Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο μέλος...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2005, 15:01

pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)



Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό mato » 24 Μαρ 2005, 15:39

pantg έγραψε:
pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)



Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.

Χαιρετώ


... με πικραίνεις τώρα .... κι εγώ που νόμιζα ......για να μην επαναλαμβάνομαι, παραθέτω από άλλη συζήτηση :

mato έγραψε:
Γενικά συμφωνώ κι εγώ περί σχεδιασμού με γνώμωνα την απόδοση, αλλά κι αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα : π.χ. το 'χτίσιμο' ενός buggy δημιουργεί στύλ είτε το επιδιώκεις είτε όχι, και εκεί ίσως δεχόμασταν εξωτερικές βίδες πιό εύκολα, παρά το ότι μπορεί πραγματικά να μην ήταν απαραίτητες (στα Defender, επίσης, δεν ξέρω αν είναι απαραίτητες οι βίδες κι οι εξωτερικοί μεντεσέδες, αλλά πολύ μ΄αρέσουν). Από την άλλη, μια κατσαρόλα μπορεί να είναι απλώς ένας κύλινδρος, αλλά αυτό κάτι σε Σοσιαλιστικό Ρεαλισμό μου φέρνει (κι έχω niva-να μην ξεχνιόμαστε, που παρεπιπτόντως το θεωρώ κλασσικό και επιτυχημένο σχεδιαστικά - και μη συγκρίσιμο με τα νέα αυτοκίνητα, παρά την επικρατούσα άποψη).
Πάντως τα παραπάνω είναι σχόλια για τον σχεδιασμό, που όσον αφορά στα αυτοκίνητα, νομίζω οτι η τρέχουσα συνθήκη με καμπύλες, επιδόσεις, αεροδυναμική κτλ., μέχρι στιγμής αφαιρεί από την αναγνωρισιμότητα (ή στύλ που λέγαμε προηγουμένως). Ειδικά κάτι Hyundai, Toyota Corolla κτλ της δεκαετίας του ΄90 δεν μπορώ να τα βλέπω. Ισως κάτι γίνεται τελευταία, αν και στα 'εκτός δρόμου' αυτοκίνητα πάμε απ΄το κακό στο χειρότερο, κατά την άποψή μου. Βέβαια εδώ η όψη ακολουθεί την λειτουργία (εννοώ την επικράτηση των SUV).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 24 Μαρ 2005, 17:25

pantg έγραψε:
pantg έγραψε:
Deformis est, sed te illuc fert (αυτό για το NIVA)



Ξεχασα την μετάφραση για τους μη λατινομαθείς.
Ασχημο είναι αλλά σε πάει όπου θες.

Χαιρετώ



ΑΣΧΗΜΟ ΤΟ ΝΙΒΑ ; :?: :shock: :shock: :?



DE GUSTIBUS ET DE COLORIBUS NON DISPUTANDUM EST




Ελεύθερη αποδοση: περι ορεξεως κολοκυθοπιττα...




ΜΑ ΑΣΧΗΜΟ ΤΟ ΝΙΒΑ ; :?: :shock: :shock: :?
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2005, 20:56

Φίλε NIBAKIOC γειά,

μην ξεχνάς ότι το ασχημόπαπο έγινε πανέμορφος κύκνος και ότι συνήθως οι σχετικά άσχημοι άνθρωποι είναι πολύ πιό γοητευτικοί και έξυπνοι καθώς δεν βασίζονται μόνο στην εξωτερική τους εμφάνιση.
Να σου υπενθυμίσω ότι και εγώ προέρχομαι από την αδερφότητα των οδηγών NIVA (είχα ένα από το 1982 έως το 1986 και μάλιστα πιθανόν το πρώτο στην Ελλάδα που έγινε από τότε δίλιτρο με κινητήρα FIAT (αυτό ήταν λάθος) και πεντατάχυτο με μετατροπή του τετρατάχυτου κιβωτίου, ηχομόνωση κλπκλπ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Μαρ 2005, 21:00

και αναρωτιόμασταν στο Σοβιέτ γιατί μας είσαι ΤΟΟΟΣΟ συμπαθής!!!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Μαρ 2005, 21:19

Γιώργο,

τώρα με κάνεις και κοκκινίζω (άρα πως να μην με συμπαθήσετε με τέτοιο χρώμα???? Μέχρι και η ΑΛΕΚΑ θα με συμπαθούσε τώρα.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 25 Μαρ 2005, 16:41

Σύντροφε pantg (εστω και τεως Νιβάς, εχεις κανει τοσα πολλα στο Νιβα που είναι τιμή μου να σε προσφωνω συντροφο). Πρώτον για μένα το Νίβα είναι ενα απο τα ωραιότερα αυτοκίνητα που εξακολουθουν να παραγονται. (Μιλάω σοβαρά) Ενας από τους λόγους που το προτίμησα είναι η τετραγωνη αισθητικη του και ο μοναδικός χαρακτηρας και στυλ του. Σιχαίνομαι τα καινουργια γιαπωνεζικα που μου μοιάζουν σα σκαλτσούνια νηστησιμα. Μου αρεσουν όμως τα Defender, G-Wagen, και τα παλιά Patrol και LandCruiser του '70 αλλα όχι τα καινουργια. Τα βιταρο-ραβο-τουσονο-μαβερικια δε θελω ουτε να τα βλεπω. Βέβαια τα παλιά Landrover απίθανα!

Θα ήθελα όμως να σε ρωτησω λεπτομέρειες για την ηχομόνωση που έβαλες στο Νίβα.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Μαρ 2005, 18:43

Tavaritch NIBAKIOC shpashiba για τα καλά σου λόγια.

Να σου πω την αλήθεια και εμένα μου φαίνονται λίγο περίεργα τα στρογγυλεμένα τετρακίνητα που υποτίθεται ότι σχεδιάσθηκαν για εκτός δρόμου χρήση. Σαν να προσπαθείς να πας για σοβαρό trekking με μποτάκι για περπάτημα στην έρημο.....

Οσον αφορά το θέμα της ηχομονώσεως να σου θυμήσω ότι συζητάμε για κάτι το οποίο έγινε στα 1983 (δηλαδή 11 χρόνια πριν) και με τα υλικά που υπήρχαν τότε (που δεν ήταν και άσχημα ούτε πολύ διαφορετικά από αυτά που έχουμε τώρα, απλώς ακριβότερα και με λιγότερη ποικιλία.
Λοιπόν αυτό που έκανα ήταν να στρώσω το εσωτερικό του καπώ με αφρώδες ηχομονωτικό υλικό (αυτό που μοιάζει με αυγουλιέρες). Επένδυσα επίσης το διαχωριστικό μεταξύ κινητήρα και χώρου επιβατών με αφρώδες ηχομονωτικό υλικό με επικάλυψη αλουμινίου. Αυτό έγινε από την μεριά της μηχανής μιά και είχα αφαιρέσει το εργοστασιακό μοτέρ για να βάλω το δίλιτρο. Ειχα επίσης επενδύσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου (το χώρο κάτω και εμπρός από τα πόδια των εμπρός επιβατών με αφρώδες υλικό αντικαθιστώντας τον ηχομονωτικό κετσέ που το αυτοκίνητο είχε από το εργοστάσιο. Επίσης κόλλησα αυτοκόλλητο φύλλα πισσόχαρτου στο εσωτερικό του ουρανού, στις πόρτες και στα πίσω φτερά. Ουσιαστική διαφορά στο ποσοστό θορύβου και κυρίως στην μείωση θορύβου (βοητού) από συντονισμό από τα 80 έως τα 100 χαω) έκανε και το γέμισμα του "υποσασσί" του NIVA (δηλαδή των δύο ενισχυτικών δοκών που διατρέχουν κατα μήκος του το αυτοφερόμενο σασσί του οχήματος) με διογκούμενη πολυουρεθάνη. Να σημειώσω επίσης ότι μετά το γέμισμα με την πολυουρεθάνη έκλεισα ερμητικά και πισσάρισα το κάτω μέρος του αυτοκινήτου για να κάνω σίγουρο ότι η πολυουρεθάνη ΔΕΝ θα τραβήξει υγρασία (κάτι που η πολυουρεθάνη συνηθίζει να κάνει αν δεν υπάρχει εξωτερική αδιάβροχη επικάλυψη)
Ολα αυτά έκαναν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαφορά στο επίπεδο θορύβου του αυτοκινήτου. Πάντως τώρα υπάρχει το αντίστοιχο σε έτοιμο σετ με σαφώς καλύτερης ποιότητας υλικά τα οποίο είναι και ενισχυμένα από την εξωτερική τους πλευρά (για σημαντικά λιγότερη φθορά και καλύτερα αποτελέσματα), έχουν αυτοκόλλητη την μία πλευρά τους για μεγαλύτερη ευκολία στην τοποθέτηση και το ηχομονωτικό υλικό για ανάμεσα τον κινητήρα και το χώρο επιβατών έχει διπλή στρώση αφρώδους υλικού, ένα στρώμα μολύβι ανάμεσα από αυτά, αυτοκόλλητο από την μεριά που κολλάει και αλουμίνιο από την εξωτερική προς τον κινητήρα.
Το σετ αυτών των υλικών χρησιμοποιείται από τον κατασκευαστή των ηχομονωτικών σετ που χρησιμοποιώ για τα Land Rovers και υπάρχει επίσης και για πολλούς άλλους τύπους αυτοκινήτων και αν θυμάμαι καλά και για το NIVA. Σε εφαρμογή των έτοιμων αυτών σετ (δηλαδή κομμένα κομμάτια έτοιμα για τοποθέτηση) τα αποτελέσματα σε Defender 90/110, Discovery Mpi, Range Rover Classic 300Tdi και V8 και ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ σε Range Rover 4.6 HSE (το προηγούμενο μοντέλο έως το 2002) ήταν θετικότατα και οι ιδιοκτήτες ένοιωσαν σαφή διαφορά και ήταν εξαιρετικά ευχαριστημένοι έχοντας νοιώσει εκτός από μείωση του θορύβου και μία σαφώς πιό πολιτισμένη και πολυτελή αίσθηση από τα οχήματά τους. Να σημειώσω ότι με έκπληξή μου το σχόλιο αυτό για την πιό πολιτισμένη και πολυτελή αίσθηση το άκουσα από φίλο μου που τοποθέτησε το ηχομονωτικό σετ σε Range Rover 4.6 HSE VOGUE και ο οποίος έχει ακόμη και μερικά άλλα πολυτελή αυτοκίνητα στο "σταύλο" του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 25 Μαρ 2005, 20:43

pantg έγραψε:Γιώργο,

τώρα με κάνεις και κοκκινίζω (άρα πως να μην με συμπαθήσετε με τέτοιο χρώμα???? Μέχρι και η ΑΛΕΚΑ θα με συμπαθούσε τώρα.....)

Χαιρετώ

Δέν νομίζω! Η Αλέκα να συμπαθήσει ένα ρεβιζιονιστή!!!!! :evil: :evil: :evil:
Άκου ηχομόνωση στο Νίβα!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 25 Μαρ 2005, 20:43

Πολύ ενδιαφέροντα αυτα φίλτατε, και ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερέστατη απάντηση!
Εγω εχω κάνει εσωτερική ηχομόνωση με αφρώδες υλικο (πάτωμα, πόρτες, πίσω φτερά.
Ο θόρυβος της μηχανής στις ψηλές στροφές ειναι όμως ακόμα αρκετός. Αρα
περισσότερη ηχομόνωση στο διαχωριστικό μεταξύ κινητήρα και χώρου επιβατών δεν θα έβλαπτε...

Γράφεις:
<<Το σετ αυτών των υλικών χρησιμοποιείται από τον κατασκευαστή των ηχομονωτικών σετ που χρησιμοποιώ για τα Land Rovers και υπάρχει επίσης και για πολλούς άλλους τύπους αυτοκινήτων και αν θυμάμαι καλά και για το NIVA.>>

Ποιός είναι αυτός ο κατασκευαστής; Θα ενδιαφερόμουν αν φτιάχνει κάτι για Νίβα. Αν δεν σε πειράζει ισως θα μπορούσα να σου τηλεφωνήσω την άλλη βδομάδα για περαιτέρω πληροφορίες.


Ευχαριστώ και πάλι,

Φοίβος Ροζάκης
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 25 Μαρ 2005, 20:58

NIBAKIOC έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα αυτα φίλτατε, και ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερέστατη απάντηση!
Εγω εχω κάνει εσωτερική ηχομόνωση με αφρώδες υλικο (πάτωμα, πόρτες, πίσω φτερά.
Ο θόρυβος της μηχανής στις ψηλές στροφές ειναι όμως ακόμα αρκετός. Αρα
περισσότερη ηχομόνωση στο διαχωριστικό μεταξύ κινητήρα και χώρου επιβατών δεν θα έβλαπτε...

Γράφεις:
<<Το σετ αυτών των υλικών χρησιμοποιείται από τον κατασκευαστή των ηχομονωτικών σετ που χρησιμοποιώ για τα Land Rovers και υπάρχει επίσης και για πολλούς άλλους τύπους αυτοκινήτων και αν θυμάμαι καλά και για το NIVA.>>

Ποιός είναι αυτός ο κατασκευαστής; Θα ενδιαφερόμουν αν φτιάχνει κάτι για Νίβα. Αν δεν σε πειράζει ισως θα μπορούσα να σου τηλεφωνήσω την άλλη βδομάδα για περαιτέρω πληροφορίες.


Ευχαριστώ και πάλι,

Φοίβος Ροζάκης

Ανάλογα υλικά θα βρείς σε καταστήματα με προηγμένα οικοδομικά υλικά για ηχοθερμομονώσεις. Ρώτησε κάποιον φίλο σου μηχανικό ή κατασκευαστή.
Θα τα βρείς σε ρολλά ή πλάκες και απλά ξηλώνοντας τα μανίσια θα τα χρησιμοποιήσεις σάν πατρόν. Νάσαι σίγουρος πως θα σου κοστίσει ελάχιστα σε αντίθεση με τα έτοιμα των διαφόρων κατασκευαστών.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό discoman » 25 Μαρ 2005, 23:24

μετα θα ριξεις τα μπετα και θα ξεκινησεις για τα τουβλα :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Μαρ 2005, 17:02

Φίλε NIBAKIOC γειά και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά έχω τον μικρό με οστρακιά.

Το ηχομονωτικό σετ μπορείς να το βρείς από την www.noisekiller.co.uk η οποία θα σου πει να μιλήσεις μαζί μου για την Ελλάδα.

Τώρα όσον αφορά το θέμα των υλικών ηχομόνωσης οικοδομής σαφώς και μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αυτά αλλά τα προϊόντα της Noisekiller είναι εξελιγμένα από τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της εταιρείας σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τέτοιου είδους υλικών για χρήση σε αυτοκίνητα. Η Νοisekiller διαθέτει επίσης και υλικά για χρήση σε οικοδομές ή βιομηχανικές ή ναυτικές εφαρμογές αλλά τα υλικά για τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά σε προδιαγραφές και σχεδιασμό.
Αλλωστε θυμήσου. Αυτό που πληρώνεις αυτό παίρνεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 26 Μαρ 2005, 20:13

Επειδή απ' ότι κατάλαβα γίνεται πλάκα με τα "οικοδομικά" ηχομονωτικά, διευκρινίζω πως πρόκειται για προηγμένα υλικά (όχι πολυστερίνες και ορυκτοϋαλοβάμβακες), που χρησιμοποιούνται για ηχομόνωση - προστασία μηχανημάτων και μηχανολογικών εγκαταστάσεων, αυτοκόλλητα και μή, πολλαπλών στρώσεων και με διάφορα πάχη, με ιδιότητες ηχοαποροφητικές, ηχομονωτικές, αντανακλαστικές για ήχο και θερμότητα κλπ, κλπ.
Κάποια από αυτά (μερικά πολύ καλά), τα παρήγαγε η αλλήστου μνήμης Ricomex μέχρι που έκλεισε εξ αιτίας των γνωστών σεισμογεγονότων.
Αυτά που διατείθενται πιά στο εμπόριο, είναι εισαγόμενα και ψάχνω για ηλ/κες διευθύνσεις εργοστασίων και εμπόρων για να τα ανακοινώσω.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Μαρ 2005, 21:40

Φίλε tasos953 γειά,

ρίξε μιά ματιά και στον δικτυακό τόπο της noisekiller λοιπόν γιατί σίγουρα έχει αυτό που σε ενδιαφέρει.
Να σημειώσω ότι ο Steve έχει συμβόλαιο για ηχομόνωση ακουστικών θαλάμων με το BBC και το Υπουργείο Αμύνης της Αγγλίας. Αυτό νομίζω ότι κάτι λέει για την ποιότητα των υλικών.

Και ετοιμάζει κιτ και για το Pinin.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες