Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

τοποθετηση μοτερ 200sx σε freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

τοποθετηση μοτερ 200sx σε freelander

Δημοσίευσηαπό *hailander* » 02 Δεκ 2008, 02:46

καλησπερα ειμαι νεοσ στο site και θα ηθελα να μαθω αν αυτο που διαβασα εχθεσ στο site οτι το μοτερ του freelander ειναι το ιδιο με του mgf το οποιο ειναι πισωκινητο.αυτο που σκεφτικα λοιπον ειναι να βαλω ενα μοτερ απο 200sx που εχει ενα φιλαρακι αν καποιοσ εχει αποψη ασ απαντηση.ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
*hailander*
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008, 02:37
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό Landless » 02 Δεκ 2008, 09:41

To Freelander μπορεί να έχει το ίδιο βασικό μοτέρ με το MGF (Rover K series 1,8 ) αλλά οι ομοιότητες σταματάνε εκεί.
Στο MGF είναι μεν πισωκίνητο αλλά έχει τον κινητήρα εγκάρσια, μπροστά από τον πίσω άξονα, δηλαδή στο "κέντρο" όπως λέμε.

Το 200 SX από την άλλη είναι και αυτό πισωκίνητο ΑΛΛΑ με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά σε διαμήκη διάταξη. Καμιά σχέση δηλαδή.
Χώρια που δεν μπορείς να ταιριάξεις την μετάδοση του Freelander με τον κινητήρα του Nissan.

Απ' όσο γνωρίζω, σε αντίθεση με άλλα Land Rover στα Freelander δεν υπάρχει προηγούμενο "μεταμοσχεύσεων" με άλλους κινητήρες. Αν είσαι αποφασισμένος να το κρατήσεις και έχεις τη δυνατότητα και τις γνώσεις να ασχοληθείς σε προσωπικό επίπεδο, μπορείς να "χτίσεις" έναν K series απόλυτα αξιόπιστο. Επαναλαμβάνω όμως ότι δεν είναι λύση για όλους.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Δεκ 2008, 12:00

Φίλε hailander γειά και καλώς μας ήλθες στο φόρουμ,

Ο ουσιαστικά μόνος δεσμευτικός παράγοντας για την τοποθέτηση οποιουδήποτε κινητήρα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι το κόστος.

αν αυτό δεν σε νοιάζει τότε σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να βάλεις όχι μόνο το μοτέρ του 200SX αλλά ακόμη και το μοτέρ του Veyron στο Freelander.

Δευτερευούσης σημασίας παράγοντες ο διαθέσιμος χώρος, ο προσανατολισμός του γνησίου και του προοριζομένου για τοποθέτηση κινητήρα και η αξιοπιστία του τελικού συνόλου.

Πάντως αν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο θα έψαχνα πρώτα προς την κατεύθυνση του μοτέρ που χρησιμοποίησε η Lotus για τις Elise (και τα παράγωγά της) μετά την αντικατάσταση του K series από μοτέρ της TOYOTA αν δεν κάνω λάθος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 02 Δεκ 2008, 12:30

Τα ξενα forum ως κινητηρα αντικατάστασης του k-series αναφέρουν τον διλιτρο τουρμπο του rover 200 coupe. Αν το έχει υλοποιείσαι κανεις δεν γνωρίζω αλλα θα ήταν ενδιαφέρουσα μετατροπή. Στην Αγγλία υπάρχουν τέτοιοι κινητηρες, εδω στην Ελλάδα όμως δύσκολα να βρεθεί τέτοιο μοντέλο. Ο κινητήρας του 620 ti ίσως να μπορεί να κουμπώσει...Φαντάζομαι το φρι με 200 άλογα και τη σκαστρα να κάνει τσαφ τσουφ-----ονειρο!!!!!
Όσο για τον κινητήρα της Toyota που προερχοταν απο τη celica παρουσιάζε κάποια θεματάκια, αν θυμάμαι καλα, με τη λίπανση του, αλλα κυρίως οφειλόταν στα g που ανέπτυσε στις στροφές η Elise με αποτέλεσμα να μην τροφοδοτείται σωστά με λάδι ο κινητήρας.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Δεκ 2008, 13:08

Συνάδελφε freeandrew καλημέρα,

Να και κάτι διαφορετικό για το μοτέρ του 620ti.

Μέχρι τώρα ξέραμε για το ότι μπαίνει "κουτί" στα Discovery Mpi. Μάλιστα υπάρχουν και τέτοια αυτοκίνητα εδώ στην χώρα μας.

Θα έχει σίγουρα γούστο το μοτέρ αυτό στο Freelander. Mε δεδομένο το ότι τοποθετείται και εγκάρσια στο Rover ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και για το μικρό ιπποποταμάκι.

Ταιριάζει στην χελώνα του κιβωτίου όμως?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 02 Δεκ 2008, 14:24

Μακάρι κάποιος μηχανικός της Rover που ασχολήθηκε και με τα δύο μοντέλα να μπορέσει να μας διαφωτίσει σχετικά.
Παντελή το κιβώτιο και το ird μπορεί να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη ή αν γίνει θα μαζεύουμε γρανάζια στο δρόμο...?
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Δεκ 2008, 14:47

Συνάδελφε freeandrew,

να το θέσουμε το θέμα στην εξής βάση.

Το V6 και το πετρελαιοκίνητο έχουν διαφορετικό κωδικό ανταλλακτικού για το VCU και το κιβώτιο. Οι σχέσεις μετάδοσης ήταν διαφορετικές ανάμεσα στα τρια μοντέλα. Αρα αυτό μάλλον μας οδηγεί σε κάποιο συμπερασμα ε????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό *hailander* » 02 Δεκ 2008, 16:10

καλημερα ευχαριστω για τισ απαντησεις ολων σας αυτο που θα προτιμουσα παντως ειναι αν δεν καταφερω να βαλω το μοτερ της 200αρας να παιξω με το μοτερ του τελευταιου mgf που εχει 245ps.οσο για το μοτερ του 620 δεν μπαινει τουλαχιστον απο οτι μου ειπε ο μηχανικαρας που το πηγα προ καιρου.επισησ πιστευω οτι το να χτισεις το μοτερ του ειναι και αποτυχια γιατι ρωτησα και ακομα και αν το κανεις θα σου δοσει το καρτερ στο χερι!!!
Άβαταρ μέλους
*hailander*
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008, 02:37
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό Landless » 02 Δεκ 2008, 17:52

*hailander* έγραψε:κεπισησ πιστευω οτι το να χτισεις το μοτερ του ειναι και αποτυχια γιατι ρωτησα και ακομα και αν το κανεις θα σου δοσει το καρτερ στο χερι!!!


Αν ψάξεις να δεις τι κάνουν κατά Αγγλία μεριά θα δεις ότι κάνεις λάθος....
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Δεκ 2008, 18:31

Συνάδελφε hailander γειά και πάλι,

πριν συνεχίσουμε την συζήτηση θα μπορούσες να μας πεις ποιός είναι ο σκοπός της αλλαγής του κινητήρα που σκέπτεσαι να κάνεις?

1. Μεγαλύτερη αξιοπιστία ?

ή

2. Περισσότερη δύναμη ?

Αν ψάχνεις για δύναμη τότε πούλησε το freelander και αγόρασε ένα κανονικό αυτοκίνητο δρόμου με ένα μοτέρ που θα σηκώνει "κούρδισμα" και κυρίως θα αντέχει η μετάδοσή του, θα έχει χαμηλό κέντρο βάρους και θα είναι ασφαλέστερο στο δρόμο.

Αν θέλεις δύναμη ΚΑΙ ικανότητα για κίνηση εκτός δρόμου πούλησε και πάλι το Freelander και συζητάμε μετά για το τί μπορείς να κάνεις ακόμη και με βάση τα μηχανικά ενός Landy.

Aν θέλεις αξιοπιστία τότε τί αγόρασες το Freelander 1 εξ αρχής?????

(συγγνώμη αν ακούγομαι κακός αλλά ας βάλουμε τα πράγματα σε μία σταθερή βάση για να μην κουράζεσαι εσύ πρώτα από όλα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Δεκ 2008, 20:33

Πράγματι είναι λίγο χαμένος χρόνος και ενέργεια η βελτιωση του Κ-series.
Οι βελτιωμένες εκδόσεις του με τα πολλά άλογα δεν δίνουν την απαραίτητη ροπή χαμηλά για τετρακίνητο όχημα. Το φριλάντερ δεν είναι mgf.
Επίσης αντικατάσταση του 1.8 δεν παίζει με δίλιτρα μοτερ άλλων αυτοκινήτων καθώς δεν ταιριάζουν τα υπόλοιπα περιφερειακά πλεξούδες εγκέφαλος κιβώτιο κλπ. Και τελικά ακόμα και αν κάποτε βρεθεί λύση για άλλο κινητήρα αυτό θα είναι η λύση σε μόνο ένα από τα σοβαρά προβλήματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό *hailander* » 04 Δεκ 2008, 00:22

καλησπερα καταρχας σε ολους καταρχην ξεχνατε την χαρα της βελτιωσης!!!!! του να εχεις κατι μοναδικο που να τραβαει τα βλεματα!!!2ον οταν εχεις αγορασει το αμαξι αυτο προ 4ετιας 21000ευροπουλακια μοντελο98 χωρις α/κ και με πολλα χλμ δεν εχεισ επιλογες πωλησης παντως οποιοσ θελει εγω το δινω και 9χιλιαρικακια!!α αε ολα αυτα υπολογειστε και αλλα 4000 προ 6μηνου σε φλαντζες πυροκροτιτες αεροσακου sun roof και διαφορα αλλα.τελοσ παντων εδω στο ηρακλειο δεν το κραταει ουτε ο απατεωνας που το πηρα!!!
Άβαταρ μέλους
*hailander*
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008, 02:37
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες