Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

V8

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

V8

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 06 Νοέμ 2008, 10:25

καλημερα!

για τον v8 3.5 ιντζ. τι τυπο μπουζι και λαδια προτεινετε?

πειτε μου και για το σασμαν.

ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Νοέμ 2008, 09:56

Δημήτρη καλημέρα,

Σύμφωνα με το εργοστάσιο ο 3.5 V8i χαμηλής συμπίεσης θέλει τα εξής:

1. Μπουζί Champion RN12YC με διάκενο στα 0,84 - 0,96 του χιλιοστού.
2. Λάδια για θερμοκρασίες περιβάλλοντος από -20 έως και +55 βαθμούς κελσίου κάτι σε 10W/40 έως 10W/50.
Οι προδιαγραφές που αναφέρονται είναι οι RES.22.OL.G-4 και CCMC G-4

Προσοχή όμως οι προδιαγραφές των λαδιών έχουν αλλάξει από τότε και τα σύγχρονα αντίστοιχα λάδια ΔΕΝ εχουν τα απαραίτητα πρόσθετα που επέτρεπαν την σωστή λίπανση των εκκέντρων, ωστηρίων κλπ.
Για το λόγο αυτό και έχουμε τα συμπτώματα πρόωρης φθοράς των εξαρτημάτων αυτών, ιδίως όταν οι ιδιοκτήτες δεν αλλάζουν και τα λάδια στις απαιτούμενες αποστάσεις.
Αυτό που τελικά μπορεί να γίνει τώρα είναι η χρήση ενός λαδιού καλής ποιότητας, όχι συνθετικού γιατί ΔΕΝ χρειάζεται, συχνή αλλαγή του και κυρίως η χρήση κάποιο καλού προσθέτου το οποίο και θα υποκαθιστά τα πρόσθετα που πλέον δεν βάζουν οι κατασκευαστές λιπαντικών.
Φίλοι στο εξωτερικό προτείνουν Castrol και redline αναφέροντας ότι οι δύο αυτοί κατασκευαστές λιπαντικών έχουν ήδη συμπληρώσει τα λιπαντικά πρόσθετα που λείπουν από τις ελάχιστες απαιτούμενες τωρινές προδιαγραφές για την καλή λίπανση των παλαιών μοτέρ.

Για το κιβώτιο

Δεν μας λες για ποιόν τύπο ενδιαφέρεσαι.

Για το LT85 (Defender) θέλεις λάδι κινητήρα στις πιό πάνω προδιαγραφές.
Για το LT77 και το R380 (RaRoCl/Disco1&2) θέλεις ATF ή MTF94. Τα redline έχουν τελικά δώσει επίσης πολύ καλά αποτελέσματα και στα δύο αυτά κιβώτια.

---------------------------------------

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά ήμουν περίεργως αν κάποιος από τους νεόφωτους λαντροβεροεραστές (το όνομα δεν είναι τυχαία επιλεγμένο) θα έδειχνε και εμπράκτως την αγάπη και το ενδιαφέρον του για τους συναδέλφους LandRoverάδες ή αυτά περιορίζονται μόνο στους λίβελλους και στην συκοφαντία ή το δήθεν ενδιαφέρον για τις δημοκρατικές διαδικασίες (αλήθεια πού είναι αυτές όταν μεταβάλλονται την τελευταία στιγμή συμφωνημένα με τρόπους αποφασίζουμε και διατάσσουμε?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Νοέμ 2008, 10:40

Συμπληρώνω και εγώ από την πείρα μου σε 2 τέτοιους κινητήρες....

Συμφωνώ απόλυτα με τα των ορυκτελαίων και όσο ψηλότερο ιξώδες μπορείς (ανάλογα πάντα με τις ελάχιστες θερμοκρασίες που θα δουλέψει το μοτέρ)

Παντελή τα champion που προτείνεις είναι εξαιρετικά θερμά για το κλίμα της ελλάδας. Τώρα χρόνια εγώ δούλευα τα champion 9άρια και δεν είχα κανένα πρόβλημα στο κρύο. Πέρυσι δοκίμασα ΝGK BP6 και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δουλεύει καλύτερα από τα championakia τελικά.

(προσοχή τα νούμερα στα μπουζί που δηλώνουν το πόσο ψυχρό είναι πάνε ανάποδα στα γιαπωνέζικα (ή στα ευρωπαικά αν προτιμάτε), δηλαδή όσο μεγαλύτερο στα NGK και όσο μικρότερο στα Champion το νούμερο αντίστοιχα τόσο ψυχρότερο και το μπουζί....)

Δοκίμασα επίσης στα NGK πρώτη φορά με το μέγιστο διάκενο και φαίνεται ότι επίσης δουλεύει καλύτερα και οικονομικότερα (αλλά αυτά πολλές φορές είναι υποκειμενικά και επηρεάζονται και από πολλούς άλλους παράγοντες)

Στο LT 85 θα πρότεινα επίσης ένα συνθετικό ορυκτέλαιο πολύ χαμηλού ιξώδους (πχ 5-50W που έχω ήδη τώρα) και έχει μεγάλη διαφορά στους συγχρονιστές στο κρύο.

Βέβαια και το Redline MTL (αντιστοιχεί με 5-20W) μπορεί σίγουρα να χρησιμοποιηθεί και σ' αυτόν τον τύπο κιβωτίου αντί λαδιού μηχανής
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό discoball » 07 Νοέμ 2008, 11:18

δυστυχώς πέραν της σελίδας που είχε προτείνει παλαιότερα φίλος, δεν έχω να πω κάτι ουσιαστικό... http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... od_id=1254

Παρ' όλα αυτά, θα ήθελα να ρωτήσω κι' όλας ( άκου θράσσος...!!!) αν η μετάβαση σε μπουζί ιριδίου θα βοηθούσε, βασιζόμενοι στον καλύτερο σπινθήρα, μιας και υπάρχουν NGK μέχρι και για τον MPI....

Άραγε η ταυτόχρονη αλλαγή σε ιριδίου και η αύξηση του διάκενου, θα ενίσχυε ακόμα περισσότερο την καύση ή θα είχαμε προβλήματα???(κάτι είχε γράψει ο ekarpod, αλλά νομίζω αναφερόταν περισσότερο σε v8)

(σε κινητήρες με πολλά χλμ και μάλιστα στον mpi που είναι πιο αδύναμος...???!)


Καλημέρα σε όλους!! Κουράγιο, είναι Παρασκευή...!!!
_______________________________________
Στο βουνοοό, στο βουνοοό και άμα νιώσεις πόνο, μπάνιο στη θάλασσα..!!
---Αντώνης Γλυνός---
Άβαταρ μέλους
discoball
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Νοέμ 2008, 11:37

Μανώλη καλημέρα,

ευχαριστώ για τα πολύ ουσιαστικά που ανέρτησες.

Oντως μου έχουν μεταφερθεί τα καλά λόγια για τα ΝGK αλλά λόγω της μη προσωπικής μου εμπλοκής με τον V8 σε βάθος χρόνου δεν μπορώ να συστήσω κάτι σε τέτοιο επίπεδο (προσωπικής εμπειρίας)

Για αυτό και έδωσα τα όσα αναφέρονται στο βιβλίο κατασκευαστή για τον 3.5 V8i

--------------

Φίλε discoball είσαι όντως θρασύτατος. Θυμήσου να σε μαστιγώσουμε δημοσίως για παραδειγματισμό !!! (χιχιχιχιχιχι)

Για σπινθήρες θα σου απαντήσουν όσοι ακόμη καίνε βενζίνες.

Για καλύτερη καύση θα δούμε κάτι ενδιαφέρον στο Καλλίδρομο.....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Νοέμ 2008, 11:39

δεν νομίζω τα ιριδίου να προσφέρουν τίποτε σε ...φορτηγά (άσε που είναι και πανάκριβα και από έχω δεί πολύ δύσκολα στην ρύθμιση ακίδων-διακένου)

θα πρότεινα να πειραματιστείς με ΝGK και λίγο μεγαλύτερο διάκενο κάθε φορά και να δείς αν ο πολλαπλασιαστής σου μπορεί ν' ανταπεξέλθει στο μεγαλύτερο διάκενο με καλύτερο σπινθήρα (θα φανεί από την απόδοση-οικονομία).

θα πρότεινα επίσης να σεβαστείς στο διάκενο τα όρια του κατασκευαστή και άν έχεις χρόνο για παραπέρα πειραματισμούς μπορείς να δοκιμάσεις και λίγο παραπάνω από αυτό...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 07 Νοέμ 2008, 13:08

παντελη τον τυπο του σασμαν δεν τον γνωριζω.
για να σας βοηθησω ειναι απο range rover μοντ. 1988
ειναι πενταρι και ο λεβιες στο βοηθητικο εκτος απο την ενδειξη
L και H εχει και DIFF - LOCK.
ισως αυτα να σας λενε κατι.

λαδια σκεφτομαι να χρησιμοποιησω τα CASTROL.
τα δουλευω αρκετα χρονια και εχω μεινει ευχαριστημενος.
δεν γνωριζω ομως τι τυπος παει καλυτερα στον V και το σασμαν.

φιλε ekarpod λες να προτιμισω τα NGK BP6?

ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 07 Νοέμ 2008, 19:48

Εγώ πάντως με τα Ν9ΥC , είχα πολλά προβλήματα στις αρχές. Συνεχώς βραχυκύκλωναν και είχα πολλά ρεταρίσματα. Από όταν άλλαξα σε ένα νούμερο θερμότερα , NGK BP5ES, βρήκα την υγειά μου.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Νοέμ 2008, 23:04

jim2a έγραψε:παντελη τον τυπο του σασμαν δεν τον γνωριζω.
για να σας βοηθησω ειναι απο range rover μοντ. 1988
ειναι πενταρι και ο λεβιες στο βοηθητικο εκτος απο την ενδειξη
L και H εχει και DIFF - LOCK.
ισως αυτα να σας λενε κατι.

λαδια σκεφτομαι να χρησιμοποιησω τα CASTROL.
τα δουλευω αρκετα χρονια και εχω μεινει ευχαριστημενος.
δεν γνωριζω ομως τι τυπος παει καλυτερα στον V και το σασμαν.

φιλε ekarpod λες να προτιμισω τα NGK BP6?

ευχαριστω!


Δημήτρη γειά και πάλι,

μάλλον θα πρέπει να έχεις το LT77 με το κεντρικό LT230 λοιπόν μιάς και το Borg Warner άρχισε να τοποθετείται από τον μοντέλο του 1989 και μετά.

Βάζεις λοιπόν στο κιβώτιο φυστικέλαιο και σουμάδα. (πλάκα κάνω)

το ATF ή το MTF94 ή σύμφωνα με τις πρόσφατες εμπειρίες το Redline που προανέφερε και ο Μανώλης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Νοέμ 2008, 13:14

NGK BP6ES με διάκενο 9, δουλεύουν πολύ καλά στο δικό μου...

Πρόσεχε επίσης ότι το βοηθητικό θέλει GL-5 βαλβολινη,

ενώ το κιβώτιο ένα καλό ειδικό λάδι (πχ Redline MTL)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Νοέμ 2008, 13:47

Μανώλη μία μικρή, ακαδημαϊκή περισσότερο, ένσταση για την χρήση του GL5 στο κεντρικό διαφορικό.

Τα λιπαντικά προδιαγραφών GL4 προτείνονται περισσότερο για όσα υποσυστήματα μετάδοσης έχουν μπρούτζινα εξαρτήματα ή κουζινέτα τριβής.

Το γκρουπ του διαφορικού στο LT230 έχει τέσσερεις κοίλους δίσκους που λειτουργούν σαν κουζινέτα τριβής και αυτά είναι όντως φτιαγμένα από κράμα μπρούτζου.

Για το λόγο αυτό, αν και το GL5 έχει λόγω προσθέτων καλύτερα χαρακτηριστικά μείωσης τριβών και αντοχές στην θερμοκρασία (νομίζω) ίσως να είναι φρονιμότερο να βάζουμε GL4 στο κεντρικό διαφορικό.

Ανέφερα το "ακαδημαϊκή" γιατί οι φθορές που παρουσιάζονται λόγω μεγαλύτερης φθοράς των κουζινέτων τριβής εμφανίζονται μετά από ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα και στην ουσία "ακουστικά" αλλά και σε "αίσθηση" τα GL5 προδιαγραφών λιπαντικά δίνουν την εντύπωση ότι λειτουργούν αποτελεσματικότερα.

Το πρόβλημα με το GL5 και την μη συμβατότητά του με τα μπρούτζινα δακτυλίδια αφορά και τους μπιλιοφόρους που έχουν μπρούτζινα κουζινέτα τριβής και αποστάτες.

Δεν αφορά όμως τα τελικά διαφορικά (στον εμπρός και τον πίσω άξονα δηλαδή) καθώς αυτά δεν έχουν τα μπρούτζινα κοίλα κουζινέτα. (άρα εκεί το GL5 λειτουργεί χωρίς τα "ακαδημαϊκά" προβλήματα που εμφανίζονται στο LT230)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 14 Νοέμ 2008, 21:53

ευχαριστω πολυ ολους
για τις πληροφοριες.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες