από pantg » 05 Οκτ 2005, 12:57
Γιώργο φυσικά και υπάρχουν.
Το θέμα είναι όμως ότι το Discovery έχει παραπάνω μαρκούτσια φρένων από το Defender καθώς έχει διπλό υδραυλικό συστημα φρένων εμπρός.
Μαρκούτσια χρειάζεται να αλλάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όταν αυξάνεις το ύψος της αναρτήσεώς σου ή όταν έχουν παλιώσει τα δικά σου.
Αν δεν έχεις αγωνιστικές απαιτήσεις και κάνεις συχνό οffroading (κυρίως χώματα, λασπόνερα και άμμο) θα σου πρότεινα να αποφύγεις τα απλά μαρκούτσια αγωνιστικού τύπου (δηλαδή αυτά με το πλέγμα από ανοξείδωτο ατσάλι έξω και σωληνάκι από teflon εσωτερικά) καθώς η σκόνη, το χώμα και η άμμος μπαίνουν ανάμεσα στο ανοξείδωτο πλέγμα και το teflon και φθείρουν το δεύτερο.
Για κανονική αγωνιστική εκτός δρόμου χρήση συστήνω ΜΟΝΟ μαρκούτσια τέτοιου είδους με επικάλυψη από ελαστικό έξω απο το ανοξείδωτο πλέγμα για να αποφύγεις την φθορά λόγω αυξημένων τριβών από τα χώματα, σκόνες, άμμο, λάσπες κλπ.
Τα αγωνιστικά μαρκούτσια για τον λόγο αυτό και έχουν ορισμένο χρόνο ζωής (γύρω στα 2 χρόνια κανονικής χρήσης ή πολύ λιγότερο για χωμάτινα events όπως χρήση σε rally, trial, offroad) αλλά αυτό είναι κάτι που με επιμέλεια αποφεύγουν να αναφέρουν όσοι τα συστήνουν.
Η λύση, αν επιθυμείς την ακρίβεια στην αίσθηση του πεντάλ που προσφέρουν τα ανοξείδωτα μαρκούτσια με εσωτερικό teflon (το teflon είναι που δημιουργεί την διαφορά στην αίσθηση), είναι αυτά με την ελαστική επικάλυψη.
Χαιρετώ