από pantg » 17 Νοέμ 2008, 15:17
Στέλιο καλό μεσημέρι,
Για τα θέματα της αντιπροσωπείας και του κόστους της ώρας εργασίας δεν μπορώ να σου πω.
Αν είχες ζήσει την εμπειρία του ιδιοκτήτη Land Rover από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 θα είχες δει πάντως ουσιαστικές διαφορές όσον αφορά το επίπεδο υποστήριξης της διοίκησης προς τους πελάτες. Εκεί υπάρχουν ουσιαστικές και θετικότατες αλλαγές προς το καλύτερο.
το θέμα των συνεργείων είναι κάτι που και τότε είχε σοβαρό πρόβλημα για άλλους λόγους όμως. Πολλοί από αυτούς έχουν αλλάξει.
Πάμε όμως στο τί συμβαίνει τώρα, στο 2008.
Αυτό που ξέρω είναι ότι για να συντηρηθεί ένα οργανωμένο συνεργείο, να εκπαιδεύονται οι τεχνικοί, να αγοράζονται τα ειδικά εργαλεία και τα διαγνωστικά, να υπάρχει το στοκ των ελαχίστων απαιτουμένων ανταλλακτικών σε άμεση διαθεσιμότητα, να πληρώνονται οι μισθοί και τα ασφαλιστικά ταμεία, η εφορία και οι δόσεις των δανείων για την αγορά εξοπλισμού και εγκαταστάσεων ή τα νοίκια το ποσό των 75 Ευρώ δεν είναι παράλογο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!! (γιατί μην ξεχνάμε ότι τα 75 Ευρώ είναι ΣΟΒΑΡΟ ποσό)
Ομως εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα γενικότερα υπάρχει πλέον ένας φαύλος κύκλος.
---------------
Οσον αφορά το θέμα των υπερβολικά υψηλών τιμών στα ανταλλακτικά από την αντιπροσωπεία και εκεί υπάρχουν λόγοι που οδηγούν στις υψηλές αυτές τιμές. Τα έχουμε συζητήσει ξανά και ξανά.
-------------------
Οσο για την πολύ εύστοχη ερώτησή σου για το αν έχει βρεθεί ιδιοκτήτης Freelander να αγοράσει μετά FREELANDER 2 θα σου πω την προσωπική μου άποψη για αυτό.
Οποιος το έχει κάνει χαρά στο κουράγιο του(δεν ξέρω κάποιον και όσοι φίλοι μέλη του Συλλόγου έχουν πάρει LR2 ΔΕΝ είχαν Freelander πριν).
Θα πρέπει ή να είναι εξαιρετικά πορωμένος Land Roverάς ή να έχει τύχη τρομερή και να έχει ένα από τα Freelander που δεν του έβγαλαν σοβαρές ζημιές (πού ξέρεις, μπορεί να υπάρχουν και τέτοιοι ιδιοκτήτες)
Νομίζω ότι το τμήμα marketing της μαμάς εταιρείας θα πρέπει να είχε μεθύσει από τις πολλές μπύρες όταν πήραν την απόφαση να ονομάσουν το αυτοκίνητο που κυκλοφορεί τώρα με το όνομα του προηγουμένου μοντέλου.
Το να κληρονομήσεις ένα τέτοιο ιστορικό βλαβών, κακών εντυπώσεων, αρνητικών σχολίων ιδιοκτητών κλπ σε ένα εντελώς νέο, σαφώς καλύτερο και κυρίως διαφορετικής κατηγορίας αγοραστών (από πλευράς τιμής) αυτοκίνητο είναι έως και αυτοκαταστροφικό.
Τί τους τάϊσαν ή πότισαν όταν το αποφάσισαν δεν ξέρω........
Πάντως το LR2 είναι αστέρι !!!!!
Χαιρετώ