Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 13 Σεπ 2005, 18:47

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΦΡΕΕΛΑΝΤΕΡ (ΜΟΝΤ.2005, 18000 ΧΙΛ)ΠΟΥ ΕΧΩ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΚΟΡΤΣΑΡΕΙ.(ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΛΙΓΟ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΑΩ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΕΙΝΑΙ? (ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ).ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΡΣΑΡΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΑΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΠΑΤΗΣΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ (ΚΛΑΝΓΚ!). ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?(ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ)
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 19:05

καλορίζικο το ιπποποταμάκι

γι΄αρχή άλλαξε βενζίνη και βλέπουμε

για το κλάνγκ δεν μπορώ να σε βοηθήσω (ανέίχες Ντίσκο θα μιλούσαμε για το κλάνγκ του θανάτου)

((Αν είχες αμερικάνο θα σε συλληπούμουν !!!!))
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό Yeti » 13 Σεπ 2005, 20:50

Το σκορτσάρισμα μου συμβαίνει και μένα καμμιά φορά, μόνο με πρώτη και συνήθως με κρύο κινητήρα... Είχα ρωτήσει στο συνεργείο και μου είπαν ότι μάλλον δεν θα πατάω αρκετό γκάζι καθώς ξεκινάω. Είναι γεγονός ότι συμβαίνει όταν ξεκινάω πολύ αργά, π.χ. λόγω του ότι περιμένω ευκαιρία να μπώ σφήνα σε κίνηση και ψιλοκουνάω το αυτοκίνητο μπρός-πίσω, οπότε θεωρώ ότι μάλλον είχε δίκιο ο τύπος. Εκτός και αν κάποιος ξέρει κάτι άλλο? Η βενζίνη τι σχέση έχει? Εγώ βάζω απλή αμόλυβδη. Κάνω άσχημα?
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 21:55

βενζίνη κακής ποιότητος μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα, μπουκώματα κλπ.

μάλιστα ορισμένες φορές εναποτίθενται και κατάλοιπα στη δεξαμενή του οχήματος και απαιτείται πρόσθεση καθαριστικού συμπληρώματος.

άρα κίνηση πρώτη>>> γεμίζουμε κατά το δυνατόν σε γνωστό βενζινά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό teroulas » 14 Σεπ 2005, 08:10

Yeti έγραψε:...Εγώ βάζω απλή αμόλυβδη. Κάνω άσχημα?


Έχεις δοκιμάσει να βάλεις 100άρα ?

Τουλάχιστον στο δικό μου που έχει μικρό κινητηράκι, έχει φοβερή διαφορά 8)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό Yeti » 14 Σεπ 2005, 11:34

Και γώ το ίδιο κινητηράκι έχω :alright:
(SE/2005 10000 km.)
Αρα λοιπόν πρέπει να δοκιμάσω και γώ την 100άρα. :idea:
Άβαταρ μέλους
Yeti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 20 Φεβ 2005, 17:56

Re: ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΜΕ 1Η & 2Η

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2005, 11:52

σας την προτείνω ανεπιφύλακτα. προσωπικά προτιμώ την ΒΡ/100

έχω δεί διαφορά, λιγότερα ως καθόλου σκορτσαρίσματα και γενικότερα ανάσα του αυτοκινήτου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Σεπ 2005, 11:58

Χαίρεται,
Κανονικά το φαινόμενο αυτό μου "μυρίζει" δίσκο, ιδιαίτερα αν προηγουμένως τον έχουμε ζορίσει εκτός δρόμου ή σε άμμο (μια και δεν έχουμε κοντά), όμως αφού τα ιπποποταμάκια είναι σχεδόν καινούργια θα έλεγα καλύτερη, 100άρα βενζίνη και πάντα καλό ζέσταμα του κινητήρα πριν ξεκινήσουμε.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2005, 12:11

σαφώς, σκορτάρισμα και ελαφρά απώλεια δύναμης παρουσιάζει καιο Mpi 2.0 tou Disco, αν δεν έχει ζεσταθεί κατάτι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Σεπ 2005, 08:04

ΑΠΟ ΔΙΣΚΟ Η ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΑΝΚ ΦΙΛΕ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΚΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΑΝΚ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 15 Σεπ 2005, 08:17

ΑΠΟ ΔΙΣΚΟ Η ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΑΝΚ ΦΙΛΕ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΚΕΙΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΑΝΚ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 15 Σεπ 2005, 10:41

ΑΠΟ ΤΑ 13000 ΧΙΛ ΒΑΖΩ 100ΑΡΑ ΚΙΝΙΤΡΟΝ! ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΟΡΤΣΑΡΙΣΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ. ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΔΙΣΚΟ ΛΕΤΕ?
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 11:12

φίλτρο βενζίνης? μπουζί και καλώδια? φίλτρο αέρα?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό rodi » 15 Σεπ 2005, 11:52

φιλε μου κι εγω ειχα τα ιδια προβληματα και τελικα καποια μπουζι ειχαν βραχυκυκλωσει , κοιταξε το .
μηπως ξερετε στα ποσα χλμ αλλαζουμε την διαταξη στα λαστιχα και πως?(τα μπρος πισω η αλλιως ? εχω ακουσει και για διαγωνια))
κι εγω χρησιμοποιω εκατοσταρα βενζινη με πολυ καλα αποτελεσματα , αν και το χρυσοπληρωνω .
το freelander mou εχει διανυσει 90000 χλμ (φαντασου μενω και σε νησι !) το εχω διομυσι χρονια και παρολα τα στανταρ προβληματα που παρουσιαζονται προβλεπεται να βγαλει πολλα χλμ ακομα ..
:P λεφτα και υπομονη να εχεις :P :P :-x
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2005, 13:16

Φίλε BLLAND γειά και καλώς ήλθες στο forum,

για το σκορτσάρισμα θα σου πρότεινα και εγώ με την σειρά μου λίγο περισσότερες στροφές στον κινητήρα σου και προοδευτικότερη απελευθέρωση του συμπλέκτη (προσοχή όμως να μην σου "αρπάξει" καθώς είναι ένα από γνωστά σημεία που το Freelander θέλει στοργή και proderm)

Tώρα όσον αφορά το θέμα του μεταλλικού ήχου με δεδομένα το ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ χιλιόμετρα που έχει καλύψει το αυτοκίνητό σου θα το πήγαινα ΑΜΕΣΑ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και θα απαιτούσα να το κοιτάξουν και πιό συγκεκριμένα να ελέγξουν τις βάσεις των διαφορικών (κυρίως του πίσω), τους σταυρούς στον κεντρικό άξονα, το συνεκτικό διαφορικό (το στρογγυλό μαύρο βαρελάκι στο πίσω μέρος του άξονα) καθώς και τα εμπρός και πίσω ημιαξόνια και το εμπρός διαφορικό για τζόγους.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες

cron