Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διευκρινήσεις περι Ελληνικού συλλόγου Land Rover

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Διευκρινήσεις περι Ελληνικού συλλόγου Land Rover

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2006, 15:39

Φίλοι λαντροβεράδες γειά σας,

ας τα πιάσουμε ένα ένα.

Discogirl το θέμα του στρατού είναι πολύ ευαίσθητο για εμάς εδώ στην Ελλάδα. Ας το θεωρήσουμε ένα αναγκαίο κακό. Η προσωπική μου εμπειρία με το στράτευμα (22 μήνες στην Αεροπορία) μου άφησε μία γλυκιά ανάμνηση καθώς ευτύχησα να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους καλλιεργημένους και λογικούς. Φυσικά υπήρχαν και τα "παρατράγουδα" αλλά αυτά τα συναντούμε καθημερινά παντού και όχι μόνο στο στρατό. Πάντως επαναλαμβάνω ότι με γνώμονα την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απειλη που η χώρα μας έχει από τον Βορρά και την Ανατολή είναι ίσως αναγκαίο να κάνουμε και λίγο τα στραβά μάτια στα στραβά του στρατεύματος (τρία "στρα", σωστός γλωσσοδέτης) για λόγους εθνικής ασφάλειας. Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός σε μερικούς αλλά δυστυχώς οι καιροί είναι δύσκολοι και οι απειλές όσο και αν φαίνονται από μακρινές έως απίστευτες δυστυχώς είναι πραγματικές και υποβόσκουν.

--------------

Νίκο για την εγγραφή στο σύλλογο χρειάζεται μόνο να μου στείλεις ένα e-mail για να σου στείλω την αίτηση εγγραφής. Στην ουσία χρειάζονται τα στοιχεία διευθύνσεως και τηλέφωνα καθώς και ο αριθμός πλαισίου και κινητήρα. Λεφτά δεν χρειάζονται καθώς δεν υπάρχουν τέλη εγγραφής ή συνδρομής.

--------------

Φίλε partizan καλώς ήλθες.
Δεν υπάρχουν πρόεδροι στον Ελληνικό Συλλογο φίλων και ιδιοκτητών LAND ROVER (αυτο είναι το πλήρες όνομα του συλλόγου)

Προδότη άφησες και εσύ το προλεταριάτο για την καπιταλιστική άνεση?
(αστειεύομαι, άλλωστε και ο υπογράφων ξεκίνησε τις τετρακίνητες αλλά και τις τετράτροχες περιπέτειές του από NIVA το 1982)
Για τις βαλβολίνες σε διαφορικά (εμπρός, πίσω, κεντρικό με χειροκίνητη εμπλοκή) είτε EP90 που συστήνει το εργοστάσιο είτε κάποια καλή συνθετική GL5 σε 75 έως 85/90.
Για τις ασημένιες μπάλες στον εμπρός άξονα είτε EP90 είτε την ειδική γρασσοβαλβολίνη που συνιστά το εργοστάσιο τα τελευταία χρόνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ το κιβώτιο ταχυτήτων ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ βαλβολίνη αλλά λάδι αυτομάτου ή ακόμη καλύτερα χειροκινήτων κιβωτίων.
Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες πάρε τηλ. στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 (παρακαλώ όχι μετά τις 21.00)

----------------

Γιώργο (firelord)

εκλογές δεν έχουμε καθώς δεν υπάρχει διοίκηση στο σύλλογο. Την πρώτη και μόνη φορά που συνήλθαν τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου για την σύγκληση σώματος διοίκησης πολύ απλά πάρθηκε η ομόφωνη απόφαση να ΜΗΝ υπάρξει διοίκηση εκτός από το εκ του κατασταστατικού ιδρυτικό ιδιαίτερο για τα ελληνικά δεδομένα της μη καταβολής τελών εγγραφής ή συνδρομής καθώς αυτά (αξιώματα και λεφτά) δημιουργούν πάντα φαγωμάρες και διχόνοια.
Σου υπενθυμίζω επίσης ότι η εγγραφή στο σύλλογο προϋποθέτει την σύσταση του νέου μέλους από δύο άλλα μέλη ή την σύστασή του από ένα εκ των 20 + 1 ιδρυτικών μελών.
Ειμαστε κλειστός σύλλογος και για το λόγο αυτό 13 χρόνια τώρα λειτουργούμε σαν φίλοι και χωρίς να φαγωνόμαστε όπως συμβαίνει σε όλους τους άλλους συλλόγους (όπως φοβάμαι ότι θα δεις κάποια στιγμή να γίνεται και στο σύλλογό σας αν έχετε μπλέξει με λεφτά και αξιώματα)

--------------

Προς όλους τους ενδιαφερομένους.

Τα της αμειγώς LandRoverοεκδρομής έχουν συζητηθεί εδώ και καιρό. Τις εκδρομές αυτές τις κάναμε μέχρι το 1996 τακτικά (2 έως 4 εκδρομές ανά έτος). Υπάρχει σκέψη να ξαναρχίσουν. Ομως επειδή αυτό απαιτεί χρόνο και έξοδα για να διοργανωθεί σωστά χρειάζεται ακομη λίγο καιρό για να γίνει σωστά και χωρίς προβλήματα, παρεξηγήσεις και παράπονα.
Οταν ο σύλλογος σταμάτησε τις εκδρομές του ο λόγος ήταν ότι είχαν αρχίσει να δραστηριοποιούνται πολλοί γνωστοί του υπογράφοντος ανεξάρτητα και σε επαγγελματικό επίπεδο με τις εκδρομές αυτές. Δεν ήθελα να λειτουργήσουμε ανταγωνιστικά και αυτό (μαζί και με προσωπικούς λόγους όπως μακρόχρονα ταξίδια εκτός Ελλάδος, γάμος και παιδι) συνετέλεσε στο να σταματήσουν οι εκδηλώσεις αυτές.
Κάντε υπομονή όμως. Το ενδιαφέρον είναι και πάλι μεγάλο και υπάρχει ήδη στο τραπέζι συζήτηση με τον superspy για το θέμα αυτό. Υπομονή....

-----------

Οσον αφορά το Rave. Oι Disco lovers με αυτοκίνητα παραγωγής 1989 - & 1994 να έχουν υπόψη τους ότι δεν καλύπτονται πλήρως από αυτό καθώς υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στο σύστημα εξαερισμού/κλιματισμού και σε μικρότερο βαθμό στον κινητήρα, την ανάρτηση και το αμάξωμα, ταπετσαρίες κλπ.
Δυστυχώς το manual αυτό υπάρχει μόνο σε τυπωμένη μορφή (σελίδες).
Το ίδιο ισχύει και για το Defender για τις εκδόσεις έως και το 1994.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Ιουν 2006, 19:11

Παντελη, βγαλε παιδακι μου μια λιστα των μελων να ξερουμε ποιοι και ποσοι ειμεθα

δεν φτανει που δεν υπαρχει σιτε, εκλογες Προεδρειο (Διοικηση κατα ΑΚ 80)

(μου θυμιζει το μοττο της 21ης τεθωρακισμενης ταξ. - ακους δισκο γκιρλ? - στην Κομοτηνη, ΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙ. παει λοιπον ο ταξμαν και ρωταει ενα φανδαρο ' Τι σημαινει η φραση που εμφαινεται κατω απο το ταξιαρχιοσημο παιδι μου?' και απαντα το φανδαρο 'Δεν ξερουμε ουτε ποσοι ειμαστε ουτε που ειμαστε'!!!!!!!)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discogirl » 23 Ιουν 2006, 09:45

μπουχαχαχα χαχα (χαριτωμενο θηλυκο γελακι)

καλο μυλορδε!

Παντελη συμφωνουμε περι αναγκαιου κακου, εκεινο που ειναι ενοχλητικοτερο
ειναι η στρατιωτικη νοοτροπια εκτος στρατευματος
(στρα-στρα) .Ο συλλογος LR και ο τροπος που λειτουργει πχ
ειναι ενα παραδειγμα μη μιλιταριστικης νοοτροπιας
βασιζεται δηλαδη στην (ρομαντικη -ουτοπιστικη για καποιους)
αρχη οτι οι ανθρωποι μπορουν να λειτουργησουν ομαδικα
χωρις "αποφασιζωμεν και διατασσομεν" .


αυτο το rave (παρτυ ) λετε να μου χρειαστει και μενα
που ειμαι μηχανολογικως ημιαναλφαβητη;
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Ιουν 2006, 10:18

Και λέω εγώ τώρα.... να απαιτούμε σαν σύλλογος να αγοράζουμε τα ανταλλακτικά σε χονδρική τιμή. αν αυτό δεν αρέσει στον κεντρικό αντιπρόσωπο, μια φορα τον μηνα να παραγγέλνουμε απευθείας από το εργοστάσιο. Πως σας ακούγεται?Επιθετικό e? και οι τούρκοι επιθετικοί είναι. λέτε να φτιάξει στρατό ο αντιπρόσωπος για να μας αντιμετωπίσει?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 14:12

185 από το 1993 μέχρι σήμερα 24 Ιουνίου 2006 μιά και ετέθει η ερώτηση.
Φίλε vagelis ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Το εκτιμώ ιδιαίτερως και προσωπικά.

Τα στοιχεία των μελών καλύπτονται από το απόρρητο των αρχείων προσωπικών δεδομένων καθώς δεν ζητείται από τα μέλη να επιτρέψουν την κοινοποίηση των στοιχείων τους σε τρίτους.
Γιώργο ως νομικός αυτό θα έπρεπε να το ήξερες.
Κοινοποίησή της λίστα μελών σε διαδικτυακό χώρο ΣΑΦΩΣ και αποκλείεται.
Αν σε ενδιαφέρει λίστα μελών σε κάποια περιοχή της Ελλάδος σαφώς και μπορείς να έχεις τα δεδομένα αυτά αφού όμως λάβει ο Συλλογος την ΡΗΤΗ και ΓΡΑΠΤΗ άδεια από τα εμπλεκόμενα μέλη για την ελεύθερη κοινοποίηση των στοιχείων τους σε εσένα.

Η εγγραφή στο Σύλλογο είναι εντελώς δωρεάν. όπως και η διατήρηση της ιδιότητας του μέλους. Κανείς ποτέ δεν έχει πληρώσει για να δεχθεί την τεχνική υποστήριξη που παρέχει ο Συλλογος ή την υποστήριξη που έχουν λάβει όσοι έχουν πρόβλημα με το εργοστάσιο ή την αντιπροσωπεία.
Οταν προέκυψε το πρόβλημα με τα τεπόζιτα των Discovery ο Συλλογος ειδοποίησε, μετά από συνεννόηση με την τωρινή αντιπροσωπεία, όλα τα μέλη με Discovery και RaRo και κοινοποίησε το θέμα και στον ειδικό τύπο.
Να μην αναφέρω και διάφορα άλλα μικροτέρας σημασίας περιστατικά.

Αν αυτό σας φαίνεται σαν κάτι ασήμαντο ή ενοχλητικό παρακαλώ όσους αισθάνονται άσχημα και είναι μέλη να το γνωστοποιήσουν γραπτώς και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο να αποβάλουν την ιδιότητα του μέλους που με χαρά μας είχαμε μοιραστεί μαζί τους. Ο σύλλογος δεν έχει κάτι να ζητήσει από εσάς και φυσικά δεν θέλει να σας έχει δυσαρεστημένους αν ανήκετε στις τάξεις του.

Ο υπογράφων προσπαθεί να είναι ευγενικός αλλά δεν είναι βλάκας.΄

Φίλε vagelis να πεις στον Δ30 ότι τα σχόλια "ο ελληνικός σύλλογος Land Rover είναι ο Γιαμαρέλλος μόνος του" είναι γνωστά.
Το αν συμβαίνει αυτό μπορούν να στο πούν άλλα 185 άτομα.
Με δεδομένο ότι στην Ελλάδα έχουν περάσει από το υπουργείο συγκοινωνιών για πινακίδες κάτω από 2.300 Land Rovers από το 1948, νομίζω ότι 185 ενεργά μέλη είναι σημαντικός αριθμός μελών για κάποιο σωματείο το οποίο έχει επιλέξει να μην διαφημίζεται και να μην διατυμπανίζει την ύπαρξή του παρά μόνο να λειτουργεί διακριτικά και σαν σημείο συγκέντρωσης πραγματικών και ουσιαστικών προβλημάτων, λύσεων, βελτιώσεων οχημάτων και συνθηκών χρήσης αλλά και ως σημείο επαφής ΟΛΩΝ των αλλοδαπών που τυχαίνει να έρχονται στην Ελλάδα.

Δεν μου αρέσει το να μιλάω και να γράφω για αυτά καθώς επαναλαμβάνω ότι η προβολή (προσωπική ή των πραγμάτων που έχω βοηθήσει να δημιουργηθούν) ποτέ δεν με ενδιέφεραν.

Παρακαλώ όμως να είσαστε ευγενικότεροι και λιγότερο σαρκαστικοί.

Το να γίνεστε εριστικοί και ενοχλητικοί δεν βοηθά το κλίμα καλής συνεργασίας και είναι μία δυσάρεστη υπενθύμιση του πραγματικού γεγονότος της ζωής ότι πιό συχνά σου δαγκώνουν το χέρι παρά σε χαιρετούν.

Σας ευχαριστώ για την υπενθύμιση.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Ιουν 2006, 14:19

Να σημειώσω ότι είναι πραγματικά κρίμα το να λαμβάνω αυτή την υπενθύμιση και να γράφω τέτοια πράγματα σήμερα που τυχαίνει να είναι και η μέρα των γενεθλίων του υπογράφοντος.

Οπως προανεφέρθη όμως καλύτερα έτσι.

(ευχαριστώ προκαταβολικά τους φίλους που θα στείλουν ευγενικά λόγια καθώς και αυτούς που έστειλαν τα ευγενικά τους λόγια πριν)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Ιουν 2006, 07:51

Παντελη γεια σου.
Ποιος ειναι ο Δ30 δεν ξερω,το συμπερασμα μου ειναι λογικο αν σκεφτεις οτι ειμαι ιδιοκτητης Land Rover απο το 1990 και 16 χρονια τωρα γνωριζοντας παρα πολλους ιδιοκτητες LR ,δεν συναντησα κανενα που να μου πει οτι ειναι μελος της λεσχης ΛΡ,αντιθετως πολλοι εξ αυτων ειναι μελη σε διαφορες λεσχες 4χ4,επισης κανεις δεν μου εχει αναφερει οτι παρεβρεθηκε σε εκδηλωσει η εκδρομη του συλογου ,κατοπιν αυτων εβγαλα το συμπερασμα οτι ειμαστε αυτοι που γραφουμε στο φορουμ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 09:09

Βαγγέλη,

όπως γράφτηκε ήδη ο Συλλογος λειτουργεί επιλεκτικά και όχι μαζικά.
Για να γίνεις μέλος πρέπει να σε συστήσει άλλο (αν είναι ιδρυτικό) ή δύο άλλα μέλη (αν είναι πέραν των πρώτων 20 + 1 ιδρυτικών μελών).

Το να γίνεις μέλος έχει ΣΑΦΗ και ουσιαστική σχέση με το κατά πόσο έχει δείξει ο ενδιαφέρομενος ότι πραγματικά γνωρίζει τί αγαπά ή τι οδηγεί.

Υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ άνθρωποι που οδηγούν Land Rover για λόγους άσχετους με αυτούς της πραγματικής αγάπης για το εργοστάσιο ή/και το προϊόν.

Και ένας από τους λόγους που δεν θα βρεις πολλά μέλη του Συλλόγου σε άλλους συλλόγους είναι γιατί στο δικό μας μαντρί δεν γουστάρουμε τους βοσκούς. Ετσι και τα άλλα μαντριά δεν μας κάνουν και ιδιαίτερο κέφι.

Οι συναντήσεις σαφώς και έχουν καιρό να γίνουν. Ομως τί χρειάζονται οι συναντήσεις όταν υπάρχουν τα τηλέφωνα και η συνεχής υποστήριξη όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Οι κοινωνικές εκδηλώσεις σαφώς και είναι καλές και ευπρόσδεκτες αλλά δεν είναι ο ουσιαστικός λόγος ύπαρξης μιάς κοινωνίας ανθρώπων που μοιράζονται την ίδια αγάπη.
Στους συλλόγους που αναφέρεσαι έχει βρεθεί ή έχει φιλοξενηθεί ποτέ ξένος ιδιοκτήτης Land Rover?
Εχουν αλλοδαπούς μονιμα εγκατεστημένους στην Ελλάδα σαν μέλη τους?
Εχουν σώσει παλιά Land Rovers που θα γίνονταν σκραπ ή θα διαλύονταν για ανταλλακτικά στέλνοντάς τα στο εξωτερικό για να ανακατασκευαστούν?
Εχουν ποτέ ενημερώσει την αντιπροσωπεία και το εργοστάσιο για θέματα που ακόμη και εκείνοι αγνοούσαν (αντιπροσωπεία και εργοστάσιο) και επιζητούσαν βοήθεια από τους χρήστες των οχημάτων απευθείας?
Μην συνεχίζω, δεν νομίζω ότι πρέπει.

Το να μην έχεις ακούσει για κάτι δεν πάει να πει ότι δεν υπάρχει και κυρίως δεν αποτελεί λόγο για να μειώνεις την όποια σημασία και όποιο έργο του.
Τα δικά σου 16 χρόνια μπορεί να είναι κατά τρια περισσότερα από τα του υπογράφοντος οσον αφορά την ιδιότητα ιδιοκτήτη Land Rover αλλά θα σου πω μόνο ότι όταν το 1967 αγόρασα το πρώτο μου αυτοκινητάκι (κατά δήλωση της μητέρας μου ήμουν 3 ετών) αυτό, όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, ήταν μία κόκκινη πυροσβεστική Forward Control (θα πρέπει να τα γνωρίζεις καθώς έχεις προσωπική εμπειρία από αυτοκίνητα Series) της Lensey/Matchbox, την οποία και έχω ακόμη (μαζί με τα άλλα αυτοκινητάκια μου από τότε, τα οποία εκτός μερικών που τα έχω κρατήσει, έχει τώρα και παίζει και ο πιτσιρίκος.)
Ομως βλέπεις ότι κάποια πράγματα όλοι μας τα αγνοούμε και δεν τυχαίνει να τα μαθαίνουμε. Αυτό όμως θα πρέπει να μας κάνει να είμαστε επιφυλακτικοί σε έκφραση απολύτων απόψεων και στην χρήση αφορισμών και ανοικτοί στο να μαθαίνουμε και να μην γινόμαστε επιρρεπείς στο να υποκύπτουμε σε πειρασμούς χλευασμού ή αναίτιας αμφισβήτησης.

Εισαι και εσύ άλλωστε μέλος του συλλόγου (μέλος 150) και θέλω να πιστεύω ότι όποτε χρειάστηκες βοήθεια ή όποια πληροφορία την είχες άμεσα και αποτελεσματικά. Αυτό νομίζω μετράει πολύ περισσότερο από το να πηγαίνεις στα "μπουζούκια" ή για φαγητό και διασκέδαση με ομόσταυλους αλλά να μην έχεις βοήθεια ή υποστήριξη όταν την χρειαστείς, 365 μέρες το χρόνο και 18 ώρες την ημέρα.
Τα "μπουζούκια" (ο όρος αναφέρεται με την ευρεία έννοιά του για το γλέντι), το φαγητό και η διασκέδαση φυσικά και είναι ευπρόσδεκτα, όπως και οι εκδρομές ή οι διοργανώσεις τεχνικών ημερίδων αλλά αυτά ούτως ή άλλως προσφέρονται πλέον κατά ριπάς και σε συχνά τακτικά διαστήματα από άλλους συλλόγους που λειτουργούν σε πιό κοσμική βάση.

Ειναι σαφής η επιθυμία φίλων και μελών για επαναδραστηριοποίηση του Συλλόγου και σε αυτό το επίπεδο και ήδη έχουν γίνει ενέργειες για την παρουσίαση ανοικτών προτάσεων για να αποφασίσουν όσοι ενδιαφέρονται. Σύντομα θα ανακοινωθούν τα των εκδρομών ενώ τα της συναντήσεως τελούν υπό συζήτηση για να μπορέσει να γίνει κάτι ουσιαστικό και ευχάριστο για όσους θα θέλουν να συμμετάσχουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 09:30

Παντελη, ο Βαγγελης σιγουρα δεν επιθυμει να θιξει ή να χλευασει, αντιθετα (και πιστευω ακραδαντα το εν συνεχεια, διερμηνευοντας αυτο που εχω αισθανθει και εγω) θα επιθυμουσε να δει ενα Συλλογο δυναμικο και επικοινωνιακο, πιθανως με δικο του φορουμ και με ενα καρο ατομα μεσα, τα οποια να μεταφερουν και να ανταλλασουν εμπειριες

ποιος εξαλλου δεν εχει ονειρευτει ενα τεραστιο κονβου με ΛΡ?

ποιος μπρε?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Ιουν 2006, 10:09

Φιλε Παντελή, χρονια καλά και πολλά. Μην ασχολείσαι με αδιάφορα άτομα και μην αφήνεις να σε στενοχωρούν. έχει δίκιο ο λόρδος, να έχουμε ένα δικό μας site όπου θα μπορούν να μπαίνουν ΡΟΒΕΡΑΔΕΣ για όλους τους λόγους που προαναφέρεις.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 10:24

Γιώργο με πρόλαβες.

Είχα ετοιμάσει μία συμπληρωματική απάντηση στον Βαγγέλη η οποία συμπεριελάμβανε και αναφορά και σε δικό σου σχόλιο.

Αφού λοιπόν μου δίνεις την ευκαιρία δεν θα επεκταθώ αλλά να απαντήσω σαφώς και γρήγορα.

-------------

Ο Συλλογος δεν ζητάει λεφτά άρα δεν έχει λεφτά.

Αυτό δεν επιτρέπει τα έξοδα για διαφήμιση και φανταχτερά site.

O σκοπός του Συλλόγου είναι να αποτελεί τόπο συνάντηση ανθρώπων που αγαπούν τα Landies και όχι ανθρώπων που επιθυμούν την προσωπική τους προβολή με αξιώματα ή μέσω του οχήματος που οδηγούν.

Λειτουργούμε ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ και προτιμούμε να έχουμε χαμηλό προφίλ γιατί όπως βγάζει το κεφάλι του πολύ έξω το χάνει (παίρνουν τα μυαλά του αέρα ή του το κόβουν)

Σκοπός μας δεν είναι η επίδειξη της ύπαρξης του Συλλόγου αλλά η υποστήριξη των φίλων και των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων Land Rover και η υποστήριξη του εργοστασίου στο να παράγει σωστότερα προϊόντα ή να βελτιώνει αυτά που έχουν προβλήματα.

----------------

Οσον αφορά το δικό "του" φόρουμ σε αυτό θα με βρεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. (τα κεφαλαία για να τονίσω ότι αφορά κάτι που προσωπικά πιστεύω και δεν προσπαθώ να προκαταβάλω τις απόψεις φίλων ή μελών)

Εχω μάθει να εκτιμώ την βοήθεια που μου προσφέρουν οι φίλοι μου και όχι να προσπαθώ να τους ανταγωνιστώ.
Οι φίλοι του off-road.gr έχουν προσφέρει μέσω του συγκεκριμένου χώρου χωρίς καμμία επιβάρυνση σε ΚΑΝΕΝΑ μας ένα χώρο που όλους μας έχει οφελήσει σε οικονομική και γνωστική βάση.
Αλλα fora έχουν αποδειχθεί χώροι προώθησης προσωπικών επιδιώξεων και στόχων των δημιουργών τους. Εδώ όμως οι άνθρωποι που μας φιλοξενούν δεν έχουν ζητήσει κάτι και προσφέρουν μόνο τη βοήθειά τους.

Δεσμεύομαι λοιπόν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (δεν προσπαθώ να μιλήσω για άλλους ή να τους διαμορφώσω την γνώμη τους) ότι οσο καιρό οι φίλοι του off-road.gr μας προσφέρουν τη βοήθειά τους και την αρωγή τους ο υπογράφων θα είναι πάντα εδώ και δεν θα προσπαθήσει να διασπάσει την ενότητα αυτής της παρέας.
Ο χώρος όπου οι φίλοι και τα μέλη του Συλλόγου μπορούν να επικοινωνούν σε κάποιο φόρουμ στην Ελλάδα έχει γίνει από μόνος του εδώ και καιρό το off-road.gr και ο υπογράφων αισθάνεται πολύ καλά, ευπρόσδεκτος και ελεύθερος εδώ.
Δεν βλέπω το λόγο να γίνει κάτι ανεξάρτητο.

Θεωρώ ότι αυτό δεν θα εξυπηρετήσει κανέναν απολύτως λόγο αντιθέτως θα έχει αρνητικά αποτελέσματα με την δημιούργια διάσπασης μίας παρέας που δεν έχει στο κάτω κάτω της γραφής να χωρίσει τίποτα.

Οι προσωπικές φιλοδοξίες δεν υπάρχουν στο Συλλογό μας και σίγουρα θεωρώ ανάρμοστο να γυρίσω την πλάτη μου στους φίλους που πρώτοι είχαν την ιδέα να ανοιχθεί ένας χώρος αφιερομένος στα Land Rovers στους φίλους τους και στους ιδιοκτήτες τους στην Ελλάδα.

Θεωρώ απαράδεκτο το να γίνει φόρουμ μόνο για Land Rovers κάπου αλλού την στιγμή που εδώ έχουμε βρεί το σπίτι μας χωρίς να μας καπελώνουν.

Εχω μάθει όταν κάποιος με βοηθά να τον βοηθώ και εγώ και να βάζω λιθαράκια που μακραίνουν και διευκολύνουν το δρόμο του και όχι πέτρες που τον μικραίνουν, τον εμποδίζουν ή τον κλείνουν ανοίγοντας δικό μου δρόμο για να πορευτώ μόνος μου ή με "πρόβατα" που με ακολουθούν μόνο και μόνο για να γίνω εγώ αρχηγός.
(ή όποιος άλλος κάνει το ίδιο ή σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο και έχει αυτή τη συμπεριφορά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Ιουν 2006, 10:30

Γιο μενα συλογος ειναι αυτος που εχει γραφεια ,διοργανωνει εκδρομες ,συναντησεις,χορους και φυσικα οι διοικουντες να ειναι αιρετοι.
Αν τωρα ο συλογος ΛΡ απλα ειναι ενα τηλεφωνο που βοηθαει η λυνει αποριες σε ιδιοκτητες ΛΡ τοτε ενταξει εγω ειμαι λαθος η παλαιων αρχων.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 10:32

α. με καθε σεβασμο, Δισκο, καταρχην ο Βαγγελης δεν ειναι αδιαφορο ατομο και ζητω ταπεινα συγγνωμη που επεμβαινω υπερ τριτου, αλλα νομιζω δικαιουμαι γιατι ο εν λογω ειναι στενος φιλος και πολυ καλο παιδι

β. κατα δευτερο ΣΙΓΟΥΡΑ δεν υφισταται προθεση να θιγει ουδεις και γιατι να θιγει εξαλλου

γ. κατα τριτο ΣΙΓΟΥΡΑ υπαρχει προθεση, αν ειναι εφικτο, να γνωριστουμε καλυτερα, και γιατι να μη γνωριστουμε εξαλλου (ποσες φορες στα φαναρια ή στην εθνικη δεν εχουμε αλληλοτσεκαριστει, αλληλοχαιρετηθει με αλλους λανδροβεραδες?)

δ. Παντελη, η συμμετοχη σε συλλογο αναγνωρισμενο δεν ειναι κρυπτον, τουναντιον μαλιστα, απεχει δε μακραν απο το να ειναι ευαισθητο προσωπικο δεδομενο, αφου ο οποιοσδηποτε δικαιουται να ελεγξει στο κατα τοπους Πρωτοδικειο το καταστατικο, να απευθυνθει στο Προεδρειο και να ζητησει πληροφοριες (φανταστειτε να συμμετεχει κανεις στο συλλογο προστασιας της ασπρης καλιακουδας και να το θεωρει ευαισθητο προσωπικο δεδομενο).

ε. αρα λοιπον δεν θα ηταν συγκλονιστικο να μας ελθει με μειλ εστω μια λιστα λανδροβεραδων απο ολη την Ελλαδα? Ειναι πολυ ωραια ιδεα και μου ζεσταινει την καρδια να γνωρισω και αλλους συμπασχοντες....εννοουσα ομοϊδεατες?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Ιουν 2006, 10:42

Γιώργο συνεχίζω για το τελευταίο κομμάτι με το "κονβόυ" των Landies.

Αυτό είχε γίνει και έχει γίνει τελευταία φορά τον Μάρτιο του 2004.

Ο Συλλογος έκανε εκδρομές και το μακρύ κονβόυ δεν ξεπερνούσε ΠΟΤΕ τον αριθμό των 13 αυτοκινήτων καθώς οτιδήποτε μακρύτερο έχει σαφή και ουσιαστικά προβλήματα λειτουργείας και λογιστικής υποστήριξης (και τα 13 ακόμη είναι ήδη πάρα πολλά)

Οι ελληνικοί δρόμοι και τα μέρη που επισκεπτόμασταν έχουν ένα όριο το οποίο δεν πρέπει να ξεπερνάμε για να μην αφήνουμε ζημιές και αρνητικές εντυπώσεις πίσω μας.

Τα κονβόυς των 50 και βάλε αυτοκινήτων, αυτά τα εκτρώματα που έβλεπα στις εκδρομές που έγιναν στο παρελθόν, αποτελούν δυσφήμιση και όχι διαφήμιση των τετρακινήτων εκτός δρόμου.
Κατανοώ ότι αποτελούν πηγή εσόδων και ότι όσο πιό πολλές συμμετοχές τόσο πιό μεγάλο το διαφημιστικό αντίκτυπο και στην ουσία τόσο πιό μεγάλο το οικονομικό όφελος της διοργανώσεως όταν γίνεται με οικονομικό αντίτιμο (κάτι που ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ για την δέσμευση χρόνου και πόρων που απαιτεί ο σωστός σχεδιασμός μίας εκδρομής προδιαγραφών)

Το κονβόυ λοιπόν μπορεί να γίνει και έχει γίνει (αν θέλεις μπορώ να σου στείλω φωτογραφίες από το 1993) αλλά σίγουρα τα μεγάλα κονβόυς δεν ανήκουν στην ελληνική πραγματικότητα αν θέλουμε να διατηρήσουμε το σωστό όνομα των τετρακινήτων εκτός δρόμου στην Ελλάδα.

Αυτά που γίνονται τα τελευταία χρόνια αποτελούν την έναρξη καταστάσεων που θα οδηγήσουν και την Ελλάδα στον τελικό δραστικό περιορισμό ή και το οριστικό κλείσιμο των δρόμων (δασικών και αγροτικών) που μας επιτρέπουν αυτή τη στιγμή να έχουμε στην χώρα μας έναν παράδεισο για εμάς τους τετρακίνητους εκτός δρόμου.

Ο τρόπος που κάναμε τις εκδρομές μας παλαιά άφηνε τους ντόπιους ευγνώμονες που ανοίγαμε τους δρόμους, επισκευάζαμε περάσματα και αφήναμε τον τόπο τους πιό πλούσιο σε γνωριμίες, χρήματα (με την φιλοξενία και σίτησή μας) και ευχάριστη κοινωνική παρέα.
Τώρα οι ντόπιοι βρίζουν αυτούς που τους χαλάνε τους δρόμους, τους χαλάνε τα χωράφια, τους βρωμίζουν τα χωριά, τα ποτάμια και τα ξέφωτά τους, δεν αγοράζουν φαγητό και δεν μένουν στα μέρη τους.
Ετσι τελικά θα οδηγηθούμε σε αυτό που συνέβει στην κεντρική Ευρώπη.

Η μείωση των τιμών απόκτησης ενός τετρακινήτου (και ενός Land Rover για την συγκεκριμενη περίπτωση) χάρησε την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτά τα αυτοκίνητα και σε ανθρώπους που καλώς ή κακώς δεν έχουν την απαραίτητη παιδεία ή τις γνώσεις για να μπορέσουν να τα απολαύσουν χωρίς να κάνουν ουσιαστικό κακό στον εαυτό τους, στα αυτοκίνητά τους ή στους άλλους και στο όνομα της τετρακίνησης.

Οσοι τυχαίνει να έχουν τέτοιες εμπειρίες από την θετική πλευρά κάνουν ότι μπορούν να διορθώσουν τα πράγματα ή να "νουθετήσουν" τους ατάκτους ή μη γνώστες.

Ειμαι ο πρώτος που λέει πάντα ότι κάτι μαθαίνω και πάντα κάνω λάθη.
Ομως προσπαθώ αυτό που μου αρέσει να μην προσβάλει, μειώνει ή βλάπτει τον άλλον και πιστεύω ότι όλοι μας λειτουργούμε έτσι.

Τα κονβόυς λοιπόν λειτουργούν αρνητικά και σαν τέτοια δεν θα πρέπει να υπάρχουν. Μικρές ομάδες λειτουργούν καλύτερα.

Για φωτογραφίσεις είναι καλά αλλά χρηστικά δημιουργούν προβλήματα.

Μην ξεχνάς όμως ο Συλλογος τουλάχιστον υπάρχει όχι για να κάνει εντύπωση αλλά για να προσφέρει έργο.
Οχι για να ανταγωνίζεται αλλά για να συνδράμει.

Αυτοί που μας ζητούν και μας χρειάζονται μας βρίσκουν εδώ και 13 χρόνια Γιώργο.

Και όταν πορευόμαστε μαζί το κάνουμε σωστά και όχι για να εντυπωσιάσουμε. Το χαμηλό προφίλ είναι και αυτό που μένει στον χρόνο και δημιουργεί την διαφορά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Ιουν 2006, 10:58

σε συνεχεια των ανωτερω συμφωνω και επαυξανω πως τα παιδια του πορταλ οντως προσφερουν ενα ελευθερο μεσο επικοινωνιας και γι'αυτο ειναι αξιεπαινοι, χωρις να παρουσιαζεται ο χαμος που επηλθε σε αλλα αντιστοιχα ελληνικα.

απο την αλλη ομως πρεπει να ρωτησω, γιατι να κραταμε χαμηλο προφιλ? Ειδικα σε ζητηματα οπως σωστου σερβις, παροχης υπηρεσιων (πχ προς ταλαιπωρημενους Φρηλανδεραδες 1.8 K series).

απο οσα εχω διαγνωσει εκ του φορουμ, τα τελευταια τεσσερα χρονια, δεν διαβλεπω καποια ηγετικη κινηση απο κανεναν (και να υπηρχε μας αφηνουν χρονο τα πολυαγαπημενα μας οχηματα να ασχοληθουμε με κατι αλλο?) η κατι αλλο. Τουναντιον ολοι οι συντροφοι ειναι απο τους πλεον χαμηλων τονουν και εδω και αλλου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες