από iatros » 23 Φεβ 2014, 20:31
Έχω από την Δευτέρα που σιγά σιγά μαστορεύω, αλλά εχθές και σήμερα έκλεισα 10άωρα περίπου. Έχουμε και λέμε: αλλαγή σταυρού εμπρός άξονα, κουρμπάρισμα τοπικά στην γέφυρα γιατί εύρισκε ο άξονας όταν τερμάτιζε η ανάρτηση, λύσιμο_ξεμοντάρισμα εμπρός δεξιού φτερού μαζί και το φλάς_προφυλακτήρα και στήν συνέχεια πολύ δουλειά για να έρθει το φτερό όσο ποιο προς την αρχική κατάσταση. Επίσης σφυριλάτισμα και στα υπόλοιπα μέρη κυρίως εκεί που κουμπώνει το φλάς για να έρθουν στο φυσιολογικό σημείο. Στην συνέχεια το ποιο δύσκολο ήταν το μοντάρισμα και όσο το δυνατόν καλύτερη εφαρμογή τόσο του φτερού που στο εμπρός του τμήμα ειχε γίνει χάλια, όσο και του φλάς που είχα ένα άλλο καβάτζα. Λιγότερο δύσκολοήταν η επαναφορά και εφαρμογή του προφυλακτήρα. Και αφού μετά από πολύ κόπο τελείωσα με αυτά, ξεκίνησα με τον εργάτη. Βγάλσιμο το συρματόσχοινο, βλάλσιμο ο εργάτης και λύσιμο για να δούμε γιατί δεν δούλευε, παρά μόνο αν στην αρχή τον χτυπούσες με σφυρί. Λύθηκε ο εργάτης, γρασαρίστικε ο μειωτήρας, καθαρίστηκε ο συλλέκτης και τα καρβουνάκια, πού τόσο ο μειωτήρας όσο και τα καρβουνάκια ήταν σε άψογη κατάσταση. Κατά την διάρκεια της συναρμολόγησης ξαφνικά βλέπω το κίτρινο καλώδιο που βιδώνει στο σώμα του μοτέρ ήταν τελείως λάσκα και πιθανό αίτιο της δυσλειτουργίας. Σε αυτό το σημείο τα νεύρα μου έγιναν κορδόνι. Έγινε σχολαστικός έλεγχος όλων των άλλων καλωδίων και ξεκίνησε το μοντάρισμα, μπήκε ο εργάτης στην βάση του, δέθηκαν όλα τα καλώδια, έγινε τέστ και στην σηνέχεια το ποιο δύσκολο, η επανατοποθέτηση του συρματόσχοινου, που είχε τσακλισει σε ένα σημείο αλλά είχε ξεφτύσει λίγο η άκρη και δεν έμπαινε. Έκοψα 5.εκ., περίπου με τον τροχό, λείανα λίγο τη τρύπα που μπαίνει το συρματόσχοινο και εφάρμοσε στο τύμπανο μια χαρά. Τέλος φώναξα για βοήθεια στο μάζεμα του συρματόσχοινου την κόρη μου και τέλος καλό, όλα καλά, έτοιμος για την επόμενη εξόρμηση. Καλό βράδυ και καλή βδομάδα σε όλους.