Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιατι ειναι τοσο αναποδοι??

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Γιατι ειναι τοσο αναποδοι??

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 05 Οκτ 2008, 21:48

Αυτοι οι Εγγλεζοι? Στην εκδρομη της λεσχης ειχα για πρωτη φορα προβλημα με το Disco. Ασταθες ρελαντι, αρκετες διακοπες και τελικα μεγαλη πτωση υποδυναμης... κατεληξα να πηγαινω με 3 κυλινδρους. Ανοιγω καπω και βλεπω ενα μπουζοκαλωδιο κομμενο. και αρχισαν τα γλεντια. Πιο διεστραμμενο μυαλο σκεφτηκε να βαλει τον πολλαπλασιαστη πισω απο το μοτερ?? οποτε αφου εφτασα σπιτι λεω να τους μεταφερω. Λογικα γινεται. εχει κατι να προσεξω?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Γιατι ειναι τοσο αναποδοι??

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2008, 06:46

Ναι μεταφέρονται και μπαίνουν ακριβώς δίπλα. Θέλει μακρύτερα μπουζοκαλώδια μόνο.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Οκτ 2008, 10:56

Mανώλη καλημέρα,

χρειάζεσαι τέσσερα μακρυά μπουζοκαλώδια και όπως είπε ήδη και ο Σπύρος μεταφέρεις τους ανορθωτές τάσεως στα πλάγια.

Η λογική της τοποθέτησης τους πίσω από το μοτέρ ήταν το να προστατεύονται καλύτερα από νερά, υγρασία και λάσπες κάτι που δεν ήταν και τόσο λάθος.
Ομως με τα χρόνια τελικά η βρωμιά μαζεύεται εκεί και η υγρασία βρίσκει μέρος για να δημιουργηθεί. Στα περισσότερα Mpi οι ανορθωτές έχουν οξείδωση στις επαφές τους. Τώρα το κόψιμο του μπουλοκαλωδίου που γράφεις είναι σχεδόν σίγουρα αποτέλεσμα λάθους στην τοποθέτησή του καθώς αν χρησιμοποιηθούν τα σωστά μπουζοκαλώδια στην σωστή τους θέση δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο θέμα.

Ο κωδικός του μπουζοκαλωδίου που χρειάζεσαι είναι NGC500020.

Τα μπουζοκαλώδια του πρώτου και δευτέρου κυλίνδρου (όπως βλέπεις το μοτέρ από το ψυγείο προς το κιβώτιο ταχυτήτων) έχουν το μακρύτερο μήκος.

Στο εμπόριο είναι λίγο δύσκολο να βρεις κάτι αντίστοιχο καθώς οι "πίπες" των μπουζοκαλωδίων είναι περίεργες.

Μιά και θα κάνεις την δουλειά αυτή κάνε και έναν καλό έλεγχο και στα μπουζοκαλώδια γενικότερα καθώς καλό είναι να αλλάζονται όταν το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα. Ιδίως αν οι επαφές στους ανορθωτές έχουν οξειδωθεί μάλλον θα πρέπει να σου έχουν βραχυκυκλώσει και τα καλώδια.

Αν αυτά των δύο πρώτων κυλίνδρων είναι εντάξει θα χρειαστείς μόνο τα δύο (ίδια με των δύο πρώτων) για να βάλεις τους ανορθωτές στα πλάγια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 07 Οκτ 2008, 21:07

Συνάδελφε! Εγώ πήγαινα με 2 κυλίνδρους :evil: και έκανα Καλαμάτα-Αθήνα 4 ώρες... :? Αχ αυτοί οι "πολλαπλασιαστές" του Disco...
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2008, 08:16

Βρε Γιώργη και εσύ τί γύρευες στην Καλαμάτα????? (χιχιχιχι)

Μιά και συζητάμε για καλό λάδι. Ενα πραγματάκι που πολλοί φίλοι ξεχνούν να κάνουν είναι το καλό κέρωμα του χώρου το μοτέρ.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που δημιουργούνται και τόσο σοβαρά προβλήματα οξειδώσεων στα παλαιότερα Disco.

H LR ΡΗΤΑ αναφέρει ότι μετά από κάθε καλό πλύσιμο του χώρου του κινητήρα πρέπει να γίνεται κέρωμα.

Οχι ότι οι ανορθωτές τάσης δεν θα μπορούσαν να τοποθετηθούν κάπου που να είναι πιό εύκολα προσπελάσιμοι.....
Πάντως από πλευράς προστασίας τους από λάσπες κλπ εκεί που έχουν τοποθετηθεί όντως δεν λερώνονται πολύ όταν το αυτοκίνητο κινείται σε πολύ ρευστές λάσπες και λασπόνερα.

-------------------

Τώρα που το συζητάμε περισσότερο όμως δηλαδή και με τους 4 κυλίνδρους Καλαμάτα - Αθήνα πόσο θέλει σαν ταξίδι?????

-------------------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Οκτ 2008, 08:49

3 ώρες με χαλαρούς ρυθμούς...
Λίγο λιγότερο σε στυλ "ο χάρος βγήκε παγανιά", ή "κάντε άκρη περνάει το πλοίο της αγάπης"...!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2008, 09:45

Γιώργη τότε οι 4 ώρες ήταν μια χαρά.

Σκέψου μόνο ότι ερχόσουν με λιγότερο από 50% των ιππων (μισοί κύλινδροι να δουλεύουν μόνο και αυτοί που δούλευαν έπρεπε να καλύπτουν και τις τριβές και την αντίσταση συμπίεσης των δύο που δεν δούλευαν)

Αρα το ότι έκανες μόνο 33% παραπάνω χρόνο είναι εξαιρετικά καλό αποτέλεσμα.

Αν γινόταν να μην ψεκάζει το injection και καύσιμο στους κυλίνδρους που δεν είχαν σπινθήρα θα είχες και οικονομία !!!!

(λέμε τώρα. δεν σοβαρολογώ). Πάντως όντως ο χρόνος είναι καλος σε σχέση με την μειωμένη απόδοση.

------------------------

Μου άρεσε το "το πλοίο της αγάπης" !!!!
Να θυμίσω ότι η Land Rover κατέχει το ιστορικό ρεκόρ του να είναι η πρώτη εταιρεία όχημα της οποίας έχει πάρει μετά από σχετική έρευνα την πιστοποίηση ότι διαθέτει τον απαιτούμενο χώρο στα εμπρός καθίσματα για συνεύερεση ανθρώπων (κατά την "βιβλική" έννοια) ακόμη και χωρίς την σύμφωνη γνώμη του ενός από αυτούς.
(για το RaRo Classic συγκεκριμένα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Οκτ 2008, 11:15

Ειναι ανωμαλοι!!!! Πειτε μου σας παρακαλω πολυ πως θα λυσω τις δυο πισω βιδες!!! Η μπροστινη (πανω απο τη μιζα ηταν κολλημενη οποτε εκοψα τη βαση του πολλαπλασιαστη) τις αλλες 2 ισα που τις πιανω οταν ειμαι απο κατω απο το αμαξι. Βλεπω να τον αφηνω εκει και να βαζω καινουριο.Αλλα 150 ευρω ειναι τσιμπιμενο για ενα πολλαπλασιαστη. ξερει κανεις καμια σελιδα απο Αγγλια για ανταλλακτικα για ΜΡΙ?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό B.T » 08 Οκτ 2008, 12:39

Εάν μπορείς να αλάξεις όπως είναι το ή τα μπουζοκαλόδια γιάτι να μετακινήσεις τους ανορθωτές είναι καλά προστατευμένοι εκεί.
Πότε θα χρειαστεί να ξαναλάξεις τα μπουζοκαλόδια;
land rover ειναι αποψη για το 4χ4
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Οκτ 2008, 12:49

Mudnolis έγραψε:Ειναι ανωμαλοι!!!! Πειτε μου σας παρακαλω πολυ πως θα λυσω τις δυο πισω βιδες!!! Η μπροστινη (πανω απο τη μιζα ηταν κολλημενη οποτε εκοψα τη βαση του πολλαπλασιαστη) τις αλλες 2 ισα που τις πιανω οταν ειμαι απο κατω απο το αμαξι. Βλεπω να τον αφηνω εκει και να βαζω καινουριο.Αλλα 150 ευρω ειναι τσιμπιμενο για ενα πολλαπλασιαστη. ξερει κανεις καμια σελιδα απο Αγγλια για ανταλλακτικα για ΜΡΙ?


Απλό!:
1. Βάζεις κάποιον άλλο να το κάνει.
2. αν δεν τσιμπήσει κανένας, πρέπει να λύσεις την πολλαπλή εισαγωγής.
Η τιμή τους στην Ελλάδα είναι γύρω στα 136 ευρώ. Το βρηκες 14 ευρώ πάνω.
Αγγλία όλα τα γνωστά site, απλά συνήθως στην τιμή που λένε δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ και μεταφορικά
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2008, 13:59

Mανώλη στην Αγγλία δεν βρίσκονται τόσο εύκολα πράγματα για το Mpi.

Και ό'τι βρίσκεται είναι γνήσιο της Land Rover το οποίο σημαίνει ότι αρκετές φορές οι τιμές εκεί είναι και ακριβότερες από της Ελλάδος.

Προσπάθησε όμως μέσω Ιταλίας μήπως βρεις κάτι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Οκτ 2008, 23:13

NEC10047 - IGNITION COIL 2.0 MPI, 88.02 € με ΦΠΑ Land Rover

NEC10047P- IGNITION COIL 2.0 MPI 51.19 € με ΦΠΑ after market

Δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για 1 ή σετ 2 τεμαχίων. 99% αφορα τιμή τεμαχίου. Στην τιμή δεν περιλαμβάνονται μεταφορικά.

Από:
http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rimmer?findpart&PartID=NEC10047

Γιώργος
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Οκτ 2008, 08:21

Γιώργη καλημέρα,

NEC10049 είναι ο κωδικός για το σετ των δύο ανορθωτών.
Τιμή λιανικής στην Αγγλία για αυτό στις 213 λίρες

Το NEC10049 αφορά τον ένα μόνο του. Εδώ στο Ελλαδιστάν μιά τελευταία τιμή που είχα (πέρσι τον Νοέμβριο που είχε χρειαστεί ένας) ήταν γύρω στα 185 Ευρώ.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 09 Οκτ 2008, 09:11

Δηλαδη οι πολλαπλασιαστες πωλουνται σε ζευγαρια ανα κυλινδρους, αν καταλαβα καλα?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες