Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

110 vs 90

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

110 vs 90

Δημοσίευσηαπό kursk » 30 Ιούλ 2010, 23:57

Παιδια καλησπερα.
Εδω και πολυ πολυ καιρο προσπαθω να αποφασισω και επειδη δε βλεπω να τα καταφερνω ειπα να ζητησω τη βοηθεια σας και να ρωτησω οσους εχουν εμπειρια με τα defender για το 110. Ιδου λοιπον το ερωτημα που τοσο με παιδευει "90 η 110"

Ομολογω πως το 110 προσφερει αφθονο αποθηκευτικο χωρο αλλα με προβληματιζει το "εξωτερικο του μεγεθος" . Ποση διαφορα εχει στις εκτος δρομου ικανοτητες το 110 απο το 90 και ποσο ευκολα οδηγειται - κουμανταρεται στο βουνο.

Επειδη με ενδιαφερει και τοποθετηση υγραεριου το 110 μου φαινεται πιο δελεαστικο αφου στο 90 αμα μπει φυαλη θεωρω οτι δε μενει καθολου χωρος!

Απο την αλλη το 90 μου φαινεται πιο σπορ- ελκυστικο - σεξυ ( φερω ξερω πασχω απο landroveritida!!!!)

Η χρηση του αυτοκινητου θα ειναι αποκλειστικα εκτος δρομου εκδρομικη και αμα αποφασισω το 110 θα φορτωνω και κανα ποδηλατο - εξοπλισμους για χομπυ.

Οποιες αποψεις θα βοηθησουν πολυ!
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας.
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

110 vs 90

Δημοσίευσηαπό GrandMaster » 01 Αύγ 2010, 13:59

Είχα το ίδιο θέμα, όμως με wrangler JK. Κοντό ή μακρύ? Το κοντό έχει καλύτερη γωνία ράμπας και είναι πιο σέξυ, το μακρύ έχει περισσότερο χώρο αλλά ίσως να είναι δύσκολο στην Αθήνα...
Πήρα το μακρύ (unlimited). Δεν το έχω μετανιώσει. Βέβαια καμία φορά βλέπω κανένα κοντό γυμνούλι και το ζαχαρώνω, μετά όμως φορτώνω όλο μου το σπίτι στο δικό μου και φεύγω εκδρομούλα και το ξεχνάω. Η γωνία ράμπας ξεπέρασε αρκετά του τρίπορτου με ένα καλό σετάκι αναρτήσεων (που σίγουρα αργά ή γρήγορα θα το σκεφτείς και συ...). Τώρα έχω καλύτερη ράμπα από το τρίπορτο και καλύτερες γωνίες και μπροστά και πίσω, μεγαλύτερο ύψος μεγαλύτερα κρεμάσματα. Με αυτή την απλά μετατροπή πλέον μπορώ να πω πως τα μεινοκτήματα του μεγάλου σασί εκτός δρόμου έχουν εξαφανιστεί ενώ εξακολουθώ και απολαμβάνω τα πλεονεκτήματά του όπως σταθερότητα στην ευθεία και πολύ μεγαλύτερη προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του σε γρήγορα πατημένα χώματα.

Αν σκέφτεσαι πως με την ίδια μετατροπή το τρίπορτο θα ήταν καλύτερο, η γνώμη μου είναι πως είναι λάθος. Ναι μεν θα είχε μεγαλύτερη γωνία ράμπας ωστόσο πλέον θα ήταν πολύ μεγάλη για εκδρομική χρήση. Όχι μόνο δεν είναι απαραίτητη αλλά πλέον επιδρά αρνητικά και στην σταθερότητα του αυτοκινήτου ως προς τον άξονα κίνησης. Για να γίνω πιο κατανοητός θα τα φουσκώσω λίγο και θα πω πως το τρίπορτο θα σηκώσει πιο εύκολα σούζα στην ανηφόρα ή ακόμα και endo σε μία καλή κατηφόρα... Για τον ίδιο ακριβώς λόγο τα τρίπορτα κατά βάση μπορούν να σύρουν μικρότερα φορτία από τα αντίστοιχα πεντάπορτα.
Για το JK συγκεκριμένα το τρίπορτο σύμφωνα με την Jeep μπορεί να σύρει μέχρι 2 τόνους με φρένα ενώ το ίδιο πεντάπορτο μπορεί μέχρι 3.5 τόνους.
Επιπλέον η ήδη επιβαρυμένη σταθερότητα του κοντού στις ευθείες με το ψήλωμα θα χειροτερέψει.

Δεν θα μπορούσα να σχολιάσω κάτι για defender πέραν των γνωστών περί αξιοπιστίας κλπ όμως δεν έχω ιδία άποψη. Γενικότερα όμως οι διαφορές μεταξύ μακρυού και κοντού σασί είναι αυτές που σου περιέγραψα. Αν δεν έχεις σκοπό να ασχοληθείς σοβαρά με τους αγώνες (όχι πως πολλοί δεν το κάνουν και με το 110) και η χρήση που θες να κάνεις είναι εκδρομική, πάρε το 110. Κάθε φορά που θα πηγαίνεις εκδρομή θα εκτιμάς το μέγεθος. Όσο για τον χειρισμό του? Ρώτα και τον superspy που έχει 110 και μένει Κυψέλη. Μπορεί δύσκολα μεν αλλά την παλεύει δε...
Άβαταρ μέλους
GrandMaster
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 07 Ιαν 2010, 16:16

Δημοσίευσηαπό kursk » 01 Αύγ 2010, 21:44

Φιλε GrandMaster,

καλησπερα! Ομολογω πως η απαντηση σου ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!! Σαν να διαβαζες τη σκεψη και τους ενδοιασμους μου. Απλα ειναι διαφορετικο να σκεφτεσαι καποια πραγματα και διαφορετικο να στα λεει καποιος που τα εχει δει και στη πραξη πλεον. Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση- Με βοηθησες πολυ!!!


ΥΓ: Πολυ ωραιo αυτοκινητο και το wrangler.!!!!!!!!!
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Αύγ 2010, 12:42

Όπως τα λες πας για 110.


To 110 είναι αλήθεια ότι στα πολύ «στενά» θέλει πιο τιμόνι από το 90.
Όμως ανεβοκατεβαίνει καλύτερα τις ανηφόρες, είναι πιο διαλλακτικό στις πλάγιες κλίσεις και πιο χαλαρό στα ταξίδια. Θα έχει ψιλοθέμα πάρκινγ στο κέντρο της Αθήνας, (ευτυχώς που είναι στενο τουλάχιστον)

Το 90 είναι απόλυτο όπλο λόγω μεγέθους – γωνιών πρόσβασης διαφυγής, όμως αν δουλέψεις και το 110 θα είσαι ΠΟΛΥ κοντά.

90 για αυστηρά δύο άτομα.

Τα Defender είναι τετράγωνα οχήματα που χωράνε παντού (στα δύσκολα).

Πάρε πετρέλαιο και άσε τις φιάλες για την κουζίνα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες