Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Ιούλ 2005, 13:02

vagelis έγραψε:
tasos953 έγραψε:
firelord έγραψε:Βαγγέλη ευχαριστώ!

όντως στο 200 είναι σπανιότατη η παρουσία αντιστρεπτικής (ευτυχώς)

Και δυστυχώς πολλοί κουβαλάνε στην εθνική μ' αυτά όχι μόνο την πεθερά τους, αλλά και τα παιδάκια τους. :cry: :cry: :cry: :cry:


Φιλε μου αν θελεις να μεταφερεις τα παιδακια σου στην εθνικη με ταχυτητες πυραυλου τοτε εχεις διαλεξει λαθος αυτοκινητο,υπαρχουν φεραρι,λοτους,αουντι ΤΤ και εκατονταδες αλλα σπορ αυτοκινητα,αυτοκινητο με ακαμπτους αξονες και 22 εκατ.υψος διαφορικου απο τον δρομο θα πας να αγορασεις;
Η αντιστρεπτικη σε πειραξε;

Αντιπαρέρχομαι το δασκαλίστικο ύφος της απάντησης και απλά σημειώνω πως ταχύτητες πάνω από 120 χλμ/ώρα (στις οποίες το 200 αρχίζει και έχει προβλήματα κατ' ομολογίαν σας) δεν νομίζω πως είναι πυραύλου.
Το υπ' όψιν αυτοκίνητο υποτείθεται πως βγήκε για να καλύψει κάποιες ακόμα ανάγκες μετακίνησης που το ακόμα πατραγόμενο Defender δεν μπορεί να καλύψει. Και μια από αυτές είναι και το να μπορώ να μεταφέρω με ασφάλεια τα παιδάκια μου με τις πυραυλικές ταχύτητες των 140 και 150 χλμ/ ώρα..... στην εθνική πηγαίνοντας για το σκληρό off roading.....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 27 Ιούλ 2005, 13:38

Μη το ψάχνετε και τόσο πολύ και μη χαλάτε τις καρδιές σας.
1. Ρωτήστε το Discovery Mpi πόσο εύκολα μπορεί - και πότε- να πιάσει πάνω απο 130 χλμ... :(
2. Όταν τα πιάνει στρίβει πολύ καλά - τόσο που μπορεί να ανατραπεί λόγω ψηλού κέντρου βάρους
3. Αν τύχετε σε φρενάρισμα πανικού πάνω σε στροφή ή καμπή έχετε-δεν έχετε αντιστρεπτικές θα δείτε το παππού σας πρόσκοπο

Όποιος παίρνει αυτοκίνητο 2-3 τόνους βάρος και πλακώνεται στα γκάζια αργά ή γρήγορα θα δρεψει τους καρπούς των πράξεων του.

Τα καλά του Disco μας είναι ότι πάει παντού (όπου χωράει), σε παέι ξεκούραστα, καίει λίγο, κοστίζει λίγο και χωράει πολλούς και πολλά.

Το κακό του είναι ότι δεν τρέχει γρήγορα. Με τόσα λίγα που κοστίζει αφήνει περιθώριο για αγορά ενός δευτέρου σπόρ που πάει γρήγορα.

Είμαι επιφυλακτικός σε επεμβάσεις που αλλοιώνουν το χαρακτήρα της κατασκευής δραματικά.

Αυτά σύντροφοι,
Φιλικά
Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιούλ 2005, 15:42

Ευχαριστώ πολύ για της φωτογραφίες με τους προφυλακτήρες παιδιά. Τώρα πρέπει να βρω χρόνο να το αντιγράψω αν δεν διαλυθεί το υπόλοιπο μέχρι τότε. Με τα ελατήρια μπερδεύτηκα λιγάκι. :-k
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιούλ 2005, 15:45

Τα παραλέτε, μια χαρά είναι στην άσφαλτο, απλά σέρνεται.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Ιούλ 2005, 16:36

Τo οχημα απλα ειναι αναψυχης που σημαινει δεν βιαζεσαι το απολαμβανεις .Αν θες να πας καπου και να γυρισεις γρηγορα ξεχασε το . Εγω πηγα στην πατρα το ΣΚ και εκανα τρεις ωρες παρακατι 110 120 Και ημουν και νομιμος .Στην παραλια ομως στο γιανισκαρη πρεπει να ξερει οdisco ξεκολησα ενα πινιν και ενα τεριος που βουλιαξαν στην αμμο λογω απειριας των οδηγων τους αλλα και λογω απο οτι ειδα και χαμηλης υποδυναμης και ελειψης κοντων σχεσεων κοντεψαν να τα καψουν τα καημενα . Οποτε ηρθα στα ισα μου Αν το κυκλοφορεις μονο στην ασφαλτο το disco tote γεια χαρα .Αλλα νομιζω οτι ολα εχουν τα καλα και τα κακα τους Δεν βαριεσε αν ειχαμε λεφτα περισοτερα θα παιρναμε καινουριο LR H LC αλλα η καλυτερη λυση ειναι κρτας το disco για αναψυχη και με την διαφορα που θα εδινες για το καινουριο LR παιρνεις ενα ιχ για καποιες αναγκες και ενα μηχανακι για την πολη και ενα ποδηλατο για την υγεια μας και που παμε στο τελος γυρω γυρω απο το μαντρι .Το κακο ειναι οτι μετα το disco ειναι λιγες οι επι.ογες και ακριβες καλομαθαινεις δηλαδη
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιούλ 2005, 17:14

Έχει δίκιο ο discoman, στην καλόγρια ειδικά είναι σκούρα τα πράγματα. Πριν δυο βδομάδες τράβηξα ένα LADA που όμως forage αυτά τα στενά τα λάστιχα και στην λούμπα με το θαλασσινό νερό είχε πατώσει.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Ιούλ 2005, 17:19

Είχα ένα Samurai και ένα Saxo vts και τώρα έχω μονο το disco με καλύπτει και στις δυο χρήσεις. το μηχανάκι δεν το πουλάω γιατί μέσα στην Πάτρα είναι κόλαση μονο όρθιο βρίσκεις να το παρκάρεις.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 28 Ιούλ 2005, 08:40

discoman έγραψε:Αλλα νομιζω οτι ολα εχουν τα καλα και τα κακα τους Δεν βαριεσε αν ειχαμε λεφτα περισοτερα θα παιρναμε καινουριο LR H LC

Γιατί να πάρω το καινούργιο LC όταν υπάρχει το Παλιό καλό; :wink:



αλλα η καλυτερη λυση ειναι κρτας το disco για αναψυχη και με την διαφορα που θα εδινες για το καινουριο LR παιρνεις ενα ιχ για καποιες αναγκες και ενα μηχανακι για την πολη και ενα ποδηλατο για την υγεια μας και που παμε στο τελος γυρω γυρω απο το μαντρι .

Και εγώ ποδηλάτης είμαι :!:


Το κακο ειναι οτι μετα το disco ειναι λιγες οι επι.ογες και ακριβες καλομαθαινεις δηλαδη


άρα το Disco μας είναι GREAT VALUE AND STATUS FOR MONEY!!!

Τι να μας πούν τα χρέπια... Έπρεπε να τους αφήνουμε κολλημένους για να μάθουν.

LANDY - THE BEST 4X4XVERY VERY FAR :-x :-x
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Ιούλ 2005, 09:38

συμφωνώ με τον discoverer

και είμαι ιδιαιτέρως ευτυχισμένος που τηρουμένων των αναλογιών δεν καίει και τα ανταλλακτικά του (πάλι τηρουμένων των αναλογιών) είναι μη δυσεύρετα και σε καλές τιμές

ΥΓ αφήστε που έχει πάρει τον αέρα του 300 (= ασφάλτινο) η σύζυξ και αυτό με ευχαριστεί δεόντως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιούλ 2005, 10:49

Παίδες γειά,

προσωπικά θεωρώ το Discovery S1 & S2 την πιό πετυχημένη έκδοση Land Rover.
Ως πετυχημένο συνδιασμό δηλαδή άνεσης, ικανοτήτων εντός και εκτός δρόμου, χώρων, κόστους αγοράς και συντήρησης και γενικότερης αίσθησης.

Η έκδοση Mpi για τις ανάγκες της χώρας μας σε τελικές ταχύτητες και ταχύτητες ταξιδίου σε ανοικτό δρόμο είναι πολύ καλή και αν κανείς αποφασίσει να κινείται με λογικές για τον όγκο, το βάρος και το ύψος του αυτοκινήτου ταχύτητες είναι υπεραρκετή από πλευράς ροπής και ιπποδύναμης.
Το V8 σαφώς πάει πιό γρήγορα και επιταχύνει καλύτερα αλλά τελικά μήπως αυτή η πρόσθετη δύναμε το κάνει και λίγο πιό επικίνδυνο καθώς εκθέτει οδηγό και επιβάτες σε συνθήκες που λόγω αδυναμίας το Mpi δεν κάνει?

(για το Tdi δεν σχολιάζω καθώς δεν αφορά την ελληνική αγορά)

Οπως και να είναι, για να ευλογούμε και λίγο τα γένια μας, DISCO RULES !!!!!

Να υπενθυμίσω ότι υπάρχει η γνήσια βάση εργάτη των Camel Trophy Discovery για να την φτιάξουμε. Δυο που είχα κατασκευάσει σαν κόπιες για φίλους που ήθελαν να βάλουν Husky σε Discovery είχαν πάει στα 300 κάτι Ευρώ (έγιναν στο χέρι και γαλβανίστηκαν) αλλά θεωρώ ότι αν γίνει παραγγελία για περισσότερες και υπάρχει και άνεση χρόνου ένα καλό μηχανουργείο θα τις φτιάξει με λιγότερα χρήματα.

Για ενισχυμένους προφυλακτήρες χωρίς πολύ αυξημένο βάρος και διαστάσεις πιστεύω ότι οι της Scorpion είναι πολύ καλοί, δίνουν εξαιρετικές γωνίες προσβολής και ασύγκριτη προστασία κατά τους ελιγμούς διαφυγής (βελτιώνουν και την γωνία αυτή) και μπορούμε να τους έχουμε στην τιμή λιανικής της Αγγλίας δηλαδή 965 Ευρώ και τους δύο μαζί (εμπρός και πίσω προφυλακτήρες) με τον Αγγλικό ΦΠΑ αλλα ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ τα οποία έχουν να κάνουν με το πόσοι θα παραγγελθούν πράγμα το οποίο φυσικά μπορεί να μας επιτρέψει να διαπραγματευθούμε και την τιμή.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Αύγ 2005, 08:24

Πήγα με έναν φύλο στο βουνό με το disco μου και περιττό να σας πω ότι την κατά βρήκε και τώρα πουλάει και αυτός ένα i.x. για να μπει στο λούκι.Αν κάποιος ξέρει να πωλείται κανένα καθαρό MPI σφυράτε ρε παιδιά να πάει να το δει ο καψερός. Εγώ έχω αρρωστήσει με το αμάξι, έχω οργώσει όλο τον Παναχαϊκό και την ορεινή Ναυπακτία. Τι να λέω τώρα τα ξέρετε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Αύγ 2005, 08:43

Φίλε disco καλημέρα,

δώσε στον φίλο σου και σε εσένα λίγο χρόνο ακόμη για να αρχίσετε να βιώνεται και τα στραβά τους.
Πάντως όντως σου δίνει άλλη αίσθηση σε σχέση με τα περισσότερα τετρακίνητα (όχι όλα όμως)

Για διαθέσιμο αυτοκίνητο ίσως να υπάρχει ένα.
Το έχουμε δεί μαζί με τον firelord όταν αγόρασε το δικό σου.

Σε ενημέρωνω για το αν είναι ακόμη διαθέσιμο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Αύγ 2005, 09:26

xexexe! πάντως κολλάς μαζί του....άνευ αμφιβολίας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Αύγ 2005, 11:43

Φιλε pandg άμα υπάρχει και έχουμε και καμια φωτογραφία πρόχειρη καλο θα ήταν για να του τι στείλω γιατί αυτός είναι στα super fast και δεν είναι πολύ εύκαιρος, ίσος την άλλη εβδομάδα να πάρει άδεια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Αύγ 2005, 11:50

Aύριο θα το λύσω για "ρουλειμαν" εμπρός, κάνει έναν θόρυβο από εχθές το μεσημέρι και το παρκάρισα για να μην ξεχειλώσει καμια φωλια. Κατέβασα και από ένα site όλα τα σχετικά για το πως αλλάζονται, έχουν με φωτογραφίες όλη την διαδικασία, είναι σχετικά εύκολο. Ξέρετε αν κυκλοφορούν τέτοια "ρουλειμαν" στο εμπόριο η να παραγγείλω τα γνήσια? Η αν παίζουν τίποτα πιο αντοχής?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες