Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To σκέφτομαι...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

To σκέφτομαι...

Δημοσίευσηαπό jimnys » 05 Ιουν 2006, 16:36

Defender ή Discovery δεν ξέρω ακόμα, μάλον το πρώτο πάντως,ίσως εισαγωγή απο Γερμανία, εαν αξίζει και δεν βρεθεί κάποιου γνωστού..
Αξίζει λέτε η αγορά με τον td5 ή κάποιου παλαιότερου μοντέλου(Βενζίνη) με δυνατότητα υγραεριοκίνησης, μιας και ο θείος μου ...δεν είναι βενζινάς :lol:
Απο μια πρόχειρη ματιά , στο mobile ου έριξα, με 15000 το πολύ έχεις ε΄να πολύ καλό μεταχειρισμένο, (χωρίς εκτελωνισμό..)..Αυτό που παρατήρεισα πάντως είναι ότι δεν κυκλοφορούνε πολλά βενζινοκίνητα στην Γερμανία αλλά κυρίως diesel...
Ιδου η απορεία λοιπόν.....Γερμανία ή Ελλάδα??
Μην σας περνάει απο το μυαλό ότι θα αλλάξω το Jimny :lol: απλά θέλω κάπως να το μεταφέρω, και σκέφτομαι να το βάζω μέσα σε ενα 110 :lol: :lol: :lol: :lol:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Re: To σκέφτομαι...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Ιουν 2006, 17:28

jimnys έγραψε:Defender ή Discovery δεν ξέρω ακόμα, μάλον το πρώτο πάντως,ίσως εισαγωγή απο Γερμανία, εαν αξίζει και δεν βρεθεί κάποιου γνωστού..
Αξίζει λέτε η αγορά με τον td5 ή κάποιου παλαιότερου μοντέλου(Βενζίνη) με δυνατότητα υγραεριοκίνησης, μιας και ο θείος μου ...δεν είναι βενζινάς :lol:
Απο μια πρόχειρη ματιά , στο mobile ου έριξα, με 15000 το πολύ έχεις ε΄να πολύ καλό μεταχειρισμένο, (χωρίς εκτελωνισμό..)..Αυτό που παρατήρεισα πάντως είναι ότι δεν κυκλοφορούνε πολλά βενζινοκίνητα στην Γερμανία αλλά κυρίως diesel...
Ιδου η απορεία λοιπόν.....Γερμανία ή Ελλάδα??
Μην σας περνάει απο το μυαλό ότι θα αλλάξω το Jimny :lol: απλά θέλω κάπως να το μεταφέρω, και σκέφτομαι να το βάζω μέσα σε ενα 110 :lol: :lol: :lol: :lol:


Αν προκειται να παρεις μακρυ,τοτε disco,για κοντο defender 90,αλλα οτι και να παρεις να ειναι πετρελαιο,ποιος ο λογος να μπλεξεις με υγραερια κλπ;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: To σκέφτομαι...

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 18:06

Μάλλον ο pang (Παντελής) θα σε κατατοπίσει στα πετρέλαια μιας και έχει και από τα δυο μοντέλα Discovery. Όχι ότι δεν θα σου πει και για τα αλλα. Αν πας σε discovery 2000cc δεν χρειάζεσαι υγραέριο, απλά ξεκινα λίγο νωρίτερα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: To σκέφτομαι...

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιουν 2006, 18:08

από τότε που έγινε νόμιμο το υγραέριο, ακρίβυνε ασύμφορα! και από γερμανία να προσέξεις και αυτό που θα σου πει ο Παντελής, τα τρέχουνε στης autostrada και είναι ροκανισμένα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιουν 2006, 19:42

Φίλε jimnys,

το 110 είναι το ιδανικό σκάφος για να έχεις το Jimny για tender (το μικρό σκαφάκι που λειτουργεί και ως σωσσίβια λέμβος στα μεγάλα σκάφη, για όσους, όπως και εγώ, δεν σκαμπάζουν πολλά από την "σκαφάτη" ορολογία)

Είναι αξιόπιστο, μικρό και μαντζάβελο.

Το αντίθετο από το 110. Ελπίζω μόνο στα δύο τελευταία.

Η Γερμανία είναι καλή λύση φτάνει να είσαι σίγουρος ότι αυτό που θα αγοράσεις δεν είναι σάπιο ή δεν θα σαπίσει γρήγορα.
Τα Landies ΣΑΠΙΖΟΥΝ και ΣΑΠΙΖΟΥΝ εύκολα και γρήγορα έτσι και αρχισουν καθώς η οξείδωση του αλουμινίου δεν αδρανοποιείται εύκολα.

Τώρα το κόστος της εισαγωγής και έκδοσης πινακίδων είναι άλλο θέμα και μπορεί να στοιχίσει ακριβά καθώς πολλά εξαρτώνται από το πού θα το εκτελωνίσεις, ποιόν θα ξέρεις, τί θα πληρώσεις πλαγιώς (αν σου ζητηθεί ή μπορέσεις), τί εξοπλισμό θα έχει το αυτοκίνητο, τί έτους παραγωγής θα είναι κλπ κλπ κλπ.
Πάντως θέλει προσοχή γιατί μπορεί να βρεθείς προ δυσαρέστων εκπλήξεων.

Η λύση της ανεύρεσης οχήματος στην Ελλάδα πιό απλή αλλά και πάλι ενέχει κινδύνους και ρίσκο. Μειώνονται αυτά βέβαια αν αποφασίσεις να το πληρώσεις λίγο ακριβότερα. Ως γνωστόν οι ευκαιρίες πέθαναν εκτός και αν είσαι πολύ ΠΟΛΥ τυχερός.

Πετρέλαιο ή βενζίνη????
Καλή απορεία επίσης. Προσωπικά προτιμώ το πρώτο αλλά και το δεύτερο έχει τα πλεονεκτήματά του, κυρίως λόγω δύναμης. Ομως και τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ μπορούν να δυναμώσουν σε επίπεδα πολύ κοντά με αυτά των βενζινοκινητήρων (μερικές φορές και περισσότερο) και σαφώς φθηνότερα από όσο βελτιώνονται οι βενζινοκινητήρες σε αντίστοιχα επίπεδα επί των αρχικών επιδόσεων.
Από πλευράς αξιοπιστίας τα πάντα έχουν να κάνουν με την χρήση και την συντήρηση που γνώρισαν οι κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου) πριν έρθουν στα χέρια σου και αφού θα αρχίσεις να τους χρησιμοποιείς.

Πάρε τηλ (22950 37637 ή 6944 57991 από τις 09.00 έως τις 21.00) για να τα πούμε και αναλυτικότερα αν θέλεις κάτι περισσότερο.

Αυτοκίνητα υπάρχουν σε V8 110 και σε Disco Mpi αρκετά ακόμη και ένα δυό πεντάπορτα 110 (το ένα μπορεί να γίνει και πετρέλαιο, απλώς είναι ακριβότερο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jimnys » 06 Ιουν 2006, 00:41

Παντελή ευχαριστώ, θα μιλήσουμε και τηλεφωνικά....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Ιουν 2006, 21:06

Παντελη >> το tender ειναι σκαφος λογιστικης εξυπηρετησης, μαλλον εννοεις το launch!
(ΧΑ δεν αντεξα)

Γιάννη >> ΚΑΛΩΣΗΛΘΕΣ (εστω και κατα προθυστερον) εις τη μεγαλη και ηρωικη και ασυγκριτη και μοναδικη και και (οκ ας με σταματησει καποιος...|)

εχμ οκ λοιπον Γιαννη σιγουρα θα παρατησεις το Γιμνυ καποια στιγμη, να το ξερεις δηλ.

κατά τα άλλα εχω να πω τα εξης

α. το δισκο mpi δεν εχει τη δυνατοτητα ξεκουραστης ρυμουλκησης που πιθανως να απαιτηθει για το γιμνυ, αλλα εχει αλλα θετικα, πχ ευκολια συντηρησης, λογικο καυσιμο, γενικα τις περισσοτερες χαρες του λαντροβερισμου με συμβιβασμους

β. διφενδερ, δεν μπορω να μην πω πως δεν ειναι τοσο ανετο οσο τα δισκο, στη θεση σου θα προτιμουσα δισκο

τελος ουσιαστικα εχεις και αλλη επιλογη να κανεις, V8 ή TD5

οι σκληροπυρηνικοι βριζουν τον δευτερο (ηλεκτρονικα κλπ), προτιμουνε κατι σε Td 200-300, αλλα εν Ελλαδι βρασε ορυζα, δηλ. ντηζελ = Td5

ο V8 ειναι λατρεια μεγαλη και μεταξυ μας δεν εχει μεγαλη διαφορα απο τον mpi σε καταναλωση, γιατι ειναι ζωο και τραβαει απο χαμηλα, και ροπες εχει και αντεχει και κακομεταχειριση (οχι ομως τις μη συχνες αλλαγες λαδικων) και ανταλλακτικα σε γελοια τιμη βρισκεις (πιθανως πιο ευκολα απο τα mpi), και ο ηχος του ειναι μεγαλη πορωση!!!!

αυτα προς στιγμην

Α, αν παιξεις προς Disco 2 Τδ5 να κοιταξεις αν εχει ή αν παιρνει το κεντρικο μπλοκαρισμα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Ιουν 2006, 06:53

Ax πώς φαίνονται οι σκαφάτοι !!!!!
Σωστός. "Λογιστική υποστήριξη", πολύ μου άρεσε. Λες να αντικαταστήσουν ποτέ τους λογιστές με βαρκάκια???? (αστειεύομαι αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ)
Πάντως ομολογουμένως έχεις δίκαιο, καθώς η συνήθης χρήση τους θα πρέπει να είναι για να υπάρχει πρόσβαση στην ξηρά όταν δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή (μαρίνα, προβλήτα κλπ κλπ)

Τα σχετικά με τα μοτέρ απολύτως ορθά. Πάντως το κόστος συντήρησης και επισκευής ή αντικατάστασης του Mpi είναι χαμηλότερο από αυτό των V8 ή των Diesel (Τdi ή TD5)

Xαιρετώ και καλημέρα
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Ιουν 2006, 07:36

Στα Ελληνικα λεγεται και υπηρετρια το τεντερακι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Ιουν 2006, 11:12

tenders χαρακτηριστικα λεγοταν και τα πλοια που υπεστηριζαν πχ υδροπλανα και υποβρυχια, αυξανοντας το turnaround cycle

tenders επισης λεγονται τα οχηματα υποστηριξης - ρυμουλκυσης για ευνοητους λογους

ορθον Παντελη το λεγομενο για τα mpi, ειναι οντως λιγοτερο χρηματοβορα, απλα πχ ο V8 εχει πολυ μεγαλυτερες ανοχες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimnys » 09 Ιουν 2006, 11:23

Ρε που ξεκινήσαμε να διαβάζουμε πάλι..... :)
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιουν 2006, 12:35

Φίλε jimnys και πού είσαι ακόμη !!!!!

Ενημέρωσέ μας για τις αποφάσεις σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jimnys » 09 Ιουν 2006, 15:04

Δύσκολο πράγμα οι αποφάσεις :? :? :?
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιουν 2006, 17:07

Φίλε jimnys,

οι αποφάσεις είναι εύκολες.
Οι συνέπειες των αποφάσεων είναι δύσκολες (καμμιά φορά)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες