Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

defender ερωτηματα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

defender ερωτηματα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 04 Μαρ 2005, 01:55

καταρχην συγγνωμη για τα greeklish ........
θετικο το οτι υπηρξε ανταποκριση απο μερους σας ακομα και σε εναν απλο χαιρετισμο.Ας περασω λοιπον και εγω σσε καποιες ερωτησεις που με βασανιζουν....
πριν λιγο καιρο εκανα την πρωτη επισκευη -καταστροφη για την τσεπη μου- στο 90αρι μου.Αλλαγη μπουλα ,1 ημιαξονιο , αμορτισερ τιμονιου ΟΜΕ, τριγωνικες, κυλινδρακι πισω, σιαγωνες πισω , μποσικα σε ολους τους τροχους....τζογο στο τιμονι, καζανακια , και ...ρυθμιση καπμπυρατερ τα οποια κατα τα λεγομενα του συνεργειου "ερχονται" δεν "ερχονται" αλλαξαμε τα ο rings αλλα παλι πλυμμυριζουν και τα ψιλοφτιαξαμε....τουλαχιστον δεν εχω υπερχυλιση μεχρι σημερα.Η ερωτηση (επιτελους μεγαλε...) να τα αλλαξω με 2 suv 1000e , ενα Webber 1100e , η να το κανω injection...? εαν υπαρχει και αλλη λυση...ακουω Ερωτημα 2ο: ειναι τα ηλεκτρολογικα ολων των defender χαλια η μονο του δικου μου...? μιλησα στον ηλεκτρολογο μου για δευτερη μπαταρια και δεν συμφωνησε.Προτεινε μια Ορtima 1000Α ( η την αμεσως μικροτερη) με καινουριο πινακα και καινουριες ασφαλειες αντι για λυχνιες οπoυ βεβαια θα τοποθετηθουν και εξτρα ασφαλειες για μελλοντικα προβολια , ψυγειο κτλπ.Εσεις τι λετε? αυτα για τωρα....μετα θα σας βομβαρδισω με αναρτησιακα ερωτηματα εβαλα στο ματι την scorpion racing...
να στε ολοι καλα
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μαρ 2005, 17:57

Φίλε Spartacus καλημέρα,

να είναι καλά τα δακτυλάκια σου και τα ελληνικά στο πληκτρολόγιό σου. Πολύ καλύτερα τώρα. Ξεκουράστηκαν τα μάτια μας βρε παιδί μου (αστειεύομαι, πάντως καλύτερα τα ελληνικά από τα Greeklish αδιαμφισβήτητα)


Οσον αφορά τα θέματα που έθιξες.
Θυμήσου πως ό'τι επισκευάζεις στον σωστό χρόνο σου αποτρέπει περισσότερες ζημιές και σε άλλα σημεία και υποσυστήματα του οχήματος.
Αρα δες το σαν επένδυση και όχι σαν καταστροφή. (αντιλαμβάνεσαι βεβαίως ότι ψεύδομαι ασυστόλως αλλά το κάνω για να σε παρηγορήσω.....)

Για το σύστημα παροχής καυσίμου οι λύσεις είναι δύο.
Αν έχεις Stromberg ή SU να τα αντικαταστήσεις. Κανένας τύπος από αυτά τα δύο καρμπυρατέρ δεν επισκευάζεται σωστά μακροπρόθεσμα. Πάντα θα τρέχεις για ρυθμίσεις. (αν θέλεις σου δίνω τηλεφώνο καλού καρμπυρατερά γνώστη και των δύο)
Οι λύσεις που ακολουθούνται είναι ανάλογες με το αν προτιμάς τις απλές μηχανικές ή τις ηλεκτρονικές λύσεις.
Η απλή μηχανική είναι η αντικατάσταση των εργοστασιακών καρμπυρατέρ, πολλαπλής εισαγωγής με το καρμπυρατέρ τετραπλού σώματος της WEBER και την ειδική πολλαπλή, θερμοστάτη, σετ σωληνώσεων, σετ ντιζών, φίλτρο αέρος κλπ. Το σετ όλο υπολόγισέ στα 1450 με 1500 Ευρώ.
Η ηλεκτρονική λύση είναι η τοποθέτηση πλήρους συστήματος Injection είτε από 3.5 (αν το αυτοκίνητό σου έχει τον 3.5άρι κινητήρα) είτε από 3.9 (μπαίνει χωρίς πρόβλημα). Με δεδομένο ότι το injection του 3.9 είναι καλύτερης τεχνολογίας θα σου συνιστούσα το δεύτερο. Κόστος πλήρες σύστημα injection (καλωδίωση, airflow, εγκέφαλος, πολλαπλή εισαγωγή με 8 μπεκ, φίλτρο αέρος κλπ) υπολόγισε από 1300 έως 1900 Ευρώ ανάλογα με την αγορά.
Και οι δύο λύσεις θα σου δώσουν σταθερότερο ρελαντί, περίπου 15 άλογα παραπάνω, καλύτερη ροπή και χαμηλότερα και κυρίως βελτιωμένη κατανάλωση (προς τα κάτω φυσικά) αλλά και καλύτερη αίσθηση λειτουργίας του κινητήρα.

Η αναβάθμιση των ηλεκτρικών σου είναι μία σωστή και ενδεικνυόμενη ενέργεια. Αντικατέστησε την ασφαλειοθήκη με αδιάβροχη, βάλε πρόσθετες ασφάλειες και κυρίως τοποθέτησε ρελέ στα φώτα, αλλάξε τα εμπρός φώτα με κάτοπτρα που δέχονται λάμπες αλογόνου και κυρίως βάλε τις καλές λάμπες της Philips ή αντίστοιχες της ιδίας τεχνολογίας (φυσικά μπαίνουν και γνήσιες HID XENON σαν αυτές που χρησιμοποιούν οι Porsche, Mercedes, Audi κλπ) αλλά εκεί το κόστος είναι πολύ υψηλότερο (αρχίζει από 700+ Ευρώ και ανεβαίνει)
Θα σου πω μόνον το γνωστό ρητό για τον βασικό προμηθευτή σε ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά της Land Rover εκείνη την εποχή που θα πρέπει να φτιάχθηκε το αυτοκίνητό σου. LUCAS, the Prince of Darkness....
H ΟPTIMA είναι καλή σαν μπαταρία αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να δώσεις ΤΟΣΑ λεφτά για κάτι αναλώσιμο όπως οι μπαταρίες. Η τοποθέτηση δύο μπαταριών είναι καλή μόνο αν πρόκειται να βάλεις ηλεκτρικό εργάτη και πάρα πολλά φώτα, ψυγείο κλπ. Το συζητάμε αργότερα αυτό όταν θελήσεις. Μία καλή δυνατή μπαταρία απλής τεχνολογίας αρκεί για και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οχήματος σου.

Οσον αφορά τις αναρτήσεις, το συζητάμε όταν έρθει η ώρα επίσης. Ούτως η άλλως αν θέλεις αυτές της Scorpion Racing θα μιλήσεις μαζί μου καθώς οι Εγγλέζοι θα σε στείλουν στον υπογράφοντα.
Αν πάντως προορίζεις το όχημά σου για χρήση 80% άσφαλτο - 20% χώμα θα σου πρότεινα να μην υιοθετήσεις την λύση της EXTREME ανάρτησης καθώς προσωπικά θεωρώ ότι είναι μόνο για χρήση εκτός δρόμου. Η λύση που προτείνω είναι είτε η απλή EVO (και πιό φθηνή από πλευράς κόστους) είτε η EVO +2. Τα λέμε όμως όταν έρθει η ώρα για αυτό.

Αν θέλεις να τα πούμε και από τηλεφώνου θα χαρώ να σε ακούσω στο 22950 37637 και στο 6944 57991 (εκτός και αν σε πάρει ο δρόμος σου από τον Ωρωπό οπότε τα λέμε και δια ζώσης)

Χαιρετώ
pantg
 

βομαβαρδισμος ερωτηματων για defender V8

Δημοσίευσηαπό spartacus » 05 Μαρ 2005, 22:50

Γεια σου Προεδρε και λοιποι φιλοι του offroad ,να σαι καλα για την απαντηση σου! Για να σε βοηθησω να καταλαβεις την κατασταση στην οποια βρισκομαι και εχω πελαγωσει θα σου εξηγησω τι θα ηθελα να κανω στο landy μου και μου απαντας καταλληλως οποτε μπορεις....Πολυ θετικο το οτι εχω το τηλεφωνο σου μονο που αυτη τη στιγμη βρισκομαι στο Aachen και αν ειναι να τα πουμε τηλεφωνικως .....μας τρωει την αναρτηση ο ΟΤΕ!!!
1.Το 90αρι φοραει 15 ζαντα αυτη τη στιγμη με Μ/Τ geolander yokohama ( εχω και τις σιδερενιες-μαμα σην αποθηκη ) Συνεπως πρεπει να βαλω 16’’.... αλλα ζαντα??? Τι μαρκες βγαζουν αλουμινιου για defender (ξερω οτι ισως χρειαστω spacers) και μεχρι τι διασταση μπορω να βαλω σε Μ/Τ BF Goodrich ?
2.Ο ηλεκτρολογος μου με 550 μου βαζει αδιαβροχο πινακα με ασφαλειες (bosch)μαζι με οτι ρελε χρειαστει και διακοπτες( και εξτρα για μελλοντικο εργατη ,4 προβολια στο roll bar , και ψυγειο ) με την Optima την 815Α.Πως ειναι σαν τιμη???λεει πως ειναι χαμενα λεφτα να βαλουμε 2 μπαταριες και οτι θα μου βγει μια η αλλη...Συμφερει ολη αυτη η αλλαγη να γινει στο ηδη υπαρχων κουτι ασφαλειων ή να μεταφερθουν οι ασφαλειες πιο ψηλα στο ταμπλο για περιπτωση «πλυμμυρας»...?με την αδιαβροχοποιηση τι ακριβως παιζει?
3.Στα φωτα αλλαξα λαμπτηρες και εβαλα 2 Βosch που δινουν 50% παραπανω.Οταν λες να αλλαξω κατοπτρο ...τι εννοεις (μαρκα και ποσο περιπου)
4.Εχω 2 Hella Ε1 στο bull bar (πρεπει να ειναι σποτ) αλλα θελω αλλα 4 επανω!Ακουσα για διαχυσης και σποτ συνηθως μπαινουν 2 και 2 ? ποσα watt ....?
5.Το συνεργειο που πηγα το 90αρι μου κανει μετατροπη σε injection αλλα οι τιμες αναλογα με το κιτ κυμαινονται απο 2500 μεχρι 3500 ( τα δικα σου 1500 φανηκαν καλη περιπτωση γιατι ομως τοση διαφορα??)
6.Αναρτηση.Η χρηση του αυτοκινητου ειναι καθημερινη ασφαλτος και παιχνιδια εκτος δρομου.Για αυτο και σου ειπα για scorpion racing .Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω σαν 1 οχημα αφου το αλλο μου –ενα Α3 μοντελο 2003 – σκεφτομαι να το πουλησω και τα φραγκα να πεσουν στο landy!!!ερωτας.... Επισης θα ηθελα να ξεκινησω να συμμετεχω σε διοργανωσεις οπως αυτο το trial raid στις 20 μαρτιου ( αλλα ψιλοκολλωνω μιας και ειμαι ψιλοασχετος ακομα με 4χ4-μη μας παρουν με τα ζαρζαβατικα)
7.Μαζι με το injection να το τουρμπισω κιολας, εσυ τι λες? κι αν οχι τι αναβαθμιση σηκωνει το μοτερ του ( 3.5 V8) ?
8.Εξατμιση....προτεινεις κατι ? ενας γνωστος μου εχει βαλει Borla και το συνεργειο μου ,προτεινει janspeed…( o πατερας μου παλι προτεινει ΝΙΝΟ...)
9.safety devices roll cage????
Για το μονο που ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται και δεν σε ρωτω ειναι το αερομπλοκε που θα βαλω συντομα.Κατι αλλο .Το πρωι παιρνει μπρος μονο με το τσοκ και βγαζει καπνο ασπρο απο την εξατμιση και επισης «φτυνει» μαυρα σταγονιδια ....αφου ζεσταθει η μηχανη δουλευει ρελαντι με ελαφρο συννεφακι ασπρου καπνου απο πισω....αυτο σταματα μετα απο καμια ωρα λειτουργιας....γινεται διαγνωση μεσω διαδυκτιου????Σε ευχαριστω για αλλη μ ια φορα και περιμενω νεα σου.Με την πρωτη ευκαιρια στην ελλαδα θα ερθω να σε βρω( ισως σις 20 μαρτη....)

Να στε ολοι καλα
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μαρ 2005, 02:31

Φίλε Spartacus χαιρετούμε το κρύο (?) Aachen,

Με κίνδυνο να με πάρουν στο ψιλό (πάλι για τον ίδιο λόγο) θα σου ζητήσω πολύ ευγενικά να μην χρησιμοποιείς τον τίτλο "πρόεδρος".
Ο Συλλογός μας αποτελείται μόνο από μέλη και τίποτε άλλο. Δεν έχουμε σχέση με τίτλους, ούτε τους θέλουμε. Ειμαστε άναρχοι και μας αρέσει ιδιαίτερως.
Αν ντε και καλά θέλεις να με φωνάζεις (μα αφού τα μηνύματα στο φορουμ δακτυλογραφούνται?) κάπως προτιμώ το Παντελής.
Οσον αφορά τους τίτλους το "ιδρυτής" είναι αυτό που μου αρέσει να αναφέρω σαν ιδιότητα.

---

Στο θέμα μας τώρα.

1. Ζάντες. Αφού το όχημα το θέλεις για χώμα και ταλαιπωρία ξέχνα τις αλουμινίου και βάλε ένα σετ από ΠΕΝΤΕ (5) σιδερένιες. Η καλύτερη επιλογή είναι οι ενισχυμένες από το στρατιωτικό μοντέλο ή αυτές του D130. Ειναι φαρδύτερες από τις κανονικές των D90/110 και χωρούν εύκολα τα φαρδύτερα λάστιχα (αν και αργότερα θα σου αναφέρω πως διαφωνώ με τα φαρδιά λάστιχα. Το ανώτερο μέχρι 235/85Χ16 θεωρώ πως είναι σωστό. Με καλύτερο το 7.5Χ16)
Αλλη επιλογή οι MACH5. Xειροποίητες, σχεδόν αλεξίσφαιρες αλλά ακριβές. Και φτιάχνονται κατόπιν παραγγελίας σε ό'τι offset θέλεις άρα δεν χρειάζονται και οι αποστάτες. (αλλά και για αυτό θα τα πούμε πιό κάτω)

2. Για την τιμή που σου είπε ο ηλεκτρολόγος σου δεν μπορώ να πω. Μην ξεχνάς ότι η καλή δουλειά είναι σχεδόν πάντα ακριβή και πληρώνεται στον τεχνίτη που την κάνει ενώ και η κακή και σχεδόν πάντα φθηνότερη δουλειά απλώς πληρώνεται ακριβά στο τεχνίτη που θα την διορθώσει. (και ο νοών νοείτω....)
Για την OPTIMA σου είπα ήδη ότι την θεωρώ περιττή. Η αδιάβροχη ασφαλειοθήκη είναι μία καλή επένδυση για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αλλά το ίδιο μπορείς να κάνει και ζητώντας από τον ηλεκτρολόγο σου να βάλει την υπάρχουσα ασφαλειοθήκη μέσα σε ένα tupper σαν αυτά που βάζουμε το φαγητό. (απλή, παλαιά και εξαιρετικά αποτελεσματική και φθηνή λύση).
Η αδιαβροχοποίηση της ασφαλειοθήκης σε κάνει να ησυχάζεις από τον φόβο των πλημμυρισμένων ρελέ κυρίως και των διαρροών/απωλειών λόγω οξειδώσεων στις επαφές, στις γέφυρες και στις γειώσεις της ασφαλειοθήκης.
Οσον αφορά την δήλωση του ηλεκτρολόγου σου ότι η δεύτερη μπαταρία είναι περιττή θα συμφωνήσω μαζί του αλλά μόνο αν δεν έχει βάλει δεύτερο εργάτη και φώτα. Στην περίπτωση όμως που βάλεις η δεύτερη μπαταρία με σωστή τοποθέτηση (και θα τα πούμε τότε τί είναι αυτό....) είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

3. Οταν αναφέρομαι σε κάτοπτρο εννοώ όλο το φώς με την λάμπα μέσα. Μπορείς να βάλεις καλύτερης ποιότητας (HELLA). Eνας ανορθωτής/σταθεροποιητής τάσης και τοποθέτηση ρελέ (για να παίρνεις ρεύμα απευθείας από την μπαταρία στα φώτα και όχι μέσω του διακόπτη στο ταμπλώ) είναι η καλύτερη οικονομική λύση. Η καλύτερη λύση βέβαια χωρίς να λαμβάνουμε το θέμα κόστους υπόψη είναι η τοποθέτηση των HID XENON. Αλλά ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ !!!!!

4. Γειά χαρά σου Spartacus. Επιτέλους και ένας άνθρωπος ακόμη (υπάρχει μερικοί ακόμη ευτυχώς) που γράφει το bull bar σωστά. Bull bar ή Roo bar (όπως Kangaroo)
Σχετικά με τα φώτα τί θέλεις να κάνεις? Το νέο Πλανητάριο? Την καινούργια μονάδα αντιαεροπορικής προστασίας του λεκανοπεδίου Αττικής?
Τι τα θέλεις τόσα φώτα παιδί μου????? (τώρα ποιός μιλάει βέβαια..... με το δικό μου αυτοκίνητο να έχει 7 πρόσθετους προβολείς? 6 εμπρός και 1 πίσω? Ναι αλλά ήταν τοποθετημένοι από το εργοστάσιο και το αυτοκίνητο είναι κλασσικό και 100% αυθεντικό.)
Στο άλλο όμως τους έχω βγάλει και έχω αφήσει αναμονές για δύο πρόσθετους προβολείς σε τρύπες που θα ανοίξω στον εμπρός προφυλακτήρα (τα λέμε κατ' ιδίαν για τα δικά μου για να μην κουράζουμε εκείνους που ήδη τα ξέρουν)
Τα πολλά φώτα (όπως και τα λόγια) είναι φτώχια. Δεν χρειάζεσαι τόσα πολλά για να έχεις σωστό φωτισμό για νυχτερινή οδήγηση. Ο μόνος λόγος που τα οχήματα του Camel Trophy (από εκεί δεν σου μπήκε στο υποσυνείδητο η εικόνα των πολλών φώτων στην σχάρα οροφής και στο bull bar?) είχαν ΤΟΣΑ φώτα ήταν γιατί χρειάζονταν για την σωστή κινηματογράφηση και φωτογράφηση του event. Mην ξεχνάς πως γινόταν για να τραβηχθούν φωτογραφίες για να πωλούνται τα branded είδη. Και μόνο!!!!
Πολλά φώτα δεν σου χρειάζονται. Δυο πρόσθετοι προβολείς εμπρός και ίσως ένας πίσω. Και τέρμα. Και από Wattς τα κανονικά. 55 με 60 και καλής ποιότητας λάμπες και κάτοπτρα. Και κράτα τα λεφτά να με κεράσεις πορτοκαλάδα. (τρία κασσόνια)

5. Για το θέμα αυτό θα σου στείλω προσωπικό μήνυμα.

6. Το Α3 να το κρατήσεις και να μην αλλάξεις ανάρτηση. Δεν με νοιάζει το να μην σου πουλήσω τιποτα (ούτε βίδα δεν χρειάζεσαι). Το να μην μου δώσεις το 5 με 10% που μου δίνει η SR με απασχολεί τόσο όσο το να χάσω το Alias στο ΝΟVA. To βλέπω δύο μέρες μετά σε επανάληψη.
Αυτό που με απασχολεί και επιθυμώ να κάνω σε εσένα αλλά και στους φίλους και "πελάτες" (αν τους πουλάω ή τους βρίσκω κάτι) είναι να γίνεται η δουλειά τους σωστά και όπως πρέπει.
Κράτα λοιπόν το Α3 για τις γρήγορες βόλτες σου στην άσφαλτο (είσαι και συνάδελφος AUDάς, εγώ έχω ένα RS2 βελτιωμένο από την MTM στα 360-370 άλογα και διάφορα άλλα καλούδια, έτσι το αγόρασα μεταχειρισμένο το 1998 σαν προσωπικό μου δώρο γάμου)
Το 90άρι σου είναι υπέρ του δέοντος ικανό για να καλύψει τις ανάγκες σου, ιδίως καθώς αναφέρεις πιό κάτω ότι είσαι και "νέος" στο off roading.
Αν πάλι σε τρώνε τα λυσσακά σου να κάνεις κάτι με την ανάρτηση με 900 περίπου ευρώ έχεις την ιδανική λύση με αύξηση διαδρομής ανάρτησης κατά 11 εκατοστά προς τα κάτω (εκεί που την χρειάζεσαι) χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ και ελατήρια και χωρίς να αυξήσεις το ύψος του αυτοκινήτου σου (πράγμα το οποίο συνεπάγεται μεγάλη επιπλέον επιβάρυνση για να γίνει σωστά και χωρίς προβλήματα στο μέλλον, αλλά και να σου αλλάξει προς το χειρότερο την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο που περνάει και τον περισσότερο καιρό του)
Τα λέμε διεξοδικότερα όταν γυρίσεις από την Εσπερία.
Οσον αφορά το θέμα των αγώνων και των παιδειών θα σου πρότεινα να το ξεχάσεις για λίγο καιρό ακόμη. Ξεκίνησε με εκδρομές με οργανωμένες εταιρείες για να αποκτήσεις την πείρα που απαιτείται και μετά αποφασίζεις.
Αυτή τη στιγμή αυτό που θέλεις να κάνεις είναι σαν να έχεις μόλις μάθει να περπατάς και να θέλεις να πάρεις μέρος σε αγώνες στίβου. Ή σαν αυτό που κάναμε όλοι σαν πιτσιρίκια. Μόλις μαθαίναμε ποδήλατο με δύο ρόδες αρχίζαμε τις κόντρες και την επίδειξη. Το κακό είναι ότι οι ζημιές με το αυτοκίνητο πρώτον κοστίζουν ακριβά και δεύτερον είναι πολύ σοβαρότερες όσον αφορά τις επιπτώσεις στην σωματική ακαραιότητα και υγεία επιβαινόντων και θεατών/παρισταμένων/πεζών κλπ.
Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να μάθει το τί χρειάζεται ο ίδιος και το αυτοκίνητο και μετά ο κόσμος και οι αγώνες σου ανήκουν. Θα σου πώ μόνο ότι οδηγώ τετρακίνητα (4Χ4 χωμάτινα και ασφάλτινα) 22 χρόνια τώρα. Αγώνα δεν έχω κάνει ΚΑΝΕΝΑΝ και ούτε πρόκειται να κάνω.
Στα νειάτα μου ήμουν έτοιμος με φίλο να τρέξουμε στο Paris-Dakar (τί με έκανες και εξομολογήθηκα τώρα????) Ειχαμε το αυτοκίνητό του, είχαμε τα έντυπα συμμετοχής, έτοιμους sponsors και τελικά το παρατήσαμε όταν πέθανε ο Thierry Sabine (o ιδρυτής του) καθώς το πήραμε σαν κακό οιωνό. Από τότε δεν θέλω να ακούω για αγώνα καθώς πολύ απλά δεν θέλω να αγχώνομαι και όπως μου αρέσει να λέω "δεν βιάζομαι να πάω κάπου". Η οδήγηση εκτός δρόμου είναι τέχνη και ευχαρίστηση για εμένα. Την τέχνη την κάνεις με το πάσο σου.
Την ευχαρίστηση θέλεις απλώς να την κάνεις να διαρκεί όσο πιό πολύ γίνεται, χωρίς να χάσει την χαρά της.
Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσουν αλλά δεν θέλω να πείσω κανέναν. Ειναι προσωπική εκτίμηση και θεώρηση ζωής και περνάω πολύ καλά έτσι. Γερασα δε τώρα και δεν αλλάζω (you can't teach an old dog, new tricks που λένε και οι φίλοι μας στην cupo'teα καθώς και οι Αγγλομαθείς στην ορεινή Ναυπακτία)

7. Να το αφήσεις όπως είναι και να μην το τουρμπίσεις. Υπάρχουν σαφώς καλύτεροι και φθηνότεροι τρόποι για να αυξήσεις την ιπποδύναμη και κυρίως τη ροπή σου (αυτό χρειάζεσαι στην οδήγηση εκτός δρόμου πιό πολύ). Το turbo ή το supercharger για να λειτουργήσει σωστά θέλει πολύ περισσότερα πράγματα από μία πολλαπλή (ή δύο) εξαγωγής ή μία τροχαλία. Θα τα πούμε και αυτά όταν θα έρθει η ώρα. Ακόμη πιστεύω πως είναι νωρίς. Αν τώρα βιάζεσαι το συζητάμε περαιτέρω και με χαρά να μοιραστώ μαζί σου τις απόψεις μου.

8. Ο ΝΙΝΟ είναι πολύ καλός και ξέρει τί κάνει. Οι λύσεις του εξωτερικού το ίδιο. Από πλευράς κόστους νομίζω ότι δεν απέχουν ιδιαίτερα εκτός και αν ο ΝΙΝΟ έχει αναθεωρήσει την πολιτική τιμών του (μου έχουν πει για τιμές περίπου ίδιες με του εξωτερικού, επαναλαμβάνω ότι δεν γνωρίζω όμως προσωπικά ακριβώς το τί γίνεται επ΄αυτού του θέματος)
Αν τώρα θέλεις την τεχνολογική αιχμή όσον αφορά τις εξατμίσεις θα συζητήσουμε για κάτι άλλο. Όμως πάμε πολύ μακρυά χωρίς λόγο.

9. Πολύ καλή η SD και θα σου πω μόνο πως ο βασικός λόγος που έχω και τα δύο Landies μου είναι γιατί το full rollcage της SD το είχαν τοποθετημένο από την ημέρα κατασκευής τους (μαζί με τα διαφορα άλλα καλούδια τους). Πολύ καλή αλλά ακριβή. Το κόστος αυτό όμως δικαιολογείται από την ποιότητα και την πιστοποίηση που σου δίνεται έναντι των χρημάτων σου. Πάντως υπάρχουν και άλλες λύσεις (εκτός Ελλάδος) και μάλιστα με μεγαλύτερη ποικιλία σχεδίων και κυρίως χωρίς να σου μειώνουν τον εσωτερικό χώρο για τους πίσω. Τα λέμε και αυτά όταν έρθει η ώρα.


---

Το μόνο για το οποίο δεν με ρωτάς θα σου πω να ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ.
Ασε τα μπλοκέ και κυρίως άσε τα αερομπλοκέ. Υπάρχουν πολύ πιό καλές (αλλά ακριβότερες, φαινομενικά όμως μόνον, λύσεις). Κυρίως όμως το μπλοκέ ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
Σιγουρα οχι τώρα. Τα λέμε επίσης όταν έρθει η ώρα.
Ο βασικός κανόνας που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου για το μπλοκέ (και να σου υπενθυμίσω ότι τα αερομπλοκέ ΔΕΝ μου αρέσουν) είναι ότι το μόνο που θα σε βοηθήσει να κάνεις είναι να κολλήσεις ή να μπλέξεις χειρότερα λίγο ή και πολύ πιό κάτω από εκεί που θα το πρωτοχρειαστείς.
Η Land Rover δεν είναι χαζή που δεν έβαλε ΠΟΤΕ σαν εργοστασιακό αξεσουάρ μπλοκέ στο Defender.....
ΆΝ όμως θέλεις ντε και καλά ΑΕΡΟΜΠΛΟΚΕ ή μπλοκέ κατ' επιλογή 100% να αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ημιαξόνια και εμπρός μπιλιοφόρους αν το 90άρι σου είναι μοντέλο μετά το 1990 (αν θυμάμαι καλά)
Μην παρασύρεσαι από αυτά που διαβάζεις και ακούς. Το θέμα είναι τί σου χρειάζεται και κυρίως το τί θέλεις εσύ και όχι το τι προωθεί η αγορά.
Οι στρατιωτικές εφαρμογές και εκδόσεις στα D90/110 ΔΕΝ χρησιμοποιούν αερομπλοκέ (αν αυτό σου λέει κάτι)

Για το ασπρο συννεφάκι και τα μαύρα σταγονίδια μάλλον σου έχω κακά νέα. Το πιθανότερο είναι ότι φτάνουν νερά και λάδια σε κάποιον ή σε μερικούς από τους 8 κυλίνδρους σου. Συνηθισμένη ιστορία στους V8. Kαμμένη ή αρπαγμένη φλάντζα, ή καμμένη, στραβωμένη ή ξεβίδωτη/χαλαρωμένη κυλινδροκεφαλή. Το μοτέρ θα συνεχίσει να δουλεύει απλώς πρέπει κάποια στιγμή να το δείς ή αν θέλεις να περιορίσεις τα φαινόμενα πες μου.

Χαιρετώ και θα χαρώ να τα πούμε όταν έρθεις.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 07 Μαρ 2005, 02:13

χαιρε Ιδρυτη λοιπον,του ελληνικου συλλογου LAND ROVER,

Οπως αγνοουσα την υπαρξη του συλλογου ,αγνοουσα το οτι ασχολεισαι και "επαγγελματικα" με τα landies...Οσο αφορα τα φωτα τους αγωνες και την επιροη απο το camel trophy ....οι γονεις μου ειχανε μια συνηθεια.Απο πολυ μικρη ηλικια να μας παιρνουν μαζι τους και να ταξιδευουμε με ιδιαιτερη προτιμηση στην αφρικη.Νοικιαζαμε ενα αμαξι και γυρνουσαμε τη χωρα.Ετσι λοιπον οταν στα 16 μου ( το τελευταιο ταξιδι...κλαψ)εκανα το γυρο της αιγυπτου με ενα μαυρο LADA station wagon ...!!!!!και μαλιστα προς το μοναστηρι της αγιας αικατερινης εσκασε το ηδη αλλαγμενο λαστιχο με ρεζερβα...και μειναμε 9 ωρες στο πουθενα....ωσπου γερμανοι μοτοσυκλετιστες εκδρομεις περασαν (κατα τυχη????) και μας δωρισαν σαμπρελα......σκεφτηκα: οταν "μεγαλωσω θα παρω ενα defender (δεν ηταν μονο το camel trophy...τα ειχε και ο οτε!!!!) και θα κανω τις εκδρομες μου οργανωμενος.( Αυτο προς ανταλλαγη στιγμων προσωπικων - paris dakar diko soy).
Αγωνες.Δεν το βλεπω σαν συμμετοχη για καποια θεση .Για μενα θα ειναι σαν να μαζευτηκαμε 200 ατομα που θελουμε να νιωθουμε ακομα παιδια και να παιζουμε με τα "αυτοκινητακια " μας.....! νεος στην τετρακινηση αλλα οχι και ασχετος μην με απογοητευεις κι αλλο (ειμαι ηδη απο το μαυρο συννεφακι)Πραγμα το οποιο το κανω τελειως μονος μου διοτι στο μεν ααψηεν εργαζομαι και δεν προλαβαινω ουτε να κατου....σω και στη λαρισα δεν υπαρχει λεσχη 4χ4.....μονο καποιοι φιλοι που μαζευομαστε και παμε και βλεπουμε τα trials και εναν συμπολιτη μας που λαμβανει μερος.αλλα.......επειδη οι αποριες ειναι πολλες ας αρχισουμε εστω και διαδυκτιακα να βαζουμε τα πραγματα σε μια σειρα....ενα θεμα τη φορα ( να ξερω δηλαδη να μαζευω ευρα!)
Σημερον ημερα κυριακη κατεβηκα στο παρκινγκ της πολυκατοικιας να δω το συννεφακι ....παλι!Τα σταγονιδια που πεταει οταν δουλευει με τσοκ και αφου ζεσταθει ελαχιστα με το ρελαντι μπορει να ειναι μαυρα αλλα δεν ειναι καυσιμο.Ειναι νερο.Αν δεν κανω λαθος σταξιμο νερου και λιγος λευκος καπνος σημαινουν σωστη καυση ε? ( καλα μη βαρατε .....)Αν τωρα πριν ζεσταθει του ριξω κανα δυο γκαζιες τοτε βγαζει γκρι-μαυρο συννεφακι.Μετα το αφησα 15 λεπτα στο ρελαντι και ακουσα τα σωψυχα μου απο μια γερμανιδα που προσπαθουσε να βαλει ενα καθισμα μωρου στο passat της η οποια ισχυριζοταν οτι βρωμοκοπησε η αυλη βενζινη και ειμαι καταστροφεας του περιβαλλοντος!!!!ακου εγω ...20 χρονια προσκοπος!!!καταστροφευες.Λες να ευθυνεται το τελευταιο καζανακι που ειναι ακομα μαμισιο απο το 89?????Τωρα τρεω να το κυκλοφορησω γιατι θα μου κοψουν τον κ..λο αν με πιασουν οι μπατσοι με ρυπους...
Οποτε στη συνεδρια μας που ξεκινα σημερα και ας τελειωσει οταν θα το βαλω συνεργειο στην ελλαδα θελω αν μπορεις εσυ και οποιος αλλος θελει να με διαφωτισετε στο ζητημα κινητηρας αναβαθμιση , injection ,εξατμιση ( το πρωτο package project)

Σας χαιρετω και σας ευχαριστω ολους

spartacus
ΥΓ . Παντελη περιμενω προσωπικο μυνημα για το ζητημα 5 οπως ειπες...
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Μαρ 2005, 11:51

Φίλε spartacus,

φυσικά και σου εύχομαι ο άσπρος καπνός και τα μαύρα σταγονίδια (που είσαι μακαρίτη Αβέρωφ με τα "σταγονίδιά σου" ......) να είναι απλώς θέμα καλής καύσης αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι ένδειξη/σύμπτωμα της βλάβης που σου προανέφερα και είναι κοινή στα V8 με κάποια χιλιόμετρα.
Δες σε παρακαλώ αν το αυτοκίνητο καταναλώνει νερό από το σύστημα ψύξης. Αν συμπληρώνεις νερό/paraflu κάθε 1000 χλμ (ή λιγότερο/περισσότερο) τότε μάλλον έχει το πρόβλημα που σου είπα.
Ευχομαι φυσικά όλα να είναι καλά.

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ !!!!!!

φυσικά και είσαι αφού οδηγείς ένα τετρακίνητο!!!
(οι οδηγοί των άλλων αυτοκινήτων με περισσότερα κυβικά αλλά χαμηλό ύψος δεν είναι καταστροφείς όμως?????)

Το προσωπικό μήνυμα δεν μπόρεσα να στο στείλω προηγουμένως. Το στέλνω όμως τώρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 10 Μαρ 2005, 18:34

εροσθε συνελληνες και "προεδρε"....(τωρα που ξερ οτι σε χαλαει θα σ ε κολλαω...)

αναζητω εν ταχει απαντηση εις στο παρακατω ερωημα (Παντελη φωςςς...)
*ποιος τυπος Κ&Ν φιλτρο ταιριαζει στο defender 90 3.5 V8 καρμπυρατερ? το ιδιο φιλτρο αερος μπαινει και στον 3.5 που εγινε μετατροπη injection (στην μετατροπη αλλαζουν οι "παπαδες" ? )

ευχαριστω σας

παντελη σου χω νεα
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 10 Μαρ 2005, 18:36

επισης μπορω να βαλω την hurricane απο disco '03 στο defender με καποιο τροπο....?
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μαρ 2005, 18:58

Φίλε spartacus,

αν θέλεις να κάνεις offroading ΞΕΧΝΑ το K&N σε σχήμα χοάνης.
Μόνο σαν φίλτρο αντικατάστασης του εργοστασιακού ΜΕΣΑ στο εργοστασιακό κουτί φίλτρου αέρος και ΜΟΝΟ με snorkel (και όχι τύπου Safari αλλά με μανιτάρι)
Αν βάλεις οτιδήποτε άλλο και πας σε σκόνη θα αρχίσεις να κλαις το μοτέρ σου.

Η φιλτροχοάνη επίσης δεν συνιστάται αν πρόκειται να περνάς από νερά ή να είσαι κοντά σε υγρασίες.

-------

Την απόδοση του 3.5 δεν θα την βελτιώσεις με φιλτροχοάνη. Ο σωστός τρόπος να κινηθείς για βελτίωση επιδόσεων βρίσκεται στον εγκέφαλο (αν μιλάμε για injection) και στις διαφορετικές πολλαπλές εξαγωγής (χταπόδια) για καρμπυρατέρ και ιnjection. Επίσης σε σετ εκκεντροφόρου και αλυσίδας του.

Αν και στα λεφτά που θα σου στοιχίσουν όλα αυτά μήπως αξίζει να σκεφτείς ένα 3.9?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μαρ 2005, 19:02

Φίλε spartacus,

ξέχασα να σου πω ότι στα σετ injection συνήθως συμπεριλαμβάνεται και το κουτί του φίλτρου αέρος ή φιλτροχοάνη (ανάλογα με το τί υπήρχε πάνω στο αυτοκίνητο από το οποίο αφαιρέθηκε το σετ) Προσωπικά πάντως ζητάω αν γίνεται τα σετ που φέρνω να έχουν το εργοστασιακό κουτί του φίλτρου αέρος και όχι φιλτροχοάνη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 11 Μαρ 2005, 05:05

"προεδρε"-"δασκαλε",

στο ηδη υπαρχων φιλτροκουτι εαν αντικαταστησω το original φιλτρο με ενα Κ&Ν θα εχω προβλημα ? Θα δω καμια διαφορα ? (θα το κανουμε και ιnjection και 3.9 και τα παντα τωρα που σε βρηκα αλλα μεχρι τοτε...) Αφου να φανταστεις σκεφτομαι να ερθω ελλαδα για ενα πουσουκου(Παρ.Σαββ.Κυρ.) και να βρεθουμε να βαλουμε ενα πλανο των εργασιων που πρεπει να γινουν.Οσο αφορα τη ζαντα τη hurricane απο Disco '03 18'' υπαρχει τροπος να φορεθει σε μενα??ρωτω γιατι βρηκα μια ευκαιρια εκτος του οτι μου αρεσει και λεω να τη χτυπησω....

να σαι καλα

aachen -24.....
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Μαρ 2005, 08:18

Φίλε spartacus γειά,

θυμάσαι μιά ταινία της Pamela Anderson που έλεγε συνέχεια "don't call me baby"?????
Eτσι λοιπόν και ο υπογράφων με την σειρά του θα σε παρακαλούσε να επανέλθεις στην τάξη αλλιώς θα σε βάλω τιμωρία στη γωνία (να μάθεις να με λες και "δασκαλο", και να ήξερες πόσο ΜΙΣΟΥΣΑ !!!!!! το σχολειο....)

Λοιπον το μόνο πρόβλημα που θα έχεις με το K&N ή άλλου τύπου πιό ελεύθερο στοιχείο φίλτρου αέρος θα είναι στην πολύ σκόνη. Αν βάλεις και snorkel τα πράγματα φυσικά θα καλυτερεύσουν καθώς το μοτέρ σου θα αναπνέει καθαρότερο αλλά και πιό κρύο (αρα πιό πλούσιο σε οξυγόνο) αέρα. Θα σου έλεγα ίσως να ξεκινήσεις από το snorkel πρώτα και μετά από το φίλτρο αέρος.

Διαφορά θα δείς τόσο στο τράβηγμα του μοτέρ όσο και στην οικονομία καυσίμων (μην περιμένεις θεαματικές βελτιώσεις αλλά όντως κάνουν μία μικρή διαφορά, ιδίως το snorkel) Tα λέμε διεξοδικότερα για ποιόν τύπο όταν έρθει η ώρα.

Η ζάντες του Discovery σειράς 2 (1998 - 2004) και του RaRo P38A (1995 - 2002) ΔΕΝ μπορούν να μπούν στα defender καθώς έχουν εντελώς διαφορετικό καρέ. Συγκρινε μόνο τις τρύπες που μπαίνουν τα μπουλόνια (καθώς και το μέγεθος των μπουλονιών) για να καταλάβεις γιατί.
Υπάρχει σετ αποστατών/προσαρμογέων αλλά το κόστος είναι τόσο ακριβό που δεν συμφέρει.

Για το ΠΣΚ δεν μπορώ να σου πω κάτι καθώς είναι δικό σου θέμα και δεν μπορώ να επεκταθώ. Ετσι όπως έχουν πέσει οι τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια συμφέρει πιό πολύ να έρθεις από εκεί που είσαι από τα να ήσουν στην Θεσσαλονίκη και να ερχόσουν οδικώς.
Προσωπικά ψοφάω να μιλάω για τα LR οπότε χαρά μου θα είναι να τα πούμε. ΣΚ 2 και 3 Απριλίου όμως είμαι κλεισμένος.

(στο messenger άνοιξα νέο λογαριασμό σαν Giamarellos@hotmail.com και περιμένω να τα πούμε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Μαρ 2005, 03:10

Xαιρετω σας κυριοι.....

ελπιζω ολοι να χαιρετε ακρας υγειας , και τα οχηματα σας να χωθηκαν να χωθουν και να ξαναχωθουν σ αυτα τα 3μερα των αποκρεων καθως και αυτου που επεται.......ερωτησης ....

Κατα ποσο μπορει να αλλαξει η αισθηση των φρενων στο 90αρι εαν τοποθετηθουν σωληνακια αεροπορικου τυπου? Αξιζει να γινει αυτη η αλλαγη?

χαιρετε
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Μαρ 2005, 03:20

Παντελη , την κυριακη εισαι free ?
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μαρ 2005, 06:49

Φίλε spartacus,

τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου σαφώς και θα σου βελτιώσουν την αίσθηση στα φρένα σου ιδίως δε αν τα σωληνάκια που αυτή τη στιγμή είναι τοποθετημένα στο αυτοκίνητό σου έχουν περάσει την πρώτη (ίσως και δεύτερη) νεότητά τους και έχουν μαλακώσει ή έχει αρχίσει να τσακίζει το εξωτερικό τους περίβλημα.

Δύο σημεία που πρέπει να προσέξεις.

1. Αν πρόκειται να ψηλώσεις το αυτοκίνητό σου (πράγμα το οποίο βρίσκω ότι δεν χρειάζεται εκτός και αν θέλεις να ανεβαίνεις ογκόλιθους όλη τη μέρα και να κυκλοφορείς με προσοχή στο δρόμο) ζήτησε τα σωληνάκια που θα βάλεις να είναι μακρύτερα. Πρόσεξε όμως πώς θα τα στερεώσεις στο αυτοκίνητο για όσο καιρό το όχημά σου θα έχει το κανονικό του ύψος, δηλαδή πριν το ψηλώσεις. Και ιδίως πρόσεξε αν πρόκειται να του φορέσεις αλυσίδες στο μεσοδιάστημα.

2. Θυμήσου ότι με τις λάσπες και την πολύ σκόνη τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου τρώγονται πιό γρήγορα καθώς η επένδυση από πλέγμα ανοξείδωτου χάλυβα κρατάει την σκόνη και το χώμα και αυξάνεται η τριβή με το σωληνάκι από TEFLON που βρίσκεται εσωτερικά. Υπάρχουν στην αγορά και τέτοια σωληνάκια που έχουν και τρίτη επένδυση με λάστιχο ή συμπληρωματικό στρώμα διαφανούς ή χρωματιστού υλικού που δεν επιτρέπει στη σκόνη/χώμα κλπ να περάσουν το πλέγμα αλλά δεν τα βρίσκεις πολύ εύκολα.
Και τα σωληνάκια αυτά θέλουν αντικατάσταση συχνότερα από τα απλά λαστιχένια που χρησιμοποιούνται από το εργοστάσιο (μία φορά στον ένα ή δύο χρόνια είναι σκόπιμο να τα αλλάζεις μαζί με τα υγρά φρένων)

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες