Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

100άρα βενζίνη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

100άρα βενζίνη

Δημοσίευσηαπό BLLAND » 17 Οκτ 2005, 17:10

Αν ξέρει κανείς την αλήθεια να την πεί! :director:
1. Η βενζίνη 100 οκτανίων των όχι και πολύ γνωστών εταιρειών είναι πραγματικά 100 οκτάνια?
2. Μήπως και των γνωστών εταιρειών είναι αμφιλεγόμενη?
3. Ο μύθος ότι αν μείνει καιρό στο ρεζερβουάρ ή στην δεξαμενή του πρατηρίου χάνει τα οκτάνιά της είναι μύθος? :visitor: :visitor: :visitor:
Άβαταρ μέλους
BLLAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 17:31
Τοποθεσία: Λαμία

100άρα βενζίνη

Δημοσίευσηαπό spartacus » 19 Οκτ 2005, 21:22

Δεν ξερω εαν βοηθαω αλλα αναφερω : Πριν φυγω απο την ελλαδα αγορασα ενα Α3 2.0FSI . Πηγαινα παντα ακομα και με κινδυνο να μεινω στο δρομο απο βενζινη σε ενα και μονο βενζιναδικο σε ολοκληρη την πολη.Παντα εβαζα την Shell V Power.Mαλιστα μια φορα που ειχε περιπου 10 λιτρα μεσα και του ζητησα να βαλει 100 μου ειπε οτι δεν θα κανει τιποτα, πρεπει ολο το μιγμα να ειναι ακριβως ο ιδιος τυπος βενζινης.Με το φουλαρισμα η ενδειξη στο trip computer εδιεχνε 560 χλμ εκ των οποιων τελικα εκανα τα 500-520.Τωρα εδω στην γερμανια και με το ιδιο αυτοκινητο φουλαρω με την απλη αμολυβδη και το trip computer βγαζει 690!!!!! και ταξιδευω 670-680 παντα!!!! Αυτο πιστευω λεει αρκετα για την ποιοτητα της βενζινης.Δυστυχως στο defender μου δεν εχω trip comp αλλα εμπειρικα ειδα οτι βγαζει και αυτο παραπανω χλμ.....Μηπως η 100 της ελλαδας ειναι η αντισοιχη απλη της ευρωπης.Επισης να σημειωσω οτι ο κινητηρας και των 3 αυτοκινητων μου τα οποια οδηγουσα και στην ελλαδα εχει γινει κατα ενα τι πιο θορυβωδης και τραβαει πιο "καλα".Το καλοκαιρι κατεβηκα για διακοπες και με το που εβαλα παλι ελληνικη βενζινη ο κινητητρας εγινε απολυτως αθορυβος.....τι να πω ...ελπιζω να εριξα λιγο φως

να στε ολοι καλα
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2005, 07:54

Aγαπητοί φίλοι,

οσον αφορά τα land rover και την βενζίνη ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω καθώς και τα δύο είναι πετρελαιοκίνητα.

Η εμπειρία μου όμως με βενζίνες και το AUDI RS2 που είχα μου έδειξε ότι η 100άρα όντως έχει διαφορά.
Βεβαίως σε ένα αυτοκίνητο 360 ίππων και η μικρότερη ποσοστιαία διαφορά μεταφράζεται σε αρκετή διαφορά σε απόλυτους αριθμούς.

Η διαφορά είχε να κάνει τόσο στην αίσθηση επιτάχυνσης (χρόνοι κάτω από 4.8 δεύτερα για 0-100 αντί για τα 4.9 με την απλή αμόλυβδη) όσο και στην ταχύτητα (τελική δεν είχα φτάσει ποτέ στα 8 χρόνια που το είχα καθώς προσωπικά φοβόμουν να πάω πάνω από 265 χαω και είχε τουλάχιστον άλλα 17 χαω για την εργοστασιακή του τελική)
Πάντως τα 240 τα έφτανε πολύ πιό εύκολα με την 100άρα από ότι με την απλή.

Επίσης υπήρχε και διαφορά στην κατανάλωση (περίπου 4 με 6% μειωμένη με την 100άρα) σε λίτρα ανά 100 χλμ.

Αλλο ένα θετικό αποτέλεσμα ήταν και η ποιότητα καύσης κάτι που φαινόταν από τα μπουζί αλλά και την ποιότητα των καυσαερίων.

----------

Eλπίζω τα πιό πάνω, αν και δεν είναι αποτελέσματα εμπειρίας από LR, να βοηθούν

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Οκτ 2005, 14:24

Χαιρετώ τα παιδιά.
H μόνη σούπερ βενζίνη που έχει δείξει αποτελέσματα στο δικό μου αυτοκίνητο είναι η shell VPower Racing η οποία και απόσο ξέρω είναι η μόνη που εισάγεται σφραγισμένη.
Όλες οι υπόλοιπες διυλίζονται (και νοθέυονται) στην Ελλάδα. Βέβαια η τιμή της συγκεκριμένης είναι αρκετά πιο πάνω ακόμα και απο την υπόλοιπες σούπερ αμόλυβδες και για να δείς κάποιο ορατό αποτέλεσμα πρέπει να κάνεις 5-6 καλά γεμίσματα μόνο με αυτή.

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου μου έβαζε απλή αμόλυβδη και όταν είχαμε αφαιρέσει πέρσι την κυλινδροκεφαλή όλα ήταν μέσα στη καπνιά-μουτζούρα. (Ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί να την ανοίξω για να δώ τη διαφορά καύσης).
Το φριλαντεράκι πάντως πάει καλύτερα με αυτή τη βενζίνη.
Τραβάει απο τα χαμηλά και καίει αισθητά λιγότερο στα μεγάλα ταξίδια.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2005, 17:57

να συνηγορήσω με τον φίλο freelander όσον αφορά την VP Racing.

Exω δοκιμάσει και την ΒΡ100 αλλά η αίσθηση που έδινε η VP Racing ήταν όντως διαφορετική όπως καλύτερη ήταν και η κατανάλωση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 20 Οκτ 2005, 19:06

pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,

οσον αφορά τα land rover και την βενζίνη ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω καθώς και τα δύο είναι πετρελαιοκίνητα.

Η εμπειρία μου όμως με βενζίνες και το AUDI RS2 που είχα μου έδειξε ότι η 100άρα όντως έχει διαφορά.
Βεβαίως σε ένα αυτοκίνητο 360 ίππων και η μικρότερη ποσοστιαία διαφορά μεταφράζεται σε αρκετή διαφορά σε απόλυτους αριθμούς.

Η διαφορά είχε να κάνει τόσο στην αίσθηση επιτάχυνσης (χρόνοι κάτω από 4.8 δεύτερα για 0-100 αντί για τα 4.9 με την απλή αμόλυβδη) όσο και στην ταχύτητα (τελική δεν είχα φτάσει ποτέ στα 8 χρόνια που το είχα καθώς προσωπικά φοβόμουν να πάω πάνω από 265 χαω και είχε τουλάχιστον άλλα 17 χαω για την εργοστασιακή του τελική)
Πάντως τα 240 τα έφτανε πολύ πιό εύκολα με την 100άρα από ότι με την απλή.

Επίσης υπήρχε και διαφορά στην κατανάλωση (περίπου 4 με 6% μειωμένη με την 100άρα) σε λίτρα ανά 100 χλμ.

Αλλο ένα θετικό αποτέλεσμα ήταν και η ποιότητα καύσης κάτι που φαινόταν από τα μπουζί αλλά και την ποιότητα των καυσαερίων.

----------

Eλπίζω τα πιό πάνω, αν και δεν είναι αποτελέσματα εμπειρίας από LR, να βοηθούν

Χαιρετώ

Στο RS2 σιγουρα υπαρχει διαφορα,και μαλιστα μεγαλη,γιατι ειναι "τουρμπισιο".Σε ατμοσφαιρικα τωρα η διαφορα ειναι πολυ μικρη,αμελητεα και χαμηλα η 95αρα δουλευει καλλιτερα.
Παντως σιγουρα η 100 ειναι καλλιτερη αλλα αξιζει τη διαφορα τιμης;
Τωρα για την καταναλωση στη Γερμανια,υπαρχει καποια εξηγηση με το
σκεπτικο οτι εκει μαλλον δεν εχουν ανηφορες στην εθνικη σαν του Μαρτινου.Επισης παιζει ρολο και το κλιμα, αυξημενη υγρασια,πολυ πιο χαμηλη θερμοκρασια και το υψομετρο.
Σιγουρα ομως το μεγαλο ρολο τον παιζει το καυσιμο οποτε βρισκουμε καλο πρατηριο και ο Θεος βοηθος.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Οκτ 2005, 19:52

pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,

οσον αφορά τα land rover και την βενζίνη ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω καθώς και τα δύο είναι πετρελαιοκίνητα.

Η εμπειρία μου όμως με βενζίνες και το AUDI RS2 που είχα μου έδειξε ότι η 100άρα όντως έχει διαφορά.
Βεβαίως σε ένα αυτοκίνητο 360 ίππων και η μικρότερη ποσοστιαία διαφορά μεταφράζεται σε αρκετή διαφορά σε απόλυτους αριθμούς.

Η διαφορά είχε να κάνει τόσο στην αίσθηση επιτάχυνσης (χρόνοι κάτω από 4.8 δεύτερα για 0-100 αντί για τα 4.9 με την απλή αμόλυβδη) όσο και στην ταχύτητα (τελική δεν είχα φτάσει ποτέ στα 8 χρόνια που το είχα καθώς προσωπικά φοβόμουν να πάω πάνω από 265 χαω και είχε τουλάχιστον άλλα 17 χαω για την εργοστασιακή του τελική)
Πάντως τα 240 τα έφτανε πολύ πιό εύκολα
με την 100άρα από ότι με την απλή.

Επίσης υπήρχε και διαφορά στην κατανάλωση (περίπου 4 με 6% μειωμένη με την 100άρα) σε λίτρα ανά 100 χλμ.

Αλλο ένα θετικό αποτέλεσμα ήταν και η ποιότητα καύσης κάτι που φαινόταν από τα μπουζί αλλά και την ποιότητα των καυσαερίων.

----------

Eλπίζω τα πιό πάνω, αν και δεν είναι αποτελέσματα εμπειρίας από LR, να βοηθούν

Χαιρετώ

Τί αντικοινωνικά νούμερα βλέπουν τα ματάκια μου !!!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2005, 20:32

Ενας από τους ουσιαστικούς λόγους που οδήγησαν και στην εκδίωξή του από τον σταύλο.
Οι ταχύτητες αυτές πλέον στην Ελλάδα επιφέρουν ΠΟΛΥ ακριβά αντίποινα (δεν πρόκειται περί ποινών αλλά περί αντιποίνων καθώς το να τρέχεις δεν είναι αδίκημα στην πραγματικότητα και όταν γίνεται έτσι όπως και εκεί που πρέπει)
Πάντως ομολογώ ότι μετά από το αυτοκίνητο αυτό "έκλεισα σαν γυναίκα" που είχε πεί και μία γνωστή persona.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 20 Οκτ 2005, 21:08

otan οδηγουσα το m3 και στα διακοσια κατεβαζες πεμπτη και σπινιαρε και δυο στροφες τι να πεις? στα 260 τα οποια τα εβγαζε αμεσα περνουσες και τους τελεαυταιους απομειναντες τερματιζε στα 295 τα οποια δεν εποιασα ποτε γιατι τελειωνε ο δρομος αλλα τα 270 ηταν 1 φορα εφικτο για δετετρολεπτα και με κρυο ιδρωτα να μελουζει αυτο το οχημα πρεπει να εισαι sumacher για να το οδηγησεις για αυτο ποτε δεν το πηρα παρα εμεινα με την δοκιμη και την ησυχια μου με το lr που στα 120 εισαι ενταξει και νομιμος
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Οκτ 2005, 10:08

και κυρίως όταν υπάρχουν εκεί έξω τόσοι αγριοκάγκουρες...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 21 Οκτ 2005, 11:06

Αχ τι μου θυμίζετε ρε παιδιά.
Και εγώ τι να πρωτοθυμηθώ απο τη Μonte Carlo Μου, τη Deltona ή απο το πρόσφατο Fiat Coupe μου (αυτό υπαρχει ακόμα στο στάβλο)
Που είναι οι ήχοι οι γαργαλιστικοί των αισθήσεων, η επιτάχυνση που σου έκοβε την ανάσα, και οι τελικές που σε έκανε η αδρεναλίνη να βλέπεις το μέτρο για χιλιόμετρο!!! Τωρα 200-220 και με το ζόρι και στα κρυφά γιατί οι μπάτσοι έχουν απενταρίες και κηνυγάνε το μπόνους μαζί με τον Αλογοσκούφη.
Για βενζίνες τώρα.

Τη νπρώτη φορά που έβαλα 100άρα VP racing shell στο coupe είδα διαφορά 40 χιλιόμετρα στο ντεπόζιτο. Απο τότε ...τριχες. Μάλλον νοθεύεται μέσα στα πρατήρια ή στα φορτηγά.

Ειδικά για το τζίπ (Disco Mpi) την πιό καλή απόδοση την έχω απο την απλή BP!!! Είτε φουλάρω στα Καμμένα Βούρλα είτε κάπου στο Κορυδαλλό μου δίνει 40 χλμ παραπάνω στο ντεπόζιτο.

Αυτά και απο μένα
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Οκτ 2005, 13:23

Aαααχχχχ ωραίες εποχές. Όταν είχα την Ferrari δεν υπήρχαν αυτές οι βενζίνες
και στην Πόρσε βάζω μόνο Shell v power racing γιατί απο τα 320 km/h και μετά κάνει διαφορά.
Η δε Μαζεράτι μου με απλή βενζίνη αρνείται να κάνει βήμα. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 21 Οκτ 2005, 13:41

Γι’ αυτό πήρες το σουτζούκι για να τραβάει τη Μαζεράτι;; :twisted: :twisted: :twisted:

Υ.Γ. Αλήθεια έβγαζε η ...Ματέλ Μαζεράτι;;;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Οκτ 2005, 13:47

DISCOVERER έγραψε:Γι’ αυτό πήρες το σουτζούκι για να τραβάει τη Μαζεράτι;; :twisted: :twisted: :twisted:

Υ.Γ. Αλήθεια έβγαζε η ...Ματέλ Μαζεράτι;;;;


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Εδώ αγαπητέ την πάτησες μιας και η ματέλ έχει βγάλει Disco κάτι χρόνια

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό teroulas » 21 Οκτ 2005, 14:37

Το διαλύσατε το θέμα :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες