Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιναμε ανεκδοτο;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Γιναμε ανεκδοτο;

Δημοσίευσηαπό axilleas » 11 Ιουν 2006, 20:45

Πάει ενας τύπος με ενα Freelander, με τα γνωστά σε όλους προβλήματα, σε ένα μηχανουργείο και λέει στον μηχανικο...

- Λοιπόν φιλαράκι, θέλω να μου το φτιάξεις και να μην ξαναχαλάσει.. Φτιάξτα όλα! Πληρώνω όσο-οσο, μόνο πες μου πότε θα είναι έτοιμο να περάσω να το πάρω!

- Πέρνα σε κανενα τεταρτακι... απανταει ο μαστορας.

- Τεταρτάκι;;; Δεν αφηνεις της μ******ς λεω 'γω!!!

Κι ο μαστορας...
- Γιατί ρε φιλε; Εγώ τις άρχισα;;;
Άβαταρ μέλους
axilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 09 Ιουν 2006, 15:55

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 13 Ιουν 2006, 08:06

Που το θυμήθηκες αυτό ???? :shock: :shock:
Βασικά είναι παλιό ανέκδοτο : Πάει ένας τύπος με ένα Yugo ή Uno στο μάστορα και του λέει μεγάλε θέλω να μου το κάνεις 400 άλογα , να πετάει , τούρμπο με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς για να στρίβει σαν τρένο !!! .
Kαι πήρε την απάντηση που έγραψες … :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιουν 2006, 17:28

Αγαπητοί φίλοι,

το αυθεντικό LandRoverοανέκδοτο έχει ώς εξής (και πράγματι κυκλοφόρησε μέσα στο εργοστάσιο και το άκουσα από μηχανικό που δούλευε στον "ναό")

Οταν η Land Rover ανήκε στην Honda (πριν την αγοράσει η BMW) οι δύο εταιρείας αποφάσισαν να κάνουν ανταλλαγή τεχνογνωσίας συναρμολόγησης. Ετσι λοιπόν πήγαν οι Εγγλέζοι πρώτοι στην Ιαπωνία.
Ειδαν λοιπόν απόλυτη καθαριότητα και τάξη, τέλεια λογιστική παρακολούθηση των εξαρτημάτων και ανταλλακτικών στην γραμμή παραγωγής, ταχύτητα, απόλυτη συνέπεια στις απαιτήσεις συναρμολόγησης και χαρακτηριστικών σύμφωνα με την παραγγελία του πελάτη, υποδειγματικό έλεγχο της παραγωγής και στο τέλος έναν Βουδιστή καλόγερο να βάζει μέσα σε κάθε HONDA μία γάτα, να της διαβάζει μία προσευχή και μετά το όχημα να πηγαίνει στην στεγασμένη αποθήκη μέχρι να σταλεί στο λιμάνι για να φύγει από την Ιαπωνία.
Αφού οι Εγγλέζοι έφυγαν από τον χώρο παραγωγής συζήτησαν με τους Ιάπωνες τεχνικούς και φυσικά από όλα όσα είδαν αυτό που τους είχε μείνει ήταν ο Βουδιστής καλόγερος και η γάτα με την προσευχή. Ρώτησαν λοιπόν τι γινόταν εκεί. Και η απάντηση ήταν πως ο Βουδιστής καλόγερος "διάβαζε" την γάτα γιατί την έβαζαν για τέστ στεγανότητας. Αν η γάτα την επομένη μέρα ήταν ζωντανή και δεν είχε πεθάνει από ασφυξία πήγαινε να πει ότι το αυτοκίνητο από κάπου έβαζε αέρα και δεν ήταν σωστά συναρμολογημένο (αφού έκλειναν το διακόπτη ανακύκλωσης του αέρα). Ετσι λοιπόν το αυτοκίνητο διαλυόταν, οι εργάτες που το είχαν συναρμολογήσει περνούσαν από νέα εκπαίδευση και γινόταν η σχετική αναβάθμιση της γραμμής παραγωγής για να μην επαναληφθεί αυτό το πρόβλημα στην στεγανότητα.

Μετά από μερικές εβδομάδες είναι η σειρά των γιαπωνέζων να επισκεφθούν το εργοστάσιο της Land Rover.
Και φυσικά βρίσκονται μπροστά στην γνωστή κατάσταση. Βρώμα, αταξία, χαμός γενικός, ανταλλακτικά κάθε είδους να μπαίνουν σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, τα αυτοκίνητα να μην έχουν σχέση με αυτά που είχαν παραγγείλει οι πελάτες και στο τέλος ένας παπάς να διαβάζει μία γάτα πριν την βάλει στο Land Rover.

Εξαλλοι οι γιαπωνέζοι ρωτούν και δικαιολογημένα.
"Μα καλά, από όσα είδατε στην χώρα μας και στο εργοστάσιο το μόνο που κρατήσατε ήταν ο παπάς και η γάτα? Και καλά τί ελέγχεται με τον χαμό που γίνεται στην γραμμή παραγωγής?"

Και η απάντηση με απόλυτη βρεταννική φλεγματικότητα και απάθεια ήταν:

"Αν η γάτα είναι μέσα στο αυτοκίνητο την επομένη μέρα πάει να πει ότι το αυτοκίνητο έχει αποδεκτές ανοχές και τζόγους και κενά στην συναρμολόγηση"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 13 Ιουν 2006, 19:08

εδώ που τα λέμε δεν θα με χάλαγε καθόλου να αρπάζανε οι κιτρινιάρηδες ένα rover και να το αντιγράφανε με τα γνωστά αποτελέσματα. και 7 χρονια εγγύηση δεν είναι άσχημα! το ίδιο πάθανε η αγγλίδες με της μοτοσικλέτες, τρέχανε από παντού λάδια και χαλούσαν χωρίς λόγο, άσε που ήταν πιο βαριά από παγόβουνα. τώρα έχουμε 1000cc με 180hp+ με 165kg και πρώτο service στις 45.000klm!!!. και όλα αυτά με 14.800rpm+.....επισκευή μετά τις 150.000klm.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 13 Ιουν 2006, 20:13

Εκπληκτικό το ανέκδοτο Παντελή.

Η αυτογνωσία βέβαια ποτέ δεν ήταν απ' όσο ξέρω στα χαρακτηριστικά της Αγγλικής φυλής, εμείς όμως είμαστε Έλληνες...

Σήμερα πάντως, στη δουλειά τρία άτομα ήρθαν αυθόρμητα και ξαφνικά και με ρωτούσαν για το αμάξι. Αφού άρχισα να έχω υποψίες για μάτιασμα -που δεν πιστεύω καν στο μάτιασμα-. Άλλα όλοι έτσι δεν την πατάμε; Τα βλέπουμε και μετά...

(Γμτ έχω φτάσει σε σημείο να μιλάω κι εγώ λές και μου έχει βγάλει πρόβλημα και έχω την γνωστή γλυκόπικρη γεύση, εσείς με κάνατε έτσι! ).

Να είστε καλά.

:) :) :o :) :)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιουν 2006, 21:02

μη μασας Γαλιλαιε, να ακολουθεις τους Λαντροβερικους νομους

α. αν δεν ειναι χαλασμενο, μην ασχολεισαι
β. αν δεν σταζει δεν εχει
γ. η κτηση και χρηση ΛΡ ειναι χομπυ, παντα θα υπαρχουν εκκρεμοτητες
δ. παντα υπαρχουν πιο φθηνα ανταλλακτικα
ε. μαθε καλα τα παραπανω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιουν 2006, 09:12

disco έγραψε:εδώ που τα λέμε δεν θα με χάλαγε καθόλου να αρπάζανε οι κιτρινιάρηδες ένα rover και να το αντιγράφανε με τα γνωστά αποτελέσματα. και 7 χρονια εγγύηση δεν είναι άσχημα! το ίδιο πάθανε η αγγλίδες με της μοτοσικλέτες, τρέχανε από παντού λάδια και χαλούσαν χωρίς λόγο, άσε που ήταν πιο βαριά από παγόβουνα. τώρα έχουμε 1000cc με 180hp+ με 165kg και πρώτο service στις 45.000klm!!!. και όλα αυτά με 14.800rpm+.....επισκευή μετά τις 150.000klm.


Φίλε Νίκο καλημέρα,

το αποτέλεσμα της συνεργασίας των Ιαπώνων με τους Εγγλέζουν υπάρχει ακόμη στον δρόμο και ακούει στο όνομα Rover 45/65 (πιό παλιά τα ονόμαζαν 214/216 και 414/416) ή MG ZR. Πολύ καλά αυτοκίνητα ακόμη και μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή.
Και φυσικά μην ξεχνάμε και το ότι το Discovery είχε κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία για λίγο χρόνο και σαν Honda (με σήματα και σαν κανονικό μοντέλο HOΝDA) μέχρι που διεπίστωσαν οι Ιάπωνες του μάρκετινγκ ότι το αυτοκίνητο θα πουλούσε καλύτερα σαν αγγλικό και όχι σαν γιαπωνέζικο στην αγορά της χώρας τους.

Αυτό που λές τελικά έγινε όμως.
Τα γιαπωνέζικα μέχρι πριν από λίγο καιρό δεν είχαν τα χαρακτηριστικά που είπες?
Πάντως τα τελευταία χρόνια έχω δεί σαφή επιδείνωση της ποιότητας και των γιαπωνέζικων καθώς ο "Δυτικός" τρόπος σκέψης και επιχειρηματικού γίγνεσθαι (όσο το δυνατόν φθηνότερο κόστος και περιορισμένος χρόνος ζωής των καταναλωτικών προϊόντων κανονικών προδιαγραφών) έχει κατακτήσει και τους Ιάπωνες. Δες μόνο την διαφορά στα οχήματα που έβγαζαν οι Γιαπωνέζοι πριν αρχίσουν να τα σχεδιάζουν και να τα κατασκευάζουν στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ .....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιουν 2006, 09:23

ασε Παντελη, ακόμα και σε 'επωνυμα' μοντελα εχει επιπεσει αρκετη ταλαιπωρια

και αυτο το αναφερω απο εμπειριες φιλων

διαβαζε τογιοτα, σουζουκι κλπ

και σοβαρη πηγη ταλαιπωριας ειναι τα αλμυρα ανταλλακτικα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Ιουν 2006, 15:46

Μονο> Μια βροχή θα μας σώσει... που λέει κάι ο φίλος μας ο Τούρνας. Δεν υπάρχει σωτηρια, είμαστε καμένοι από χέρι. ευτυχώς που δεν μπάζουν οι οροφές μου
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιουν 2006, 16:27

Φίλε Νικο,

οι οροφές σου δεν μπάζουν ΑΚΟΜΗ. Μην κορδώνεσαι για αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί θα γίνει στην επόμενη βροχή.
Αλλωστε τα disco μπάζουν νερά από αλλού. Στις επάνω γωνίες του παρμπριζ στα μοντέλα με εμπρός κρύσταλλο με τσιμούχα (και μερικά με το κολλημένο παρμπριζ επίσης, αλλά σπάνια) και στις τσιμούχες των μικρών κρυστάλλων της οροφής (alpines κατά την αγγλική ορολογία)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Ιουν 2006, 19:03

pantg έγραψε:Φίλε Νίκο καλημέρα,

το αποτέλεσμα της συνεργασίας των Ιαπώνων με τους Εγγλέζουν υπάρχει ακόμη στον δρόμο και ακούει στο όνομα Rover 45/65 (πιό παλιά τα ονόμαζαν 214/216 και 414/416) ή MG ZR. Πολύ καλά αυτοκίνητα ακόμη και μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή.
Χαιρετώ


Καλά αυτοκίνητα είναι, αξιόπιστα δεν είναι.... Γενικά ότι έχει κινήτηρα Κ έχει τα ίδια προβλήματα (φλάτζα και πάλι φλάτζα...). Παραθέτω εδώ την εμπειρία μου από Rover 414 μοντέλο '96, όπως την είχα γράψει στο topic "Freelander VCU" :

Πάντως το πρόβλημα με τις φλάντζες είναι γενικότερο στην οικογένεια της Rover. Σε 414 μοντέλο του '96 που είχα πριν το Pinin την πρωτοάλλαξα στα 45000km και μετά πάλι στα 90000km (συνεπέστατη στο ραντεβού της.....). Μετά λίγο πρίν τα 100000km έκοψε και έναν ιμάντα εκκεντροφόρου με ότι συνεπάγεται για βαλβίδες κλπ (ειρωνεία, το έπαθε λίγο πριν το σερβις των 100000km που αλλάζουν τον ιμάντα). Ε και μετά στα 120000km (αυτή τη φορά ήρθε νωρίτερα στο ραντεβού) πάλι φλάντζα και ρωγμές στο καπάκι (το περίεργο ήταν ότι δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία αλλά ο κινητήρας άρχισε να τρεμοπαίζει και μετά από μερικά μέτρα άρχισε να βγάζει απίστευτη κάπνα) οπότε και πήγα για αλλαγή μηχανής.
Πάντως τώρα με το καινούριο ιδιοκτησιακό καθεστώς, πιστεύω ότι το νέο Freelander θα έχει πιο αξιόπιστους κινητήρες.

Και βέβαια δεν είμαι η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας. Όλοι τα ίδια προβλήματα είχαν (και έχουν) με 1ο κάψιμο φλάτζας κάπου στα 40-60 χιλιάδες χλμ. Η πορεία από εκεί και πέρα εξαρτάται απ' το πόση ζημειά έπαθε το καπάκι (τι θερμοκρασίες αναπτύχθηκαν και για πόση ώρα) και το πόσο καλή επισκευή έγινε.
Πάντως το αμάξωμα που κατά βάση είναι Honda είναι πολύ καλό και δεν έχει βγάλει προβλήματα, όπως και τα ηλεκτρικά του (δεν ξέρω αν είναι Honda ή Rover). Και θα εντυπωσιαστείτε ν' ακούσετε ότι η ηλιοροφή του δουλεύει άψογα ακόμα και τώρα και δεν έχει μπει ποτέ ούτε 1 σταγόνα νερό \:D/
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιουν 2006, 08:07

άν και δεν εχω εντρυφησει στον K series επι μακρον, νομιζω πως το προβλημα των φλαντζων εχει λυθει εδω και καποια χρονια, με τις καινουργιες βιδες και φλαντζες

φιλος Αγγλος με αγωνιστικο χιππο 1.8 μου ελεγε τις προαλλες πως δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα, ακομα και υστερα απο σωρεια χλμ βαρειας χρησης

πιστευω επισης πως η ολη ιστορια εχει να κανει και με τα μαστορια που λιγουρευονται ανακατασκευες και δεν μπορουν να κανουν ενα πλαναρισμα κεφαλης της προκοπης
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Ιουν 2006, 09:45

Για τον 1.8K νομίζω πως ενώ το μοτέρ είναι σχεδιασμένο πολύ μπροστά για την εποχή που σχεδιάστηκε σε λειτουργία και επιδόσεις και ίσως θα μπορούσαμε να πίνουμε νερό στο όνομα των σχεδιαστών, σωρεία εγκληματικών λαθών τον έκαναν εφιάλτη για τους κατόχους MG και freelanders.
Η συνταγή διαφέρει ανάλογα με μοντέλο και έτος κατασκευής αλλά τα υλικά είναι διαχρονική αξία:
-Πλαστικές βίδες κυλινδροκεφαλής
-Κακή φλάντζα κυλινδροκεφαλής και εισαγωγής
-Λάθος σημείο τοποθέτησης θερμοστάτη
-Λάθος επιλογή αντιψυκτικού
-Πλασματικές-χονδρικές ενδείξεις θερμοκρασίας στα όργανα
-Κακή ποιότητα πλαστικού δοχείου υπερχείλισης και τάπας αντιψυκτικού

Αν προσθέσουμε σε μερικά απο αυτά την ανύπαρκτη τεχνογνωσία κάποιων μηχανικών και την κακή συντήρηση ή επισκευή αυτών των προβλημάτων (πλάνισμα-σφύξιμο-μετρήσεις) το μίγμα είναι εκρηκτικό και κάνει μπουμ κάθε 60Κ χλμ ή και λιγότερο.


_________________
O Θεός να μας φυλάει απο τους επίσημα εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους


Γιώργος Κ (series)
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιουν 2006, 20:54

Ακούσατε, ακούσατε και το πιό προσφατο νέο για το τί φταίει στα μοτέρ 1.9 Κ series.

(Γιώργο "firelord" αυτό προέρχεται από αξιόπιστη πηγή, τον φίλο μου τον Mark, γνωστός και του Julian, καθώς όλοι είμαστε από τις παλαιές καραβάνες του CTOC και οι δυό τους είχαν, ο Mark ακόμη έχει, από ένα Freelander ex CT 1998)

To γράφω σε πλήρη ανάπτυξη στα αγγλικά πιό κάτω.

Σε περίληψη αναφέρει ότι το πρόβλημα τελικά οφείλεται στα εμβολοχιτώνια τα οποία λόγω διαστολής του μπλοκ γλυστράνε και αφήνουν χώρο κενό ανάμεσα στο εμβολοχιτώνιο, την κεφαλή και την φλάντζα οδηγώντας τελικά αρχικά την φλάντζα και μετά και το ίδιο το μπλόκ (αν έχει γλυστρήσει το εμβολοχιτώνιο) στον παράδεισο των πεθαμένων εξαρτημάτων Land Rover. Τελικά αυτό συνάδει απολύτως με το ότι σε πολλές περιπτώσεις το φαινόμενο την καμένης φλάντζας επαναλάμβάνεται σε τακτική βάση όταν αρχίσει και με το ότι σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει βλάβη και στο μπλοκ.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
OK... I'll try & explain what the problems is.

Firstly, I just have to say: IT IS NOT A HEAD GASKET PROBLEM!!!

Phew, now that I've got that off my chest... : )

It's a lot easier explaining with pictures but here goes:

The 1.8 K series engine has cylinder liners that are supported within the
engine block by a step. Thing is, the amount of liner that is in contact
with the 'step' is VERY small! This is where the problems lie....

When the engine warms up, things start expanding... Normally, when the heat
through the engine is constant, there isn't usually a problem. The problem
comes when it gets too hot, the block expands too far and the cylinder
liners drop.... (This is what makes it look as though the head gasket has
failed!)

OK... At this point you're probably thinking things like: "Well, mine never
over heated and it still failed..." Or... I've had the LandRover cooling
system 'fix' and it still...."

Well, you see, this heat problem isn't just down to what's going on inside
the engine... It's about what's going on outside the engine too. External
sources, such as exhaust manifolds, cause localised "hot spots". Lack of
airflow past the engine doesn't help either. Couple all of that together
with the very fine tolerances that they're working to with this cylinder
liner and you've got a recipe for major problems ahead!!!

Any questions so far?

This problem isn't just limited to the Freelander, it also affects the MGF &
Elise! These cars also use the K series engine and failures are common, they
also compound the problem by having a very cramped engine bays.

Finally... It's not all doom & gloom as I have found someone with a proper
solution to the problem (other than fitting a TD4). It involves a lot of
machine work on the engine block but when done it is sorted for good! The
only problem is that this guy is in New Zealand and hasn't brought it into
the UK yet.....

ΤΕΛΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.

Να σημειώσω ότι ο Μark αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Νέα Ζηλανδία έχοντας φύγει από την Αγγλία εδώ και κάτι μήνες μαζί με την οικογένειά του. Ετσι και έμαθε για την λύση που αναφέρει.

Μην απελπίζεστε πάντως οι Freelanderάδες καθώς το ίδιο στην ουσία πρόβλημα υπήρχε και υπάρχει και στα 4.0 και 4.6 μοτέρ, με τα εμβολοχιτώνια να γλυστράνε. Εδώ και λίγο καιρό μόνο έχει αρχίσει να υπάρχει κάτι αντίστοιχο με εμβολοχιτώνια που έχουν "χείλος" στο επάνω μέρος και τοποθετούνται και σε παλαιά μπλόκ με την κατάλληλη διαδικασία "σκαψίματος" του μπλόκ.
Ιδίως στα 4.6 λόγω κακής χαρτογράφησης και της τακτικής των οδηγών τους να βασίζονται στην αυξημένη ροπή χαμηλά και λόγω της αυτοδιόρθωσης του injection με τους αισθητήρες για τα πειράκια πολλά μοτέρ λόγω χαμηλών στροφών ή φτωχού μείγματος (αυξημένη θερμοκρασία καύσης και καυσαερίων μέσα στον χώρο των πιστονιών ιδίως στα πίσω πιστόνια) το φαινόμενο των αναμένων κυλινδροκεφαλών και των ραγισμένων/ανοιγμένων μπλόκ ήταν και είναι πολύ συχνό.
Κάτι σαν τα K series 1.8.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 16 Ιουν 2006, 01:31

Καλημέρα σε όλους.

Μόλις γύρισα από βραδυνή έξοδο, έχοντας βιώσει την "υλοποίηση" του ανεκδότου που ανέφερε ο Παντελής.

Φίλε Παντελή, μετά από 9 μήνες ευτυχούς συμβίωσης με τον ιπποπόταμο, διαπίστωσα ξαφνικά ότι πλαστικό που "αγκαλιάζει" το πίσω κάτω φώς και γενικά όλο το φτερό σ' εκείνο το σημείο (στην δεξιά πλευρά), δεν έχει απόλυτη εφαρμογή. Σίγουρα δεν το έχω χτυπήσει και να μου το είχαν χτυπήσει χωρίς να το ξέρω, δεν υπάρχει ίχνος σημαδιού...

Φυσικά δε μιλάω για κανένα χάσμα, υπάρχει όμως διαφορά, αν το προσέξεις!

Τώρα κατάλαβα γιατί τοποθετούσαν τη γάτα μέσα στα LAND ROVER...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ, γιατί δεν είχε κανένα ψεγάδι, μήπως και δεν ήταν LR...

:lol: :lol:

Τώρα το αγαπάω περισσότερο!!

:P
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες