pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,
οσον αφορά τα land rover και την βενζίνη ΔΕΝ μπορώ να βοηθήσω καθώς και τα δύο είναι πετρελαιοκίνητα.
Η εμπειρία μου όμως με βενζίνες και το AUDI RS2 που είχα μου έδειξε ότι η 100άρα όντως έχει διαφορά.
Βεβαίως σε ένα αυτοκίνητο 360 ίππων και η μικρότερη ποσοστιαία διαφορά μεταφράζεται σε αρκετή διαφορά σε απόλυτους αριθμούς.
Η διαφορά είχε να κάνει τόσο στην αίσθηση επιτάχυνσης (χρόνοι κάτω από 4.8 δεύτερα για 0-100 αντί για τα 4.9 με την απλή αμόλυβδη) όσο και στην ταχύτητα (τελική δεν είχα φτάσει ποτέ στα 8 χρόνια που το είχα καθώς προσωπικά φοβόμουν να πάω πάνω από 265 χαω και είχε τουλάχιστον άλλα 17 χαω για την εργοστασιακή του τελική)
Πάντως τα 240 τα έφτανε πολύ πιό εύκολα με την 100άρα από ότι με την απλή.
Επίσης υπήρχε και διαφορά στην κατανάλωση (περίπου 4 με 6% μειωμένη με την 100άρα) σε λίτρα ανά 100 χλμ.
Αλλο ένα θετικό αποτέλεσμα ήταν και η ποιότητα καύσης κάτι που φαινόταν από τα μπουζί αλλά και την ποιότητα των καυσαερίων.
----------
Eλπίζω τα πιό πάνω, αν και δεν είναι αποτελέσματα εμπειρίας από LR, να βοηθούν
Χαιρετώ
Στο RS2 σιγουρα υπαρχει διαφορα,και μαλιστα μεγαλη,γιατι ειναι "τουρμπισιο".Σε ατμοσφαιρικα τωρα η διαφορα ειναι πολυ μικρη,αμελητεα και χαμηλα η 95αρα δουλευει καλλιτερα.
Παντως σιγουρα η 100 ειναι καλλιτερη αλλα αξιζει τη διαφορα τιμης;
Τωρα για την καταναλωση στη Γερμανια,υπαρχει καποια εξηγηση με το
σκεπτικο οτι εκει μαλλον δεν εχουν ανηφορες στην εθνικη σαν του Μαρτινου.Επισης παιζει ρολο και το κλιμα, αυξημενη υγρασια,πολυ πιο χαμηλη θερμοκρασια και το υψομετρο.
Σιγουρα ομως το μεγαλο ρολο τον παιζει το καυσιμο οποτε βρισκουμε καλο πρατηριο και ο Θεος βοηθος.