Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάσπες και ομίχλη στο Βίτσι για το Disco Mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Λάσπες και ομίχλη στο Βίτσι για το Disco Mpi

Δημοσίευσηαπό simosark » 03 Οκτ 2008, 03:06

Καλό μήνα στην παρέα. Έχοντας την εμπειρία του discovery I 2.0Mpi (1994) μόλις 3μήνου ευτυχώ να το έχω οδηγήσει τα πρώτα 4.000 χλμ κυρίως στα αγαπημένα του χωμάτινα μονοπάτια, πλησίον της Καστοριάς, και στα οποία θα εργάζομαι για ακόμα δυο μήνες. Σχεδόν καθημερινά, με συνεπιβάτες και μη, σκαρφαλώνει τα πέτρινα περάσματα της κορυφής Καζάνι πάνω απο το Σιδηροχώρι και ρυμουλκεί συναδέλφους στις λάσπες του Μανκοβιτς δίπλα απο το Βίτσι.
Έτσι χαμογελώντας χτυπάω ξύλο και αξιώνω την αγορά μου ακόμα μακριά απο την Άθήνα. Με κατανάλωση μέχρις τώρα 13-15λιτ/100χλμ δεν θα είναι καλή επάνοδος στο κλεινόν άστυ.
Όμως... Το 1λιτ λάδι στα 1000χλμ ακόμα σκέφτομαι αν είναι καλό σημάδι για ενα μοτερ που δεν έχει κανένα λεκέ ακόμα πάνω του, δεν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω απο το 1/3 του δείκτη και έχει ζωή 90.000χλμ.
Επίσης... Τώρα που βγήκε και ο κοτσαδόρος έψαξα πολυ να βρώ απο που είναι καλά να δένει κάποιος το συρματόσχοινο για μια ρυμούλκηση. Έχετε καμιά καλή ιδέα?
Μου λείπουν πολύ οι προβολείς ομίχλης και θα ήθελα αν έχετε κάποια καλή ιδέα και εφαρμόσιμη στην μικρή αγορά της Καστοριάς, όσον αφορά την πιθανή θέση τους και το είδος.
Και τέλος... Τα bridgestone 205/60 δεν με απογοητεύουν αλλά μην έχοντας την εμπειρία συνεχίζω να σκέφτομαι αν θα ήταν καλύτερα με 235/70. Και τις συνέπειες σε κατανάλωση, ταχύτητα για ενα αυτοκίνητο που προς το παρόν κινείται στο στοιχείο του αλλά σύντομα το περιμένει και πιο αστική ζωη. (Παραπέμψτε με σε παλιότερο άρθρο αν υπάρχει)
Ευχαριστώ. Σίμος
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό B.T » 03 Οκτ 2008, 13:25

Το λάδι είναι πολύ κοίτα το ,το πιό ανώδυνο να έχει είναι να χρειάζεται ελατήρια. Τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά , είναι πραγματικά;
Πως το οδηγούσε ο προηγούμενος;
205/60 δεν φοράει , 205/HI (80)R16C ναί.
Η διάσταση που φοράς τώρα 205 είναι η ιδανική.
Τα BRIDGESTONE DUELER 694 A/T 205 16C είναι πάρα πολύ καλά λάστιχα γιά το discovery καί τούς Ελληνικούς δρόμους (μεικτές διαδρομές Α/Τ ).
Δεν θα καταπονούσα το mpi με φαρδύτερα.
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό discoball » 06 Οκτ 2008, 00:39

Γεια σου φίλε,
τα 13 με 15 λίτρα ενδεχομένως να μην είναι πολλά για καλοκαίρι με απλή αμόλυβδη και μπόλικες ανηφόρες...
όσο για τα λάστιχα, θα συμφωνήσω ότι τα bridgestone είναι τα καλύτερα, αλλά κοίτα και σε atr ή at, cooper.

Δείξε μας και καμμιά φωτο..!!!
_______________________________________
Στο βουνοοό, στο βουνοοό και άμα νιώσεις πόνο, μπάνιο στη θάλασσα..!!
---Αντώνης Γλυνός---
Άβαταρ μέλους
discoball
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2008, 06:59

Σιμό 1 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα είναι μάλλον πολύ για τα 90.000 που λες ότι έχει το αυτοκίνητο. Κανονικά δεν θα έπρεπε να σου καιει περισσότερο από 800-1000ml στα 10.000!
Θα θες σίγουρα τσιμουχάκια βαλβίδων και ίσως άλλα πράγματα αν το μοτέρ έχει πάνω από 250000.

Αν δεν πάς σε mud terrain ελαστικά όλα τα άλλα είναι ένα μάτσο χάλια για εκτός δρόμου στο Disco. Τα brid/ton μπορεί να είναι ωραία για την άσφαλτο αλλά έχουν πολύ μαλακό και αδύναμο σκελετό και την ακουνε γρήγορα στο χώμα. Τα φόρεσα πέρσι και το μετάνιωσα (βγήκαν στα 6000 χιλιόμετρα και είχα και ένα που τρύπησε από ... αγκαθάκι). Βάλε κάτι άλλο και θα δεις διαφορά, ειδικά εκεί στα μαλακά χώματα της Καστοριάς. Το Disco είναι βαρύ και τα λάστιχα κάνουν διαφορά. Μείνε στα 205, στη λάσπη και στη γλίτσα είναι καλύτερα. Μπορείς να παίξεις και με 235 αλλά η καλύτερη διάσταση είναι 225/75 (πολύ κοντά στη μαμα διάσταση)

Για προβολάκια ρίξε μια ματιά στα ηλεκτρολογία για τα φορτηγά. Θα βρεις πολύ πράγμα εκεί και σε κανονικές τιμές.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Οκτ 2008, 16:59

Σίμο γειά

το 1 λίτρο λάδι, όπως ήδη σου ανέφεραν και οι άλλοι συνάδελφοι, ακούγεται πολύ. Μία προσωρινή λύση για να μειώσεις την κατανάλωσή του είναι ένα ή δύο μπουκαλάκια RESTORE.
Μπορείς να το βρεις στην Ελλάδα στο http://www.trade-wind.gr/

Δοκιμασμένο σε πεσμένους κινητήρες με υψηλή κατανάλωση σε λάδι εχει δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Η διάσταση των 205 Χ 16 είναι η εργοστασιακή για το Mpi και οτιδήποτε ψηλότερο και φαρδύτερο θα σου χαλάσει την αίσθηση του αυτοκινήτου και κυρίως θα το παιδεύει για να κινηθεί αυξάνοντας και την κατανάλωση.

Για λάσπη μαζί με μερική χρήση δρόμου τα XZL και τα XCL της Michelin σε διάσταση 7.0 Χ 16 έχουν δουλέψει εξαιρετικά στα Tdi. Oμως για να μπουν στο Mpi θέλουν μερικές επεμβάσεις (τριμάρισμα των πίσω φτερών και αφαίρεση του σπόιλερ και του κάτω μέρους στις πλαϊνές πούλιες του εμπρός προφυλακτήρα)

Επίσης είναι κατά 7,22% ψηλότερα από τα 205 Χ 16 (περίπου 79 πόντους διάμετρο αντί για 73,5 των 205 Χ 16) και θα σου μεγαλώσει το "βήμα" του αυτοκινήτου.
Από την άλλη βέβαια όταν είναι σωστά φουσκωμένα είναι στενότερα πράγμα που σε πολλά είδη λάσπης δεν είναι κακό όταν το πέλμα σου είναι άγριο και αυτοκαθαρίζεται εύκολα. Και όταν χρειαστεί φαρδύτερο και πιο ευκαμπτο πέλμα τα ξεφουσκώνεις όσο χρειάζεται.

Αλλο τους μειονέκτημα η ακριβή τους τιμή.

Ομως μπορείς να βρεις και πολύ καλά αναγομωμένα χωμάτινα λάστιχα και μάλιστα ίσως να αξίζει να σκεφτείς την λύση ενός σετ ελαστικών για χρήση πιό πολύ χωμάτινη/λάσπης μαζί με τις ζάντες τους. Αυτό πιστεύω ότι τελικά δουλεύει καλύτερα για το αυτοκίνητο και για εσένα καθώς θα έχεις τα σωστά λάστιχα για την "ωραία" ελληνική άσφαλτο και ένα σετ ελαστικών για πιό "άγρια" χρήση.

----------------------

Οσον αφορά τους προβολείς μία καλή, εύκολη και αισθητικά αποδεκτή λύση που προστατεύει και τα κρύσταλα τους είναι να κάνεις τρύπες στα άκρα του μεταλλικού τμήματος του προφυλακτήρα και να τοποθετήσεις από ένα μικρό στρογγυλό προβολάκι σε κάθε τρύπα. Ετσι και περισσότερο φώς έχεις σε χαμηλό ύψος αλλά και προστατεύονται άριστα χωρίς να πετάγονται και να εμποδίζουν και την ροή του αέρα προς το ψυγείο.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες