Mudnolis έγραψε:Παντελη, αληθεια πως μπορει να τσεκαρει κανεις αν δουλευει σωστα το airflow? Οσον αφορα τη συντηρηση του μοτερ, εννοεις λαδια φιλτρα μπουζι, ιμαντες σωστα? Η θελει και τιποτα αλλο?
Χαιρετισματα
Μανώλη γειά,
το airflow έχει σαν συνήθη συμπτώματα την αύξηση της κατανάλωσης και των εκπομπών των καυσαερίων καθώς και αστάθεια στο ρελαντί.
Σε πολλές περιπτώσεις για να κάνουν το ρελαντί λίγο πιό σταθερό (ιδίως το καλοκαίρι όταν λειτουργεί και το A/C) ανεβάζουν τις στροφές και/ή πειράζουν την ρύθμιση της πεταλούδας του.
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει μία διαδικασία για τον έλεγχο του airflow.
Kάπου στο αρχείο μου έχω σίγουρα το πώς γίνεται για τα V8. Μάλλον θα πρέπει να υπάρχει και για τα Mpi στο workshop manual.
Ο αισθητήρας λ είναι λίγο πιό δύσκολος στον έλεγχό του αλλά μπορεί να ελεγχθεί σε γενικές γραμμές και με ένα πολύμετρο.
Η συντήρηση έχει να κάνει με αυτά που αναφέρεις αλλά και με την γενικότερη προσοχή στον τρόπο οδήγησης, να ζεσταίνεται το μοτέρ προσεκτικά πριν αρχίζουμε να το ζορίζουμε, καλής ποιότητας λιπαντικά και φίλτρα (κυρίως λαδιού και αέρος).
Πάντως επαναλαμβάνω ότι το να περιμένουμε απόλυτες επιδόσεις από αυτοκίνητα μεταχειρισμένα στο τρίτο, τέταρτο κλπ χέρι είναι απλώς ουτοπία.
Με τα χιλιόμετρα που έχουν τα πιό πολλά Mpi πλέον η υπόθεση ρεκτιφιέ ή γενική επισκευή είναι κάτι το λογικό και πολλές φορές αναπόφευκτο αν μας ενδιαφέρει η αποκατάσταση της απόδοσης του κινητήρα στα επίπεδα που είχε όταν ήταν καινούργιος. Πάντως ενημερωτικά μοτέρ με γύρω στα 70.000 χλμ ακόμη υπάρχουν σαν μεταχειρισμένα. Προχθές βρέθηκε ένα τέτοιο μοτέρ για κάποιον συνάδελφο που άκουσε περίεργους θορύβους από τον κινητήρα του και βρέθηκε με έναν κύλινδρο λιγότερο.
Χαιρετώ
[/img]