Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εκτίμησα το free

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 06 Μαρ 2011, 19:44

workshop_rover έγραψε:Βεβαια αν την κοψω θα καταλαβω ποια ειναι η φορά της, αλλά δεν θυμαμαι πώς ηταν οταν την εβγαλα :-/


Το σωληνάκι αυτό που λές πρέπει να είναι η εξαέρωση του ρεζερβουάρ, όπότε για πρόσεξε μήπως έχει πάρει νερά .....
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μαρ 2011, 20:42

workshop_rover έγραψε:...
3) Το κιτρινο λαμπακι στο καντραν ισως να ειναι απο ενα σωληνακι που κοπηκε απο την πιεση του πλυστικου. Σημερα το ανακαλυψα και όποιος γνωριζει ας με πληροφορησει. Στον πισω αριστερο θόλο, ειναι στερεωμενο ενα σωληνακι με μια ανεπιστροφη βαλβιδα. Οπως ειπα, αυτο κοπηκε και η βαλβιδα ειναι γεματη λασπη και χωρις ενδειξη για τη φορά της. Ξερει κανείς ποια ειναι σωστη φορά;


στον πίσω αριστερό θόλο, το σωληνάκι με τη βαλβίδα είναι η αναπνοή του ρεζερβουάρ. Δεν έχει σχεση με το λαμπάκι. Στο τελείωμα μετά τη βαλβίδα αλλάζει φορά (γίνεται ανάποδο J) από το σωληνάκι και επιστρέφει κάθετα προς τα κάτω, έτσι ώστε να μην παίρνει ευκολα νερά.
Η βαλβίδα πρέπει να είναι έτσι ώστε να επιτρέπει την διελεύση του αερα αλλά αν πάρει νερά η εσωτερική μπίλια να την "κλείνει".

Πρόσεχε μη σου πάρει νερά, δεν θέλουν και πολλά τα μπέκ για να τελειώσουν με τέτοια πίεση που δουλευουν ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 06 Μαρ 2011, 21:13

Μια στιγμη γιατι δεν καταλαβα καλα.
Για να εχει το ρεζερβουαρ αυτην την ανεπιστροφη βαλβιδα, παει να πει οτι: (Α) ή ειναι εξοδος αναθυμιασεων χωρις να επιτρεπεται η εισοδος αερα,
(Β) ή ειναι εισοδος αερα προς το ρεζερβουαρ (λογικα απιθανο, γιατι ετσι θα ρουφουσε και σκονη που σηκωνει ο τροχος).
Τοποθετησα την καινουργια συμφωνα με την περιπτωση (Α) αλλά με ενα land ποτέ δεν ξερεις.... Καλα εκανα;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μαρ 2011, 21:16

Χρειάζεται να μπορεί να εισέλθει αλλά και να εξέλθει αέρας.
Το πετρέλαιο έχει ελάχιστες σχεδόν μηδαμινές αναθυμιάσεις. Όταν γεμίζουμε, ο αέρας βγαίνει από την τάπα.
Όσο καταναλώνεις το καύσιμο από κάπου πρέπει να μπορεί να εισέλθει αέρας και να ισοσκελίζει την πίεση μέσα στη δεξαμενή καυσίμου, αλλιώς στο τέλος δεν θα μπορεί η αντλία να σου στείλει καύσιμο.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 06 Μαρ 2011, 21:22

Ενταξει τωρα καταλαβα. Θα την γυρισω αναποδα.
Ευχαριστω, Σπυρο.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron