Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αυτοκτονία ?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αυτοκτονία ?

Δημοσίευσηαπό Yeti » 08 Μαρ 2005, 23:22

Κατ αρχάς χαιρετώ ως νέο μέλος.
Είμαι έτοιμος να αγοράσω το πρώτο μου "τζιπάκι". Το υποψήφιο είναι ένα Freelander του 2001 στα 21000 ευρώ.
Απ όσα έχω διαβάσει εδώ και αλλού μοιάζει τελείως αυτοκαταστροφικό το να αγοράζει κανείς μεταχειρισμένο Freelander.
Πόσο αλήθεια είναι πραγματικά αυτό?
Τι ποσοστό αγοραστών είναι "λογικά" χαρούμενοι που έκαναν μια τέτοια αγορά?
Που μπορώ να το πάω για έλεγχο πριν να το αγοράσω και πόσο αυτός ο έλεγχος μπορεί να μου δώσει κάποια -λογική- βεβαιότητα ότι η αγορά μου θα είναι καλή?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθειά σας.
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

Δημοσίευσηαπό TLG » 09 Μαρ 2005, 00:18

Με τοσα που εχουν γραφτει εδω μεσα (και αλλου..) ειδικα για το Freelander, ειδικα απο ανθρωπους που αγαπανε τα Land Rover ,αλλα και απο μετανοιωμενους ιδιοκτητες , θα σου προτεινα να κοιταξεις οτιδηποτε αλλο ...
Αλλωστε η κατηγορια ειναι γεματη , απο αξιολογα αυτοκινητα γιατι εσυ να βαλεις τον εαυτο σου σε περιπετειες ..... :roll:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μαρ 2005, 07:56

Φίλε Yeti καλώς ήρθες στο forum,

να υποθέσω πως έχουμε ήδη μιλήσει από τηλεφώνου????

Αν όχι να σου ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ τις φήμες που έχεις ακούσει.
Αν μπορείς να αντισταθείς στην ομορφιά και την συμπεριφορά/αίσθηση του Freelander προσωπικά θα σου συνιστούσα να μην το προτιμήσεις ή τουλάχιστον να αγοράσεις με leasing ένα καινούργιο. Ετσι δεν θα πληρώνεις εσύ τα συνεργεία και δεν θα παιδευτείς να το ξεφορτωθείς όταν παλιώσει.
Αν τώρα θέλεις μεταχειρισμένο ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ και πούλα το πριν αυτή τελειώσει.

--

Προβλήματα υπάρχουν ουσιαστικά στον τομέα του κινητήρα για τα 1.8 βενζίνης (δηλαδή το σύνολο των αυτοκινήτων στο Ελλαδιστάν) και στο σύστημα μετάδοσης (περιέργως το σύστημα διευθύνσεως του ξέφυγε και το κάνανε καλό.....)
Για τον κινητήρα να φοβάσαι την κυλινδροκεφαλή που στραβώνει/ραγίζει, την φλάντζα κυλινδροκεφαλής που καίγεται και μερικές φορές και το μπλόκ που ραγίζει.
Για το σύστημα μετάδοσης το βασικό λάθος οφείλεται στον σχεδιασμό του και στον τρόπο λειτουργίας του. Το αποτέλεσμα είναι να δέχεται έντονη πίεση και να φθείρεται πρόωρα το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης (VC) το οποίο όταν χαλάσει "κλειδώνει" και δεν αφήνει το περιθώριο διαφοράς κύλησης να "ξεσπάσει". Η διαφορά κύλησης οφείλεται στο οτι το εμπρός από το πίσω διαφορικό έχουν διαφορετικές σχέσεις στο κορωνοπήνιο (αυτό δεν έχω μπορέσει να το εξακριβώσω προσωπικά με αριθμούς σχέσεων κορωνοπηνίων και σου μεταφέρω τον λόγο που έχω ακούσει)
Το γεγονός πάντως της πρόωρης φθοράς του κεντρικού διαφορικού είναι εξακριβωμένο καθώς μεγάλο ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο δρόμο πηγαίνει έτσι και μάλιστα χωρίς να το γνωρίζουν ούτε οι ιδιοκτήτες αλλά ούτε και τα συνεργεία τα οποία αγνοούν τον τρόπο ελέγχου του.

Η μακροχρόνια χρήση του αυτοκινήτου με κλειδωμένο (αφού έχει χαλάσει) το κεντρικό διαφορικό προκαλεί την πρόωρη φθορά πρώτα των βάσεων του πίσω διαφορικού, μετά θορύβους και τέλος την καταστροφή είτε του πίσω είτε του εμπρός διαφορικού.

Τα κόστη επισκευών αρχίζουν από λίγα ευρώ για τις βάσεις του πίσω διαφορικού έως μερικές χιλιάδες ευρώ για τις αντίστοιχες μονάδες διαφορικών (εμπρός, κεντρικό και πίσω)

Στα λεφτά που ζητά η αγορά για μεταχειρισμένο Freelander θα σου πρότεινα καλύτερα ένα Discovery το οποίο μπορεί να βελτιωθεί σε σημείο τέτοιο (εντός του προϋπολογισμού για ένα μεταχειρισμένο Freelander) που να γίνει πύραυλος παντός εδάφους (νέος τύπος πυραύλου αυτός).

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Μαρ 2005, 08:00

Φίλε Yeti γειά και πάλι,

να σου διευκρινήσω ότι θεωρώ την αυτοκτονία και την ευθανασία δικαίωμα κάθε ανθρώπου και πλάσματος πάνω σε αυτή τη Γη άρα κατανοώ και σέβομαι απολύτως το να το αγοράσεις (το freelander) τελικά.

Ιδίως το πάθος για το αυτοκίνητο μοιάζει με αυτό που πιάνει εμάς τους άντρες με τις γυναίκες. Δεν πάει να είναι η συγκεκριμένη ο χειρότερος χαρακτήρας του κόσμου....... αν μας κάνει κούκου τελείωσε.
Ετσι και με τα αυτοκίνητα. Αντί να τα αντιμετωπίζουμε σαν κατσαρόλες (που πραγματικά είναι) καθόμαστε με τις ώρες (καλή ώρα) και γράφουμε για αυτά, τα σκαλίζουμε, τους πετάμε τα λεφτά μας (που θα μπορούσαμε να τα χρησιμοποιούμε πολύ πιό αποδοτικά και διασκεδαστικά), τα φροντίζουμε κλπ.

Αντε και καλή μας ημέρα.

ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ !!!!!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Yeti » 09 Μαρ 2005, 08:10

Φίλε Παντελή,
Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Οχι δεν έχουμε μιλήσει από το τηλέφωνο, αλλά θα το ήθελα πολύ. Σε ποιόν αριθμό μπορώ να σε πάρω? Σήμερα το μεσημέρι θα πήγαινα για να το συζητήσω με τον πωλητή και θα ήθελα να μιλήσουμε πρώτα.
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Μαρ 2005, 10:27

O Παντελής νομίζω σε κάλυψε, αν θες την προσωπική μου γνώμη είναι η εξής:

Ενα Discovery αξίζει να το πάρεις εφόσον είσαι συνειδητοποιημένος επειδή ακόμα και αν βγάλει προβλήματα λες χαλάλι επειδή είναι όντως κάτι ξεχωριστό, το freelander όμως σε σχέση πχ με ενα xtrail δεν υπερτερεί πουθενά και απ'όσο λένε οι ιδιοκτήτες του είναι για γερά νεύρα και δυνατό πορτοφόλι.Εφόσον υπάρχουν πολλά ανταφωνιστικά μοντέλα που χωρίς να υστερούν πουθενά (και να έχουν πχ καλύτερες επιδόσεις και χώρους) νομίζω το freelander θα ήταν η τελευταία μου επιλογή με διαφορά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό alp » 09 Μαρ 2005, 12:37

Φίλε Yeti καλώς ήρθες.

Για κάποια φεγγάρια είχα ένα Freelander σαν εταιρικό (μου είχε παραχωρηθεί από την εταιρεία που δούλευα) και έκανα κάποια χιλιόμετρα με το ιπποποταμάκι.
Εμπειρία από Land είχα ήδη καθότι είχαν περάσει ήδη 2 range από τα χέρια μου.

Δεν μου άρεσε το ότι δεν είχε κοντές και οι πολύ μικρές διαδρομές στην ανάρτηση.
Μου άρεσε η αίσθηση και η οικονομία του.
Προβλήματα δεν είχε βγάλει.

Αν συνηδητοποιήσεις πως δεν είναι εκτός δρόμου, αλλά SUV, τότε ΟΚ.
Αν το ζορίσεις λίγο παραπάνω τότε, όχι ΟΚ.

Αν το θες πάντως, να σου κάνω μια προσφορά χρονομίσθωσης, με υπηρεσίες συντήρησης - επισκευών και φυσικά Χωρίς Εξαγορά κατά τη λήξη του.

Αλλιώς πήγαινε για κάτι άλλο. (είτε disco, είτε x-trail κλπ)

Αυτά...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Yeti » 09 Μαρ 2005, 18:52

πω-πωωω...
Την απέρριψα κιόλας τη σκέψη για μεταχειρισμένο Freelander!
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, και σένα Παντελή για τις συμβουλές από το τηλέφωνο επίσης.
Δεν έχω εγκαταλείψει την ιδέα του Freelander όμως... (κόλλημα ο δικός σου!). Ψάχνομαι να δω αν αντέχω για καινούργιο.
Θα σας ενημερώσω σχετικά.
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

Δημοσίευσηαπό TLG » 10 Μαρ 2005, 00:56

Yeti έγραψε:Δεν έχω εγκαταλείψει την ιδέα του Freelander όμως... (κόλλημα ο δικός σου!). Ψάχνομαι να δω αν αντέχω για καινούργιο.
Θα σας ενημερώσω σχετικά.



Εισαι σιγουρος οτι στο καινουργιο εχουν διορθωθει ολα αυτα τα προβληματα ..μικρα η μεγαλα?? :?:
"ΣΚΕΨΟΥ ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ " :D :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μαρ 2005, 07:59

Aγαπητοί φίλοι και κυρίως TLG και ΥΕΤΙ,

αν δεν μπορεί ο φίλος YETI να "ξεκολλήσει" από το Freelander τότε προσωπικά πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι η αγορά με leasing ή μακροχρόνια μίσθωση αν μπορεί να το κάνει (φίλε alp τα φώτα σου παρακαλώ.....)

Με την λύση αυτή μπορεί να έχει "και την πίττα σωστή και τον σκύλο χορτάτο", δηλαδή και να αγοράσει αυτό που θέλει και να μην έχει την οικονομική επιβάρυνση και την στέρηση μέσου κίνησης ΑΝ αρχίσουν τα προβλήματα στο αυτοκίνητο που ελπίζει και θέλει να αγοράσει.
Για να γίνω πιό συγκεκριμένος.

Μπορεί να πληρώνει το αυτοκίνητό του τμηματικά, μέρος (αν όχι όλο) του τιμήματος μπορεί να εκπίπτεται από τα έσοδα της εταιρείας του (άρα πρόσθετο οικονομικό όφελος) και κυρίως σε προσωπικό του επίπεδο καθώς το όχημα θα είναι καινούργιο και εντός εγγυήσεως για τα τρια χρόνια που η επίσημη αντιπροσωπεία και το εργοστάσιο δίνουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΖΗΜΙΑ θα καλύπτεται 100% από την εγγύηση.
Δεν θα έχει πρόβλημα μετακίνησης αφού στο συμβόλαιο που θα έχει θα καλύπτεται και το θέμα της χορήγησης άλλου αυτοκινήτου όσο το δικό του πιθανόν να είναι στο συνεργείο, ακόμη και την κανονική του συντήρηση ή για αλλαγή ελαστικών που επίσης καλύπτει το leasing και η μακροχρόνια μίσθωση αν θυμάμαι καλά.

Το κόστος μπορεί να είναι τελικά λίγο υψηλότερο σε ονομαστικές τιμές αλλά αν το συμβόλαιο γίνει στο όνομα δικής του εταιρείας ουσιαστικά ένα μεγάλο τμήμα του συνολικού τιμήματος (και όχι μόνο της αυξημένης θεωρητικά τιμής) θα του το έχει πληρώσει το ελληνικό Δημόσιο αφού στην ουσία θα μειώσει τους φόρους που θα έπρεπε να πληρώσει η εταιρεία του.

Και μόνο αυτό δεν σε κάνει να χαίρεσαι ? (να παίρνεις χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο ή νόμιμα και σωστά να πληρώνεις λιγότερους φόρους?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 10 Μαρ 2005, 10:13

Καλημέρα σε όλους,

Παντελή πολύ σωστά το έθεσες:
δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ξέρεις ότι ένα μεγάλο κομμάτι από το αγαπημένο σου αυτοκίνητο σου το κάνει ΔΩΡΟ η εφορία ! :D :D

Βασική προϋπόθεση φυσικά για ένα τέτοιο δώρο, είναι να μπορείς να εκπέσεις τα μισθώματα, είτε σαν εταιρεία (ΟΕ,ΕΕ,ΕΠΕ,ΑΕ κλπ), είτε σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
(Πάντα μιλάμε για χρονομίσθωση και όχι για leasing, έννοιες πολύ κοντά, αλλά διαφορετικές)

Μπορείς να κάνεις χρονομίσθωση και σαν ιδιώτης, αλλά τότε ...πάει το δώρο.

Σε όλες τις περιπτώσεις, αν πάρεις υπηρεσία συντήρησης - βλαβών και οχήματος αντικατάστασης, είσαι καλλυμένος, ότι κι αν προκύψει.
Το καλό είναι πως εάν συμβληθείς με τη σωστή εταιρεία, είσαι καλλυμένος και μετά τη λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου !

ελπίζω να βοήθησα ....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 10 Μαρ 2005, 10:29

και μια και το έφερε η κουβέντα, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χρήσιμη φάνηκε η χρονομίσθωση σε πελάτη μου, ο οποίος έχει ένα ολοκαίνουργιο VW Tuareg αξίας περίπου 100,000 και χαλάει κάθε δεύτερη βδομάδα....
Βρε τι αντιπρόσωποι το είδαν και το ξανάδαν, βρε τι Γερμανοί κατέβηκαν να το τσεκάρουν, εκεί αυτό....αμάσητο.... πάλι χαλασμένο είναι σήμερα....

κρίμα τις ωραίες διαφημίσεις.

(λένε ότι η προσπάθεια της VW να φτιάξει ένα RangeRover είναι επιτυχημένη...... εγώ λέω στην αξιοπιστία σίγουρα :lol: :lol: )
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μαρ 2005, 13:49

Φίλε alp,

οσον αφορά το Touareg.

Το Σεπτέμβριο του 2003 ήμουν έτοιμος να κλείσω ένα Touareg V10 (περίμενα κάτι καλά λεφτά και ήθελα να μου κάνω ένα καλό δώρο).
Ειχα πάρει τιμές με τα αξεσουάρ που ήθελα και άρχισα να μαζεύω πληροφορίες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τον συγκεκριμένο τύπο ο οποίος είχε μόλις δύο ή τρεις μήνες που είχε παρουσιασθεί.
Μάλιστα τότε ήταν και η ακριβότερη έκδοση και επωλείτο στην Ελλάδα σαν κανονικό μοντέλο εισαγωγής (ενώ τώρα είναι αν έμαθα σωστά μόνο κατόπιν συγκεκριμένης παραγγελίας καθώς δεν επετράπει η πετρελαιοκίνηση όπως υπολόγιζαν)

Τελικά αποφάσισα να μείνω σταθερός στον σταύλο που έχω τώρα με τις καμήλες και το RS2 καθώς έμαθα κάτι το οποίο με ανησύχησε ιδιαιτέρως όσον αφορά τον τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής του αυτοκινήτου γενικότερα.
Αν σου καούν οι λάμπες των φρένων ή των φλάς πίσω πρέπει να βγάλεις το εξωτερικό καπάκι (αυτό που είναι άσπρο, κόκκινο και πορτοκαλί πλαστικό). Ε, θα πει κανείς και τί δύσκολο υπάρχει σε αυτό?????

Το οτι σπάει και πρέπει να αντικατασταθεί ΟΛΟ με καινούργιο.

Αυτό για εμένα σημαίνει πολλά και πολύ απλά το αυτοκίνητο μπορεί να είναι πολύ καλό αλλά εμένα με άφησε έκθετο και το άφησα και εγώ.

Επίσης έμαθα για ιστορίες τρόμου με μπαταρίες (και έχει δύο) που αδειάζουν γρήγορα ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση χειμερίας νάρκης (δηλαδή έχει από μόνο του κλείσει τα ηλεκτροβόρα συστήματά του όταν δεν κινείται για καιρό), για συστήματα ελέγχου πίεσης ελαστικών που δεν δούλευαν και χτυπούσαν συναγερμό στα καλά καθούμενα, για navigation που τρελλαινόταν και ήθελε διαφορετικά δισκάκια για να δουλεύει (αυτό διορθώθηκε με την υιοθέτηση συστήματος βασισμένου σε DVD στα νεώτερα μοντέλα όπως μου είπαν)

Τέλος πάντων το όχημα είναι πολύ ομόρφο (προσωπική εκτίμηση) πολύ καλό στο δρόμο, πολύ καλό στο χώρα (αν και έχω ακούσει και αντίθετες γνώμες) έχει περιορισμένους χώρους για τον εξωτερικό του όγκο αλλά τελικά δεν μου κάνει γιατί έχει διαφορετική κατασκευαστική φιλοσοφία από αυτή που θα ήθελα από ένα αυτοκίνητο.

Χαιρετώ και συγγνώμη για την εκτός θέματος καταχώρηση.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 10 Μαρ 2005, 19:47

Αποφυγε να αγορασεις ενα τυπο αυτοκινητου που κατεχει ρεκορ πωλησεων στα μεταχειρισμενα,................................ακομη και μοντελα 2003-4 γεμιζουν τις μαντρες στα μεταχειρισμενα.........για μεταχειρισμενο δες καποια απο αυτα που τα βλεπεις λιγοτερο στις πωλησεις.......(Μαβερικ ας πουμε και Φορεστερ.....)


Το Φριλαντερ ειναι το 4χ4 που ολοι προσπαθουν να φορτωσουν στον επομενο αγοραστη......ασε αλλον καλυτερα να μπλεξει....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Μαρ 2005, 20:56

To αγγλικό Car είχε Tuareg V10 για δοκιμή μακράς διαρκείας και ανέφερε επίσης πάρα πολλά προβλήματα (πχ αντικατάσταση κινητήρα).
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες