Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

defender ερωτηματα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2005, 06:57

spartacus έγραψε:Παντελη , την κυριακη εισαι free ?


Θα βρίσκομαι στον Ωρωπό, δεν πρόκειται να πάω πουθενά εκτός ίσως από το σπίτι των πεθερικών μου καθώς συνήθως την Κυριακή τρώμε όλοι μαζί.

Κάνε τηλέφωνο και το κανονίζουμε. (22950 37637 και 6944 579911)

Αντε να τα πούμε και από κοντά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 23 Μαρ 2005, 16:52

Πιστευω οτι τα μαρκουτσια τετιου τυπου για τετρακινητο οχι μονο δεν θα βελτιωσουν κατι αλλα ειναι και πιο ευπαθοι.
Αυτα χρησιμοποιουνται κατα κορον στις μοτοσυκλετες και οντως βελτιωνουν παρα πολυ την αισθηση γιατι το φρενο εκει ειναι στην παλαμη και η διφορα ειναι εντονη.
Στα επισης 4χ4 οπως λεει και ο pantq θα υπαρχει προβλημα γιατι δεν εχουν ελαστικοτητα οπως τα λαστιχενια.
Προσωπικη μου αποψη και νομιζω οσοι εχουν ασχοληθει να συμφωνουν.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2005, 21:56

Φιλε kotsidakias,

το μεγαλύτερο ποσοστό της διαφοράς που αισθάνονται όσοι τοποθετούν μαρκούτσια φρένων με τεφλόν και ανοξείδωτο πλέγμα (εν συντομία ας τα λέμε SS) οφείλεται στο ότι τα συγκρίνουν με τα παλιωμένα μαρκούτσια που είχαν πριν στο όχημά τους.
Ομως υπάρχει όντως και αρκετή διαφορά στην ελαστικότητα του τεφλόν σε σχέση με το λάστιχο και αυτό δημιουργεί διαφορά και στην αίσθηση του πεντάλ στο φρένο ακόμη και αν το πατάς με το πόδι.
Την διαφορά αυτή την αισθάνθηκα και ο ίδιος όταν άλλαξα σχεδόν καινούργια (6 μηνών) εργοστασιακά μαρκούτσια φρένων με τύπου SS στο RS2 μου. Δεν το πίστευα ότι μία τόσο ασήμαντη φαινομενικά αλλαγή μπορεί να δώσει τόση διαφορά στην αίσθηση του πεντάλ.

Διαφορά στην δυνατότητα να λυγίσουν δεν υπάρχει καθώς το τεφλόν έχει άριστες ιδιότητες όσον αφορά την ελαστικότητα (ανάλογα με την χημική του σύσταση υποθέτω όμως). Αλλωστε δεν πάμε να τα τσακίσουμε κιόλας....

Πάντως και εγώ διατύπωσα ήδη την άποψη πως αν τοποθετηθούν σε όχημα εκτός δρόμου καλό είναι να αλλάζονται ανά ένα με δύο χρόνια ανάλογα με την χρήση για τους λόγους που προανεφέρθησαν ήδη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 28 Μαρ 2005, 23:05

Εροσθε αγαπητοι τετρακουνο-ιδιωκτητες,

ξεκινησα ηδη να ψαχνω για σωληνακια με την 3η επιστρωση (εσωτερικα του τεφλον) -οποιος γνωριζει πηγες ας δωσει τα φωτα του.Επισης ,οσο αφορα το φιλτρο αερος ,κατοπιν αποφασης μου να τοποθετησω ενα Κ&Ν βρεθηκα αντιμετωπος με τα Εψιλον της εταιρειας (σαν αυτα των τροφιμων....!!!!) Ιδου οι εκδοχες :
1.τοποθετηση του Ε-2350 το οποιο "φοριεται" σε disco 3.5 V8 (δεν διευκρινιζεται αν ειναι injection ή carb) και μαλιστα χρειαζονται 2 - το ενα διπλα στο αλλο.
2.τοποθετηση του Ε-9098 το οποιο "φοριεται" σε RaRo 3.5 V8 (αναφερεται ως 3.5 V8 F/I ) το οποιο ειναι του ιδιου μεγεθους με το φιλτρο "μαμα".
3.εκδοχη του εμπορου....."φερε το δικο σου να το μετρησουμε και αναλογα με τη διασταση θα παραγγειλουμε..."- μην ειναι στραβος ο γιαλος????
Αναφερω οτι το Landy μου ειναι Defender 90 3.5 V8 με SU carbs μοντελο 1989.Δυστυχως στο επισημο σιτε της εταιρειας αναφερονται defender απο το 94 τα επονομαζομενα NAS Defender με κινητηρα 3.9 EFI.Σε e-mail μου η εταιρεια απαντησε:

"Dear Sir,

If your car has two round filters with the Landrover number 605191…..than you need twice the E-9098.
Kind regards,
Emiel Verstoep
Product Development Manager
SRM (Europe) BV
a subsidiary of K&N Engineering, Inc. USA"

Παρατηρησα οτι διαφορετικα φιλτρα προτεινονται για EFI φιλτρα και αλλα για carburators και για υτο το λογο βρισκομαι σε συγχυση οσο αφορα τον σωστο τυπο ...κυριοι.....τα φωτα σας!!!!!!! :banging:

χαιρετε
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Μαρ 2005, 11:42

Φίλε Spartacus,

μην ξοδεύεις τα ωραία σου λεφτά σε τέτοια πράγματα για τα SU.
Aκόμη περισσότερο τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι και αυξάνονται τα επίπεδα σκόνης στο περιβάλλον. Τα επαναχρησιμοποιούμενα φίλτρα αέρος μπορεί να δίνουν μία οριακή βελτίωση στις επιδόσεις αλλά αυτό γίνεται εις βάρος την ποιότητας φιλτραρίσματος του αέρα από ένα σημείο και μετά. Στην αρχή φιλτράρουν τον αέρα καλύτερα από το χάρτινο εργοστασιακό αλλά μετά από μερικά χλμ η λαδωμένη επιφάνειά τους γεμίζει από την σκόνη και αρχίζουν να μην φιλτράρουν καλά τον αέρα. Τα έχω δοκιμάσει τόσο στα Camels μου όσο και στο RS2 και για καλοκαιρινή χρήση τα βγάζω ΠΑΝΤΑ στο RS2. Tα αφήνω στα Camels γιατί εξαιτίας του snorkel ο αέρας που αναπνέουν είναι καθαρότερος από ότι αν τραβούσαν αέρα από το επίπεδο της μηχανής και μέσα από τον χώρο του κινητήρα.

Αν λάβουμε δε υπόψη μας ότι θέλεις να βελτιώσεις ή να αλλάξεις το μοτέρ σου τότε είναι κρίμα να πετάς λεφτά για ένα φίλτρο αέρος το οποίο δεν θα σου κάνει στο μέλλον. Αλλάξε το φίλτρο σου με ένα καινούργιο εργοστασιακό (ή αντίστοιχο άλλης πρόελευσης) κάνε την δουλειά σου για τώρα και όταν έρθει η ώρα για βελτίωση ή αλλαγή στο μοτέρ σου αγόρασε το σωστό σύστημα αναπνοής για το νέο σου καμάρι όπως πρέπει.

Οσον αφορά τον τύπο φίλτρου αυτός αλλάζει ακόμη και με το αν το αυτοκίνητο έχει και σύστημα LPG ή όχι. Το φίλτρο αέρος σου είναι διαφορετικό από αυτό των 3.9.


Χαιρετώ
pantg
 

Νεος στο site,νεος και στο landrover,θαθελα συμβουλες

Δημοσίευσηαπό defender31 » 07 Απρ 2005, 18:39

Καλησπερα φιλοι,ειμαι νεος στο site,ζητω τη κατανοηση σας εαν πω καμια μπαρουφα
Ειμαι ψημενος να αγορασω ενα defenderακι 110 (το λεω καλα;)
ανησυχω ομως γιατι ακουω διαφορα να μη μπλεξω,ειναι παλιο βεβαια ΄80κατι μοντελο,αλλα καλοσυντηρημενο,απ΄οτι λεει ο φιλος.
Θα΄θελα να μου δωσετε ορισμενες πληροφοριες-κατευθυνσεις,τοσο για την αγορα του(5000ε συζητησιμη),οσο και για τη συντηρηση-καταναλωση του.αν δε κανω λαθος ειναι 2500 cc βενζινη.
Τι να κανω;
Δεν εχω ιδεα απο το συγκεκριμενο αυτ/το,εργαζομαι βεβαια σε εταιρεια αυτ/των,οπου και μου λενε τα μαστορια πως θα το φτιαχνουν εκεινοι...
ειναι ομως ετσι;πιστευω πως ειναι πιο ιδαιτερο οχημα
Ελπιζω να μη σας κουρασα,οποιος εχει ορεξη μου δινει τα φωτα του
νασται καλα,και καλες βολτες
Άβαταρ μέλους
defender31
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 18:28

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Απρ 2005, 22:06

Φίλε defender31 καλώς ήρθες στο φόρουμ,

Το Defender που αγοράζεις είναι επαγγελματικό?
Αν ναι τότε ίσως να το αγοράζεις και λίγο ακριβά καθώς νομίζω ότι οι τιμές για τα 2.5 είναι χαμηλότερες. Ολα βεβαιώς εξαρτώνται και από την γενική κατάσταση του αυτοκινήτου. Αν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έχει αρκετά από τα μηχανικά του επισκευασμένα πρόσφατα και σωστά τότε πιθανόν να αξίζει την σχετικά ακριβότερη τιμή του.

Πάντως έχει υπόψη σου ότι ένα αυτοκίνητο τόσων ετών σίγουρα θα σου ζητήσει παραπάνω χρήματα, ίσως παραπάνω και από όσα θα δώσεις για να το αγοράσεις τώρα.

Ο κινητήρας των 2.5 λίτρων βενζίνης είναι αρκετά γερός αλλά είναι αδύναμος για να κινήσει έστω και αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο.
Πάντως υπάρχει τρόπος να το βελτιώσεις έως και στα 110 ή 130 άλογα αν θυμάμαι καλά και αυξάνοντας τον κυβισμό στα 2.800 κυβικά κρατώντας όμως το ίδιο μπλοκ (για να μην μπλέκεις με αλλαγές κινητήρων, υπουργεία, εγκρίσεις, διαδικασίες κλπ)

Πρόσεξε ιδιαίτερα τις σκουριές γύρω από το πλαίσιο του μπαρμπριζ, στις κολώνες που στηρίζονται οι μεντεσέδες στις πόρτες, στο κάτω τμήμα στις πόρτες και στο εσωτερικό των θόλων των εμπρός τροχών.

Πρόσεξε επίσης και για τζόγους στο σύστημα μετάδοσης, για βουητά από τα διαφορικά, κροταλίσματα του κεντρικού διαφορικού, αν στάζει το γκρούπ του υδραυλικού τιμονιού.

Αν θελήσεις περισσότερη βοήθεια ή έχεις και άλλες ερωτήσεις μπορείς να πάρεις και τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911.

Χαιρετώ και καλώς ηλθες και πάλι.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό zoh » 08 Απρ 2005, 11:49

οι σκουριεσ εκει που αναφερεισ παντελη , φτιαχνοντε??
και με τισ πορτεσ τι γινετε που εχουν το αλουμινενιο φυλλο απο εξω ??
Άβαταρ μέλους
zoh
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 13:04
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό defender31 » 09 Απρ 2005, 12:47

pantg έγραψε:Φίλε defender31 καλώς ήρθες στο φόρουμ,

Το Defender που αγοράζεις είναι επαγγελματικό?
Αν ναι τότε ίσως να το αγοράζεις και λίγο ακριβά καθώς νομίζω ότι οι τιμές για τα 2.5 είναι χαμηλότερες. Ολα βεβαιώς εξαρτώνται και από την γενική κατάσταση του αυτοκινήτου. Αν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έχει αρκετά από τα μηχανικά του επισκευασμένα πρόσφατα και σωστά τότε πιθανόν να αξίζει την σχετικά ακριβότερη τιμή του.

Πάντως έχει υπόψη σου ότι ένα αυτοκίνητο τόσων ετών σίγουρα θα σου ζητήσει παραπάνω χρήματα, ίσως παραπάνω και από όσα θα δώσεις για να το αγοράσεις τώρα.

Ο κινητήρας των 2.5 λίτρων βενζίνης είναι αρκετά γερός αλλά είναι αδύναμος για να κινήσει έστω και αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο.
Πάντως υπάρχει τρόπος να το βελτιώσεις έως και στα 110 ή 130 άλογα αν θυμάμαι καλά και αυξάνοντας τον κυβισμό στα 2.800 κυβικά κρατώντας όμως το ίδιο μπλοκ (για να μην μπλέκεις με αλλαγές κινητήρων, υπουργεία, εγκρίσεις, διαδικασίες κλπ)

Πρόσεξε ιδιαίτερα τις σκουριές γύρω από το πλαίσιο του μπαρμπριζ, στις κολώνες που στηρίζονται οι μεντεσέδες στις πόρτες, στο κάτω τμήμα στις πόρτες και στο εσωτερικό των θόλων των εμπρός τροχών.

Πρόσεξε επίσης και για τζόγους στο σύστημα μετάδοσης, για βουητά από τα διαφορικά, κροταλίσματα του κεντρικού διαφορικού, αν στάζει το γκρούπ του υδραυλικού τιμονιού.

Αν θελήσεις περισσότερη βοήθεια ή έχεις και άλλες ερωτήσεις μπορείς να πάρεις και τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911.

Χαιρετώ και καλώς ηλθες και πάλι.


Φιλε παντελη,σευχαριστω για το χρονο σου,το οχημα ειναι οντως(δυστυχως) επαγγελματικο,θελω να ρωτησω εαν γνωριζεις,σχετικα με τον αποχαρακτηρισμο του,ειναι ευκολο να γινει,ωστε να πουληθει δε ιδιωτη;
θα ρωτησω και τον διεκπαιρεωτη μου(εργαζομαι σε πωλησεις αυτ/των)
Οσο αφορα το αυτ/το,εγινε ολικη επισκευη κινητηρα και στρωσιμο παλι πριν απο 60.000χλμ.
Μηπως η λυση ενος NIVA(μη βαρατε) 1,7 μοντ.97 στα 4700ε να ειναι πιο συνετη;
Ευχαριστω για το χρονο σου,
Δημητρης
Άβαταρ μέλους
defender31
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 18:28

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2005, 14:33

Δημήτρη γειά,

το NIVA 1.7 είναι ΣΑΦΩΣ πιό συνετή πρόταση και λύση.

Το 110 είναι σε άλλη κατηγορία όγκου, χώρων, καταναλώσεων και λογαριασμών για συντήρηση, καύσιμα και επισκευές (χτυπάμε ξύλο)

Μπορεί να σου δίνει καλύτερες επιδόσεις και αίσθηση εκτός δρόμου αλλά προσωπικά θεωρώ το NIVA μία από τις καλύτερες λύσεις για μικτή χρήση δρόμου και εκτός δρόμου με απολύτως λογικό (για να μην πω φθηνό) κόστος.

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα έναντι ενός D110 δεκαπενταετίας εκτός και αν σε έχει δαγκώσει το μικρόβιο της LandRoverίτιδας οπότε έχεις χάσει από χέρι.

=============

Φίλε zoh,

οι σκουρίες στις πόρτες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.
1. Σκουριά στο σιδερένιο πλαίσιο της πόρτας (εσωτερικά δηλαδή) και
2. Οξείδωση (ψώριασμα) του αλουμινένιου (κράματος αλουμινίου για την ακρίβεια) εξωτερικού τμήματος της πόρτας.

Και τα δύο μπορούν να θεραπευθούν με διάλυση της πόρτας στα δύο, εξαγωγή του εξωτερικού της πόρτας, επισκευή του σκελετού με τρίψιμο ή αντικατάσταση των σκουριασμένων τμημάτων (άλλωστε είναι απλός τετράγωνης διατομής σωλήνας) και αλλαγή του αλουμινένιου εξωτερικού με καινούργιο.
Απλώς θέλει χρόνο και καλό μάστορα που αγαπά την δουλειά του και θα βάλει ανάμεσα στο σιδερένιο σωλήνα και το φύλλο εξωτερικού αλουμινίου κάτι που το εργοστάσιο ξεχνά και είναι ειδικό υλικό για την αποφυγή της ηλεκτρολυτικής οξειδώσεως που ταλαιπωρεί τα Land Rover (και οτιδήποτε άλλο) όπου εφάπτονται δύο διαφορετικών ειδών μέταλλα με μεγάλη διαφορά στην μοριακή τους σύνθεση.
Το υλικό αυτό είναι ΕΙΔΙΚΟ υλικό για συναρμολόγηση αεροσκαφών και όπου το έχω χρησιμοποιήσει σε αυτοκίνητά μου έχει αποδειχθεί σωτήριο (και υπόψιν ότι ζώ και παρκάρω τα αυτοκίνητά μου στην κυριολεξία πάνω στο κύμα της θάλασσας)

Εξωτερικά φύλλα αλουμινίου για τις εμπρός και την πίσω πόρτα υπάρχουν.
Επίσης μπορούν να βρεθούν και σκέτες πόρτες (σκελετός και εξωτερικό φύλλο δηλαδή) αλλά και μεταχειρισμένες πλήρεις πόρτες σε πολύ λογική τιμή (δηλαδή όσο περίπου μία σκέτη άβαφη)
Να διευκρινήσω ότι αυτή τη στιγμή η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα καθώς και το εργοστάσιο ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ εμπρός πόρτες και η παραγωγή υπολογίζεται ότι δεν θα αρχίσει πριν το τέλος Μαϊου με μέσα Ιουνίου, οπότε διαθεσιμότητα σε δίκτυο ανταλλακτικών δεν προβλέπεται πριν τα τέλη Ιουνίου.
Αν θέλεις όμως έχω μέσω του δικτύου προμηθευτών μου περίπου 25 γνήσιες και άπειρες aftermarket καινούργιες σκέτες πόρτες και αρκετές πλήρεις μεταχειρισμένες

===========

Φίλε spartacus,

οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μαρκούτσια φρένων με ανοξείδωτο πλέγμα, teflon σωληνάκι εσωτερικά και ελαστικό περίβλημα εξωτερικά (για να μην φθείρεται το εσωτερικό από λάσπη/σκόνη που περνάει αλλιώς από το ανοξείδωτο πλέγμα) πες μου.
Μπορούμε να βρούμε είτε από την Aγγλία (τα πουλάει η Scorpion Racing σε κανονικό μήκος ή αυξημένο για οχήματα με σηκωμένη ανάρτηση) είτε ίσως και από το Ελλαδιστάν κατόπιν παραγγελίας σε προμηθευτή του συλλόγου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Απρ 2005, 15:01

pantg έγραψε: ζώ και παρκάρω τα αυτοκίνητά μου στην κυριολεξία πάνω στο κύμα της θάλασσας

Tέτοια μας λές και ζηλεύουμε και μεις οι θαλασσινοί που κάνουμε αμάν να έρθει Σαββατοκύριακο για να τη δούμε απο κοντά.
Ελπίζω το freebie να μην σκουριάζει...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2005, 15:22

Σκουριάζει και αυτό.

Μάλιστα έχει υπόψη σου ότι μαζεύει ΠΟΛΥ λάσπη πίσω ακριβώς από τους εμπρός λασπωτήρες και σκουριάζει το κάτω τμήμα των εμπρών θόλων.
Βγάζε πού και πού τους λασπωτήρες και καθάριζε την περιοχή αυτή. Εκτός και αν επενδύσεις σε ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ κέρωμα και/ή πισσάρισμα αφού βγάλεις πρώτα τους λασπωτήρες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Απρ 2005, 16:00

Ωχ...
Τι θέλω και μιλάω ;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Απρ 2005, 22:38

Κάνεις πολύ καλά που μιλάς γιατί έτσι μπορούμε να προλαμβάνουμε τα προβλήματα πριν εμφανιστούν και χρειαστεί να θεραπευθούν (με ακριβό τρόπο)
Θα προσπαθήσω να σου βρω μία φωτογραφία από το CT freelander του φίλου μου του Richard για να δεις ακριβώς την φύση του προβλήματος.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 14 Απρ 2005, 15:51

Δημητρη - defender 31 - , τελικα τι εκανες το αγορασες το θωρηκτο; Ή το οτι ηταν επαγγελματικο σε εστρεψε προς το ανατολικο μπλοκ ; Μονο αυτος μπορει να ειναι ο λογος γιατι η καταναλωση......παλευεται .......εεεε;
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες