Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

sxetika me elastika

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

sxetika me elastika

Δημοσίευσηαπό zoh » 02 Μαρ 2005, 21:16

geia sas filoi..
exo mia erotisi gia esas.
thelo na allaxo lastixa sto landy moy kai skeftome metaxy 7.5 /16 off road poy exo tora i se 235/85/16 off road.
se periptosei allagis stin prokimeni diastasi pia einai ta yper kai ta kata??
oxi theoritika alla stin praxi.
me endiaferei to thema sfairika..( katanalosi,zorisma rouleman,simperifora entos kai ektos dromou,repriz kai isos kapoia alla zitimata poy den gnorizo).

filika zoh...
Άβαταρ μέλους
zoh
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 13:04
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μαρ 2005, 00:22

Φίλε zoh γειά,

οι διαφορές ανάμεσα στα 7.5 Χ 16 και στα 235/85 Χ 16 είναι πραγματικά μικρές για να δημιουργούν ουσιαστικές διαφορές.

Η μόνη διαφορά που ίσως φανεί είναι στον κύκλο (διάμετρο) στροφής που στα 90άρια είναι στα 6.15 μέτρα με τα 7.5 Χ 16 και στα 6.67 μέτρα με τα 235/85 Χ 16. Δηλαδή το τιμόνι σου κόβει καλύτερα με τα 7.5 Χ 16.

Κατά τα άλλα το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος στο χαμηλότερο μηχανικό του σημείο είναι το ίδιο (22.9 πόντοι)

Η διαφορά στην διάμετρο ελαστικού είναι ελάχιστη για να την συζητάμε (αν και παίζει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή και από το αν το λάστιχο είναι καινουργιο, μεταχειρισμένο ή αναγομωμένο)

Το φαρδύτερο λάστιχο θα σου δημιουργεί αυξημένη αντίσταση τριβής στην κύληση και στην αεροδυναμική (εδώ τα land rover γελανε όταν ακούνε τη λέξη αυτή) με αποτέλεσμα κατά τι αυξημένη κατανάλωση.
Να σου υπενθυμίσω ότι το πλατύτερο πέλμα δεν σημαίνει καλύτερο κράτημα αν δεν συνοδεύεται και από την ανάλογη αλλαγή στις πιέσεις λειτουργίας του ελαστικού.

Στην εκτός δρόμου οδήγηση θα είναι καλύτερα να κρατήσεις το 7.50 Χ 16 και εκεί που χρειάζεται να χαμηλώνεις την πίεση στα λάστιχά σου.

Οσον αφορά το θέμα των φθορών σε ρουλεμάν οι διαφορές είναι αμελητέες και μέσα στα πλαίσια του εργοστασιακού σχεδιασμού (καθώς αμφότερες οι διαστάσεις είναι εργοστασιακές επιλογές)

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι το θέμα της ζάντας που θα τα τοποθετήσεις. Το 7.50 Χ 16 μπορεί να μπεί οριακά στην 5.5άρα σιδερένια ζάντα του 90 ενώ το 235/85 Χ 16 απαιτεί τουλάχιστον 6.5άρα ή καλύτερα 7άρα ζάντα (μιλάμε για πλάτος πάντοτε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό zoh » 03 Μαρ 2005, 09:52

pantg έγραψε:Φίλε zoh γειά,

οι διαφορές ανάμεσα στα 7.5 Χ 16 και στα 235/85 Χ 16 είναι πραγματικά μικρές για να δημιουργούν ουσιαστικές διαφορές.

Η μόνη διαφορά που ίσως φανεί είναι στον κύκλο (διάμετρο) στροφής που στα 90άρια είναι στα 6.15 μέτρα με τα 7.5 Χ 16 και στα 6.67 μέτρα με τα 235/85 Χ 16. Δηλαδή το τιμόνι σου κόβει καλύτερα με τα 7.5 Χ 16.

Κατά τα άλλα το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος στο χαμηλότερο μηχανικό του σημείο είναι το ίδιο (22.9 πόντοι)

Η διαφορά στην διάμετρο ελαστικού είναι ελάχιστη για να την συζητάμε (αν και παίζει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή και από το αν το λάστιχο είναι καινουργιο, μεταχειρισμένο ή αναγομωμένο)

Το φαρδύτερο λάστιχο θα σου δημιουργεί αυξημένη αντίσταση τριβής στην κύληση και στην αεροδυναμική (εδώ τα land rover γελανε όταν ακούνε τη λέξη αυτή) με αποτέλεσμα κατά τι αυξημένη κατανάλωση.
Να σου υπενθυμίσω ότι το πλατύτερο πέλμα δεν σημαίνει καλύτερο κράτημα αν δεν συνοδεύεται και από την ανάλογη αλλαγή στις πιέσεις λειτουργίας του ελαστικού.

Στην εκτός δρόμου οδήγηση θα είναι καλύτερα να κρατήσεις το 7.50 Χ 16 και εκεί που χρειάζεται να χαμηλώνεις την πίεση στα λάστιχά σου.

Οσον αφορά το θέμα των φθορών σε ρουλεμάν οι διαφορές είναι αμελητέες και μέσα στα πλαίσια του εργοστασιακού σχεδιασμού (καθώς αμφότερες οι διαστάσεις είναι εργοστασιακές επιλογές)

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι το θέμα της ζάντας που θα τα τοποθετήσεις. Το 7.50 Χ 16 μπορεί να μπεί οριακά στην 5.5άρα σιδερένια ζάντα του 90 ενώ το 235/85 Χ 16 απαιτεί τουλάχιστον 6.5άρα ή καλύτερα 7άρα ζάντα (μιλάμε για πλάτος πάντοτε)

Χαιρετώ



toy range rover oi zantes nomizo oti einai entaxei gia ta 235/85/16 i kano lathos??

filika zoh...
Άβαταρ μέλους
zoh
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 13:04
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό alp » 03 Μαρ 2005, 10:10

καλως ηλθες στην παρεα μας.

Αν καταλαβα καλα, το πηγαινεις αρκετα χωμα, αρα γιατι θες να βαλεις τις αλουμινενιες ζαντες του Range ?
καλυτερα σιδερενιες, και καλύτερα με 7.50Χ16.

...just my 2 cents... :)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό zoh » 03 Μαρ 2005, 17:50

alp έγραψε:καλως ηλθες στην παρεα μας.

Αν καταλαβα καλα, το πηγαινεις αρκετα χωμα, αρα γιατι θες να βαλεις τις αλουμινενιες ζαντες του Range ?
καλυτερα σιδερενιες, και καλύτερα με 7.50Χ16.

...just my 2 cents... :)


τελικα με βοηθεισατε να αποφασισω.
μαμισιεσ ζαντεσ και 7,50/16 χωματοσ και ολα καλα...
ευχαριστω πολυ...

φιλικα ζωη...
Άβαταρ μέλους
zoh
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 13:04
Τοποθεσία: rodos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες