spartacus έγραψε:Παντελη,
κατι παραπανω απο 235/85/16 δεν σκοπευα να βαλω αλλωστε αυτο που θα ηθελα με την αλλαγη των ελαστικων μου ειναι το σηκωμα λιγο των αξονων εξου και το 85 προφιλ ( πιστευω να παρω 4 εκατοστα. τωρα φοραει 15 ζαντα με 30,5 /9,5 / 15 ) πραγμα το οποιο προκαλει ορισμενες φορες - σε χιονι κυριως - ασκοπο σπινιαρισμα των τροχων ακριβως την στιγμη που βρισκουν grip...
χαιρετω
Δημήτρη γειά,
Τα λάστιχά σου, όπως δείχνουν, έχουν διάμετρο 30.5 ίντσες, δηλαδή 77,47 εκατοστά.
Τα 235/85 Χ 16" έχουν διάμετρο 31.73 ίντσες, δηλαδή 80.59 εκατοστά.
Δηλαδή η διαφορά σου σε διάμετρο από αυτά που έχεις τώρα στην διάσταση που θέλεις να βάλεις θα είναι 80,59 - 77,47 = 3,12 εκατοστά.
Δηλαδή στον άξονά σου θα κερδίσεις τελικά 1,56 εκατοστά. (καθόσον κερδίζεις σε ακτίνα και όχι σε διάμετρο και η ακτίνα ισούται με το 1/2 της διαμέτρου)
Αρα σίγουρα δεν είναι τα 4 εκατοστά που υπολογίζεις.
Το θέμα του σπιναρίσματος δεν θα βελτιωθεί με την αλλαγή διάστασης των ελαστικών αλλά με αλλαγή του τύπου του ελαστικού και μεγαλύτερη προσοχή στην χρήση του πεντάλ του γκαζιού. Αν σου δημιουργείται τόσο μεγάλο πρόβλημα με το σπινάρισμα στο ξεκίνημα τότε ίσως να αξίζει να ξεκινάς με 2ά στο κιβώτιο. Ακόμη καλύτερη λύση είναι η τοποθέτηση αυτομάτου κιβωτίου (όπως και στο παρελθόν είχαμε συζητήσει)
Χαιρετώ