Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η απάντηση σε όσους μιλάνε για αξιοπιστία Land Rover...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2006, 01:44

Πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια.

Με κάνετε όμως να αισθάνομαι άσχημα.
Σαφώς και μου άρεσε το να ακούω ότι μπορώ να βοηθώ και ότι οι όσες γνώσεις καταθέτω στο φόρουμ είναι χρήσιμες αλλά σας παρακαλώ μην μου τα λέτε και έτσι γιατί ντρέπομαι και κοτζάμ γεροξεκούτης να κοκκινίζω δεν λέει.

Ευχαριστώ και για τους τίτλους αλλά το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν μου αρμόζουν. Απλώς τυχαίνει να ασχολούμαι καιρό με το "αθλημα" των Landies, να έχουν περάσει αρκετές ώρες με μελέτη, έρευνα και προσπαθεια κατανόησης προβλημάτων τόσο δικών μου (των αυτοκινήτων μου εννοώ γιατί τα προσωπικά πού να τα λύνεις....) όσο και φίλων και κυρίως να έχω ευτυχήσει να βρώ και εγώ βοήθεια και αρωγή από άλλους φίλους στην Ελλάδα και το εξωτερικό, από μηχανικούς που σιγά σιγά έγιναν φίλοι και από το εργοστάσιο που κάποια στιγμή είχε βαρεθεί την πίεση του τρελλού (αυτόν τον τίτλο τον δέχομαι καθώς ισχύει) με τα Land Rover στην Ελλάδα που ήθελε να μάθει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπήρχε διαθέσιμο για τα Disco και ιδίως για τις καμήλες.

Τελος πάντων μιλάω πολύ για τον εαυτό μου και δεν είναι κάτι σωστό. Σας ευχαριστώ πάντως για τα καλά λόγια και θέλω να ελπίζω ότι όσες φορές ζητήθηκε μπόρεσα να βοηθήσω έστω και λίγο.

--------

Πίσω στα ενδιαφέροντα τώρα.


------------

Το καλύτερο όπλο στα χέρια ενός ιδιοκτήτη Land Rover είναι ο αυτοσαρκασμός και η αναγνώριση, έως και διαφήμιση, των αδυναμιών και των ελαττωμάτων των αυτοκινήτων αυτών.
Ετσι κανείς φίλος ιδιοκτήτης άλλης μάρκας αυτοκινήτων δεν θα έχει ουσιαστικό όπλο για να μας κατακρίνει. Μπορείς να κατακρίνεις κάποιον για κάποιο ελάττωμα που ο ίδιος αναγνωρίζει ότι έχει? Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να παρέχει βοήθεια ή να κουραστεί και να φύγει. Αν και πιστεύω ότι σε όλους μας αρέσει η παρέα όλων των φίλων ότι και αν οδηγούν.

Ετσι λοιπόν......
Αφήστε όσους κατακρίνουν τα Land Rovers να συνεχίζουν να το κάνουν.

Με τον τρόπο αυτό κρατάμε σαν παράδειγμα και τις τιμές χαμηλά για να ψωνίζουμε φθηνότερα τα μεταχειρισμένα.
Σκεφθείτε να είχαν τη φήμη τα Discovery ότι είναι αθάνατα, έχουν αθάνατα μοτέρ, δεν χαλάνε τα σαζμάν και τα διαφορικά τους και έχουν πάμφθηνα ανταλλακτικά. Θα βρίσκατε αυτοκίνητο κάτω από τα 20.000 Ευρώ?????? Τώρα όμως και με 10 - 13 χιλιάρικα παίρνει κανείς ένα σχετικά έως πολύ καλό αυτοκίνητο.

Από την άλλη πλευρά σκεφθείτε και το άλλο. Ακόμη και με όσα τους σέρνει το σύμπαν των μη ιδιοκτητών Land Rovers τελικά τα 90/110 από τον ΟΔΔΥ πωλούνται και έχουν καλή αγορά. Ποιά άλλη μάρκα αυτοκινήτου μπορεί να υπερηφανευθεί ότι αυτοκίνητό της του 1989 μετά από 10 ή και 15 χρήσης από δημόσια υπηρεσία βγαίνει στο δρόμο και κινείται για άλλα τουλάχιστον 10 με 15 χρόνια?
Αυτό δεν είναι απόδειξη της αντοχής του βασικού σχεδισμού και των υλικών?
(άντε με κάνετε να αρχίσω να μιλάω θετικά για τα ρημάδια μας.....)

Οι γιαπωνέζοι έχουν βάλει άλλους στόχους και σε αυτό που κάνουν είναι εξαιρετικά καλοί. Ομως ένα καινούργιο αυτοκίνητο Ιαπωνίας ή Κορέας κλπ σίγουρα δεν θα βγάλει τόσα χρόνια χρήσης όπως ένα Landy της γενιάς των αυτοκινήτων έως το Disco S2 του 2004 (και πολύ λέω)
αμφιβάλω όμως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ για το αν και τα νέου σχεδιασμού Landies (RaRo L322, RRS, LR3, το αναμενόμενο Freelander, το αναμενόμενο Defender) θα αντέξουν στο χρόνο όπως τα δικά μας "ρημάδια", "γιαγιάδες", "παρτάλια" ή όπως αλλιώς τα βαφτίζουμε.

Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί γιατί όλοι μας σχεδόν είχαμε σαν όνειρο το Land Rover? Πόσοι από εδώ είχαν Niva και τελικά ησύχασαν όταν πήραν το Landy τους? (δικαιωματικά βάζω τον υπογράφοντα μάλλον πρώτο καθώς το Niva το είχα από το 1982 έως το 1985 και το πρώτο Disco ήρθε στα χέρια μου τον Aπρίλιο του 1993).
Μήπως αυτά τα "ρημάδια" (γιατί τέτοια είναι αλλά μας αρέσουν) είναι μεν κατσαρόλες αλλά μας αρέσει και το μαγείρεμα που κάνουν?????
Αλλωστε άλλο μαγείρεμα κάνει και μια κατσάρολα από μαντέμι, άλλο η από αλουμίνιο, άλλο η από ανοξείδωτο ατσάλι και άλλο η πήλινη γάστρα.
Αν στις κατσαρόλες υπάρχουν τόσες μεταβλητές τότε γιατί χολοσκάμε για τα αμάξια? Το καθένα έχει τα καλά και τα κακά του. Στον υπογράφοντα αρέσει να διαφημίζει τα κακά για να μην του την μπαίνουν οι φίλοι με τα άλλα οχήματα (μην ξεχνάτε ότι από το 1993 τους έχω να με "στεναχωρούν"και αυτή η τακτική δουλεύει καλά εδώ και χρόνια τώρα). Τα καλά τούς τα δείχνουν τα Landies στην πράξη όταν ζητηθεί και χωρίς να τα συζητάμε ανοικτά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 25 Φεβ 2006, 02:08

Πολύ μου αρέσει που είμαστε πρακτικοί τύποι Παντελή μου :lol: :lol: :lol: :lol:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 25 Φεβ 2006, 09:50

Η μεγαλύτερη ικανοποίηση, είναι το βλέμμα ασχετοσύνης της κάθε χαζογκόμενας που βλέπει όχημα εκτός δρόμου, φαίνεται μεγάλο και ακριβό, αλλά δεν γνωρίζει τι είναι αυτό το πράσινο οβάλ σηματάκι και η τάση των οδηγών αυτοκινήτων εκτός δρόμου άλλων εταιριών να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι από ένα LR...
Τι δείχνει αυτό;
Ότι απλά είναι μέτρο σύγκρισης!
Αυτοί που ξέρουν (και δεν βάζω τον εαυτό μου σ' αυτούς), πέραν του ότι δε θα μπούν στη διαδικασία σύγκρισης, μιλάνε απλά με σεβασμό.
Μπορεί να υπάρχουν προβλήματα, όμως γι αυτό που είναι φτιαγμένα, θα είναι πάντα ΤΟ μέτρο σύγκρισης...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Φεβ 2006, 19:51

GALILAIOS έγραψε:Η μεγαλύτερη ικανοποίηση, είναι το βλέμμα ασχετοσύνης της κάθε χαζογκόμενας που βλέπει όχημα εκτός δρόμου, φαίνεται μεγάλο και ακριβό, αλλά δεν γνωρίζει τι είναι αυτό το πράσινο οβάλ σηματάκι και η τάση των οδηγών αυτοκινήτων εκτός δρόμου άλλων εταιριών να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι από ένα LR...
Τι δείχνει αυτό;
Ότι απλά είναι μέτρο σύγκρισης!
Αυτοί που ξέρουν (και δεν βάζω τον εαυτό μου σ' αυτούς), πέραν του ότι δε θα μπούν στη διαδικασία σύγκρισης, μιλάνε απλά με σεβασμό.
Μπορεί να υπάρχουν προβλήματα, όμως γι αυτό που είναι φτιαγμένα, θα είναι πάντα ΤΟ μέτρο σύγκρισης...


Ετσι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2006, 01:29

Aγαπητοί φίλοι,

δεν θα αναφερθώ στο "μέτρο σύγκρισης" καθώς πιστεύω ότι οι συγκρίσεις πάντα είναι κάτι σχετικό.

Σαν "σημείο αναφοράς" πάντως νομίζω πως όλοι θα πρέπει να παραδεχθούμε πως έχει επικρατήσει (και πιστεύω σωστά από πλευράς ιστορικής προσέγγισης) η μάρκα Jeep. (αν και θεωρώ πως είναι λάθος όλα να βαφτίζονται με το ίδιο όνομα από ένα σημείο και πέρα)

Αλλωστε πάλι πρέπει να παραδεχθούμε, εμείς οι Landroverομανείς, ότι χωρίς τα Jeeps τα αυτοκίνητά μας μπορεί να μην υπήρχαν καν. Ή να ήταν εντελώς διαφορετικά και πιστεύω σαφώς χειρότερα.

Από την άλλη πλευρά αν είσαστε τίμιοι με τον εαυτό σας πόσοι συνεχίζετε ακόμη να λέτε όλα τα τετρακίνητα εκτός δρόμου "Jeep" και ας ανήκουν σε άλλη μάρκα???? Ακόμη και απολύτως συνειδητοποιήμενοι ιδιοκτήτες Land Rover αναφέρονται στα Landies τους σαν Jeep (και προσωπικά βγάζω καντίλες όταν το ακούω, αφήνω το ότι έχω γίνει γραφικός με το να τους διορθώνω.....)

Δεν νομίζω να στεναχώρησα κάποιον με αυτά ε????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό CAMEL » 26 Φεβ 2006, 05:15

LAND ROVER:Πειρατής της γής(ονομα και πράμα)
DISCOVERY:Ανακάλυξη(ανοίγει δρόμους)
JEEP σημαίνει κάτι;
Άβαταρ μέλους
CAMEL
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 12 Απρ 2004, 23:54
Τοποθεσία: PATRA

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 26 Φεβ 2006, 06:22

pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,

δεν θα αναφερθώ στο "μέτρο σύγκρισης" καθώς πιστεύω ότι οι συγκρίσεις πάντα είναι κάτι σχετικό.

Σαν "σημείο αναφοράς" πάντως νομίζω πως όλοι θα πρέπει να παραδεχθούμε πως έχει επικρατήσει (και πιστεύω σωστά από πλευράς ιστορικής προσέγγισης) η μάρκα Jeep. (αν και θεωρώ πως είναι λάθος όλα να βαφτίζονται με το ίδιο όνομα από ένα σημείο και πέρα)

Αλλωστε πάλι πρέπει να παραδεχθούμε, εμείς οι Landroverομανείς, ότι χωρίς τα Jeeps τα αυτοκίνητά μας μπορεί να μην υπήρχαν καν. Ή να ήταν εντελώς διαφορετικά και πιστεύω σαφώς χειρότερα.

Από την άλλη πλευρά αν είσαστε τίμιοι με τον εαυτό σας πόσοι συνεχίζετε ακόμη να λέτε όλα τα τετρακίνητα εκτός δρόμου "Jeep" και ας ανήκουν σε άλλη μάρκα???? Ακόμη και απολύτως συνειδητοποιήμενοι ιδιοκτήτες Land Rover αναφέρονται στα Landies τους σαν Jeep (και προσωπικά βγάζω καντίλες όταν το ακούω, αφήνω το ότι έχω γίνει γραφικός με το να τους διορθώνω.....)

Δεν νομίζω να στεναχώρησα κάποιον με αυτά ε????

Χαιρετώ


Γιατί το αμίμητο "το δικό μου Ντάτσουν είναι Τουότα" από Ρόμ συμπολίτη μας δέν το έχετε ακούσει;;;;
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 26 Φεβ 2006, 06:29

tasos953 έγραψε:
pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,

δεν θα αναφερθώ στο "μέτρο σύγκρισης" καθώς πιστεύω ότι οι συγκρίσεις πάντα είναι κάτι σχετικό.

Σαν "σημείο αναφοράς" πάντως νομίζω πως όλοι θα πρέπει να παραδεχθούμε πως έχει επικρατήσει (και πιστεύω σωστά από πλευράς ιστορικής προσέγγισης) η μάρκα Jeep. (αν και θεωρώ πως είναι λάθος όλα να βαφτίζονται με το ίδιο όνομα από ένα σημείο και πέρα)

Αλλωστε πάλι πρέπει να παραδεχθούμε, εμείς οι Landroverομανείς, ότι χωρίς τα Jeeps τα αυτοκίνητά μας μπορεί να μην υπήρχαν καν. Ή να ήταν εντελώς διαφορετικά και πιστεύω σαφώς χειρότερα.

Από την άλλη πλευρά αν είσαστε τίμιοι με τον εαυτό σας πόσοι συνεχίζετε ακόμη να λέτε όλα τα τετρακίνητα εκτός δρόμου "Jeep" και ας ανήκουν σε άλλη μάρκα???? Ακόμη και απολύτως συνειδητοποιήμενοι ιδιοκτήτες Land Rover αναφέρονται στα Landies τους σαν Jeep (και προσωπικά βγάζω καντίλες όταν το ακούω, αφήνω το ότι έχω γίνει γραφικός με το να τους διορθώνω.....)

Δεν νομίζω να στεναχώρησα κάποιον με αυτά ε????

Χαιρετώ


Γιατί το αμίμητο "το δικό μου Ντάτσουν είναι Τουότα" από Ρόμ συμπολίτη μας δέν το έχετε ακούσει;;;;


Tάσσο μου αρέσει που είσαι πολιτίκαλι κορέκτ και αποκαλείς τους γύφτους "ρομ" :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό panosktm » 26 Φεβ 2006, 06:29

CAMEL έγραψε:LAND ROVER:Πειρατής της γής(ονομα και πράμα)
DISCOVERY:Ανακάλυξη(ανοίγει δρόμους)
JEEP σημαίνει κάτι;

αν δεν σημενε κατι δεν θα ελεγε ολος ο κοσμος την λεξη "τζιπ" οταν αναφερεται στα 4x4 . :P :P :P
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Δημοσίευσηαπό blackchris » 26 Φεβ 2006, 06:36

firelord έγραψε:καινούργιο poll

o μαυροχρήστος είναι συνέχεια εδώ γιατί


1. δεν τον παίζει κανένας πια (ούτε ο ηρωικός και υπομονετικός Βαγγέλης!)

2. έχει εμμονές

3. θέλει να ακούει πόσα σχιστομάτικα έχουν σώσει τα μέλη επίσης θέλει να ακούει καντήλια και σιχτίρια (δηλ. είναι μαζόχα)

4. στο σουτζουκοφόρουμ ασχολούνται κατά κόρον με mp3 και νίκελ σκαλοπάτια

5. έχει απωθημένα, θα ήθελε ΛΡ αλλά δεν τολμά να πετάξει την μπανιέρα γιατί φοβάται το κράξιμο.


Το poll δεν έχει ημερομηνία λήξεως

ευχαριστώ


Eίμαι συνέχεια εδώ διότι παρακολουθώ το είδος σου και την εξέλιξη του :twisted:
Όταν είχες το Niva και το έλιωσες στο γυάλισμα ήταν ο Αγριονίβας και ήταν το καλύτερο όχημα στο σύμπαν, μόλις πήρες το LR και το έλιωσες στο γυάλισμα έγινε το καλύτερο όχημα στο τρισδιάστατο σύμπαν :twisted:
Περιμένω με επιστημονικό ενδιαφέρον και αδημονία να δω αν θα έχεις την κλασική εξέλιξη, δηλαδή αφού το τουμπανιάσεις επαρκώς να το δώσεις σχεδόν τσάμπα, να αποκηρύξεις την τετρακίνηση αφού την χαρακτηρίσεις νεανική παρόρμηση και να πάρεις μια χαρακτηριστική υπερλουξ σαύρα. :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 26 Φεβ 2006, 06:42

panosktm έγραψε:
CAMEL έγραψε:LAND ROVER:Πειρατής της γής(ονομα και πράμα)
DISCOVERY:Ανακάλυξη(ανοίγει δρόμους)
JEEP σημαίνει κάτι;

αν δεν σημενε κατι δεν θα ελεγε ολος ο κοσμος την λεξη "τζιπ" οταν αναφερεται στα 4x4 . :P :P :P


Να αναφέρω αγαπητοί συνάδελφοι οτι η λέξη "Jeep" είναι παράφραση των λέξεων "General purpose" :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Φεβ 2006, 07:13

Θα διαφωνήσω ίσως για πρώτη φορά με τον Παντελή, σε ότι αφορά το σχόλιο του για το αν δεν υπήρχαν τα jeep δεν θα υπήρχαν landies ή land cruisers ή suzuki ή Niva.

Παντελή μου οι ανάγκες είναι αυτές που δημιουργούν τα προιόντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις.

Για παραλληλισμό σου θυμίζω ότι τη τετρακίνηση στα μή-τζίπ την έβαλε στα συμβατικά αυτοκίνητα η Audi μετά τις επιτυχίες στα ραλλυ. Κι όμως η subaru είχε τετρακίνητες πολιτικές εκδόσεις στη στάνταρντ παραγωγή πολλά χρόνια ενωρίτερα. Όμως δε λέμε όλα τα τετρακίνητα subaru αλλά ούτε και Audi.
Καί βέβαια για πολλά χρόνια μετά η τετρακίνηση έμεινε στο περιθώριο και μόλις με την εμφάνιση του RAV επανήλθε στη μόδα. Γιατί η toyota εξέλιξε το Rav; Φυσικά γιατί είχε διαγνώσει ότι υπάρχουν ΠΛΕΟΝ οι ανάγκες, οι οποίες είναι κυρίως ψυχολογικές παρά ουσιαστικές.
Στο μαρκετινγκ συνήθως όταν υπάρχουν μόνο generic products (δηλαδή χωρίς όνομα-σήμα π.χ. κρασί χύμα) το πρώτο που σηματοποιείται και διαφημίζεται τείνει να δίνει το όνομα του σε όλη τη κατηγορία (π.χ coca cola, nescafe αλλά και σόφτεξ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρίν τη σόφτεξ δεν υπήρχε ...χαρτί υγείας αλλά μόνο μπιντέδες :!: :!: )
Ούτε όμως σημαίνει ότι επειδή υπήρξε πρώτο είναι και το καλύτερο.

Το jeep είναι συνώνυμο της κατηγορίας στην Ελλάδα κυρίως λόγω του ότι γενιές και γενιές ανδρώθηκαν με αυτό στο στρατό. Το ίδιο και στην Αμερική και σε άλλα μέρη του κόσμου.

Κλείνοντας για να επανέλθω στο πνεύμα του topic που μιλά για την αξιοπιστία των landies κάνοντας τη σύγκριση με τα jeep δε νομίζω ότι χαλάνε περισσότερο ή ότι η μέση ζημιά κοστίζει περισσότερο.

Σημεία αναφοράς για αξιοπιστία μπορεί να είναι τα L/C ή ακόμα και τα G-wagens αλλά όχι τα jeep.

Ευχαριστώ που με ανεχθήκατε φίλοι μου
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 26 Φεβ 2006, 12:26

Δε πιστεύω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αυτή η κοκκορομαχία σχετικά με το ποιό είναι σημείο αναφοράς κτλ κτλ.

Κακά τα ψέμματα, οι περισσότεροι αποκαλούν τα τετρακίνητά τους "Τζιπ", κακά τα ψέμματα, LAND ROVER και JEEP -κυρίως για ρόλους παράδοσης και ιστορίας- θα εχουν πάντα αναβαθμισμένο ίματζ και θα αποτελούν μέτρο σύγκρισης όπως τέλος, κακά τα ψέμματα, ένα SORENTO έχει πολύ καλύτερο Value For Money (σχεδόν) από οποιόδήποτε άλλο τετρακίνητο και ένα RAV θα είναι πιό αξιόπιστο από το Freelander που έχω.

Το θέμα είναι το τι αρέσει στον καθένα, το τι ταιριάζει στις ανάγκες του (μου άρεσε περισσότερο το DEFENDER αλλά θέλω να κάνω και ταξίδια χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους...) και φυσικά το ως που μπορεί να φτάσει καθένας με βάση το οικονομικό.

Το να υποστηρίξει ο καθένας το αυτοκίνητό του είναι λογικότατο όπως και είναι πολύ θαραλλέο να αποδεχτεί τα όποια ελαττώματα ή προβλήματα μπορεί να έχει.

Τελειώνω λέγοντας ότι ναι, ένα Landcruiser θα είναι πάντα ισάξιο ή και καλύτερο ενός DISCOVERY, αλλά το ίματζ το οποίο έχτισε η LAND ROVER, θα είναι πάντα αυτό που θα αντικατοπτρίζεται στο φακό της κάμερας των ντοκιμαντερ του Discovery Channel και του National Geographic...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 26 Φεβ 2006, 13:23

blackchris έγραψε:
tasos953 έγραψε:
pantg έγραψε:Aγαπητοί φίλοι,

δεν θα αναφερθώ στο "μέτρο σύγκρισης" καθώς πιστεύω ότι οι συγκρίσεις πάντα είναι κάτι σχετικό.

Σαν "σημείο αναφοράς" πάντως νομίζω πως όλοι θα πρέπει να παραδεχθούμε πως έχει επικρατήσει (και πιστεύω σωστά από πλευράς ιστορικής προσέγγισης) η μάρκα Jeep. (αν και θεωρώ πως είναι λάθος όλα να βαφτίζονται με το ίδιο όνομα από ένα σημείο και πέρα)

Αλλωστε πάλι πρέπει να παραδεχθούμε, εμείς οι Landroverομανείς, ότι χωρίς τα Jeeps τα αυτοκίνητά μας μπορεί να μην υπήρχαν καν. Ή να ήταν εντελώς διαφορετικά και πιστεύω σαφώς χειρότερα.

Από την άλλη πλευρά αν είσαστε τίμιοι με τον εαυτό σας πόσοι συνεχίζετε ακόμη να λέτε όλα τα τετρακίνητα εκτός δρόμου "Jeep" και ας ανήκουν σε άλλη μάρκα???? Ακόμη και απολύτως συνειδητοποιήμενοι ιδιοκτήτες Land Rover αναφέρονται στα Landies τους σαν Jeep (και προσωπικά βγάζω καντίλες όταν το ακούω, αφήνω το ότι έχω γίνει γραφικός με το να τους διορθώνω.....)

Δεν νομίζω να στεναχώρησα κάποιον με αυτά ε????

Χαιρετώ


Γιατί το αμίμητο "το δικό μου Ντάτσουν είναι Τουότα" από Ρόμ συμπολίτη μας δέν το έχετε ακούσει;;;;


Tάσσο μου αρέσει που είσαι πολιτίκαλι κορέκτ και αποκαλείς τους γύφτους "ρομ" :twisted: :twisted:

Μπά, δέν το κάνω για να είμαι σωστός με την σημασία που δίνεις σ' αυτό, αλλά γιατί η έννοια του "γύφτος" περιλαμβάνει πιά και πολλές άλλες ομάδες ή άτομα που δεν ανήκουν στην συμπαθή( ; ) φυλή των Ρόμ....
:wink: :wink: :wink: :wink: :roll: :roll: :roll:
Τελευταία επεξεργασία από tasos953 και 27 Φεβ 2006, 14:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2006, 13:26

Φίλε Discoverer θα δεις που όχι μόνο δεν διαφωνούμε αλλά τελικά συμφωνούμε απολύτως.

Αυτό το οποίο έγραψα (και μάλιστα είχα ξαναγράψει) ότι χωρίς τα Jeep δεν θα υπήρχαν τα Landies ή τουλάχιστον δεν θα ήταν έτσι όπως τα ξέρουμε τώρα έχει πραγματική βάση και δεν αναφέρεται στο αν θα δημιουργούσαν κάποιο τετρακίνητο οι εγγλέζοι.

Ιστορικά λοιπόν οι αδελφοί Wilks (οι ιδιοκτήτες της Rover πριν και μετά τον 2ο Π.Π. μετά το τέλος του είχαν μία εξαιρετικά παλαιά και ακριβή στην κατασκευή οχημάτων γραμμή παραγωγής και αυτοκίνητα που δεν μπορούσαν να χρησιμεύσουν σε παραγωγικές εργασίες. Επιπρόσθετα κατασκευάζονταν ΜΟΝΟ από σίδερο ή χάλυβα μέταλλα τα οποία ακόμη ήταν δυσεύρετα λόγω των αναγκών για την αποκατάσταση των ζημιών από τον πόλεμο. Ετσι λοιπόν σκέφθηκαν ότι ένα όχημα που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως τρακτέρ, φθηνό και ικανό να μεταφέρει και την οικογένεια ενός αγρότη ή να τραβήξει τρέιλερ με βαρύ φορτίο με αποδεκτή ταχύτητα για να μπορεί να χρησιμοποιήσει το κανονικό δίκτυο θα ήταν ένα πολύ καλό προϊόν. Χρησιμοποίησαν σαν βάση εξέλιξης του οχήματός τους αυτού λοιπόν ένα JEEP το οποίο είχαν αγοράσει για τις δουλειές του κτήματος αλλά και του εργοστασίου. Το πρωτότυπο Landy είχε εξαιρετικά πολλά στοιχεία από το JEEP συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης (μετά και τα δύο αυτά αντικαταστάθηκαν με πιό εξελιγμένα καθώς παρουσίασαν προβλήματα)
Συγκεκριμένα το πλαίσιο παρουσίασε στρεβλώσεις και ραγίσματα σε σκληρή χρήση. Ετσι έγινε επανασχεδιασμός του και χρησιμοποιήθηκε μέταλλο μεγαλυτέρου πάχους και τετράγωνος σωλήνας μεγαλύτερης διάστασης. Αυτό όμως αύξησε πολύ το βάρος. Σε συνάρτηση λοιπόν με τον τεράστιο περιορισμό στις διαθέσιμες ποσότητες σιδήρου αλλά την άμεση διαθεσιμότητα φύλλων κράματος αλουμινίου αεροπορικών προδιαγραφών (καθώς υπήρχε απόθεμα και πλέον τα αεροπλάνα δεν χρειάζονταν μιά και ο πόλεμος είχε τελειώσει) οδήγησαν στο να γίνει το αμάξωμα από αλουμίνιο (κάτι που ξεχωρίζει ακόμη τα Landies από την πλειοψηφία των αυτοκινήτων). Οσον αφορά το σύστημα διευθύνσεως αυτό αναβαθμίστηκε έτσι ώστε να δώσει πιό άμεση και ακριβή κατευθυντικότητα αλλά και για να χρησιμοποιήσει τον ήδη υπάρχοντα τρόπο όπως χρησιμοποιείτο στα επιβατικά της Rover.

Oπως και να το κάνουμε όμως η βάση και η έμπνευση των αδελφών Wilks ήταν το Jeep τους.

Τώρα για το ποιό ήταν το πρώτο τετρακίνητο όχημα παραγωγής αυτό ήταν ένα ηλεκτροκίνητο φορτηγό 4Χ4 με ένα μοτέρ ανά τροχό, έμπνευσης και κατασκευής Φερδινάνδου Πορσε (του παππού και σχεδιαστή των μηχανικών του Σκαραβαίου (το αμάξωμα είχε σχεδιασθεί βασικά και στις τελικές λεπτομέρειές του από τον Αδόλφο Χίτλερ) και των πρώτων Porsche) στην αρχή της καρριέρας του ως μηχανικού και κατασκευαστή οχημάτων. Η ανάγκη για τετρακίνητα αυτοκίνητα έγινε σαφέστατη με τον 1ο Π.Π. αλλά τελικά μόνο μετά τον 2ο Π.Π. έγιναν πραγματικά διαθέσιμα σε όλον τον κόσμο και το όχημα που κατέστησε την τετρακίνηση γνωστή ήταν το Jeep.

H ΑUDI ήταν λίγο πιό γρήγορη στην παρουσίαση τετρακινήτων για χρήση δρόμου και η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε τετρακίνητες εκδόσεις σε όλα της τα μοντέλα. Μετά όμως το χαρακτηριστικό αυτό (διαθεσιμότητα τετρακίνητου μοντέλου σε όλη την γκάμα) το διετήρησε μονο η Subaru.

----------

Σημείο αναφοράς αξιοπιστίας πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι τα Landies μας.
Ας ελπίσουμε να γίνουν κάποια στιγμή και τα μηνύματα είναι θετικά τώρα τελευταία.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες