Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 18 Μαρ 2014, 13:05

superspy έγραψε:Εδώ δεν είναι το κατάλληλο σημείο για να μιλάμε για τα μεταφορικά.
Το θέμα έχει συζητηθεί ξανά: Από αμερική παραγγέλνουμε ΜΟΝΟ με USPS και με κανέναν άλλο τρόπο. Κατά 99.9% θα το παραλάβετε χωρίς τίποτα άλλο (ούτε φάπα ούτε φόρους κλπ).
Έχουμε παραγγείλει τα τελευταία 12+ χρόνια από τεπόζιτο βενζίνης, ελατήρια land, διαφορικά, αμορτισέρ κλπ.
Αν ο αποστολέας δεν δέχεται να κάνει USPS τότε απλά τον σβύνουμε από την λίστα των "ενεργών" καταστημάτων.
(Μην μπλέξετε την UPS με την USPS άλλο το ένα άλλο το άλλο - ΜΟΝΟ USPS).


+10000000000000000000000000. σε όλες τις διευκρινήσεις-παρατηρήσεις του Σπύρου.
USPS=Αμερικανικά ΕΛΤΑ.
UPS,DHL,Federal Express είναι ιδιωτικές αταιρείες και ο εκτελωνισμός των εμπορευμάτων τους ακολουθεί διαφορετική και πιο πολύπλοκη διαδρομή.Με αυτές τις εταιρείες και δασμό να μήν πληρώσεις θα πληρώσεις αρκετα σε διεκπεραιωτικά χρέη στο αεροδρόμιο μέχρι να πάρεις την παραγγελλία σου στο χέρι.
Ασχετο-σχετικό.Στις ΗΠΑ ο ταχυδρομικός υπάλληλος της USPS είναι ομοσπονδιακός υπάλληλος.Δεν τον ακουμπάς, δεν διαπληκτίζεσαι μαζί του γιατί αυτομάτως επεμβαίνει το FBI κι άντε να ξεμπλέξεις.Πιο εύκολα ξεμπλέκεις αν πλακωθείς με αστυνομικό.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Μαρ 2014, 09:09

Επισκευη πολλαπλης εξαγωγης.
Σε αντιθεση με τα Td5 που η πολλαπλη στραβωνει-πετσικαρει απο την μερια του μοτερ και πεταει τα μπουζονια,στα Tdci οταν στραβωνει η πολλαπλη εξαγωγης,"παιρνει" στην μερια που βιδωνει το τουρμπο και μαλιστα στραβωνει και η αντιστοιχη πλευρα-φλαντζα του τουρμπο.
Στο συγκεκριμενο defender ειχε "ξαναεπεμβει" μαστορας,ο οποιος εκανε οτι θα εκανε σε ενα Td5,συν οτι ειχε βρει(απο οτι ειχε πει στον προηγουμενο ιδιοκτητη) καποιες ρωγμες στο μαντεμι και το ειχε στειλει για κολημα..
Καλα ολα αυτα ΑΛΛΑ δεν μπηκε στον κοπο να δει αν ειναι επιπεδες οι επιφανειες στην μερια του τουρμπο με αποτελεσμα μετα απο λιγους μηνες να αρχισει να χανει απο εκει,η διαγνωση του μαστορα "Ξαναεσπασε η πολλαπλη-θελει καινουργια),χωρις καν να λυσει την λαμαρινα-heat shield που καλυπτει το τουρμπο..
Το defender περασε στα χερια μου τελικα και ηρθε η ωρα να ασχοληθω με το ζητημα,αφου ειχα εντοπισει το προβλημα ειχα βαλει μια ειδικη χοντρη φλαντζα 3mm που καλυπτει τα κενα απο τις στρεβλωσεις.
Αντεξε γυρω στις 4000 χλμ αλλα προχθες ειδα οτι ειχε αρχισει να πεταει μαυριλα-καυσαεριο σε ολο το μοτερ,κοιταω...ενα μπουζονι ειχε κοπει,το αλλο παξιμαδι την "εκανε" και το τριτο ισα που κραταγε ολο το βαρος!
Οποτε λυσιμο απο την αρχη!

Στον παγκο..

Εικόνα

Δεν ξερω αν υπηρξε στα αληθεια ρωγμη εκει..

Οι βιδες οπως βγηκαν απο την κεφαλη!!

Εικόνα

Καποιος βιαζοταν στο βιδωμα,ευτυχως με 2 περασματα με κολαουζο καθαρισαν οι βολτες και γλυτωσα τα helicoil.
Η Land Rover λεει σφιξιμο με 4 κιλα,εγω το ειδα να εχει σφιχτει με 14,με πονεσαν τα χερια απο την πιεση..τελος παντων,πηρα και καινουργιες βιδες,μπηκαν και ατσαλινα μπουζονακια στο τουρμπο με ειδκα παξιμαδακια


Ανοιξα το τουρμπο για να στειλω το μαντεμενιο μερος για πλανισμα και να του ριξω και ενα καθαρισμα.

Εικόνα

Μετα..

Εικόνα
Εικόνα

Κοστος 40 ευρω,γυρω στις 3 ωρες εργασια με καθαριοτητες κλπ,και 2 mesulid για την μεση!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μαρ 2014, 14:38

Εχει ποτέ κάποιος αναφερθεί στα αίτια που προκαλούν το συγκεκριμμένο πετσικάρισμα της πολλαπλής;Και πιό συγκεκριμμένα αν αυτό διαμορφώνεται οταν λειτουργεί ο κινητήρας ή οταν κατόπιν επίπονης λειτουργείας σβήσει;
Υποψιάζομαι οτι ανομειογενής ανάπτυξη θερμοκρασίας σε όλο το εύρος της πολλαπλής σε συνδιασμό με χρήση ακατάλληλης φλάντζας και λανθασμένων συσφίξεων των μπουζονιών επιφέρει το συγκεκριμμένο σύμπτωμα.
Υποψιάζομαι οτι η στρέβλωση επιτελείται όταν σβήσει ο κινητήρας, στην φάση τήξης του μαντεμιού.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2014, 14:52

Συνήθως λόγω EGT
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μαρ 2014, 15:32

superspy έγραψε:Συνήθως λόγω EGT


...που συνεπάγεται φτωχότερο μείγμα και υπερβολική ανάπτυξη θερμοκρασίας.
Αυτό συμβαίνει όταν "τα φτύσει" η EGT ή είναι επιρρεπής σε λάθη εκ κατασκευής της;
Συγνώμη αλλα δεν μου κάθεται καλά αν μάλιστα πρόκειται για χρόνιο πρόβλημα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2014, 16:51

Υψηλό exhaust gas temperature, στα diesel συνήθως είναι από πλούσιο μίγμα και λιώνει τα πάντα... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Μαρ 2014, 17:14

superspy έγραψε:Υψηλό exhaust gas temperature, στα diesel συνήθως είναι από πλούσιο μίγμα και λιώνει τα πάντα... :-)


Μήπως εκ παραδρομής ήθελες να πείς φτωχό και όχι πλόυσιο μείγμα.Βενζίνη και ντίζελ έχοντας πολύ κοντα τις στοιχοιομετρικές τους τιμές, 14.7:1 και 14.5:1, οπότε οι επιπρτώσεις σε αλλαγή του μίγματος είναι ίδιες, υπερθέρμανση στο φτωχό...
Οπως και νάχει το θέμα, η στρέβλωση της πολλαπλής κάπου αλλου μάλλον πρέπει να ωφείλεται.
Επίσης καταλαβαίνω οτι δεν υπάρχει λεπτομερής μελέτη του θέματος και αντιμετώπισή της.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2014, 17:37

Πάνο υψηλές EGT στα diesel κατά το 99% είναι από πλούσιο και όχι απο φτωχό μίγμα.
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://bankspower.com/techarticles/show ... -important
(και όχι μόνο).

Είναι κανόνας στα βελτιωμένα φορτηγά οι οδηγοί στα ανηφορικά να οδηγούν με το μάτι στην EGT...
Το ίδιο και στα βελτιωμένα βαριά 4Χ4.

EGT μέχρι 650-680 είναι γενικά αποδεκτές, απο κει και πάνω απλά αρχίζεις να ζορίσεις τα πράγματα.
800+ για μερικά δευτερόλεπτα αρκούν για να πάρεις κάτι από το έμβολο και πάνω στο χέρι
και αν σου ξεφύγει σε 950-1050 το ψήσες σε λιγότερο από 1 δεύτερο...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Μαρ 2014, 17:43

Στα ντηζελ, πλουσιο μειγμα = γκαζια = καπνος = υψηλες θερμοκρασιες καυσαεριων = τον π@ουλο αν επιμενεις,για αυτο αν δεν μπορεις να του δωσεις εξτρα αερα(boost+intercooler) μη του δινεις εξτρα καυσιμο!
Το αναποδο απο την βενζινη
Το πιο σωστο - ειδικα σε πουσαρισμενα ντηζελ,βαζεις EGT Gauge και οδηγας αντιστοιχα,οπως οι φορτηγατζηδες,αντι να κοιτας στροφομετρο κλπ κοιτας μονο το πυρομετρο.
Εκει εχει και ενα θεματακι το tdci μοτερ μου,φτανει τους 750 -μετα το τουρμπο- για πλακα δλδ 850-900 στην πολλαπλη,οποτε ή κανω de-tuning ή αφηνω γκαζι οταν πρεπει :alright:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό stav » 20 Μαρ 2014, 19:44

Εβγαλες τα simex και εβαλες ροδακια καροτσιου, θα κανεις και detuning??????????? Εγω αλλο fatman γνωρισα [-X

Y.Γ Oδηγα με μια ταχυτητα κατω, μισα γκαζια και πιο πολλες στροφες στο μοτερ, αλλιως θα ακουσουμε για αλλη μια φορα απο το φιλο μας τα περι......ν8.
Άβαταρ μέλους
stav
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 12 Δεκ 2013, 09:17

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2014, 11:04

Βίδες για τα "βρετανικά" project μας...

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Μαρ 2014, 12:50

Καλοοοοοο...και φυσικα θα βγαινουν με σπειρωματα μετρικα,ιντσας και...αναμεικτο...στην ιδια βιδα :crazy: :bang:
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 21 Μαρ 2014, 15:51

fatman έγραψε:Στα ντηζελ, πλουσιο μειγμα = γκαζια = καπνος = υψηλες θερμοκρασιες καυσαεριων = τον π@ουλο αν επιμενεις,για αυτο αν δεν μπορεις να του δωσεις εξτρα αερα(boost+intercooler) μη του δινεις εξτρα καυσιμο!
Το αναποδο απο την βενζινη
Το πιο σωστο - ειδικα σε πουσαρισμενα ντηζελ,βαζεις EGT Gauge και οδηγας αντιστοιχα,οπως οι φορτηγατζηδες,αντι να κοιτας στροφομετρο κλπ κοιτας μονο το πυρομετρο.
Εκει εχει και ενα θεματακι το tdci μοτερ μου,φτανει τους 750 -μετα το τουρμπο- για πλακα δλδ 850-900 στην πολλαπλη,οποτε ή κανω de-tuning ή αφηνω γκαζι οταν πρεπει :alright:


Αντιλαμβάνομαι γιατί υποστηρίζετε αυτό που λέτε, για αυτό και διαφωνώ.Οδηγώντας open loop θα ανεβάσει την θερμοκρασία των καυσαερίων, αλλα η αύξηση αυτή είναι μερικώς ελεγχόμενη απο την έξτρα παροχή υγρού του καυσίμου που ψύχει συγχρόνως τον χώρο καύσης.Το ίδιο που συμβαίνει και με την βενζίνη.
Μου είναι αδύνατον να εξηγήσω απο εδώ. Απο κοντά σε κάποια συνάντηση...
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Μαρ 2014, 16:42

Μα η εξτρα παροχη καυσιμου ειναι που κανει τα πραγματα πιο "καυτα",το ντηζελ μοτερ συμπιεζει αερα και οσο πιο πολυ καυσιμο του ψεκαζεις μεσα τοσο πιο μεγαλη εκρηξη,το βενζινομοτερ συμπιεζει μιγμα premixed..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τι "μαστόρεψα" σήμερα στο Land Rover μου;

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2014, 17:37

EGT is an indication of how hot the combustion process is in the cylinders, and the amount of "afterburning" that is occurring in the exhaust manifold. EGT is also directly related to the air/fuel ratio. The richer the air/fuel ratio in a diesel, the higher the EGT will be. Two things can create a rich mixture under heavy loads or at full throttle: the first is too much fuel, and the second is not enough air.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες