Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DEFENDER 110

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Φεβ 2010, 09:35

ekarpod έγραψε:Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...



και μειονεκτήματα ήθελα να πώ, το defender σκεφτόμουν και άλλα έγραψα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 12 Φεβ 2010, 10:13

ekarpod έγραψε:Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...

Δεν ξέρω αν γενικά τα γιαπωνέζικα είναι πιό αξιόπιστα (αυτό έχει να κάνει και με την χρήση και με πολλά), αλλά ένα defender που το γνωρίζει και το συντηρεί ο χρήστης του, μπορεί να είναι πιό αξιόπιστο από ένα αφημένο στις αντιπροσωπείες toyota (και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται και πιό ισχυρό)...

Σίγουρα όμως είναι πιό ικανό, πιό επεκτάσιμο, πιό παιχνίδι, για αυτό και...

http://www.youtube.com/watch?v=-PQw45ZBXK8


Τώρα για το αν το LR 90/110 είναι πιο επεκτάσιμο και πιο παιχνίδι, ας μη το δένουμε και κόμπο :? ( τουλάχιστον σε πανευρωπαϊκή κλίμακα).
Tο παρακάτω site μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, για LC 120 έως και με 38 ίντσες ελαστικά !!!!!! :!:

http://www.arctictrucks.com/Frontpage/B ... ruiser-120

Και οι ταλαίπωροι οι Ισλανδοί, όλο και κάτι θα ξέρουν από αντίξοες συνθήκες...Πέραν της οποιασδήποτε διάσχισης των δύο πόλων, με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αυτοί περνούν όλη τους τη ζωή σχεδόν σε adventure mode...
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Φεβ 2010, 11:17

Μπορούμε να συζητάμε ώρες περί προτιμήσεων...

Πόσα περιοδικά υπάρχουν παγκοσμίως αποκλειστικά και μόνο για toyota ?

Για land rover υπάρχουν 4 τουλάχιστον, πρόσεχε ...αποκλειστικά.

Νομίζω ότι για τον χομπίστα το land rover είναι γενικά πιό διαδεδομένο, όχι ότι λέει τίποτε, όλα αυτά είναι προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά έτσι κουβέντα να συνεχίζεται...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Shaka » 12 Φεβ 2010, 11:27

greg4X4 έγραψε:
ekarpod έγραψε:Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...

Δεν ξέρω αν γενικά τα γιαπωνέζικα είναι πιό αξιόπιστα (αυτό έχει να κάνει και με την χρήση και με πολλά), αλλά ένα defender που το γνωρίζει και το συντηρεί ο χρήστης του, μπορεί να είναι πιό αξιόπιστο από ένα αφημένο στις αντιπροσωπείες toyota (και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται και πιό ισχυρό)...

Σίγουρα όμως είναι πιό ικανό, πιό επεκτάσιμο, πιό παιχνίδι, για αυτό και...

http://www.youtube.com/watch?v=-PQw45ZBXK8


Τώρα για το αν το LR 90/110 είναι πιο επεκτάσιμο και πιο παιχνίδι, ας μη το δένουμε και κόμπο :? ( τουλάχιστον σε πανευρωπαϊκή κλίμακα).
Tο παρακάτω site μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, για LC 120 έως και με 38 ίντσες ελαστικά !!!!!! :!:

http://www.arctictrucks.com/Frontpage/B ... ruiser-120

Και οι ταλαίπωροι οι Ισλανδοί, όλο και κάτι θα ξέρουν από αντίξοες συνθήκες...Πέραν της οποιασδήποτε διάσχισης των δύο πόλων, με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αυτοί περνούν όλη τους τη ζωή σχεδόν σε adventure mode...


Επειδή έχω βρεθεί Ισλανδία και έχω οδηγήσει στους παγετώνες LC 120 τροποποιημένο από την Arctic Trucks, και παράλληλα έχω επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις τους, θέλω να πω ότι αυτό που κάνουν είναι ένα extreme body lift για να μπορούν να τοποθετούν λάστιχα 38, 40, 42 ιντσών!

Σε θέμα ανάρτησης όμως δεν κάνουν τίποτα το ιδιαίτερο. Όλη η δουλειά γίνεται στο body lift και στην εξωτερική εμφάνιση η οποία είναι άψογη ομολογουμένως.

Η όλη μετατροπή γίνεται για να χωρέσουν οι υπερμεγέθεις τροχοί καθως χάρη σε αυτούς μπορούν να περνάνε τους παγετώνες με πιέσεις ελαστικών 3-4 bar!!!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 12 Φεβ 2010, 12:07

ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ!ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ....ΩΡΑΙΟ ΤΟ BINTEO ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΩ ΜΕ ΤΟ :
http://www.youtube.com/watch?v=5rOGmGXcR7M
http://www.youtube.com/watch?v=Lpw9vITOk6c&feature=fvw
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 12 Φεβ 2010, 13:52

ΝΑΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΩ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΤΑ TOYOTA??ΑΦΟΥ LAND ROVER ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ (ΒΡΕΤΑΝΙΑ) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕςΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ LAND ROVER!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 12 Φεβ 2010, 13:54

ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2010, 13:57

baggelis1987 γράφε σε παρακαλώ με μικρά γράμματα! ;-)


Τώρα: 110 έχω, αλλά στην Αθήνα δεν κυκλοφορώ πότε με αυτοκίνητο ασχέτως καιρού.


Σε εργοστασιακό επίπεδο, τα Land υπερέχουν εκτός δρόμου από την πλειονότητα των άλλων.


Απο εκεί και πέρα σε επίπεδο βελτιώσεων η αλήθεια είναι ότι το πιο μεγάλο bazaar θα το βρεις για Land Rover και Jeep. Όλα τα άλλα μπροστά τους δεν έχουν... τίποτα.

Και μιλάμε για εξαιρετικές τιμές και όχι ένα χέρι και ένα πόδι.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 12 Φεβ 2010, 14:09

Shaka έγραψε:
greg4X4 έγραψε:
ekarpod έγραψε:Το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα προτερήματά του...

Δεν ξέρω αν γενικά τα γιαπωνέζικα είναι πιό αξιόπιστα (αυτό έχει να κάνει και με την χρήση και με πολλά), αλλά ένα defender που το γνωρίζει και το συντηρεί ο χρήστης του, μπορεί να είναι πιό αξιόπιστο από ένα αφημένο στις αντιπροσωπείες toyota (και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό γίνεται και πιό ισχυρό)...

Σίγουρα όμως είναι πιό ικανό, πιό επεκτάσιμο, πιό παιχνίδι, για αυτό και...

http://www.youtube.com/watch?v=-PQw45ZBXK8


Τώρα για το αν το LR 90/110 είναι πιο επεκτάσιμο και πιο παιχνίδι, ας μη το δένουμε και κόμπο :? ( τουλάχιστον σε πανευρωπαϊκή κλίμακα).
Tο παρακάτω site μας δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, για LC 120 έως και με 38 ίντσες ελαστικά !!!!!! :!:

http://www.arctictrucks.com/Frontpage/B ... ruiser-120

Και οι ταλαίπωροι οι Ισλανδοί, όλο και κάτι θα ξέρουν από αντίξοες συνθήκες...Πέραν της οποιασδήποτε διάσχισης των δύο πόλων, με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αυτοί περνούν όλη τους τη ζωή σχεδόν σε adventure mode...


Επειδή έχω βρεθεί Ισλανδία και έχω οδηγήσει στους παγετώνες LC 120 τροποποιημένο από την Arctic Trucks, και παράλληλα έχω επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις τους, θέλω να πω ότι αυτό που κάνουν είναι ένα extreme body lift για να μπορούν να τοποθετούν λάστιχα 38, 40, 42 ιντσών!

Σε θέμα ανάρτησης όμως δεν κάνουν τίποτα το ιδιαίτερο. Όλη η δουλειά γίνεται στο body lift και στην εξωτερική εμφάνιση η οποία είναι άψογη ομολογουμένως.

Η όλη μετατροπή γίνεται για να χωρέσουν οι υπερμεγέθεις τροχοί καθως χάρη σε αυτούς μπορούν να περνάνε τους παγετώνες με πιέσεις ελαστικών 3-4 bar!!!


Άρα ακόμα και συνειδητοποιημένος και οργανωμένος LRάς, μπορεί να κολλήσει κανένα TOYOTOμικρόβιο προσωρινά, έστω και στο μακρινό Βορρά.
Πάντως παρεμφερής μετατροπή από Νορβηγούς αυτή τη φορά σε LC 120, 3.0 L Diesel, με 37" (και extra 23.000 € όμως) απαιτεί τις εξής μετατροπές :

Tires: 37x13.5R17 Dick Cepeck DC FC2
Wheels: 17x10" Arctic Truck
Suspension: 40mm Body lift
60mm Suspension lift
Gear ratio: 4:88/1

Σίγουρα μπορούμε να μιλάμε για ώρες επί προσωπικών προτιμήσεων, χωρίς να πείσουμε αλλήλους για το ποιο είναι το καλύτερο "off road". To καλύτερο 4Χ4 είναι στην καρδιά του καθένα.

Υ.Γ.
Από τη στρατιωτική συμβίωση μου με τα G-WAGEN, 240 GD (πριν εκδοθεί διαταγή για εργοστασιακή απενεργοποίηση του μπροστινού "μπλοκέ"), έχω τις καλύτερες εντυπώσεις ( ήταν το μοντέλο με τον Α/Τ ΜILAN), στις χαράδρες και τις αμμούδες της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας. Αλλά μάλλον είναι ακριβό για χομπίστες....
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 12 Φεβ 2010, 14:10

οκ φιλε!
Τωρα να σου πω και εγω οτι κυκλοφορω με την μηχανη αλλα οταν βρεχει δεν γινεται και ετσι παρνω το αμαξι,δεν μιλαμε για το καλοκαιρι το οποιο το δουλευω καθολου μονο εκτος λεκανοπεδιου!Αλλα και παλι εσυ πιστευεις οτι κυκλοφορεις μ'αυτο μεσα στην πολη?και τι ειναι αυτο που το κανει τοσο δυσκολο?ο ογκος του?το βαρυ τιμονι?η δυσκινησια του?Σιγουρα ειναι τα πιο διαδεδομενα στον χωρο του 4χ4 και ετσι και τα after market προιντα κανουν την δουλεια τους!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 12 Φεβ 2010, 14:13

Τα 23κ για ποιο λογο ηταν?Τι εχτρα?Για να κανεις το αυτοκινητο σου ετσι χρειαζεσαι 23κ?Δεν ξερω αν καταλαβα καλα αλλα αν ειναι ετσι ειναι το λιγοτερο απαραδεκτο!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2010, 14:17

baggelis1987 έγραψε:οκ φιλε!
Τωρα να σου πω και εγω οτι κυκλοφορω με την μηχανη αλλα οταν βρεχει δεν γινεται και ετσι παρνω το αμαξι,δεν μιλαμε για το καλοκαιρι το οποιο το δουλευω καθολου μονο εκτος λεκανοπεδιου!Αλλα και παλι εσυ πιστευεις οτι κυκλοφορεις μ'αυτο μεσα στην πολη?και τι ειναι αυτο που το κανει τοσο δυσκολο?ο ογκος του?το βαρυ τιμονι?η δυσκινησια του?Σιγουρα ειναι τα πιο διαδεδομενα στον χωρο του 4χ4 και ετσι και τα after market προιντα κανουν την δουλεια τους!


Στην κίνηση το Land με τις καθετες γωνίες την θέση οδήγησης και την ορατότητα είναι παιχνιδάκι.

Αν θες να το παρκάρεις όμως;

Και φυσικά δεν συζητάμε για τη διαφορά χρόνου μετακίνησης μεταξύ οποιοδήποτε αυτοκινήτου και μοτο.
Για τη βροχή κλπ, Σουηδός φίλος λεει: Δεν υπάρχει κακός καιρός, υπάρχει λάθος ντύσιμο ;-)


[youtube]http://www.youtube.com/v/G9C1-clYaVI&hl=en_US&fs=1&rel=0[/youtube]
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2010, 14:22

Και ... για να παινέψουμε το... σπίτι μας ;-)

[youtube]http://www.youtube.com/v/sFY_nb-4Wrk&hl=en_US&fs=1&[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/v/hU_RXUiGFeo&hl=en_US&fs=1&[/youtube]
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 12 Φεβ 2010, 15:11

Πάντως όσο και εμείς να "κονταροχτυπιόμαστε" για χάρη τους, τα LC 80 και LR 110 κάνουν παρέα και στην Ισλανδία...

[youtube]http://www.youtube.com/v/bIboUHsG1PM&hl=en_US&fs=1&[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/v/sKAnHRKN44Y&hl=en_US&fs=1&[/youtube]

superspy, χαιρετισμούς στον φίλο "JEEPA" Joseph - Batman. Καλή επιτυχία στην Κομοτηνή.
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2010, 15:12

greg4X4 έγραψε:.....
superspy, χαιρετισμούς στον φίλο "JEEPA" Joseph - Batman. Καλή επιτυχία στην Κομοτηνή.


Ευχαριστούμε!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron