Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

"Σταυροφόριες" για το Disco

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

"Σταυροφόριες" για το Disco

Δημοσίευσηαπό simosark » 29 Οκτ 2008, 21:10

Πέρασαν κιόλας 3500 χλμ πάνω στα βουνά της Πίνδου για το καινούργιο κοσκινάκι μου (Disco-MPI `94) και εκεί που το φτυνα να μην βασκαθεί άρχισε να σφίγγει σταδιακά το τιμόνι και ακανόνιστα, με αποτέλεσμα να κάνω τον σταυρό μου στις στροφές.
Μετά απο δυο ελέγχους απο μάστορα Νίκο στο Τοιχιό Καστοριάς.. και μια ευθυγράμμιση, η αξονική έδειξε ΣΤΑΥΡΟ τιμονιού.
Τα τηλέφωνα στα ανταλακτικά είπαν 380 ευρώ το αυθεντικό ( σταυρός με άξονα και ελαστικό σύνδεσμο-αναγκαστικά μαζί) και 120 το ελεύθερης αγοράς.
Και ο υποφαινόμενος προτίμησε την φτηνή λύση.
Ας πούμε λοιπόν οτι ξαναπήρα τους δρόμους δυο μέρες μετά και όλα καλά.
Κατα τα άλλα, με την ευκαιρία, άλλαξα και το αμορτισέρ για τους κραδασμούς (τσαλακώθηκε σε βράχο...) και τώρα έχω, ή νομίζω οτι έχω, πιο πολλά χτυπήματα στο τιμόνι στα ατελείωτα χλμ χώματος.
Ελπίζω να μην είναι ανησυχητικό και να είναι το σύνδρομο, "ακούω θορύβους!!"
Σας εύχομαι καλές διαδρομές και ελπίζω με την επιστροφή μου στο κλεινον άστυ να σας γνωρίσω κι απο κοντά.
Σύντομα ελπίζω να σας δείξω και καμια φωτό, αν βρώ τον τρόπο, απο τα κατακόκκινα απο τα φύλλα των δέντρων, μονοπάτια που περιδιαβαίνω.

Υ.Γ.
Τα Dueler παραδίνουν πνεύμα σιγά σιγά και όντας καθόλου ευχαριστημένος προσανατολίζομαι στην λύση των Michelin XZL, XCL 7.0x16 (ευχαριστώ για την ιδέα) αρκεί να βρώ την λύση για τα διάφορα τριμαρίσματα που χρειάζονται.
Υ.Γ.2
Εαν δεν σταματήσει ένα υπόκωφο τρίξιμο απο το πεντάλ του φρένου σε κάθε πίεση(παρά τo WD-40), θα βάλω στερεοφονικό 1000βατ και μαξιλάρια στα αυτιά.
Υ.Γ.3
Χαλάλι τα επιπλέον 50 ευρώ το χρόνο για την ασφάλεια λόγω 7 θέσεων.
Η παρέα στην αναζήτηση του καλού πλάνου με κουβέντα είναι απο τα καλύτερα σημεία του Disco
Καλές βόλτες
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Οκτ 2008, 16:35

Συνάδελφε simosark,

ρίξε μια ματιά να σιγουρέψετε ότι έχει σφίξει καλά η νέα κολώνα του τιμονιού στα πολύσφηνα.

Μετά κάντε και έναν έλεγχο στα ακρόμπαρα και στο (μάλλον) μπαλάκι του τιμονιού. Το αυτοκίνητό σου είναι επάνω στην αλλαγή από μπαλάκι σε ακρόμπαρο στο τιμόνι οπότε θα δειτε ακριβώς τί είναι.

Σιγουρέψτε επίσης ότι έχετε σφίξει σωστά και τις βίδες στα άκρα του αμορτισέρ τιμονιού καθώς αν το παρακάνει κανείς και παρασφίξει τα λαστιχένια συνεμπλοκ γίνεται λίγο πιό άμεση η επικοινωνία των χτυπημάτων με την στεφάνη του τιμονιού (το γράφω ποιητικά)

Να υποθέσω ότι τα χτυπήματα τα νοιώθεις μόνο στην εκτός δρόμου οδήγηση?

Οταν κινείσαι στην άσφαλτο και πέφτεις σε λακκούβα ή γύρω στα 70/80 χαω έχεις τρεμοπαίξιμο ή κραδασμούς στο τιμόνι?

αν είναι μόνο στην εκτός δρόμου οδήγηση και μόνο όταν το τιμόνι είναι κεντραρισμένο ίσως να οφείλεται και στους τζόγους που έχει ούτως ή άλλως το σύστημα διεύθυνσης (καμμία σχέση με την ακρίβεια της κρεμαγιέρας που μπορεί μάλλον να είχε το προηγούμενο αυτοκίνητό σου και ίσως ακόμη να χρησιμοποιείς ως μέτρο σύγκρισης)

Αν οι τζόγοι στο τιμόνι σου (όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο) είναι περισσότερο από 2 με 3 (και λέω πολύ) πόντους μετρημένοι στην στεφάνη του τιμονιού τότε και κάτι άλλο συμβαίνει.

Εμπειρικός τρόπος ο πιό πάνω αλλά συνήθως είναι καλή ένδειξη.

Για τα τριμαρίσματα που χρειάζονται στο αμάξωμα κλπ του disco 1 για τα 7 X 16 μπορείς να διαβάσεις στο περιοδικό για τα fourwheeldrive στην γωνιά του ΛαντΡοβερά. Αν δεν το έχεις ή δεν το βρίσκεις στείλε μου το e-mail σου με π.μ. και σου στέλνω το άρθρο (δικό μου είναι σε όποιον θέλω το στέλνω, δεν υπάρχει θέμα copyright)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό simosark » 30 Οκτ 2008, 23:01

Συνάδελφε Παντελή, οι τζόγοι στο τιμόνι είναι κατι που με παραξένεψε στην αρχή, ομολογουμένως, αλλά γρήγορα κατάλαβα οτι δεν είναι Golf (που λέει και η κυρία στο παλιό διαφημιστικό).
Τώρα, ο τζόγος στο τιμόνι είναι όντως 2-3εκ. Η λακούβα της ασφάλτου όμως στα 70-80χλμ κάνει το τιμόνι να τρεμοπαίζει και μάλιστα με αυξητική τάση, κάτι που έλπιζα να διορθωθεί με το καινούργιο αμορτισέρ αλλά διαψεύστηκα. Απ'όσο μπορώ να καταλάβω το αμορτισέρ είναι σφιγμένο σωστά αλλά δεν μπορώ να πώ οτι και το εμπρός ακρόμπαρο είναι στην ίδια κατάσταση (μου δείχνει ελάχιστα στραβό).
Αν συνεχίσει να είναι κάτι οχι πολύ ανησυχητικό, θα προτιμούσα να κάνω υπομονή ενα μήνα ακόμη και να το ξανακοιτάξω στην Αθήνα που εκτός απο περισότερο χρόνο μάλλον έχει μεγαλύτερη ευκολία και ποικιλία σε ανταλλακτικά.
Ευχαριστώ πολύ και για το άρθρο. Θα βοήθαγε μάλλον πολύ.
καλές βόλτες
Σίμος
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες