Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Goodridge σωληνώσεις φρένων για Defender

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Goodridge σωληνώσεις φρένων για Defender

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Οκτ 2005, 11:09

άραγε για Disco υπάρχουν? Παντελή? :director:

http://www.rebaseonu.net/go/story/id/go ... ake_hoses/

Εικόνα

[/img]
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Οκτ 2005, 12:57

Γιώργο φυσικά και υπάρχουν.

Το θέμα είναι όμως ότι το Discovery έχει παραπάνω μαρκούτσια φρένων από το Defender καθώς έχει διπλό υδραυλικό συστημα φρένων εμπρός.

Μαρκούτσια χρειάζεται να αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όταν αυξάνεις το ύψος της αναρτήσεώς σου ή όταν έχουν παλιώσει τα δικά σου.

Αν δεν έχεις αγωνιστικές απαιτήσεις και κάνεις συχνό οffroading (κυρίως χώματα, λασπόνερα και άμμο) θα σου πρότεινα να αποφύγεις τα απλά μαρκούτσια αγωνιστικού τύπου (δηλαδή αυτά με το πλέγμα από ανοξείδωτο ατσάλι έξω και σωληνάκι από teflon εσωτερικά) καθώς η σκόνη, το χώμα και η άμμος μπαίνουν ανάμεσα στο ανοξείδωτο πλέγμα και το teflon και φθείρουν το δεύτερο.

Για κανονική αγωνιστική εκτός δρόμου χρήση συστήνω ΜΟΝΟ μαρκούτσια τέτοιου είδους με επικάλυψη από ελαστικό έξω απο το ανοξείδωτο πλέγμα για να αποφύγεις την φθορά λόγω αυξημένων τριβών από τα χώματα, σκόνες, άμμο, λάσπες κλπ.

Τα αγωνιστικά μαρκούτσια για τον λόγο αυτό και έχουν ορισμένο χρόνο ζωής (γύρω στα 2 χρόνια κανονικής χρήσης ή πολύ λιγότερο για χωμάτινα events όπως χρήση σε rally, trial, offroad) αλλά αυτό είναι κάτι που με επιμέλεια αποφεύγουν να αναφέρουν όσοι τα συστήνουν.
Η λύση, αν επιθυμείς την ακρίβεια στην αίσθηση του πεντάλ που προσφέρουν τα ανοξείδωτα μαρκούτσια με εσωτερικό teflon (το teflon είναι που δημιουργεί την διαφορά στην αίσθηση), είναι αυτά με την ελαστική επικάλυψη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Οκτ 2005, 17:39

αμεσότατη ως συνήθως η απάντησή σου φίλτατε

για να καταλάβω, υφίστανται σωληνώσεις με εξωτερική ελαστική επικάλυψη και εσωτερική επίστρωση teflon, οι οποίες ανθίστανται στις διαβρώσεις του ανοξείδωτου πλέγματος?

ευχαριστώ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Οκτ 2005, 18:25

Aγαπητέ Γεώργιε,

ακριβώς. Υπάρχουν μαρκούτσια με λάστιχο απο την εξωτερική επιφάνεια το οποίο προστατεύει το ανοξείδωτο πλέγμα και το εσωτερικό σωληνάκι από teflon.

Θα σε κρατήσω ενήμερο μόλις έχω περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με κόστος κλπ.

Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να τα αλλάξεις στα Disco σου.
Η διαφορά που κάνουν στην αίσθηση του πεντάλ είναι απειροελαχίστη σε σχέση με τον μπελά και το κόστος (όχι ότι ειναι ιδιαίτερα ακριβά)

Καλύτερα να αλλάξεις τα υγρά φρένων σου με DOT4 αγωνιστικού τύπου και να βάλεις τακάκια Kevlar (ιδίως το καλοκαίρι είναι εντυπωσιακή η διαφορά όσον αφορά την βελτίωση του συστήματος φρένων όσον αφορά τα φαινόμενα υπερθέρμανσης) ή αν το 200άρι σου δεν έχει να βάλεις αεριζόμενους εμπρός δίσκους. Πράγματα που είναι και ότι καλύτερο μπορεί να κάνει κανείς και σε Defender 90/110.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Οκτ 2005, 09:16

ευχαριστώ Παντελή!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό spartacus » 06 Οκτ 2005, 23:50

Παντελη σε Defender δεν αποτελει προυποθεση η αλλαγη του αξονα με αυτον του Discovery για να βαλεις αεριζομενους δισκους ?
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron