Πέρασαν κιόλας 3500 χλμ πάνω στα βουνά της Πίνδου για το καινούργιο κοσκινάκι μου (Disco-MPI `94) και εκεί που το φτυνα να μην βασκαθεί άρχισε να σφίγγει σταδιακά το τιμόνι και ακανόνιστα, με αποτέλεσμα να κάνω τον σταυρό μου στις στροφές.
Μετά απο δυο ελέγχους απο μάστορα Νίκο στο Τοιχιό Καστοριάς.. και μια ευθυγράμμιση, η αξονική έδειξε ΣΤΑΥΡΟ τιμονιού.
Τα τηλέφωνα στα ανταλακτικά είπαν 380 ευρώ το αυθεντικό ( σταυρός με άξονα και ελαστικό σύνδεσμο-αναγκαστικά μαζί) και 120 το ελεύθερης αγοράς.
Και ο υποφαινόμενος προτίμησε την φτηνή λύση.
Ας πούμε λοιπόν οτι ξαναπήρα τους δρόμους δυο μέρες μετά και όλα καλά.
Κατα τα άλλα, με την ευκαιρία, άλλαξα και το αμορτισέρ για τους κραδασμούς (τσαλακώθηκε σε βράχο...) και τώρα έχω, ή νομίζω οτι έχω, πιο πολλά χτυπήματα στο τιμόνι στα ατελείωτα χλμ χώματος.
Ελπίζω να μην είναι ανησυχητικό και να είναι το σύνδρομο, "ακούω θορύβους!!"
Σας εύχομαι καλές διαδρομές και ελπίζω με την επιστροφή μου στο κλεινον άστυ να σας γνωρίσω κι απο κοντά.
Σύντομα ελπίζω να σας δείξω και καμια φωτό, αν βρώ τον τρόπο, απο τα κατακόκκινα απο τα φύλλα των δέντρων, μονοπάτια που περιδιαβαίνω.
Υ.Γ.
Τα Dueler παραδίνουν πνεύμα σιγά σιγά και όντας καθόλου ευχαριστημένος προσανατολίζομαι στην λύση των Michelin XZL, XCL 7.0x16 (ευχαριστώ για την ιδέα) αρκεί να βρώ την λύση για τα διάφορα τριμαρίσματα που χρειάζονται.
Υ.Γ.2
Εαν δεν σταματήσει ένα υπόκωφο τρίξιμο απο το πεντάλ του φρένου σε κάθε πίεση(παρά τo WD-40), θα βάλω στερεοφονικό 1000βατ και μαξιλάρια στα αυτιά.
Υ.Γ.3
Χαλάλι τα επιπλέον 50 ευρώ το χρόνο για την ασφάλεια λόγω 7 θέσεων.
Η παρέα στην αναζήτηση του καλού πλάνου με κουβέντα είναι απο τα καλύτερα σημεία του Disco
Καλές βόλτες