Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Παλι ΚΤΕΟ - παλι τσακωμος!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Παλι ΚΤΕΟ - παλι τσακωμος!!

Δημοσίευσηαπό fatman » 16 Μάιος 2005, 16:17

Ηρθε παλι η στιγμη που θα περασουμε το Landy μας ΚΤΕΟ.
Ως γνωστον δεν διαθετει κοινο χειροφρενο στους πισω τροχους αλλα φρενο στην μεταδοση και για αυτο το λογο απαγορευεται να γινεται δοκιμη χειροφρενου σε φρενομετρο.
Την προηγουμενη φορα τσακωθηκα, τους εδειξα το manual και γλυτωσα το αμαξακι μου, τωρα αν πεσω σε κανα ξερολα τι κανουμε??
Pantg η νεα αντιπροσωπεια μπορει να βγαλει κανα χαρτακι να τους το δειχνουμε η θα κουβαλαμε και "τενεκε με λαδι" μαζι?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό alp » 17 Μάιος 2005, 13:44

Ασε, εμενα μεχρι και για τα λάστιχα που ειναι φαρδυτερα με εκοψαν.
Και επειδη δεν αναγράφεται εμφανώς η επωνυμια της εταιρείας ....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 30 Ιαν 2008, 00:27

Αυτο το ποστ εννοουσα.. Τελικα υπαρχει προβλημα η οχι??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Ιαν 2008, 08:22

Τα παντα στην Ελλαδα γινονται για το λαδακι,δωστε τους λιγο και μην ψαχνοσαστε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 30 Ιαν 2008, 08:47

Όταν πέρναγα με το 110 ΚΤΕΟ , στο Χολαργό, τους είπα ότι δεν πρέπει να γίνει δοκιμή στο χειρόφρενο γιατί πιάνει στο κεντρικό άξονα. Η απάντηση ήταν << φίλε τη δουλειά μας θα μας μάθεις>>? Αφού έγινε το τεστ, και έφτασα στο τέλος της ράμπας, ήρθε ο υπάλληλος με περισπούδαστο ύφος και μου είπε ότι θα με κόψει για << μονόπαντο>> χειρόφρενο. Όταν του είπα ότι είναι αδύνατον γιατί δεν πιάνει στα ταμπούρα αλλά στον άξονα, έλειψε για μιάμιση ώρα , και μετά με φιλικό ύφος μου είπε ότι θα με περάσει αλλά να πάω αμέσως να το κοιτάξω.
Εγώ λαδάκι δεν ρίχνω άμα ξέρω ότι έχω δίκηο.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 30 Ιαν 2008, 10:11

Εφόσον το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στην νεκρά και το κεντρικό είναι ξεκλείδωτο, δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα να σηκώσετε χειρόφρενο πάνω στο φρενόμετρο.

Εφόσον το αυτοκίνητο έχει πατήσει σωστά πάνω στο φρενόμετρο (κάθετα) και τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση η ένδειξη θα είναι ίδια και στους δύο τροχούς.

Λογικά αν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω το "ζόρι" θα πάει στον πίσω σταυρό του πίσω κεντρικού και κάτω, δηλαδή στο πίσω διαφορικό και ημιαξόνια μόνο. Νομίζω ότι θα είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτά που τραβάει το Landy μας στις περιπέτειές του...

Καλό βέβαια πάντα είναι να το σηκώνετε προοδευτικά και όχι απότομα.


Τα τελευταία 10+ χρόνια, έχω περάσει και τα δύο Landy μου αρκετές φορές και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ποτέ επίσης δεν λαδώνουμε για να περάσει το landy μας, λαδώνει από μόνο του τα πάντα από όπου περνάει μόνο του με φυσικά λαδάκια, βαλβολίνες κλπ υγρά...

Σίγουρα εν κινήσει στο δρόμο και ιδίως όταν υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο, οποιοδήποτε απότομο τράβηγμα του χειροφρένου μεταφέρει μεγάλα φορτία στο κεντρικό διαφορικό και πρέπει να αποφεύγεται.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 30 Ιαν 2008, 10:54

Παιδιά καλημέρα,

τελευταία φορά που πέρασα κτέο(πρίν απο ενάμισυ χρόνο) στο δημόσιο,
γενικώς ήταν πολύ εξυπηρετικοί(αυτό έχω να το λέω) αλλά όταν ήρθε η ώρα για τα φρένα και αφού ελέγθηκαν ηρθε το χειρόφρενο, και φυσικά και γώ τους είπα οτι απαγορεύεται. Ο υπάλληλος επέμενε και τελικά καταλήξαμε να το σηκώσω πολύ πολύ πολύ σιγά για να σιγουρευτεί οτι έχω δίκιο. Με το που έπιασε το χειρόφρενο και χοροπήδησε όλο το δισκο, τρόμαξε μου υπέγραψε και έφυγα κατευθείαν.. χιχιχι


οσο για τα λάστιχα δεν είχαν πεί τίποτα που ήταν 33άρια, βέβαι δεν έβγαιναν πολύ έξω απο τα φτερά.

Τώρα να δώ τί θα κάνω έτσι όπως έγινε το δισκο


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2008, 17:51

ekarpod έγραψε:......, ποτέ επίσης δεν λαδώνουμε για να περάσει το landy μας, λαδώνει από μόνο του τα πάντα από όπου περνάει μόνο του με φυσικά λαδάκια, βαλβολίνες κλπ υγρά...



ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!!!!!

Πες τα Χρυσόστομε (και γιορτάζεις και σήμερα ως "Χρυσόστομος")

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Παλι ΚΤΕΟ - παλι τσακωμος!!

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2008, 17:54

fatman έγραψε:Pantg η νεα αντιπροσωπεια μπορει να βγαλει κανα χαρτακι να τους το δειχνουμε η θα κουβαλαμε και "τενεκε με λαδι" μαζι?



Αντρίκο γειά,

εξαιρετική η παρατήρηση και αν δεν πρόσεξε ο κ. Πρινιωτάκης το post (μαζί μας είναι και μας διαβάζει) θα του το θέσω υπόψη ως θέμα που θα μας εξυπηρετούσε τόσο εμάς του παλαιότερους όσο και τους πιο πρόσφατους ιδιοκτήτες.

Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον σε επίπεδο τεχνικών υπηρεσιών της ελληνικής αντιπροσωπείας κάτι τέτοιο θα είναι δυνατόν να γίνει.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Παλι ΚΤΕΟ - παλι τσακωμος!!

Δημοσίευσηαπό ollram » 31 Ιαν 2008, 16:19

pantg έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον σε επίπεδο τεχνικών υπηρεσιών της ελληνικής αντιπροσωπείας κάτι τέτοιο θα είναι δυνατόν να γίνει


Όλοι μας θέλουμε να πιστεύουμε ότι η αντιπροσωπεία κάνει ότι είναι δυνατόν για τους κατόχους του αγαπημένου μας ΙΧ....
καλό θα ήτανε η αντιπροσωπέια να βγεί εδω (στο κατ εξοχην φορουμ για το ΙΧ μας) και να δώσει παραγείγματα τι έκανε ως τωρα, ώστε να πιστούν και οι...άπιστοι Θωμάδες!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: Παλι ΚΤΕΟ - παλι τσακωμος!!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Ιαν 2008, 17:57

ollram έγραψε:
pantg έγραψε:Θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον σε επίπεδο τεχνικών υπηρεσιών της ελληνικής αντιπροσωπείας κάτι τέτοιο θα είναι δυνατόν να γίνει


Όλοι μας θέλουμε να πιστεύουμε ότι η αντιπροσωπεία κάνει ότι είναι δυνατόν για τους κατόχους του αγαπημένου μας ΙΧ....
καλό θα ήτανε η αντιπροσωπέια να βγεί εδω (στο κατ εξοχην φορουμ για το ΙΧ μας) και να δώσει παραγείγματα τι έκανε ως τωρα, ώστε να πιστούν και οι...άπιστοι Θωμάδες!


Ρε μπας κι'εισαιο αντιπροσωπος και το παιζεις πελατης;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό mprgrk » 31 Ιαν 2008, 18:06

Διάβασα με προσοχή όλα όσα αναφέρονται. Το θέμα ήδη εξετάζεται και σύντομα πρόκειται να γίνουν ενέργειες ούτως ώστε να δοθεί λύση.

Τα μοντέλα τα οποία έχουν συμπεριληφθεί στην προς επίλυση του συγκεκριμένου θέματος λίστα είναι τα εξής :

Defender (LD)
Discovery I (LJ)
Discovery II (LT)
Range Rover (LP)
Range Rover Classic (LH)

Όλα τα ανωτέρω μοντέλα έχουν την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία όσον αφορά το σύστημα του χειροφρένου. Σύμφωνα δε με τις οδηγίες του κατασκευαστή, οι οποίες αναγράφονται και στο εγχειρίδια χρήσης, Απαγορεύεται (υπό μορφή προειδοποίησης) το τράβηγμα του χειροφρένου ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, καθ’ ότι μπορεί να υπάρξει απώλεια ελέγχου στο σύστημα διεύθυνσης του οχήματος αλλά και βλάβη στο διαφορικό.

Με εκτίμηση
Μανώλης Πρινιωτάκης
Τεχνικός Δ/ντής Land Rover
ΚΕΔΟ Α.Ε.
Άβαταρ μέλους
mprgrk
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Σεπ 2007, 15:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 31 Ιαν 2008, 19:11

εγω δυο φορες που εχω περασει την γιαγια κτεο
και μαλιστα στο δημοσιο δεν ασχοληθηκαν
με το χειροφρενο κανενας ελεγχος.

μονο με τα καυσαερια μου εκαναν κατι τσιρκα και λογος
ηταν το λαδωμα της τσεπης του υπαλληλου.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

ΚΤΕΟ ΚΑΙ LPG

Δημοσίευσηαπό airclub » 31 Ιαν 2008, 23:56

Πριν 3 μέρες πέρασα το defender κτεο στο κρατικό για να με πιστοποιήσουν το υγραέριο και όλα καλά και τα λάστιχα που ήταν αλλαγμένα.
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 06 Φεβ 2008, 22:34

Το Κτεο περασε φυσικα χωρις προβλημα, οσο για τον ελεγχο του χειροφρενου δεν εγινε ουτε λογος. Μονο για τις μεμβρανες μπροστα μου ειπαν πως πρεπει λεει να παρω μια βεβαιωση απο καταστημα τοποθετησης, για την σκουροτητα τους. Ξερει κανεις τιποτα??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες