Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

παρατηρηση

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

παρατηρηση

Δημοσίευσηαπό discoman » 06 Δεκ 2004, 01:39

μετα απο καιρο και μετα το μεγαλο service οπου ολα δουλευοθν καλα παρατηρησα με 5 ατομα μεσα στηνευθεια των μεγαρων οτι με 4αρτη το χημα βγαζει 140 στις 4200 και ανεβαζει ανετα και κρατα τα160 μια χαρα με τεταρτη και αν υπαρχει και ευνοικος ανεμος εχω δει και 170και 180 τα οποια κρατα.Αυτο μπορω να το αποδειξω σε οποιν θελει να το δει.νομιζω δε οτι καει και πιο λιγο στα 160 σταθερα με τεταρτη παρα με πεμπτη .Το σιγουρο ειναι οτι αν στα 120 σου την σπαει μετα την βρισκεις και πλεον εχω καταργησει την μεσαια λωριδα και ειμαι συνεχει αριστερα .Ενα αλλο που εχω παρατηρηση ειναι οτι και στα 130 140 δεν μου αναβει κανεις τα φωτα και η περιμενει η κανει δεξια και φευγει αυτο θελει διερευνηση ψυχολογικη . το μοτερ το mpi to 16valve ειναι hoda και οσο το χωνεις μετα τις τεσσερεις και πεντε χιλ στροφες ειναι αθορυβο μαζι και ολο το αυτοκινητο ηρεμει .Συμπερασμα τα 140 ειναι μια ταχυτητα πολυ καλη και παιζεις και 160 ανετα στις στροφες τησ κινετας δεν φρεναρεις πουθενα και ετσι κανουν ολοι στην ακρη . Τελικα εχω αρχισει και την βρισκω και στην ασφαλτο και μου αρεσει το αριστερα με το λεωφορειο .Οποιος δεν πιστευει ναρθει μαζι μου και να μου στειλει μηνυμα για την συναντηση και το test drive. sta 140 me 160 δεν υπαρχει ουτε συντονισμος των εξαρτηματων που υπαρχει στα 120 και ειναι σαν να βαρανε βιολια και δεν γουσταρω ,ΠΟΛΛΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ :car3: :car3: :car4:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: παρατηρηση

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 06 Δεκ 2004, 18:47

discoman έγραψε:μετα απο καιρο και μετα το μεγαλο service οπου ολα δουλευοθν καλα παρατηρησα με 5 ατομα μεσα στηνευθεια των μεγαρων οτι με 4αρτη το χημα βγαζει 140 στις 4200 και ανεβαζει ανετα και κρατα τα160 μια χαρα με τεταρτη και αν υπαρχει και ευνοικος ανεμος εχω δει και 170και 180 τα οποια κρατα.Αυτο μπορω να το αποδειξω σε οποιν θελει να το δει.νομιζω δε οτι καει και πιο λιγο στα 160 σταθερα με τεταρτη παρα με πεμπτη .Το σιγουρο ειναι οτι αν στα 120 σου την σπαει μετα την βρισκεις και πλεον εχω καταργησει την μεσαια λωριδα και ειμαι συνεχει αριστερα .Ενα αλλο που εχω παρατηρηση ειναι οτι και στα 130 140 δεν μου αναβει κανεις τα φωτα και η περιμενει η κανει δεξια και φευγει αυτο θελει διερευνηση ψυχολογικη . το μοτερ το mpi to 16valve ειναι hoda και οσο το χωνεις μετα τις τεσσερεις και πεντε χιλ στροφες ειναι αθορυβο μαζι και ολο το αυτοκινητο ηρεμει .Συμπερασμα τα 140 ειναι μια ταχυτητα πολυ καλη και παιζεις και 160 ανετα στις στροφες τησ κινετας δεν φρεναρεις πουθενα και ετσι κανουν ολοι στην ακρη . Τελικα εχω αρχισει και την βρισκω και στην ασφαλτο και μου αρεσει το αριστερα με το λεωφορειο .Οποιος δεν πιστευει ναρθει μαζι μου και να μου στειλει μηνυμα για την συναντηση και το test drive. sta 140 me 160 δεν υπαρχει ουτε συντονισμος των εξαρτηματων που υπαρχει στα 120 και ειναι σαν να βαρανε βιολια και δεν γουσταρω ,ΠΟΛΛΑ ΕΓΡΑΨΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ :car3: :car3: :car4:



DISCOMAN πολυ σωστα ,στις ευθειες τελικιαζει κοντα στα 180χλμ με λιγο ανεμο η και λιγη κατηφορα....ειδικα αν του εχεις και 100 οκτανια τοτε οντως παει καλα,,,,το προβλημα ειναι ομως οτι οταν πας με 160 και μπροστα σου παει με 150 ,,και σουρχεται ο αλλος με 180 ,,και δεν κανει γρηγορα στην ακρη ο 150 αλλα σε αφηνει τελευταια στιγμη ...αντε να πιασεις εσυ τα 170 για να περασεις γρηγορα....ε?????αρα ενεργιτικη ταχυτητα εχεις απο 140 εως 160....που ειναι και ητελικη ευθειας.....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Δεκ 2004, 21:36

Discoman γειά,

το μοτέρ του Μpi ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΟΝDA.

είναι 100% αγγλικό και Rover.
Kαμμία απολύτως σχέση με την Honda.

To μοτέρ της Rover που είχε σχέση με την Honda είναι το 1.4 και 1.6 σειράς Κ.

-----

Οσον αφορά τις τελικές προσπάθησε να τις περιορίσεις γιατί εκτός από την τελική υπάρχει και το θέμα της απόδοσης των φρένων σε επιβραδύνσεις από τέτοιες ταχύτητες και κυρίως το θέμα της οδικής συμπεριφοράς σε πιθανές απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για χαμηλότερες ταχύτητες από αυτές που ζητάς από αυτό να λειτουργεί.

Και το πρώτο που θα σου χαλάσει, αν συνεχίσεις τις βόλτες με υπερβολικές τελικές ή μεγάλη ταχύτητα για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα θα είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και το κεντρικό σου διαφορικό εκτός και αν τοποθετήσεις ένα ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο ταχυτήτων (όπως έχουν τα V8)

Xαιρετώ και συγγνώμη αν ακούγομαι επικριτικός αλλά προτιμώ να είσαι μαζί μας για πολύ καιρό και μακρυά από συνεργεία και ανταλλακτικά που στοιχίζουν.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Δεκ 2004, 16:16

Στοχος μου ειναι να καψω τα διαφορικα ετσι θα διαπιστωσω οτι τελικα αυτα καιγονται και μετα θα παρω ψυγειο λαδιου και πιο καλα διαφορικα ακαφτα :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: παρατηρηση

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 09 Δεκ 2004, 17:08

discoman έγραψε:αν υπαρχει και ευνοικος ανεμος εχω δει και 170και 180 τα οποια κρατα.Αυτο μπορω να το αποδειξω σε οποιν θελει να το δει
...
εχω καταργησει την μεσαια λωριδα και ειμαι συνεχει αριστερα .Ενα αλλο που εχω παρατηρηση ειναι οτι και στα 130 140 δεν μου αναβει κανεις τα φωτα και η περιμενει η κανει δεξια και φευγει αυτο θελει διερευνηση ψυχολογικη
...
Συμπερασμα τα 140 ειναι μια ταχυτητα πολυ καλη και παιζεις και 160 ανετα στις στροφες τησ κινετας δεν φρεναρεις πουθενα και ετσι κανουν ολοι στην ακρη . Τελικα εχω αρχισει και την βρισκω και στην ασφαλτο και μου αρεσει το αριστερα με το λεωφορειο .Οποιος δεν πιστευει ναρθει μαζι μου και να μου στειλει μηνυμα για την συναντηση και το test drive.
...
ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Βρε Παντελή,

πολύ "ΓΕΙΑ ΣΟΥ" σε βλέπω σήμερα :D :riding:

επειδή σε αγαπάμε :pimpdaddy: και σε θέλουμε κοντά μας για πολλά χρόνια, δεν αναθεωρείς λίγο τις απόψεις σου :?: :roll: :wink: :huh:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 09 Δεκ 2004, 22:37

ok αρχηγε κανω δεξια παω με 120 και πινω καφε expresso aπο την καφετερια πισω :santa:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 12 Δεκ 2004, 09:53

πάντως και εγώ θα συμφωνήσω ότι με 140-160 είναι καλοτάξιδο αρκεί να μην χρειαστεί να φρενάρεις απότομα. Γύρω στ 140-150 είναι και σχετικά ήσυχο.
pantg πόσο πάει το ψυγείο λαδιού μαζί με την τοποθέτηση;
Φιλικά
discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Δεκ 2004, 17:03

DISCOVERER έγραψε:πάντως και εγώ θα συμφωνήσω ότι με 140-160 είναι καλοτάξιδο αρκεί να μην χρειαστεί να φρενάρεις απότομα. Γύρω στ 140-150 είναι και σχετικά ήσυχο.
pantg πόσο πάει το ψυγείο λαδιού μαζί με την τοποθέτηση;
Φιλικά
discoverer


Εγω το δικο μου το πατουσα συνεχεια 180..........αλλα την ζημια την πληρωσε αλλος............τοσο το κρατησα ,,,,,,,,,,2.5χρονια....μετα πηρα το 4λιτρο το οποιο το ξεσκισα συνεχεια 185 στον κοφτη το ειχα!!!!!!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Δεκ 2004, 22:06

DISCOVERER έγραψε:-----
pantg πόσο πάει το ψυγείο λαδιού μαζί με την τοποθέτηση;
Φιλικά
discoverer



Το ψυγείο δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό.
Αυτό που είναι ακριβό είναι το εξάρτημα που τοποθετείται στο κιβώτιο ταχυτήτων για να προσαρμοστούν οι σωληνώσεις προς το ψυγείο.
Αυτή τη στιγμή διερευνώ την δυνατότητα κατασκευής του σε τόρνο (με βάση ένα γνήσιο) γιατί αλλιώς ξεκινάμε με τουλάχιστον 400 Ευρώ συν μεταφορικά από Αγγλία για το εργοστασιακό. Κόστος το οποίο προσωπικά θεωρώ υπερβολικό.

Μιά και έχω ήδη δύο παραγγελίες για σετ θα το ψάξω ενδελεχώς και θα σε ενημερώσω.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron