Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Αύγ 2006, 14:32

spartacus έγραψε:Δηλαδή τώρα εμάς μας αρέσει το εξόγκωμα στο καπό ?
Μας αρέσει το ότι δεν υπάρχει DEFENDER στο καπό ?
Μας αρέσει που λείπουν τα κλαρέτα ?
Ρωτάω... απλώς...
δεν είμαι κατά του εκμοντερνισμού του defender.


Ειναι καθαρα υποκοιμενικες οι απαντησεις, εμενα πρωσοπικα μου αρεσουν, οπως μου αρεσει η αναβαθμισμενη ποιοτητα, ηχομονοση, δυναμη στο μοτερ, ειναι πραγματα που δειχνουν ενα καλητερο αυτοκινητο και οχι ενα ανχρονιστικο μηχανημα......
οσο για το DEFENDER στο καπο συμφωνο μαζι σου, αλλα εχουν κρατησει την θεση και δεν ειναι δυσκολο να βρεις ενα σημα και να το βαλεις.....

Φιλικα Αντωνης
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 25 Αύγ 2006, 14:47

Εδώ που τα λέμε ρε μάγκες παρόλη την αναβάθμιση που του κάναν πάλι ΣΠΑΡΤΙAΤΙΚΟ είναι....................Ευτυχώς δηλα δή. Μια ασπιρίνη του δώσανε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 25 Αύγ 2006, 17:16

Antwnh sumfwnw me ta legomena sou. Eimai katoxos defender 1991 kai range rover 1989 ( to toutou ths mamas pou me petage mexri to sxoleio ) kai gnwrizw poies allages einai aparaithtes, efoson kai sto diko mou exw balei hxomonwsh , kai injection apo carb, kai kainourio tamplo modified...aplws euxomai pragmatika na einai aspirinh auto pou tou dwsane kai oxi viagra (me oligolepth drash)...

xairetw sas
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό disco » 25 Αύγ 2006, 19:42

Έτσι.... Αν θέλαν να κάνουν μια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΉ αναβάθμιση, ας βάζανε ρε αδερφέ ένα 4.2 για τους αρρωστους , .....V6 για τους μεγάλους......... η το καινούριο πετρέλαιο για τους ΕΛΛΗΝΕΣ( Το αξίζουμε άλλωστε, έτσι και αλλιώς είμαστε ο παλιότερος ΛΑΌΣ του Πλανήτη , που του έχουμε επιφέρει το ελάχιστο κακό) και..... ,για την Ελλάδα (ρε γαμώ το) που είναι μια χαρά (και όχι μονο) με το 6-αρι σαζμάν και μπλόκε εμπρός και πίσω με ενισχυμένα ημιαξόνια και ένα νέο κεντρικό διαφορικό και ας βγάζανε και το καντράν που λέει ο λόγος και ας άφηναν τον δείκτη της βενζίνης. Και για να τελειώνω, ας βάζαν και έναν εργάτη. Ευχαριστώ που με ανεχτήκατε. ... Τέλος, ας το πλήρωνε ο πεθερός της δεύτερης-(παράλληλης
) γυναικας , το βίτσιο μου. .....ΜΗΝ ΒΑΡAΤΕ ΡΕ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Αύγ 2006, 20:18

Nίκο γειά,

το Defender έχει αγοραστικό κοινό κυρίως ανθρώπους που προτιμούν πετρελαιοκινητήρες και για το λόγο αυτό εδώ και χρόνια έχει σταματήσει η παραγωγή του αυτοκινήτου με βενζινοκινητήρες.

Ισως, όπως ανέφερα και πιό πάνω σαν εντελώς προσωπική εκτίμηση, κάποια στιγμή να ξαναδούμε κάποιον βενζινοκινητήρα μεγάλου κυβισμού για την αγορά της Βόρειας Αμερικής καθώς οι Αμερικάνοι (και σε ένα βαθμό και οι Καναδοί) είναι τρελλοί και παλαβοί με το Defender (η ανθρώπινη φύση πάντα θέλει αυτό που δεν έχει....).
Το κακό είναι ότι ο βενζινοκινητήρας θα θέλει και άλλα πράγματα καθώς το εργοστάσιο ΣΙΓΟΥΡΑ δεν πρόκειται να εγκαταστήσει τον παλαιό V8 (ο οποίος όμως έχει αρχίσει και παράγεται και πάλι αλλά από άλλη εταιρεία και σε άλλο εργοστάσιο πάλι στην Αγγλία).
Βέβαια ίσως το καινούργιο 6άρι κιβώτιο να μπορεί να συνδεθεί με κάποιο από τα μοτέρ που μπαίνουν στο Disco LR3, στο νέο Freelander ή στο RaRo/RaRo Sport.

Tο μπλοκέ εμπρός πίσω δεν είναι εντελώς απαραίτητο καθώς τα Defenders εδώ και χρόνια είναι διαθέσιμα με το ETC (Εlectronic Traction Control) το οποίο στην ουσία ενεργεί σαν ένα διαφορικό μόνο που αντί να μπλοκάρει γρανάζια μπλοκάρει φρένο.
Για μπλοκέ και ημιαξόνια υπάρχει πάντα η λύση 3 σε 1 της ΚΑΜ (προοδευτικό και 100% κατ' επιλογή μπλοκέ σε μία μονάδα μαζί με ενισχυμένα ημιαξόνια). Αν σκεφθεί κανείς ότι τα στρατιωτικά LR (τα Wolf) έχουν ενισχυμένα ημιαξόνια της ΚΑΜ (τα οποία τοποθετεί η SVO) τότε μάλλον η απάντηση είναι έτοιμη. Και φυσικά το γεγονός ότι ανεξάρτητα από τα Wolf των ειδικών δυνάμεων και ΟΛΑ τα Santana του Ισπανικού στρατού αλλά και των άλλων χωρών που τα χρησιμοποιούν καθώς και τα πολιτικών προδιαγραφών οχήματα με μπλοκέ διαφορικά χρησιμοποιούν αυτά ακριβώς τα μπλοκέ και ημιαξόνια.

Το κεντρικό διαφορικό του 2007 Defender δείχνει από τις σχέσεις του να μην έχει ουσιαστικές διαφορές (από μνήμης ίσως οι αργές σχέσεις να είναι λίγο πιό μακριές) αλλά το 6άρι κιβώτιο έχει πιό κοντή πρώτη και πιό μακριά 6η σχέση άρα στο ταξίδι του το αυτοκίνητο θα είναι πιό άνετο (το λέει άλλωστε και το διαφημιστικό κείμενο) αλλά και στις αργές και με 1η ταχύτητα θα είναι πιό αργό από τα μέχρι τώρα μοντέλα (ίσως με εξαίρεση τα παλαιά 4κύλινδρα)

Θέλω να πιστεύω ότι με την εξαίρεση αυτού του εξογκώματος στο καπώ, το οποίο "βγάζει μάτι" το υπόλοιπο αυτοκίνητο θα είναι σαφώς καλύτερο.
Από την άλλη πλευρά το καπώ με το εξόγκωμα έχει ήδη φανατικούς οπαδούς και ήδη έχουν αρχίσει οι παραγγελίες για το καπώ αυτό για να τοποθετηθεί σε παλαιότερα αυτοκίνητα.

Αυτό που μου άρεσε επίσης είναι τα ανάγλυφα γράμματα DEFENDER στο πίσω μέρος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό spartacus » 25 Αύγ 2006, 20:32

παντελη εχει ο δικος μου!!!! σου κανει?????
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό navaraman » 26 Αύγ 2006, 02:31

spartacus να κανω μια ερωτηση;αλλα μην γελασεις ετσι;
αυτο που λεει στην υπογραφη σου σχετικα με το αλλο αυτοκινητο αληθευει;
ειπαμε μην γελασεις.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 26 Αύγ 2006, 09:16

Εγώ πάντως με ένα Wolf βολεύομαι. Δεν είμαι πλεονέκτης. :P
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Αύγ 2006, 16:49

Τελευταία επεξεργασία από disco και 02 Σεπ 2006, 13:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Αύγ 2006, 19:00

disco έγραψε:Εικόνα .Τώρα αυτό τι είναι?


Νίκο γειά,

αυτό είναι το "μουλάρι" του Freelander 2 στην τελική μου μορφή με την απλή μάσκα (φημολογείται ότι θα την φοράνε τα φθηνά μοντέλα αν και πιστεύω ότι σε όλα τα μοντέλα θα μπαίνει η πιό όμορφη μάσκα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 31 Αύγ 2006, 18:46

Τελευταία επεξεργασία από disco και 02 Σεπ 2006, 13:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Σεπ 2006, 11:32

Νίκο καλό μήνα και καλημέρα, ευχές και σε όλους τους φίλους του forum,

από όσο γνωρίζω δεν έχει βγεί στην παραγωγή.
Η μάσκα όμως και τα πλαίσια των εμπρός φανών υπάρχουν σαν αξεσσουάρ.
Το rollcage επίσης υπάρχει, οπότε κάποιος μπορεί να φτιάξει ένα ίδιο 90άρι.
ή και 110.

Θα σε παρακαλούσα όμως, και νομίζω ότι θα συμφωνήσει και ο moderator αλλά και οι υπόλοιποι φίλοι, να μην βάζουμε άσχετες με το θέμα καταχωρήσεις και φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες του "μουλαριού" του Freelander 2 και αυτή του πρωτοτύπου για επίδειξη με βάση το 90άρι θα μπορούσαν να μπούν στις θεματικές ενότητες Jurassic Park για το 90άρι και στην ανάλογη για το νέο Freelander.
Ετσι όλοι μας μπορούμε να βρίσκουμε αυτά που ψάχνουμε πιό εύκολα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Σεπ 2006, 21:05

οκέι σορρυ. δεν ήξερα ότι δεν έχεις γρηγορη σύνδεση η δεν είναι αυτό το πρόβλημα? έχει φτάσει με 14 εύρα το 1 GIGA σε ταχύτητα ( Το φέρνει και λιγότερο τον μηνα)
. μια αίτηση στον ΟΤΕ και σε 10 με 20 μέρες όλα καλά. Αλήθεια ο μοδερειτορ( ο moderator ) που αναφέρεις τι είναι? ΕΝΔΙAΜΕΣΟΣ? μεσολαβητής ( επιστρατεύοντας τα λιγοστά λατινικά μου και μερικά φτωχά Ελληνικά ) νομίζω ότι είναι ? Tα αγγλικά μου περιορίζονται μονο σε τεχνικά θέματα και σε λίγα και απλά taxitzidika!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Σεπ 2006, 21:29

Νίκο γειά,

δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάς συγγνώμη.
Μία πρόταση έκανα για να μπορούμε να έχουμε συγκεντρωμένα τα θέματα που μας αφορούν στις αντίστοιχες θεματικές ενότητες και να μην χρειάζεται να ψάχνουμε από εδώ και από εκεί σε άσχετους τίτλους καταχωρήσεων.
Το θέμα της ταχύτητας δεν έχει σημασία.
ΑDSL στον Ωρωπό (όπου μένω) μας έβαλαν πριν από 20 ημέρες και από εχθές "τρέχω" με 512 Κ μέχρι να αναβαθμισθεί περαιτέρω το σύστημα και να μου συνδέσουν την 1024 (η οποία στην ουσία είναι περιττή αλλά είπα να βάλω ό'τι ταχύτερο, 23 Ευρώ με το CONNEX της ΟΤΕΝΕΤ)

Ο Moderator είναι ο ελεγκτής/ρυθμιστής των θεμάτων και εκείνος που έχει τον έλεγχο της θεματικής ενότητας που κάνουμε τις καταχωρήσεις μας. Εν προκειμένω ο superspy.

Συγγνώμη αν έτσι όπως έγραψα το προηγούμενο πιθανόν να έδωσα την εντύπωση ότι έκανα παρατήρηση. Τωρα που το διαβάζω θα μπορούσα ίσως να το έχω γράψει πιό ευγενικά. Αλλωστε μέσα στον οίστρο μας όλοι πλατιάζουμε μερικές φορές και βγαίνουμε εκτός θέματος (καλή ώρα όπως τώρα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 02 Σεπ 2006, 09:03

Εγω θα ειμαι πιο αγριος φιλε Disco.
Μας ταραξες στη φωτογραφια αδερφακι μου και να πεις οτι βαζεις κατι καινουργιο,οποιος διαβαζει περιοδικα τα εχει 100 φορες ολα αυτα και πριν χρονια μαλιστα (οπως παραδειγμα το project SVX παραπανω).
Μου θυμιζεις τα τηλεοπτικα καναλια που μας ταραζουν στην επαναληψη και τις αρχαιολογιες καλοκαιριατρικα.
Αλλα εγω σε πηρα χαμπαρι, το κανεις για να παρεις πολλα κρανακια ατιμε!! (και για να μας την πεις που εχουμε αργη συνδεση παιλοεγκαθετε των εταιριων!!)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες