Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ DISCO

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ DISCO

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Μάιος 2005, 22:46

Παρατηρησα απο διαφορα site me τρακαρισμενα disco , οτι η καμπινα παραμενει ανεπαφη αργε ειναι τυχαιο ? προσφατα ειδα και ζωντανο disco 2000 μοντ σε συνεργειο να εχει φαει μετωπικη πιτα μεχρι το τζαμι η καμπινα μια χαρα . ΤΟ ΣΑΣΙ ANEΠΑΦΟ ΕΜΕΙΝΑ ΚΟΚΑΛΟ μου το επισημανε και ο μαστορας κοιτα να δεις μου ειπε τι ειναι αυτο σασι τελικα ? ειναι μαγικο / νομιζω οτι ειναι το καλυτερο εξαρτημα που υπαρχει πανω στοdisco τα υπολοιπα δεν χρειαζονται ετσι και αλλιως ειναι ρημαδια και χαλανε απροοπτα . Ενα σασι λοιπον και το καθισμα ειναι αρκετα για να καταλαβεις γιιατι χρειαζονται 3 νιβα η 5 JIMNY ΓΙΑ να ξεκολησουν ενα disco . μιλαμε για οχημα τραβεστι ολοι κατασκευαστες εχουν περασει απο πανω του . Αραγε γιατι ασχολουντε ? με αυτο ? γιατι επιμενουν να μας βοηθανε οπως τωρα η ford ? τι θελουν? δεν μας αφηνουν στα χαλια μας . ΑΡΑΓΕ πως θα οναμαζατε ενα disco mplair η thatcher ? τιι λετε ταλαιπωρημενοι συναδελφοι?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ DISCO

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μάιος 2005, 09:46

Μόνο όσοι έχουν Disco ξέρουν..... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2005, 13:08

Συνονόματε γειά σου,

σε μελέτη που έγινε από το Αγγλικό υπουργείο Συγκοινωνίων και την Αγγλική Αστυνομία τα δύο ασφαλέστερα αυτοκίνητα αναδείχθηκαν το Land Rover Defender 110 και το Land Rover Discovery series 1.
H μελέτη αφορούσε έρευνα σχετική με τα ποσοστά διάσωσης οδηγού και επιβατών σε αυτοκίνητα που ενεπλάκησαν σε θανατηφόρο ατύχημα και αφορούσε ΟΛΑ τα επιβατικά αυτοκίνητα ΚΑΘΕ κατηγορίας. Ειχε δε χρονική διάρκεια 10ετίας αν θυμάμαι καλά.
Αρα αν επρόκειτο να εμπλακείς σε θανατηφόρο ατύχημα ήταν καλύτερο να είσαι μέσα σε Defender ή Discovery και όχι στο άλλο όχημα.

Την ίδια εντύπωση με εσένα συνονόματε φίλε Discoman την είχα όταν το 1993 αγόρασα το πρώτο μου discovery και στο πρώτο service είχα την εμπειρία να δω ένα Discovery το οποίο είχε τρακάρει πλαγιομετωπικά με φορτηγό. Οι επιβάτες είχα βγεί ζωντανοί με μόνο γδαρσίματα και μώλωπες από τις ζώνες ασφαλείας και τα σπασμένα γυαλιά.

Απο τότε απλώς αλλάζω Discovery.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Μάιος 2005, 13:14

Σημασία έχει να ανάγουμε την ασφάλεια που προσφέρει κάθε αυτοκίνητο στο βάρος του, το θέμα είναι αν είναι πιο ασφαλές ενα defender απο ενα tuareg (εξαιρετικά απίθανο) και όχι απο ενα Yaris.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μάιος 2005, 15:03

Φίλε ΙΚΕ γειά,

συμφωνώ απολύτως στο θεωρητικό τμήμα του θέματος αλλά όσον αφορά την πραγματική ζωή θα συνεχίσω να παραμένω πιστός στα βαριά, ογκώδη οχήματα και κυρίως σε αυτά που έχουν ξεχωριστό πλαίσιο ή ΚΑΙ ξεχωριστό πλαίσιο.

Σαφώς και το βάρος έχει σημασία αλλά να σου θυμίσω ότι η έρευνα στην οποία αναφέρθηκε συμπεριελάμβανε και οχήματα κατηγορίας πολυτελείας όπως οι Mercedes S class, BMW 5 & 7 series, LEXUS, AUDI A8, Cadillac κλπ. Εναντι λοιπών αυτών των θωρηκτών βάρους και όγκου το Defender και το Discovery επρωτευσαν και όχι μόνο έναντι των Yaris κλπ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Μάιος 2005, 10:10

αν και μέχρι στιγμής είχα δύο περιστατικά οπίσθιας επαφής, όντας εντός του Νίβα (αναδιαμόρφωσα ένα Χιουντάι και ένα Τογιότα), its good to know!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Μάιος 2005, 10:49

Παντελή έχεις κάποιο λίνκ για την έρευνα αυτή?

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα πάντως.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Μάιος 2005, 17:34

Φιλε ΙΚΕ γειά,

δώσε μου λίγο χρόνο να ψάξω να βρω που έχω βάλει το link.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Μάιος 2005, 19:22

OK, μη σε βάζω σε κόπο, απλώς όποτε σου είναι εύκολο πιστευω θα ενδιαφέρει και άλλους να το δούνε :)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Μάιος 2005, 09:49

IKE έγραψε:Παντελή έχεις κάποιο λίνκ για την έρευνα αυτή?

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα πάντως.


Φίλε ΙΚΕ καλημέρα και καλή εβδομάδα,

τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα διαβάσεις και να τα "σώσεις" από εδώ:

http://www.dft.gov.uk/stellent/groups/d ... 508327.pdf

Αυτό που μας αφορά βρίσκεται στην σελίδα 10.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες