Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλορίζικο και άνευ προβλημάτων αδελφέ...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό grvit » 26 Οκτ 2009, 20:09

Ευχαριστω Βασιλη . :)

Εδω ειχαμε καλο καιρο μεχρι προχτες,αλλα χτες για καποια στιγμή εριξε καρεγκλες.....
Κωστακη ....μηπως ειχες κανει καμμια συνωμοτική συνενοηση με τη γυναικα μου ???

Μα το θεο ,μου ρ8ε να την πνιξω χτες βραδυ (και ακομα το βασταω μανιατικο :D )

Ειμαστε εξω σε καποιο φαγαδικο,εξω ριχνει καρεκλες,τελειωνουμε και παμε στο αυτοκινητο.
Μολις καθεται φωναζει .."ααααααα,τι εχει γινει εδω,εγινα μουσκεμα,το καθισμα ειναι μουσκεμαααααα " και να κοιταζει πανω εντρομη...

Τα ψιλοειδα ολα ,με διαπερασε ενα ελαφρό ρευμα αλλα παρεμεινα ψυχραιμος οσο γινοταν....Αλλα το οτι χαλαστηκα καπως πρεπει να φανηκε στα ματια μου γιατι με ειδε η γυναικα μου και εσκασε στα γελια...
"Πλακα εκανα " μου λεει ....."ηρεμησε ,ολα καλα,δεν ειναι τιποτα βρεγμενο.."
Τωρα δεν ξερω ποια δυναμη με συγκρατησε για να μην την εκτοξευσω απο το παραθυρο αλλα τελος παντων συγκρατηθηκα.....ειναι ακομα ζωντανη και αρτιμελής παντως....

Ειπαμε πλακα πλακα αλλα ....... :evil: :lol: :lol:

Τελικα ,νερο δεν εβαλε ....... προς το παρον....
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 27 Οκτ 2009, 07:37

Χαχαχα, θεϊκό! Φτηνά την γλίτωσε!

Το defender είναι για μένα όνειρο που δεν αποκτήθηκε/κατακτήθηκε ακόμα, πριν δυο χρόνια σκεφτόμουν να πάρω το Puma σε επαγγελματικό 90αρι αλλά το navara 4x4 μου έβγαινε πιο φτηνά και πιο ασφαλές (έχει και αερόσακκους). Ωστόσο παρόλο που το έχω σηκώσει και του έχω βάλει μεγαλύτερα λάστιχα ακόμα χαλβαδιάζω τα defenders όπου και όταν τα βλέπω καθώς και όποιο άλλο τετρακίνητο κυκλοφορεί. (είναι μικρόβιο μάλλον)

Καλοτάξιδο να είναι φίλε μου και να το χαίρεσαι στο έπακρο!
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Οκτ 2009, 08:32

Αφου δεν εμπασε νερο με βροχη μαλλον ειναι λαντ ροβερ μαιμου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Οκτ 2009, 10:37

Με 'γειά Αποστόλη,

το μπάσιμο νερών είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας (του αυτοκινήτου)

το δικό μου 110, είναι 20 ετών και δεν έχει βάλει ποτέ νερά, βέβαια βλέπω λίγο φώς κάπου από το λαστιχο της πόρτας κάπου στο ύψος της κλειδαριάς , αλλά ποτέ δεν έβαλε νερό από εκεί...

προτείνω:

1. Πάρε ένα φακό και ψάξε σ' ένα σκοτεινό γκαράζ να δείς σε ποιά σημεία δεν εφάπτεται σωστά η τσιμούχα στις πόρτες (πρόσεχε μην σε πάρουν για κλέφτη), ώστε να ξέρεις όσο καλύτερα τι γίνεται.

2. ΜΗΝ κάνεις τίποτε, περίμενε τις επόμενες νεροποντές.

3. Αν βάλει νερό, μπορείς να προσπαθήσεις να ρυθμίσεις λίγο την πόρτα ή να βάλεις extra λαστιχένια aerostop (από αυτά που βάζουν στα σπίτια)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Οκτ 2009, 10:39

Νομίζω πάντως ότι το μπάσιμο είναι καθαρά θέμα τύχης.....


ΠΧ αν τύχει και βρέχει και είσαι μέσα στο αυτοκίνητο θα δεις ότι μπάζει :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Οκτ 2009, 11:52

superspy έγραψε:Νομίζω πάντως ότι το μπάσιμο είναι καθαρά θέμα τύχης.....


ΠΧ αν τύχει και βρέχει και είσαι μέσα στο αυτοκίνητο θα δεις ότι μπάζει :-)


Δεν ξέρω αν υπονοείς τίποτε..., αλλά είμαι κάθε ημέρα μέσα (τώρα κυκλοφορεί το 110 κάθε ημέρα, εκτελεί χρεή σχολικού) και δεν μπάζει (και έχει ρίξει και πολύ νερό τις τελευταίες ημέρες)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό mytilini » 27 Οκτ 2009, 17:05

Ρε με τι ασχολείται ο κόσμος...Καϋμός ήταν να το φτιάχνει σε ένα εργοστάσιο κάπου στην Απω Ανατολή να μην ταλαιπωρείστε αδίκως;
Πάντως καλού-κακού Απόστολε, πάρε μια ημι-κουκούλα.Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται :twisted:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Οκτ 2009, 17:18

Ναι ρε γαμώτο :-)

Αντι να ασχολούμαστε με τι άξονες και τι διαφορικά θα βάλουμε όπως τα γιαπωνέζικα που προβληματίζονται στην πρώτη δυσκολία, ασχολούμαστε με το πως θα κάνουμε το Defender να μη στάζει. Χάθηκε ο κόσμος να βρίσκουμε και κάτι δύσκολο στο δρόμο; Τσ, τσ, τσ....



Υ.Γ. Πάντως ο φίλος Carlos από την Ανδαλουσία, έχωσε άξονες από LC στο defender και βρήκε το μάστορα του... Τώρα ψάχνεται να δει γιατί κόβωνται τα άκρα στο full lock.... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 27 Οκτ 2009, 22:32

Αυτο το φως που λετε στην πορτα,το ειδα (ειδα το φως το αληθινο που λενε.... :D ) .Η πισω αριστερη πορτα δεν ηταν σε ευθεια με το αμαξωμα,εξειχε λίγο.Απο εκει εμπαζε αερακι.Οποτε ρυθμισα το τμημα της κλειδαριας που ειναι στο αμαξωμα,τη θηλιά δηλαδη,την ξεβιωσα λιγο και την μετατοπισα πιο μεσα λιγακι ,και η πορτα τωρα κλεινει οπως πρεπει.

Κατα τα αλλα,δεν ειδα κατι περιεργο.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Οκτ 2009, 00:13

superspy έγραψε:Ναι ρε γαμώτο :-)

Αντι να ασχολούμαστε με τι άξονες και τι διαφορικά θα βάλουμε όπως τα γιαπωνέζικα που προβληματίζονται στην πρώτη δυσκολία, ασχολούμαστε με το πως θα κάνουμε το Defender να μη στάζει. Χάθηκε ο κόσμος να βρίσκουμε και κάτι δύσκολο στο δρόμο; Τσ, τσ, τσ....



Υ.Γ. Πάντως ο φίλος Carlos από την Ανδαλουσία, έχωσε άξονες από LC στο defender και βρήκε το μάστορα του... Τώρα ψάχνεται να δει γιατί κόβωνται τα άκρα στο full lock.... :-)


Γιαπωνέζικα δεν κερδίζουν το Dakar από καταβολής του ή μήπως κάνω λάθος;Γιαπωνέζικα δεν ήταν τα πρώτα στο Camel Trophy ή μήπως κάνω λάθος;Γιαπωνέζικα δεν χρησιμοποιούν όλοι οι διεθνείς οργανισμοί βοηθείας ή μήπως κάνω λάθος;Καλύτερα να μην "ανεβάσω" τις φωτογραφίες που τράβηξα από το συνεργείο της North γιατί κάποιοι θα πάθουν εγκεφαλικό...Πολλά τα λεφτά για το τελικό προϊόν. Το cost benefit analysis κάπου πάσχει,νομίζω δηλαδή...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 28 Οκτ 2009, 11:46

Και που να δεις τωρα που απο οσο ακουσα ,η νεα τιμη του Defender πηγε στα 50.000 .... :evil:

Παντως αυτο που λες για τα γιαπωνεζικα εχεις δικιο Κωστα,ετσι ειναι ,αλλα καταντησε βαρετό πια ρε ..... Τα βαρεθηκαμε πια ....
Εξαλλου ,ας κουραζονται αυτά πια ,νέα είναι.... η σειρα τους ειναι...
Πρεπει και τα Land να ξεκουραστουν λίγο και να αναλάβουν επιτελικό ρόλο ..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Οκτ 2009, 20:06

grvit έγραψε:Πρεπει και τα Land να ξεκουραστουν λίγο και να αναλάβουν επιτελικό ρόλο .....

Ναι, ως "δείγμα" στα συνεργεία :D :D :D :D :D (σε πειράζω, έτσι....;)
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 28 Οκτ 2009, 21:18

:lol: :lol: :lol:
Σημερα παντως ειδα ενα παλιο defender ,πρεπει να ειναι series II,σουστοφυλλα ειχε.Μιλησα με τον ιδιοκτητη,τα ειπαμε λιγο,σκυλι μου λεει το Land,και προσθετει : "Μια χαρα ειναι,εχει και ο κουμπαρος μου στην Γερμανια ,3 defender,ενα για τη δουλεια,ενα 130 για εκδρομες ,και ενα για ανταλλακτικα...."

:roll: :roll: :roll: Κόκκαλο εγω.........
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό mytilini » 29 Οκτ 2009, 14:59

Θα ανέβω τον Δεκέμβρη.Να βρούμε ένα για ανταλλακτικά; :D
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 29 Οκτ 2009, 16:48

Τα land rover είναι εξαιρετικά ανθεκτικά (όχι όλα-αυτά που μας ενδιαφέρουν εδώ), τα ανταλλακτικά και αναλώσιμά τους υπάρχουν σε τεράστιες ποσότητες-ποικιλίες και πολύ καλές (έως προκλητικά χαμηλές) τιμές, έτσι ώστε να μην χρειάζεται ν' ανησυχούν οι ιδιοκτήτες, ούτε για επάρκεια, ούτε για τιμές...

Υπάρχουν επίσης τα περισσότερα κομμάτια σαν επιμέρους ανταλλακτικά (πχ κρύσταλλα καθρεπτών, ελατηριάκια, βίδες ή οτιδήποτε σκεφτεί και ο πιό άρρωστος...)

Οπότε η αποψή μου είναι ότι δεν χρειάζεται και δεν συμφέρει να έχεις όχημα για ανταλλακτικά, τώρα άν έτυχε κάποιος, τι να κάνουμε...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron