Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LRD

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

LRD

Δημοσίευσηαπό JAK » 15 Μάιος 2009, 15:01

PAIDIA BOHTHISTE.......NEW DEFENDER 110 H NEW WRAGLER UNLIMITED;DEN KANO BOLTES 4X4 ALLA KYNHGAO,KAI GIA KATHIMERINH XRISI...EYXARISTO
Άβαταρ μέλους
JAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 16:01

Δημοσίευσηαπό simos67 » 15 Μάιος 2009, 17:21

New wrangler βέβαια .... :headbang:
Άβαταρ μέλους
simos67
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 22:07
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 15 Μάιος 2009, 19:15

Εκτός δρόμου είναι εξίσου ικανά και τα δυο.
Εντός δρόμου το JK Unlimited είναι μακράν καλύτερο.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Μάιος 2009, 22:06

Συγγνώμη αγαπητέ Ζοοl,

αλλά εκτός δρόμου το defender νομίζω υπερτερεί λόγω,

ύψους,

αργών σχέσεων (στανταρ 3,5:1) αλλά και εξατάχυτο με πολύ κοντή πρώτη

στήριξης αξόνων και ανάρτησης,

μόνιμης τετρακίνησης και επιλογών κλειδώματος κεντρικού διαφορικού με αργό και με γρήγορο (δεν ξέρω αν τα καινούρια wrangler έχουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά)

α και επίσης ξέχασα, δυνατότητα του οδηγού να βγάζει το κεφάλι του από το παράθυρο και να βλέπει έξω το δρόμο χωρίς να σηκωθεί από την θέση του :P :P :P

εντός δρόμου αν το wrangler έχει μόνιμη τετρακίνηση μπορεί να είναι πιό διασκεδαστικό λόγω ιπποδύναμης

έτσι για να γίνεται διάλογος, δήλαδή...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ZooL » 16 Μάιος 2009, 00:30

Σε επίπεδο θεωρητικό, προδιαγραφών, φιλοσοφίας κατασκευής κλπ, θα μπορούσαμε να μιλάμε (γράφουμε) επί μέρες ολόκληρες - και άκρη να μη βγάζουμε...
Σίγουρα πρόκειται για δυο διαφορετικούς κόσμους και σίγουρα και στις δυο πλευρές υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να υποστηρίξουν με επιχειρήματα (και πάθος, βεβαίως) την ανωτερότητα του ενός ή του άλλου.

Από την άλλη, η άποψη που εξέφρασα ότι και τα δύο είναι εξίσου ικανά εκτός δρόμου, δεν στέκεται καθόλου στη θεωρία. Αντίθετα, προέρχεται από την εικόνα που έχω και για τα δύο οχήματα, σε stock μορφή (μόνο με λάστιχα) και σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, στο βουνό.

Όπου πάει λοιπόν το ένα, πάει και το άλλο. Είναι σημεία όπου το LR (110) μπορεί να περάσει πιο εύκολα και άλλα όπου το JK (Unlimited) θα κινηθεί σαφώς πιο άνετα. Δεν έζησα το LR για μέρες ή σε όλων των ειδών τα terrains, εκτιμώ όμως πως και τα δυο θα φτάσουν (ή θα σταματήσουν, φαντάζομαι) λίγο-πολύ το ίδιο μακριά. Simple as that.

Για το "εντός δρόμου" τέλος, δεδομένου ότι και τα δυο είναι ...φορτηγάντζες, το JK υπερέχει κατά τη γνώμη μου ως συνολικά πιο σύγχρονο (και κατά μερικές δεκαετίες μάλιστα). Αυτό και μόνο το καθιστά πολύ πιο άνετο για καθημερινή χρήση.

Χ.


ΥΓ: JAK, δες κι αυτό εδώ: http://zool.xsion.gr/blog/wp-content/up ... fender.pdf - δεν ξέρω πόσο έγκυρο είναι ή δεν είναι το συγκεκριμένο (Αγγλικό) περιοδικό, απαντάει όμως νομίζω ακριβώς στο ερώτημά σου... :roll:

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Μάιος 2009, 10:03

Σίγουρα αστειεύομαι,

σίγουρα και τα δύο είναι από τα ελάχιστα σχετικά καθαρόαιμα ή έστω με καταβολές καθαρόαιμων off-road...

αλλά αυτό που γράφεις για το wrangler ότι είναι πιό σύγχρονο κατά μερικές δεκαετίες δεν ισχύει...

το defender έχει μόνιμη τετρακίνηση ελατήρια παντού από το 1984 και δισκόφρενα πίσω από το 1991

πότε έβαλε το wrangler ελατήρια και πότε πίσω δισκόφρενα ?

δες την στήριξη των αξόνων και το Λ της πίσω ανάρτησης σε ένα Land Rover ή ένα Mercedes και δες μετά και σ' ένα jeep και θα καταλάβεις την διαφορά προσέγγισης του θέματος...

όχι ότι όλα στα LandRover είναι τέλεια σχεδιασμένα (τα απλά διαφορικά πχ είναι αστεία από πλευράς σχεδίασης) αλλά νομίζω συνολικά τα Land Rover και τα Mercedes έχουν την "καλύτερη" σχεδίαση για χρήση φορτηγού και εκτός δρόμου...

τώρα για τα επιμέρους, δεν τελειώνουν ποτέ οι συζητήσεις...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 17 Μάιος 2009, 20:01

Για κυνηγι μονο,θα εκανες την δουλεια σου και με κατι πιο φθηνο,αλλα επειδη εχω βαλει τον εαυτο μου σε τετοιο υποθετικο διλημα θα ελεγα:
Αν το Defender ηταν κανα 8αρι χιλιαδες ευρω(το λιγοτερο) φθηνοτερο, θα αξιζε τα λεφτα του(δλδ θα δικαιολογουσε τα μειονεκτηματα του) και θα το επαιρνα ασυζητητι.
Αν το Unlimited ειχε πιο κοντο μεταξονιο,transfer με επιλογη μονιμης τετρακινησης(οπως cherokee classic),αντε και πιο ενισχυμενο σασι,θα το επαιρνα ασυζητητι με την τιμη που εχει τωρα.
Τωρα.. εσυ εχεις το καρπουζι,εσυ και το μαχαιρι..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: LRD

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 18 Μάιος 2009, 08:53

JAK έγραψε:PAIDIA BOHTHISTE.......NEW DEFENDER 110 H NEW WRAGLER UNLIMITED;DEN KANO BOLTES 4X4 ALLA KYNHGAO,KAI GIA KATHIMERINH XRISI...EYXARISTO


Αυτοκίνητα των 60000 € για κυνήγι είναι αυτοκτονία εκτός αν μιλάς για Σαββατοκύριακο στην ρεζέρβα του Κοζιακα για κοτετσάτους φασιανούς και imitation αγριογούρουνα κ.λ.π. και βράδυ βόλτα στα κοντινά μπουζούκια με ωραία παρέα .

Για κυνήγι ένα είναι το απόλυτο αυτοκίνητο LADA NIVA και μάλιστα άμα βρεις πάρε το 1600 cc δίνεις 3000 € και καθάρισες …… όσα θα σου στοιχήσει το φτερό από το Land Rover η το WRAGLER UNLIMITED αν σε «πάρει» λίγο η λάσπη και καταλήξεις σε κανένα βαθύ νεροφάγωμα η σε κανένα κορμό δένδρου για «αγάντα» .

Μπαίνεις – βγαίνεις με τις γαλότσες ( και εσύ και η παρέα σου , οπότε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα παρεξηγηθείς ποτέ και με κανένα ότι σου λέρωσε το αυτοκίνητο ) και ας είναι η λάσπη μέσα στο αμάξι δεν σε πειράζει , ρίχνεις τα όπλα στο πίσω κάθισμα και δεν σε νοιάζει μην σχίσουν τα δέρματα η ο ουρανός από τις κάνες ούτε σε ενδιαφέρει πόσα κλαδιά θα το γδάρουνε κ.λ.π.

Και στο τέλος μόλις φτάσεις σπίτι παίρνεις το λάστιχο με το νερό του ρίχνεις ακόμα και στο σαλόνι αν χρειαστεί που λέει ο λόγος.


Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά που γράφουν τα παιδιά δεν θα αναφερθώ πρώτα γιατί δεν έχω καλές τεχνικές γνώσεις και μετά αν εγώ θα διάλεγα ένα αυτοκίνητο θα έβλεπα για την δουλειά που το θέλω πιο μου δίνει τα περισσότερα .

Αφού λες ότι δεν κάνεις διαδρομές 4Χ4 αλλά το θες για να πηγαίνεις και κυνήγι και στην δουλειά σου , πάρε ένα NIVA για το κυνήγι και μετά διάλεξε μια κούρσα για να πηγαίνεις στην δουλειά σου . :wink: :wink:
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ νέα επιτυχία «ΑΝΤΕ ΓΡΑΜΜΙΣΟΥ»

http://www.youtube.com/watch?v=ukhWJ-JF ... re=related

το κομμάτι ….!
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 18 Μάιος 2009, 12:00

Για κυνήγι κάνει μόνο το Νίβα, κι αν θέλεις καινούργιο και περιμένεις λίγο βγαίνει και το καινούργιο μοντέλο. Το δοκίμασε κι ο Πούτιν.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό JAK » 18 Μάιος 2009, 12:29

ENTAKSI RE PAIDIA EIPAME OXI KAI NIVA EXO ENA GRAND VITARA 2000cc 2005 MONTELO KAI SKEFTOMAI NA PARO KATI KALITERO OXI N I V A .EYXARISTO POLI OLOUS GIA TIS PLIROFORIES KAI TIS APOPSIS SAS....OTI ALLO THELETE GRAFETE
Άβαταρ μέλους
JAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Μάιος 2009, 16:01

Δημοσίευσηαπό drsonic21 » 18 Μάιος 2009, 14:04

To καλυτερο αυτοκινητο για κυνηγι βασει των εκτιμησεων πολλων κυνηγων ειναι το L300 Mitsubishi , space gear ή delica.Κλειστο βανακι , καλη τετρακινηση , χωροι και για μεσα στο αμαξι διανυκτερευση , ικανοτητα μετατροπων βασει κοινων ανταλλακτικων με τα pajero και L200, ικανοποιητικες εκτος δρομου ικανοτητες.Ξαδερφος μου εχει γυρισει ολη την Ελλαδα και οχι μονο(κυνηγος) ,με τεσσερα λαστιχα λασπης και ενα πισω μπλοκε. Τωρα στο καθημερινη χρηση το Wrangler θα διαλεγα εναντι Defender αλλα και για εκτος δρομου καθως πρεπει να προσεχουμε και τη μεση μας και να γυρναμε πιο ξεκουραστοι.
Καλη λυση που δεν αναφερθηκε ειναι το 3θυρο Nissan Patrol ή Land Cruiser.
Άβαταρ μέλους
drsonic21
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 12:12
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη ή Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 20 Μάιος 2009, 07:54

drsonic21 έγραψε:To καλυτερο αυτοκινητο για κυνηγι βασει των εκτιμησεων πολλων κυνηγων ειναι το L300 Mitsubishi , space gear ή delica.Κλειστο βανακι , καλη τετρακινηση , χωροι και για μεσα στο αμαξι διανυκτερευση , ικανοτητα μετατροπων βασει κοινων ανταλλακτικων με τα pajero και L200, ικανοποιητικες εκτος δρομου ικανοτητες.Ξαδερφος μου εχει γυρισει ολη την Ελλαδα και οχι μονο(κυνηγος) ,με τεσσερα λαστιχα λασπης και ενα πισω μπλοκε. .



Πραγματικα , το αυτοκινητο που αναφερεις ειναι το καλητερο , και θα ηταν στις προτημησεις ολων αυτων στην Ελλαδα που ασχολουνται με δραστιριοτητες βουνου , διανυκτερευσεων στο ύπαιθρο κ.λ.π. , αλλά αν δεν κανω λαθος ………… βγαίνει μόνο επαγγελματικό στο Ελλαδισταν………
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ νέα επιτυχία «ΑΝΤΕ ΓΡΑΜΜΙΣΟΥ»

http://www.youtube.com/watch?v=ukhWJ-JF ... re=related

το κομμάτι ….!
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες