Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander 2007

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Freelander » 01 Ιουν 2006, 20:11

Πράγματι αξιόπιστο, ροπάτο και με πολλά + το ΤΔ4.
Το κακό είναι όμως οτι με τις πετρελαιο-φοβίες εδώ στην Ελλάδα το αυτοκίνητο βρίσκεται σαν μεταχειρισμένο κυρίως με ξένες πινακίδες ενώ η τιμή του καινούργιου ήταν και είναι κατα πολύ ακριβότερη

_________________
O Θεός να μας φυλάει απο τους επίσημα εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους


Γιώργος Κ (series)
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Ιουν 2006, 21:11

απο την αλλη, μηπως αξιζει το παραπανω κοστος, για να μην εχεις στην πλατη σου τον Κ 1.8?

σαν κόστος συντήρησης εξάλλου μια η άλλη έρχεται
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Ιουν 2006, 14:30

Λόρδε του πυρός, του θεσσαλικού κάμπου-Παγασητικού κόλπου και βόρειων Σποράδων, έχουμε και λέμε.
Η διαφορά είναι λίγο μεγαλύτερη απόσο μπορεί να αντέξει η πλάτη μου.

Αν μεταφράσουμε τα παρόντα οικονομικά μεγέθη σε ευρώ, το ελληνικό βενζινοfreebie του 01 κοστολογείται 17Κ στα καλύτερα πλέον.
Aπο την άλλη το ΤΔ4 καινούργιο έχει ας πούμε 39Κ.
Άρα προκύπτει μια διαφορά 22Κ
Εχω 1Κ στην άκρη για μια ώρα ανάγκης (2η φλάντζα) άρα...
γκρουπου γκρουπου γκρουπου.. γκλίν! μου λείπουν 21Κ.
Θα κάτσω στα αυγά μου.
Μην σου πώ οτι θα πάρω ένα αυτοκόλλητο kalahari με 15 ευρώ και θα κάνω έτσι μια σουπερ γυφτο-μετατροπή.
Τελευταία επεξεργασία από Freelander και 02 Ιουν 2006, 21:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 02 Ιουν 2006, 18:40

Γιωργάκο!

αναμφισβήτητα υπάρχει μια ψιλοδιαφορά και εξ αυτού

ορθή η κατάληξη στην τελευταία μετατροπή

αν και μια πραγματική γυφτο-μετατροπή θα ητο κιλιμια στα πλαϊνα και μεγαφωνική

χα

χα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Ιουν 2006, 14:02

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Ιουν 2006, 14:15

άνοιξε η ford σουβλατζίδικο? :lol:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Ιουν 2006, 14:34

Ford..volvo.. και άλλοι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων προσπαθούν για την (χαμένη) αξιοπιστία
Δεν ξέρω πως θα είναι απο κοντά αλλα από αυτά που βλέπω όσο πάει και μου αρέσει λιγότερο
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 20 Ιουν 2006, 15:18

Παιδιά ας μην κοροϊδευόμαστε.... Το σχήμα του Freelander είναι ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ και τίποτα δεν θα μπορέσει να βγεί ομορφότερο. Είναι πιστεύω από τα σχήματα που μένουν στην ιστορία για την ομορφιά τους (βλ.Αλφα Ρομεο Τζουλιέτα)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 20 Ιουν 2006, 17:47

...εξάλλου στο εμπρός τμήμα του, είναι σχεδόν ίδιο με το σημερινό.

Αλλά που πήγαν οι ρετρώ παραπομπές των πίσω φωτιστικών (στα Series και Defender) του υπάρχοντος Freelander;
Γιατί πλέον να παρουσιάζονται όλα παρόμοια και τόσο βιομηχανοποιημένα;

Σίγουρα είναι και το καινούριο πολύ όμορφο (και "κλασσάτο"!!!) όμως "ματιές" στο παρελθόν δεν κάνουν κακό, ειδικά σε μια εταιρία με τέτοια ιστορία και ιδιαιτερότητα όπως η LR.

Κοιτάξτε την Morgan, βελτιώνει το ίδιο αυτοκίνητο από το 1936. Με τo Defender το ίδιο συμβαίνει βέβαια, όμως αυτή η "βιομηχανοποίηση" των LR (αν και υπερεπιτυχημένη απ' ότι δείχνουν οι αριθμοί) δε ξέρω κατά πόσο θα αποβεί σωστή στο μέλλον. Καλή η επισήμανση της εταιρικής ταυτότητας και ένα Land Rover πάντα από μακριά δείχνει τι είναι, αλλά όταν γίνονται όλα όμοια...

(Δε ξέρω γιατί αυτή η νοσταλγία, ίσως φταίνε τα 2 Landies που βλέπω να σαπίζουν στα "άχρηστα" της Μονάδας...κλάψ...)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Ιουν 2006, 18:54

οι εταιριες κινουνται αναλογα με τα οικονομικα δεδομενα που τους τιθενται, απο την αγορα, τον ανταγωνισμο κ.α.

Η ΛΡ ειχε παρει τελεσιγραφο απο τη Φορδ, 'ή γίνεσθε κερδοφοροι ή γιοκ, οπότε και με το δεδομένο πως το 90% των τετρακινήτων καταλήγουν lifestyle οχήματα (στην καλλιτερα των περιπτώσεων - άλλως πανε σουπερμαρκετ - βλέπε Τσεροκυ), σε μια εταιρια 4χ4 συμφέρει αυτη η επιλογη

απο την αλλη υπαρχει και η πολυ καλη επιλογη του Δισκο 3, το οποιο εχει σαρωσει τα βραβεια στο εξωτερικο και θεωρειται το πιο trendy 4x4 gadget αυτη τη στιγμη

απλα τα ΛΡ ειναι πλεον πανακριβα και πιθανως εκτος οικονομικης προοπτικης σωφρονος μεσου ανθρωπου

απο την παραλη ομως εχουμε τα mpi και καποια V8 Disco 1 και οσοι γουσταρουν παιζουν και με Τδ5 δυαρια

απο την παραδιπλα ομως τα παλαιοτερα μετρα και τα ^%&%*&τελώνεια μας αποκλειουν απο το να φερουμε μεσα τα 200τδι και 300 τδι και να κανουμε το κομματι μας ευκολα και οικονομικα, οπως ο υπολοιπος δυτικος κοσμος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Ιουν 2006, 19:45

βλέπω έναν λεκέ από κάτω....! λέτε να έχει κάψει φλάντζα? πάντως ένα ford transit που είχα δεν είχε αυτά τα προβλήματα..απλά έκαιγε το καταπέτασμα γιατί του έβαλα ένα 3.o λίτρο capri.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό far&away » 21 Ιουν 2006, 19:36

OOOx! Pali prepei na perimenw... Anabolh h agora... Gia na doume... Mhn paw gia kanena Vitara kai bgw kouremenos otan dw to LR...
far&away
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 10:35

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 19:01

ε οχι και βιταρα...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 21:14

Μιά χαρά είναι και τα Vitara.

Αξιόπιστα, ελαφρά, οικονομικά και εξαιρετικά ικανά εκτός δρόμου.
Το μόνο που δεν έχουν είναι όγκο και χώρο. Αλλά πιστεύω ότι για ανθρώπους που μπορούν να βολευτούν σε μικρά αυτοκίνητα το Vitara (όπως και το Feroza) είναι εξαιρετική επιλογή.

Μην ξεχνάμε ότι αυτά τα σχετικά φθηνά στην αγορά, συντήρηση και με σχετικά χαμηλά έξοδα κυριότητας οφείλουμε την αύξηση του τετρακίνητου πληθυσμού στην Ελλάδα (αλλά και στο εξωτερικό). Αν αυτά τα αυτοκίνητα, αυτής της κατηγορίας δεν υπήρχαν και δεν είχαν τις πολύ σοβαρές ικανότητες εκτός δρόμου που διαθέτουν σίγουρα δεν θα υπήρχε το φόρουμ αυτό (για να περιοριστώ στα απολύτως γνώριμα αυτή τη στιγμή)

Πόσοι από τους φίλους αυτού το φόρουμ είχαν εμπλοκή με τα τετρακίνητα, τις εκδρομές, τις βελτιώσεις, τους αγώνες εκτός δρόμου, την συνάθροιση τετρακινήτων οδηγών πριν εμφανισθούν τα Suzuki Vitara, Feroza, KIA, Huyndai κλπ?

Αν αυτή τη στιγμή υπάρχει ζωντανή η σκηνή των φίλων οδήγησης εκτός δρόμου αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στα αυτοκίνητα αυτά.

Και για τα Land Rover στο Discovery Mpi.

Πριν από αυτά οι μόνες λύσεις για τετρακίνητο εκτός δρόμου ήταν τα ΝΙVA και τα Samurai/Santana. Και δεν ήταν πολύ δημοφιλή καθώς τα μοντέλα εκείνων των ετών (συζητώ για τις αρχές της δεκαετίας του 1980) ήταν πολύ σκληρά και απολίτιστα για τα γούστα των περισσοτέρων (αφήνω το ότι δεν υπήρχε "βίδα" σχεδόν για βελτίωση ή εξατομίκευση των αυτοκινήτων (με το "εξατομίκευση" προσπάθησα να μεταφέρω στην ελληνική τον όρο "customising")

Καταλαβαίνω το να θέλουμε να "πειράζουμε" τους φίλους με αυτοκίνητα άλλης μάρκας (άλλωστε και εκείνοι το ίδιο κάνουν, και δικαιολογημένα, με τα δικά μας "ρημάδια") αλλά προτείνω λίγο περιορισμό της συχνότητας για να αποφεύγουμε εντάσεις χωρίς λόγο.
Αλλωστε χωρίς τα Suzuki ποιός θα μας βγάζει όταν κολλάμε ή θα μας πηγαίνει σπίτι όταν μένουμε?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 21:54

που βρισκεις το χρονο και γραφεις καθε φορα το επος του Γκιλγκαμες ρε φιλε?

ΥΓ κατω τα Βιταρα
ΥΓ2 αν μεινεις καπου και σε τραβηξει κανενα ζουκι θα πυρποληθεις μαζι με τη γκαμηλα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες