Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 09:41

Δες μερικές εδώ.... του μπροστινού προφυλακτήρα


Βάζω και μερικές απο το λεγόμενο «camel trophy cut» στο πίσω φτερό.
Φυσικά τα camel δεν ήταν κομμένα εκεί, είχαν διαφορετική διμόρφωση για να μην βρίσκουν τα μεγαλύτερα 7.00-16.
Εδώ με 7.50-16
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 27 Ιούλ 2005, 09:56, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 09:48

vagelis έγραψε:Τα ελατηρια ειναι της BEARMACH,τα μπλε συν 5 ποντους


Μαύρα χάλια..... έχει βάλει φίλος και σε λιγότερο απο ένα χρόνο χάθηκε το.... ύψος..... το πρόβλημα είναι γνωστό και αναφέρεται και στο discoweb.

Αν δε θές να μπλέξεις με σπαστό άξονα εμπρός, μην πάς για κάτι πάνω απο 1,5-2''.

Προτείνω OldManEmu για αρχή και μετά βλέπεις....

Φυσικά υπάρχουν και ολοκληρωμένα πακέτα (scorpion racing, Equipe κ.α.), που πάνε μαζί με ψαλίδια κ.α.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιούλ 2005, 09:54

Σπύρο, έχεις κάποια πρόταση για εργάτη σύν φωτό από τη συναφή εγκατάσταση?

βλέπω στο μπλε ντίσκο πως μπήκε εργάτης μια χαρά, με τον υπάρχοντα προφυλακτήρα (σκεφτόμουν για΄ολοκληρωμένη λύση προφυλακτήρα πχ ARB + εργάτης)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 10:05

Βρήκα και δύο συγκριτικές με +2'' (θεωρητικά) και τα 7.50-16...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 10:16

firelord έγραψε:Σπύρο, έχεις κάποια πρόταση για εργάτη σύν φωτό από τη συναφή εγκατάσταση?

βλέπω στο μπλε ντίσκο πως μπήκε εργάτης μια χαρά, με τον υπάρχοντα προφυλακτήρα (σκεφτόμουν για΄ολοκληρωμένη λύση προφυλακτήρα πχ ARB + εργάτης)


Μη δίνετε τα χρήματά σας για παλιοσίδερα....

Η καλύτερη εγκατάσταση είναι αυτή που κάνανε στα Camel Trophy, (κομμένο κέντρο προφυλακτήρα και εσωτερικά στη μάσκα) έτσι ζορίζει λιγότερο το σασί....
Όμως αρχικά δεν ήθελα να κόψω τον προφυλακτήρα και έτσι τον "κρέμασα" από κάτω...

Χρησιμεύει και σαν δείκτης ορίου.... - αν βρίσκει ο εργάτης μπροστά τότε το πίσω μέρος θα συρθεί για να περάσει... :-)

Η βάση μας πήρε δύο απογεύματα και κάτω από 10 χιλιάδες (τότε) να φτιαχτεί, σχεδιάσθηκε ώστε να μοιράζει τις δυνάμεις ομοιόμορφα στο σασί για να μην το ταλαιπωρεί..... χωρίς να κάνουμε ούτε μια έξτρα τρύπα και μπαίνει βιδωτός.


Έχω σκοπό να ανεβάσω μερικά αναλυτικά άρθρα για βελτιώσεις στο disco:
Ποδιά ρεζερβουάρ (το έχω γράψει ήδη.... πρέπει να βρω χρόνο να ψηφιοποιήσω το σχέδιο)
Ελατήρια - αναρτήσεις (με ακριβείς υπολογισμούς ύψους ΠΡΙΝ από την επέμβαση ανάλογα με το μήκος και τη σκληρότητα των ελατηρίων - για να ξέρετε πού ακριβώς θα καταλήξετε.... :-) )
Διαφορικά torsen
Προστατευτικά διαφορικών
Βάση αμορτισέρ μπροστά για αλλαγή θέσης και χρήση αυτού του 90
Βάση εργάτη
κλπ


Υ.Γ. Γιατί να μην έχει η μέρα 36 ώρες;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 10:34

tasos953 έγραψε:
firelord έγραψε:Βαγγέλη ευχαριστώ!

όντως στο 200 είναι σπανιότατη η παρουσία αντιστρεπτικής (ευτυχώς)

Και δυστυχώς πολλοί κουβαλάνε στην εθνική μ' αυτά όχι μόνο την πεθερά τους, αλλά και τα παιδάκια τους. :cry: :cry: :cry: :cry:



Δεν έχεις δίκιο...... Ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για τους δικούς σου θα έχεις disco...

Το Disco έχει εξαιρετική και προβλέψιμη συμπεριφορά και εφόσον το σέβεσαι και συνειδητοποιείς ότι οδηγάς κάτι που ζυγίζει κενό 2 τόνους δεν υπάρχει πρόβλημα.

Είναι τόσο καλό μάλιστα που άμα το μάθεις, θα κεράσεις πολλά «τσάγια» σε στροφιλίκια, άλλους «γρήγορους» τετρακίνητους αν το θες.
Φυσικά δεν είναι αυτός ο στόχος σου με ένα Land Rover έτσι;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιούλ 2005, 10:34

Ειχα το ιδιο συστημα εργατη με αυτο του Σπυρου αλλα το εβγαλα γιατι δεν μπορουσα να καθαρισω τον εργατη εκει κατω που ητανε με αποτελεσμα να πληρωσω 200 ευρω επισκευη,τωρα θα φτιαξω προφηλακτηρα αλλον κατι περιπου σαν της ARB.
Την αναρτηση την εχω ενα χρονο και δεν εχω κανενα προβλημα,ουτε εχει κατσει το αυτοκινητο,σαφως υπαρχουν πολυ καλυτερεςλυσεις αλλα ειναι αναλογο και το κοστος ,υπαρχει αναρτηση με χειροποιητα αμορτισερ κλπ,κλπ,κλπ που στοιχιζει 4000 λιρες,διαλεγεις και παιρνεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιούλ 2005, 10:34

ΣΠΥΡΟ

όποτε έχεις την ευχέρεια χρόνου και ΑΝ δεν σου κάνει κόπο και ΕΦΟΣΟΝ είναι εφικτό και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν είναι τεχνικώς αδύνατο....μπορώ να έχω φωτο της βάσης και οδηγίες και για την κατασκευή και για την εγκατάσταση και για τον τύπο εργάτη και και και (ας με σταματήσει κάποιος...)
Τελευταία επεξεργασία από firelord και 27 Ιούλ 2005, 10:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιούλ 2005, 10:35

Γιώργο καλημέρα,

οι ενισχυμένοι προφυλακτήρες εμπρός αυξάνουν πολύ το βάρος εμπρός από τον εμπρός άξονα και μεταβάλουν δραστικά την οδική συμπεριφορά (το αυτοκίνητο θα "μουρώνει" ακόμη περισσότερο) καθώς και επίσης ζορίζουν την ανάρτηση και απαιτείται η τοποθέτηση πιό σκληρών ελατηρίων εμπρός. Να θυμήσω ότι η λύση για καλό off roading είναι τα μαλακά ελατήρια και όχι τα σκληρά.

Ο ARB είναι αρκετά πιό βαρύς από άλλες ενισχυμένες λύσεις.

Η καλύτερη θέση για τοποθέτηση εργάτη είναι αυτή που έχεις δει στο παλαιό μου Mpi (το άσπρο). Ετσι ο εργάτης βρίσκεται ακριβώς στο μέσον του σασσί (και όχι από κάτω του) και κυρίως έχεις άμεση οπτική επαφή και πρόσβαση στο συρματόσχοινο (ή σχοινί) για να μπορείς να το μαζεύεις σωστά και να μην σου διπλώνει (πράγμα που σκοτώνει κυρίως τα συρματόσχοινα)

Αν πρόκειται να κάνεις συχνή και σκληρή χρήση του εργάτη σου η καλύτερη λύση είναι να έχεις πλήρη οπτική επαφή και πρόσβαση και να μην τον έχεις κρυφό και δύσκολο στον χειρισμό.

Οσον αφορά τον προφυλακτήρα κάτι ενισχυμένο αλλά όχι πολύ βαρύ θεωρώ ότι είναι η πιό καλή λύση μετά τον απλό εργοστασιακό ο οποίος είναι μία χαρά εκτός και αν θέλεις να τσακώνεσαι συχνά με άλλα αυτοκίνητα. Αλλον λόγο από τον τσακωμό με άλλα αυτοκίνητα και την αισθητική βελτίωση δεν βλέπω για να βάλεις ενισχυμένο προφυλακτήρα πάντως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιούλ 2005, 10:40

firelord έγραψε:όποτε έχεις την ευχέρεια χρόνου και ΑΝ δεν σου κάνει κόπο και ΕΦΟΣΟΝ είναι εφικτό και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν είναι τεχνικώς αδύνατο....μπορώ να έχω φωτο της βάσης και οδηγίες και για την κατασκευή και για την εγκατάσταση και για τον τύπο εργάτη και και και (ας με σταματήσει κάποιος...)


Γιωργο εχω την βαση που εβγαλα απο το δικο μου,ειναι εγγλεζικη,ετσιηρθε το αυτοκινητο απο Αγγλια,αν θελεις να την αντιγραψεις κανονιζουμε και στην δινω ,αλλα οπως αναφερα και σε προηγουμενο ποστ δεν ειναι καθολου πρακτικη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 10:42

vagelis έγραψε:...
Την αναρτηση την εχω ενα χρονο και δεν εχω κανενα προβλημα,ουτε εχει κατσει το αυτοκινητο,σαφως υπαρχουν πολυ καλυτερεςλυσεις αλλα ειναι αναλογο και το κοστος ,υπαρχει αναρτηση με χειροποιητα αμορτισερ κλπ,κλπ,κλπ που στοιχιζει 4000 λιρες,διαλεγεις και παιρνεις.


Δε σου κρύβω ότι τα είχα σκεφτεί και εγώ.... (τα bearmach). Ευτυχώς έχω καλή σχέση με το Discoweb και.... με προλάβανε.... :-)

Πλέον είμαι ευχαριστημένος που δεν τα διάλεξα..... Ειλικρινά ο φίλος που τα έχει βάλει (το έκανε για το κόστος τους) το έχει μετανιώσει πικρά, έχει βάλει πλέον αποστάτες για να έρθει το Disco στα ίσια του. Βέβαια έχει κάνει πάνω από 30000 χλμ, σκληρά αλλά.... τι είναι 30000 χιλ;

Με λίγο παραπάνω κόστος από αυτά βάζεις OME ελατήρια και "καθαρίζεις" οικονομικά.....
Κάνε μια βόλτα απο το Sirro.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιούλ 2005, 10:50

pantg έγραψε:....
Η καλύτερη θέση για τοποθέτηση εργάτη είναι αυτή που έχεις δει στο παλαιό μου Mpi (το άσπρο). Ετσι ο εργάτης βρίσκεται ακριβώς στο μέσον του σασσί (και όχι από κάτω του) και κυρίως έχεις άμεση οπτική επαφή και πρόσβαση στο συρματόσχοινο (ή σχοινί) για να μπορείς να το μαζεύεις σωστά και να μην σου διπλώνει (πράγμα που σκοτώνει κυρίως τα συρματόσχοινα)

Αν πρόκειται να κάνεις συχνή και σκληρή χρήση του εργάτη σου η καλύτερη λύση είναι να έχεις πλήρη οπτική επαφή και πρόσβαση και να μην τον έχεις κρυφό και δύσκολο στον χειρισμό.
....


Η επόμενη βάση θα είναι στο κέντρο.... αλλά για άλλους λόγους.

Η βάση που έχω ΔΕΝ είναι της μαμάς, την σχεδίασαμε απο την αρχή.
Στη θέση που είναι τώρα, είναι αρκετά πίσω (επίτηδες) και σου δίνει "χέρι" κανονικά, ενώ ΔΕΝ χρησιμοποιώ – όπως φαίνεται και απο τις φωτό – το μπροστινό πλαστικό – όπως η βάση του εργάτη της «μαμάς» - γιατί τότε δεν θα είχα πρόσβαση όπως αναφέρουν και οι Vagelis - Pantg.

Απλά στην αρχή λυπόμουν να κόψω τον προφυλακτήρα και τη μάσκα, καθώς και ότι δεν ήθελα να είναι "κράχτης" για τους μπασκίνες.....και ... και.... και....

Βέβαια όχι ότι δεν έκανα τη δουλειά μου έτσι, αλλά έχω σκεφτεί και κάτι άλλες μετατροπούλες στην περιοχή ακόμα :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιούλ 2005, 11:03

Παντελή και Βαγγέλη σας ευχαριστώ!

αναρωτιέμαι αν μπορούμε να βρούμε βάση σε υψηλότερο επίπεδο για να την αντιγράψωμεν!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιούλ 2005, 11:54

firelord έγραψε:Παντελή και Βαγγέλη σας ευχαριστώ!

αναρωτιέμαι αν μπορούμε να βρούμε βάση σε υψηλότερο επίπεδο για να την αντιγράψωμεν!


Κανε υπομονη μεχρι τον Σεπτεμβριο,θα φτιαξω για το δικο μου και την αντιγραφουμε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιούλ 2005, 12:11

ok Βαγγέλη χίλια ευχαριστώ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες