτός από τις ταχύτητες άνω των 200 χιλιομέτρων/ώρα.

(και κράτα μας ενήμερους για το θέμα της "συνάντησης με το BMW. Ποιά ασφαλιστική έχει, τί αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση έχεις στις επαφές σου μαζί της, πώς θα σε καλύψουν, τί ποσοστό θα προσπαθήσουν να σου κόψουν λόγω παλαιότητας κλπ. Καλό είναι να ξέρουμε τί γίνεται με αυτούς τους κλέφτες......)

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron