Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DEFENDER 110

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 10 Φεβ 2010, 17:27

ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΔΩ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ DEFENDER ΚΑΙ ΕΞΕΠΛΑΓΟΜΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΕΡΕΥΝΑ!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 10 Φεβ 2010, 17:29

ΚΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ DEFENDER T0Υ 90 ΜΕ 13Κ Η ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕ 36 ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝ ΤΩΡΑ???
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 10 Φεβ 2010, 17:41

Βαγγέλη το θέμα είναι πως ενα τετοιο αυτοκίνητο το παιρνεις για αυτό που ειναι....συνειδητά. Σίγουρα δεν μπορεί να είναι το βασικό ειδικά αν κάποιος κάνει συχνή χρήση αυτοκινήτου, αλλά ακόμα και εκεί αν δεν σε ενοχλεί ο ογκος και ολα όσα αναφέρεις τότε το κάνεις και καθημερινό. Η λογική το πόσο κρατάει η τιμή και αν είναι κλασσικό, στις μέρες μας δεν νομιζω να ισχύουν πιά. Η τιμή γιατί κανενα δεν πρόκειται πια να πιάσει όσα πραγματικά θέλει ο πωλητής και το κλασσικό γιατί δεν βγαίνουν πια αυτοκίνητα με την παλιά λογική, αλλά με την καταναλωτική λογική.Το Λαντ ίσως είναι κλασσικό γιατί δεν έχει αλλάξει αυτή την παλια λογική, όσο μπορεί αυτό να σταθεί στις μέρες μας
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Φεβ 2010, 17:52

Για αρχή πάρε ένα μπλουζάκι "It's a Land Rover thing... you wouldn't understand"

να σε βλέπεις στον καθρέπτη και να συλλογίζεσαι

http://www.lrm.co.uk/Merchandise.html
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 10 Φεβ 2010, 18:30

Φίλε baggelis 1987, αν πρόκειται να ψαχτείς μέσω mobile.de, φέρνεις και κανένα WRANGLER JK Unlimited, Rubicon, 2.8 L CRD και με extra ανάρτηση και Μ/Τ ελαστικά και μάλλον θα κάνεις παρέα στο LR 110 σε οποιοδήποτε off road μονοπάτι....(εφόσον χωράνε βέβαια).

Φίλε vagelis, συμφωνώ απολύτως για τα δύο "περίπτερα" που αναφέρεις ως κλασσικά αλλά μάλλον το G-Wagen παίζει σε άλλη κλάση ( overall), για αυτό και κοστίζει μια περιουσία, ανεξαρτήτως ηλικίας. Σίγουρα όμως υπάρχουν και άλλα φθηνότερα "κλασσικά", όπως LC σειρές 7 και 8, αξονάτα μπρος πίσω,κλπ, παράγονται ακόμα εκτός Ευρώπης,με τις καλές παλιές συνταγές που ακολουθούν και τα LR 90 και 110.
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 11 Φεβ 2010, 10:08

Το 1975, ήμουν πιτσιρικάς τότε, ερχόταν κάθε καλοκαίρι ένα ζευγάρι γερμανών αρχαιολόγων στο Ναύπλιο, έμενε στο διπλανό ξενοδοχείο, για εργασία στις ανασκαφές που έκαναν στις Μυκήνες με ένα Series κοντό από τη γερμανία φορτωμένο με ότι μπορείς να φανταστείς πάνω στη σχάρα και πλήρως εξοπλισμένο και γεμάτο αυτοκόλλητα από πολλές χώρες που είχαν επισκεφθεί.
Μαζευόμασταν τα πατσιρίκια και μας άφηνε θυμάμαι να σκαρφαλώνουμε στη σχάρα απ΄την πίσω σκάλα και να κατεβαίνουμε απ¨το καπό μπροστά, βάζοντας αγώνες ποιός θα κάνει τον καλύτερο χρόνο.
To Land Rover για μένα ήταν παιχνίδι και όνειρο μαζί. Οταν έφθασα σε σημείο να έχω την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσω δεν το σκέφτηκα καθόλου. Κι όταν το οδηγάω είτε στην άσφαλτο, απ¨το σπίτι στο γραφείο σαν καθημερινό όχημα, είτε στα βουνά, την ίδια ευχαρίστηση νιώθω. Τι κι αν βάζει νερά, κι αν τρίζει, κι αν δεν ζεσταίνει καλά, ή δεν ξεθολώνει το παρμπρίζ. Σχεδόν σαράντα χρόνια μετά, εξακολουθεί να είναι ένα παιχνίδι για μένα και με κάνει να αισθάνομαι πιτσιρικάς.
Μπορεί κανείς να βρεί πολλά αυτοκίνητα που να πηγαίνουν και στην άσφαλτο και στο χώμα και δεν χρειάζεται να είναι ούτε LR ούτε LC ούτε Jeep χωρίς να κοστίζουν μια περιουσία.
Το δεύτερο αυτοκίνητό μου είναι ένα Subaru Forester 2003 και πριν πάρω το LR έχω σκαρφαλώσει σε πολλές ραχούλες χωρίς να με έχει προδώσει ποτέ, χωρίς να βάζει νερά, να τρίζει κλπ. Είναι όμως απλώς ένα μέσο μεταφοράς και τίποτα παραπάνω για μένα, δεν είναι σαν το Defender.
Μετά από σαράντα χρόνια, το ζευγάρι των αρχαιολόγων εγκαταστάθηκε στην Κάντια, ένα τουριστικό παραθαλλάσιο χωριό κοντά στο Ναύπλιο, και το παλιό Land Rover εξακολουθεί να είναι παρκαρισμένο στην αυλή του σπιτιού τους.
Its a LAnd Rover thing, you wouldnt understand.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό alp » 11 Φεβ 2010, 10:42

φιλε Xtrail τι λες???
στην αρχη λες οτι στις μερες μας δεν ισχυει πια το κλασσικο.
Μετα λες οτι δεν υπαρχουν κλασσικα γιατι δεν φτιαχνονται οπως παλια.
Και μετα λες οτι τα Defender ειναι τα μονα που φτιαχνοτναι οπως παλια, αρα ειναι κλασσικα.

μας κουφανες.... χαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 11 Φεβ 2010, 10:48

φιλε Βαγγέλη,
ειναι απλο, ειναι απλουστατο:

ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ defender ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑ.

πιστεψε με, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που λειτουργουμε ετσι....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 11 Φεβ 2010, 11:39

Αγαπητέ 4Χ4sc, μου θύμισες αντίστοιχες παιδικές μου παραστάσεις. Πρέπει να ήταν το 1972, στη ΒΔ συνοριογραμμή της Ελλάδας, όπου οι συνθήκες διαβίωσης ήταν δύσκολες και γινόταν εξαιρετικά αντίξοες κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Οι χιονοσκεπείς και παγωμένοι χωματόδρομοι γίνονταν αδιάβατοι για τα κοινά ΙΧ. Τα μόνα οχήματα που μπορούσαν να εξυπηρετήσουν διάφορες ζωτικές ανάγκες των γύρω χωριών, ήταν ένα LR Series II της πρόνοιας και ένα JEEP Μ-38 του τοπικού στρατιωτικού φυλακίου. Οι κάτοικοι εκεί, ίσως δεν είχαν τις μηχανολογικές γνώσεις για να "κρίνουν" την "αρχέτυπη" OFF ROAD απόδοση τους, αλλά γνώριζαν ότι χωρίς αυτά, τα προβλήματα μετακίνησης θα ήταν αξεπέραστα.
Επιπλέον, οι οδηγοί τους αντιμετωπίζονταν ως σουπερ-ήρωες, σαν να είχαν κερδίσει το DAKAR, το Rainforest Challenge και το Transylvania trophy μαζί.
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό xtrail » 11 Φεβ 2010, 12:43

alp έγραψε:φιλε Xtrail τι λες???
στην αρχη λες οτι στις μερες μας δεν ισχυει πια το κλασσικο.
Μετα λες οτι δεν υπαρχουν κλασσικα γιατι δεν φτιαχνονται οπως παλια.
Και μετα λες οτι τα Defender ειναι τα μονα που φτιαχνοτναι οπως παλια, αρα ειναι κλασσικα.

μας κουφανες.... χαχαχαχαχα

Σήμερα δεν νομίζω πως παράγεται κάτι κλασσικό εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων. Το αγοραστικό κοινό επίσης έχει ξεφύγει από την έννοια του κλασσικού και έχει μπει στην έννοια του εμπορικού (αν κρατάει τιμή).
Τα Defender έχουν κρατήσει την παλιά λογική κατασκευής και σχεδιασμού και αν κάποιος ξεφύγει από την καταναλωτική λογική σίγουρα το θεωρεί κλασσικό.
Όπως είπες
ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ defender ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑ.

με το οποίο συμφωνώ, αλλά σήμερα είναι λίγο δύσκολο για κάποιον που έχει μπει στη λογική "αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 5-6 χρόνια".
Ασε που πρέπει να μπεις και στη λογική οτι οδηγείς φορτηγο και όχι αυτοκίνητο (έχω οδηγήσει 110 2-3 φορές, αυτή ειναι η όλη εμπειρία, αλλά μου άρεσε...χιχι)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Φεβ 2010, 15:40

Και που να μπεις Αλεξ και στο χρεπι,εκτος των οσων ανεφεραν οι αλλοι,στο χρεπι θελεις και τηλεβοα η ενδοσυνενοηση για να μιλησεις στον συνοδηγο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό xtrail » 11 Φεβ 2010, 17:51

Καλά στη δική σου περίπτωση φταιει και η ηλικία σου που δεν ακους καλά!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 11 Φεβ 2010, 19:48

ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΑΛΑΝΕΤΑΙ!ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ DEFENDER ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ!ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΙΗΓΗΣΤΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΕ ΕΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ DEFENDER!ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ DEFENDER ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ....ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ TOYOTA,NISSAN ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΟΝΟ MADE IN JAPAN???

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ DEFENDER ΜΕΝΕΙ ΑΘΗΝΑ???
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 12 Φεβ 2010, 08:42

baggelis1987 έγραψε: ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ TOYOTA,NISSAN ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΟΝΟ MADE IN JAPAN???



Λόγω μηχανικής αξιοπιστίας . Κάποιοι πιστεύουν ότι το ιδανικό τετρακίνητο θα ήταν ένα Defender .........με TOYOTA κινητήρα ! :)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Φεβ 2010, 09:33

Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...

Δεν ξέρω αν γενικά τα γιαπωνέζικα είναι πιό αξιόπιστα (αυτό έχει να κάνει και με την χρήση και με πολλά), αλλά ένα defender που το γνωρίζει και το συντηρεί ο χρήστης του, μπορεί να είναι πιό αξιόπιστο από ένα αφημένο στις αντιπροσωπείες toyota (και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται και πιό ισχυρό)...

Σίγουρα όμως είναι πιό ικανό, πιό επεκτάσιμο, πιό παιχνίδι, για αυτό και...

http://www.youtube.com/watch?v=-PQw45ZBXK8
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron