Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΕΙΝΤΖ εναντιων ΔΙΣΚΟ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΡΕΙΝΤΖ εναντιων ΔΙΣΚΟ

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Οκτ 2008, 13:41

Αυτο το ερωτημα με βασανιζει?
ποιες οι διαφορεσ ?

και σε τι?
Και για να το κανουμε ποιο συγκεκριμενο

μιλαμε για ρεντζ κλασικ μοντ 91

η για δισκο βου 8 μοντ 97

Ποιο ειναι καλυτερο ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Οκτ 2008, 20:01

Συνονόματε γειά,

μου αρέσει που ρωτάς κιόλας......


Το μόνο καλύτερο πράγμα που μπορεί κανείς να πει ότι έχει το Range είναι το ομολογουμένως πολύ πιό κλασσικό του σχήμα και τα πολύ πιό αναπαυτικά του εμπρός καθίσματα όπως και τα υποβραχιόνια τόσο στα εμπρός όσο και στο πίσω κάθισμα.

Ομως τα εμπρός καθίσματα και τα υποβραχιόνια τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω μπαίνουν και στο disco.

το disco από την άλλη πλευρά είναι σαφώς πιό χρηστικό, με περισσότερους χώρους και αν έχεις βρει το V8 και αυτόματο τότε είσαι ο καλύτερος του χωριού.

Χαιρετώ και με 'γειές.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KOSTO1 » 29 Οκτ 2008, 14:07

ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ Η ΠΟΡ.....ΔΗ ΚΑΙ ΡΩΤΑΕΙ... ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ V8 Ε....ΕΕΕ????
ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥ ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ,,, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΤΕ .......ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
KOSTO1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 11:37
Τοποθεσία: ΜΟΥΖΑΚΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Οκτ 2008, 15:58

Σπύρο γειά,

και τα δύο που ανέφερε ο συνονόματος είναι αυτοκίνητα που έχουν τον γνωστό V8 3.9. Ο οποίος ως γνωστόν δεν φημίζεται ακριβώς για την οικονομία του σε καύσιμα.

αν έχουν και τα δύο οχήματα αυτόματα κιβώτια τότε είναι σχεδόν το ίδιο.

Αν δεν με γελάει η μνήμη μου το Range Rover είναι λίγο ελαφρύτερο από το discovery 1 και το RaRo έχει επίσης και ελαφρά μακρύτερο βήμα στο κεντρικό διαφορικό του. Αρα μπορεί οριακά το Range να είναι οικονομικότερο (καλά τώρα και αν ισχύει αυτό θα είναι τόσο οριακό που δεν νομίζω ότι έχει σημασία)

Από την άλλη πλευρά ένα αυτοκίνητο με παραπάνω 6 χρόνια στην πλάτη του μάλλον θα θέλει και περισσότερα πράγματα για επισκευή, έλεγχο, συντήρηση. Αλλα τα 17 και άλλα τα 11 χρόνια .......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 30 Οκτ 2008, 10:48

μμμμμ σιγα.

εγω ξερω οτι μονο ενα απο τα δυο εχει εκτεθει στο μουσειου του Λούβρου ως δειγμα ομορφιας - σχεδιασμου και στυλ.

και μονο σε αυτο μπορεις να απολαυσεις το τσάι σου στο κατεβασμένο tailgate φορωντας τουίντ σακακι και κρατώντας χειροποιητο δικαννο...

αν θες πρακτικο, παρε τογιοτα...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Οκτ 2008, 15:55

Φίλε alp γειά,

και έλεγα δεν υπάρχει κάποιος να πει μιά καλή κουβέντα για τα RaRo?

Oντως το RaRo Classic έχει και κλασσική στο χρόνο ομορφιά. Αλλωστε αυτό είναι και ένα από τα δύο ουσιαστικά του πλεονεκτήματα που ήδη αναφέρθηκαν πιό επάνω.

Να συμφωνήσω επίσης και με το σχόλιο για τον τρόπο που ανοίγει η πίσω πόρτα. Και να συμπληρώσω ότι το επάνω τμήμα της πίσω πόρτας όταν ανοίγει προστατεύει αποτελεσματικότατα και από το ψιλόβροχο όταν κάθεσαι στο κάτω μέρος της πίσω πόρτας.

Μόνο μειονέκτημα ότι με το κάτω μέρος της πίσω πορτας ανοικτό μειώνεται ουσιαστικά η πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης στην περιοχή κοντά στις πλάτες των καθισμάτων (εκτός και αν έχει πολύ μακρυά χέρια ή τα χέρια του Τιραμόλα <οι γέροι της παρεάς ξέρουν ποιός είναι ο Τιραμόλα, για τους νεώτερους είναι κάτι σαν τον άνθρωπο λάστιχο των Fantastic Four>)

Πάντως για να ευλογήσουμε και τα discovery θα πρέπει να πούμε ότι το LR3 όχι μόνο έχει υιοθετήσει την πίσω πόρτα των RaRo Classic αλλά την έχει αναβαθμίσει με το σχήματος S προφίλ που έχουν δώσει στην μορφή της κάνοντάς την έτσι ακόμη πρακτικότερη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 30 Οκτ 2008, 16:11

alp έγραψε:μμμμμ σιγα.

εγω ξερω οτι μονο ενα απο τα δυο εχει εκτεθει στο μουσειου του Λούβρου ως δειγμα ομορφιας - σχεδιασμου και στυλ.

και μονο σε αυτο μπορεις να απολαυσεις το τσάι σου στο κατεβασμένο tailgate φορωντας τουίντ σακακι και κρατώντας χειροποιητο δικαννο...

αν θες πρακτικο, παρε τογιοτα...


ΣΩΣΤΟΣ...! :D
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 31 Οκτ 2008, 19:21

Για πέτε μου ορέ γειτόνοι, γιατί τα παλληκάρια με τα Ra Ro , δεν περνάνε από τον καφενέ μας. Μήπως γιατί δεν φοράμε τουήντ σακάκι?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 31 Οκτ 2008, 23:54

Κάνε υπομονή στο δρόμο είναι.

Αλλά μια το διαφορικό, μία ρωγμή στο μπλοκ, μια πρόβλημα στο κιβώτιο, έχουν καθυστερήσει.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Νοέμ 2008, 10:18

xm ..... πολυ καλα ολα αυτα αλλα επι της ουσιας?

ανταλλακτικα βρισκουμε? ποιο ευκολα η δυσκολα?
Μηχανικα ειναι τα ιδια περιπου με τα δισκο?

το κιβωτιο φιλε γιανκουλα τι παρουσιασε?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Νοέμ 2008, 13:20

Συνονόματε γειά,

Οι ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στο RaRo Cl (1991) και το Disco V8 (1997) έχουν να κάνουν με τα εξής

1. Κεντρικό διαφορικό (Borg Warner στο RaRo και LT230 στο Disco)
2. Βοηθητικό τρίτο αμορτισέρ στο κέντρο του πίσω άξονα στο RaRo (κάτι που βοηθά το αμάξωμα να μην "κάθεται" όταν το φορτώνεις πίσω)
3. Διαφορετικής γενιάς κινητήρας V8 με αυτόν του Disco να έχει σαν πιό εμφανή διαφορά τον ιμάντα τύπου polyvee για τα παρελκόμενα του αντί για την συστοιχία διαφορετικών ιμάντων που έχει o V8 στο RaRo του 1991.

Επιμέρους μικρότερες λεπτομέρειες υπάρχουν αλλά δεν υπάρχει λόγος να μπούμε σε τόσες λεπτομέρειες.

Τα ανταλλακτικά για τα RaRo Classic έχουν αρχίσει και σπανίζουν σε καινούργια (ιδίως αυτά που αφορούν το αμάξωμα και κυρίως το εσωτερικό)
Σε μεταχειρισμένα υπάρχει φυσικά ακόμη πολύ μεγάλη ποικιλία αλλά τα μεγάλης κίνησης (αυτά που χαλάνε συχνότερα) έχουν αρχίσει επίσης και σπανίζουν όταν ζητάς κάτι σε καλή κατάσταση.

---------------

Αν και τα δύο που έχεις βρει έχουν αυτόματα κιβώτια προτίμησε το πιό καινούργιο. Υπάρχουν μικρές αλλά ουσιαστικές διαφορές στην ποιότητα και την αντοχή των δίσκων τριβής.

Το βασικό που πρέπει να ελέγξεις είναι την καλή κατάσταση του κιβωτίου και στα δύο. Αν δεις το υδραυλικό του υγρό να είναι σκοτεινόχρωμο και όχι διαυγές ροζ/κόκκινο τότε προτίμησε το άλλο εκτός και αν η γενικότερη κατάσταση του οχήματος είναι σαφώς καλύτερη και μπορείς να δικαιολογήσεις το επερχόμενο έξοδο επισκευής/αντικατάστασης του κιβωτίου με τα "μαυρισμένα" υδραυλικά υγρά.

Η μπάλλα στον γιαγκούλα. (αν και νομίζω ότι το σχόλιό του ήταν πείραγμα προς τους οδηγούς των Range.......)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 02 Νοέμ 2008, 17:55

-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό alp » 04 Νοέμ 2008, 10:34

giagoulas έγραψε:Κάνε υπομονή στο δρόμο είναι.

Αλλά μια το διαφορικό, μία ρωγμή στο μπλοκ, μια πρόβλημα στο κιβώτιο, έχουν καθυστερήσει.


:?: :?: :?: :?: :?: μηπως αναφερεσαι σε 4,6 ?

μετα απο τεσσερα 3.9 (και 3.5) ολα αυτα τα χρονια,τους πινω το αιμα και ποτέ δεν εχω βαλει χερι σε κατι απο αυτα που λες.

τα αυτοκινητα αυτα ειναι πολυ απλα στη λογικη τους και επισκευαζονται πανευκολα. ανταλλακτικα βρισκεις τσαμπα απο Αγγλια, αλλα η πειρα εχει δειξει οτι δε χρειαζεσαι και πολλα πραγματα.
φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει και για τα (ομολογουμενως πιο πρακτικα ντισκο ιδιας γενιας)

προσοχη στις οξειδωσεις.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες