Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Αύγ 2006, 16:48

Αγαπητοί φίλοι,

οι πρώτες φωτογραφίες του Defender του 2007 ξέφυγαν από το εργοστάσιο.
Οπως τα είπαμε και στις 28 Ιουνίου, τα κλαπετάκια κάτω από μπαρμπριζ φεύγουν, νέο ταμπλώ και μοτέρ έρχεται, το 6τάχυτο κιβώτιο μάλλον ισχύει και το μοτέρ αν και ακούγεται για 2.200 κυβικά μάλλον θα είναι 2.400 και 140 άλογα με 375 Nm ροπής (δηλαδή όσο είχε και ο V8 στα 4.600 κυβικά με το ιnjection BOSCH)

Eπίσης θα υπάρχουν αλλαγές και στα καθισματάκια στον χώρο φόρτωσης τα οποία θα κοιτάνε προς τα εμπρός και όχι αντικρυστά προς τα πλάγια.

Το νέο ταμπλώ (το οποίο μάλλον θα έχει αερόσακκους) και τα προς τα εμπρός προσανατολισμένα καθισματάκια είναι δύο πράγματα που με κάνουν να πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί εκ νέου στην αγορά της Βόρειας Αμερικής (τόσο οι αερόσακκοι όσο και τα προς τα εμπρός καθίσματα για τους πέραν των 5 επιβάτες είναι υποχρεωτικά για την αγορά αυτή)
Αυτό θεωρώ ότι μπορεί να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι θα πρέπει να περιμένουμε και μία βενζινοκίνητη έκδοση καθώς το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο σίγουρα αντέχει την ροπή του, αλλά κυρίως οι φίλοι Αμερικάνοι (αν δεν είσαι φίλος τους σε βομβαρδίζουν είτε αυτοί είτε οι άλλοι καλοί τους φίλοι, άρα είναι φίλοι μας) αγαπούν τα βενζινοκίνητα μοτέρ και σνομπάρουν (ακόμη) τα πετρελαιοκίνητα.

Μακάρι........ γιατί έτσι μπορεί να δούμε περισσότερα Defenders και στο Ελλαδιστάν όπου ακόμη οι "εγκέφαλοι" απαγορεύουν τυπικά τα πετρελαιοκίνητα γιατί λένε πως εκείνοι αγαπούν την φύση (μάλλον δεν τους λαδώνουν καλά τα πορτοφόλια οι εισαγωγείς)

Χαιρετώ
pantg
 

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Αύγ 2006, 17:42

το κεντρικό και τα αλλα διαφορικά είναι ίδια? Ναι στο πετρέλαιο, όχι στους φίλους τον Αμερικανων και στους φίλους τον σιωνιστών. Προτιμώ το παλιό ταμπλό και τα κλαπέτα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 11 Αύγ 2006, 19:06

Πιστεύω ότι είναι καλή ανανέωση...

Ό,τι και να το κάνουν, θα παραμένει απλά θεϊκό...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ollram » 11 Αύγ 2006, 22:22

Παντελή,

τώρα μας εφτιαξες!!
Αναμένουμε περισσότερα νέα & Φωτο.....

Λες να αξίζει να περιμένω κάποιους ακόμη μήνες??????? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Αύγ 2006, 09:06

disco έγραψε:το κεντρικό και τα αλλα διαφορικά είναι ίδια? Ναι στο πετρέλαιο, όχι στους φίλους τον Αμερικανων και στους φίλους τον σιωνιστών. Προτιμώ το παλιό ταμπλό και τα κλαπέτα.


Γειά σου Νίκο,

ο πίσω άξονας ούτως ή άλλως στα D110 ΤD5 από το 2003 και μετά είναι διαφορετικός μετά την κατάργηση του Salisbury (ο οποίος στην ουσία ήταν ένα Dana) και την υιοθέτηση του πίσω άξονα τύπου P38A (δηλαδή στην ουσία άξονα με διαφορικό από το Range Rover Ρ38Α, 4.6)

Δεν έχει ακουστεί κάτι για διαφορετικούς άξονες ή διαφορικά στο Defender 2007. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Πιστεύω όμως ότι δεν θα αλλάξει κάτι.
Τα κλαπέτα ήταν βολικά αλλά ακόμη βολικότερο είναι το air condition το οποίο και μάλλον θα είναι πλέον στανταρ εξοπλισμός.
Το ταμπλώ είναι όντως λίγο άσχετο με το όλο σχέδιο και την φιλοσοφία του εξωτερικού σχήματος. Ομως σίγουρα θα του δώσει αρκετές πωλήσεις σε επίπεδο "lifestyle" αγοραστών (δηλαδή εκείνων που θα το αγοράσουν γιατί δείχνει κάτι και όχι για να το χρησιμοποιήσουν όπως δείχνει).

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Αύγ 2006, 09:10

GALILAIOS έγραψε:Πιστεύω ότι είναι καλή ανανέωση...

Ό,τι και να το κάνουν, θα παραμένει απλά θεϊκό...


Φίλε GALILAIOS το Defender είναι το αυτοκίνητο που όλοι μας αγαπούμε να μισούμε ή μισούμε που αγαπούμε.
Εχει περισσότερα μειονεκτήματα και ελαττώματα από θετικά και προτερήματα αλλά έλα που αυτά τα προτερήματα και κυρίως το σχήμα του μας κάνουν να έχουμε κολλήσει μαζί του......

Κατσαρόλα αλλά κατσαρόλα με χαρακτήρα ε????

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Αύγ 2006, 09:17

Φίλε ollram καλημέρα,

νομίζω ότι από πλευράς τιμής μεταπώλησης θα μπορέσεις να καλύψεις ένα μεγάλο μέρος της διαφοράς μεταξύ ενός μεταχειρισμένου μοντέλου 2004/2005 και ενός καινούργιου του 2007. (αν αυτός είναι ο προβληματισμός σου)

Και θέλω να πιστεύω ότι το μοντέλο 2007 θα είναι και πολύ καλύτερα συναρμολογημένο και ίσως αναβαθμισμένο και στους τομείς ηχομόνωσης, ποιότητας ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών κλπ.

Πάντως νομίζω ότι θα είναι και σχετικά ακριβότερο από το μοντέλο 2005.
Από την άλλη πλευρά το Defender αν και έχει ακριβό κόστος παραγωγής (λόγω συναρμολόγησης κατά το μεγαλύτερο μέρος από ανθρώπινο εργατικό δυναμικό και όχι από ρομπότς) αυτή τη στιγμή είναι κερδοφόρο για την εταιρεία (έχει από καιρό αποσβέσει το κόστος εξέλιξης, δημιουργίας της γραμμής παραγωγής κλπ και το μόνο που στοιχίζει είναι τα υλικά και τα εργατικά συναρμολόγησης) άρα ίσως να υπάρχει περιθώριο για συγκράτηση της τιμής στα επίπεδα του μοντέλου 2005.

Θα δούμε σύντομα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 14 Αύγ 2006, 08:32

pantg έγραψε:Φίλε ollram καλημέρα,

Πάντως νομίζω ότι θα είναι και σχετικά ακριβότερο από το μοντέλο 2005.
Από την άλλη πλευρά το Defender αν και έχει ακριβό κόστος παραγωγής (λόγω συναρμολόγησης κατά το μεγαλύτερο μέρος από ανθρώπινο εργατικό δυναμικό και όχι από ρομπότς) αυτή τη στιγμή είναι κερδοφόρο για την εταιρεία (έχει από καιρό αποσβέσει το κόστος εξέλιξης, δημιουργίας της γραμμής παραγωγής κλπ και το μόνο που στοιχίζει είναι τα υλικά και τα εργατικά συναρμολόγησης) άρα ίσως να υπάρχει περιθώριο για συγκράτηση της τιμής στα επίπεδα του μοντέλου 2005.
Θα δούμε σύντομα.


Αναμένουμε λοιπόν, πρώτα να δούμε τι θα κάνει η αντιπροσωπεία με τις τιμές των Freelander 2 και μετά ίσως καταλάβουμε πως και θα κινηθεί και στο νέο Defender......

εν αναμονή λοιπόν....
και κράτα μας ενήμερους σχετικά με τις άλλες λεπτομέρεις του νέου Defender (πίσω καθίσματα, αναρτίσεις, αερόσακους, βενζινοκινητήρα...... :shock: )
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Αύγ 2006, 09:23

το νέο Φριλανδερ θα είναι κατά πολύ ακριβότερο σίγουρα. είναι αρκετά χλιδάτο για να είναι φτηνό. άσε που θα έχει και έναν υπολογιστή να διαχειρίζεται τα σχεδόν άπειρα ηλεκτρονικά μαραφέτια. τώρα όσον αφορά την αγορά από τους φραγκάτους του Διφενδερ εμάς μας συμφέρει διότι θα γίνει ότι και με τα Δισκαβερυ τα προηγούμενα χρονια. οποτε εμείς θα αποκτήσουμε σε καλή τιμή σε μερικά χρονια ένα καθαρόαιμο καλά στρωμένο στην άσφαλτο! Όλα καλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Αύγ 2006, 11:55

Αγαπητοί φίλοι,

Το Freelander 2 θα ανήκει στην κατηγορία όπου βρισκόταν το Discovery 2.
Αυτό συμβαίνει γιατί το Discovery LR3 βρίσκεται στην κατηγορία που παλαιότερα βρισκόταν το Range Rover Classic, μιάς και το Range Rover P38A (1995 -2002) αλλά και το τωρινό μοντέλο L322 (2002 - 2005 και 2006 και πέρα, μιά και ανανεώθηκε ουσιαστικά σε πολλά σημεία φέτος) έχουν ανέβει σε ακόμη ψηλότερη κατηγορία και το RaRo Sport έχει μπεί στην κατηγορία των γρήγορων 4Χ4 παντός εδάφους.

Ετσι λοιπόν και η τιμή του θα ανέβει προς τα επάνω σίγουρα.

ΟΜΩΣ περιμένετε και σε περίπου 1 χρόνο (ίσως και λίγο παραπάνω) θα υπάρξει και μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία του πρώτου Freelander. Ψιθυρίζεται το όνομα Landy για αυτό.

Οσον αφορά το Defender ακούστηκε και κάτι για ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση. Ειναι γεγονός ότι το εργοστάσιο πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1990 είχε ετοιμάσει ένα πειραματικό μοντέλο Defender σαν ασκήση εξοικονόμησης βάρους με χρήση αυτοφερόμενου σασσί, μερών αμαξώματος από συνθετικά υλικά και κυρίως ανεξάρτηση εμπρός ανάρτηση αλλά τελικά δεν είχε γίνει κάτι για να προχωρήσει.
Ακόμη παλαιότερα είχε μάλιστα υπάρξει και μία πολύ περιορισμένη έκδοση αυτοκινήτων σειράς (Series 2A ή 3 αν θυμάμαι καλά) πάλι με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση αλλά και πάλι δεν πέρασε στην παραγωγή καθώς φάνηκε να υπάρχουν προβλήματα αντοχής στα μεγάλα βάρη.

Ομως αφού ακούστηκε και αυτή η φήμη για το Defender 2007 σας το μεταφέρω. Προσωπικά πιστεύω πως μάλλον δεν θα ισχύει αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με τους Εγγλέζους.
Αλλωστε η ιδεά ενός υποπλαισίου που θα στηρίζει τον κινητήρα (νέο κινητήρα), το σύστημα διευθυνσης (γιατί όχι κρεμαγιέρα όπως στα νεώτερα μοντέλα?) και ένα σύστημα ανεξάρτησης ανάρτησης μειώνει σαφώς το κόστος συναρμολόγησης, κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιό σύγχρονο, με καλύτερους τρόπους και συμπεριφορά στον δρόμο, καλύτερη μόνωση από θορύβους και κραδασμούς κατά την κίνησή του εντός και εκτός δρόμου και ασφαλέστερο σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης (καθώς το υποπλαίσιο γλυστράει προς τα κάτω και δεν μπαίνει μέσα στον χώρο των επιβατών αν τύχει και στραβώσει το σασσί).
Πιθανόν σε οριακές καταστάσεις ο συμπαγής άξονας να έχει καλύτερη και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης όμως ο σπαστός έχει περισσότερα πλεονεκτήματα στην συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων καταστάσεων που συνήθως επικρατούν για την περισσότερη ζωή και κίνηση ενός οχήματος μικτής χρήσης. Και ένας καλά σχεδιασμένος και ανθεκτικός σπαστός άξονας δεν έχει τελικά και πολλά πράγματα να ζηλέψει ιδίως αν έχει από το εργοστάσιο και ένα κατ' επιλογή ή προοδευτικό μπλοκέ διαφορικό.

Ιδωμεν συντόμως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Αύγ 2006, 13:39

Αν μάθω κουμπάρε ότι βάλανε ψαλίδια στο Διφενδερ θα πεθάνω... Δεν θέλω ψαλίδια. θέλω οι άξονες να είναι AΚΑΜΠΤΟΙ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Αύγ 2006, 18:11

Nίκο γειά,

ας μην είμαστε δογματικοί και απόλυτοι.
Αλλωστε υπάρχουν αποδείξεις ότι οι ανεξάρτητη ανάρτηση (σπαστός άξονας) σε πολλές περιπτώσεις δουλεύουν το ίδιο καλά ή και καλύτερα από έναν άκαμπτο άξονα.

Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι ένα Discovery LR3 με λάστιχα μικτής χρήσης προχωράει εκεί που ένα Defender με traction control και χωμάτινα λάστιχα σταματάει.

Αν είναι ο "σπαστός" άξονας του Defender (αν γίνει κάτι τέτοιο) σωστά φτιαγμένος και ανθεκτικός τότε σίγουρα να δώσει στο αυτοκίνητο πράγματα που του λείπουν χωρίς να του αφαιρέσει κάτι σε οριακές καταστάσεις. Φτάνει να τον φτιάξουν σωστά και όχι απλώς να "δανειστούν" εξαρτήματα.

Αλλωστε ήδη ακούγονται νέα για επικείμενη αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Land Rover (μαζί με την Jaguar) οπότε ας κάνουμε υπομονή. Η πολύφερνη νύψη μάλλον είναι πάλι στην αγορά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Αύγ 2006, 08:48

Παντελή μου πόσες φορες οδηγείς και κοιτάζεις να περνάς τις μεγάλες πέτρες ανάμεσα από την ρόδα και το γκρούπ? Τι γίνετε αν εκεί αντί για κενό υπάρχει ένα ΨΑΛΊΔΙ ?????????.....Ούτε να το σκέπτομαι δεν μπορώ! Τι γίνετε όταν υπάρχουν πολύ βαθιά λουκια στα περάσματα που άφησαν άλλοι διερχόμενοι? Δεν χάνεις απόσταση πρόσφυσης? Επίσης τι γίνετε όταν το ψαλίδι σέρνεται μέσα στην λάσπη? Aσε έχω κάνει βόλτες στο βουνό με "ΤΈΤΟΙΑ" οχήματα και είναι απλά ξενέρωμα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Αύγ 2006, 10:39

Nίκο καλημέρα,

το ψαλίδι δεν είναι απαραίτητα σε πιό χαμηλή θέση από αυτή του σωλήνα του άξονα. Εχει να κάνει κυρίως με την σωστή σχεδίαση του συστήματος στήριξης του σπαστού άξονα τόσο στο πλαίσιο του οχήματος όσο και στο άκρο του τροχού.

Από την άλλη μεριά το γκρούπ του διαφορικού στους ακάμπτους άξονες είναι συνήθως πολύ πιό χαμηλά από ότι στους ανεξάρτητους.
Βεβαίως στην περίπτωση που συμπιέζεται η ανάρτηση το διαφορικό στους σπαστούς άξονες κατεβαίνει προς τα κάτω ενώ στους ακάμπτους παραμένει στο ίδιο σημείο αναφορικά με το ύψος του τροχού.
(αυτό το έμαθα πολύ καλά όταν κατόρθωσα να χτυπήσω μία πέτρα, μία από τις ελάχιστες που υπήρχαν, στην Σαχάρα το 1993 με το Feroza που είχα πάρει για το σκοπό αυτό. Ο σοφός Γιαπωνέζος όμως εκτός από την ποδιά, που στράβωσε, είχε τοποθετήσει εμπρός από το διαφορικό και την αντιστρεπτική ο οποία και έσωσε την κατάσταση απορροφώντας το χτύπημα και σπάζοντας την κοτρώνα. Κοτρώνα την οποία δεν θα είχα χτυπήσει όμως αν εξ αρχής δεν είχε συμπιεσθεί η ανάρτηση.

Για τα νεροφαγώματα και τις αυλακώσεις στην λάσπη ισχύει το ίδιο τόσο για τους σπαστούς όσο και για τους συμπαγείς άξονες. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα τελικά οι σπαστοί πλεονεκτούν.
Μην ξεχνάς ότι η επιφάνεια ενός σωστά σχεδιασμένου ψαλιδιού "κόβει" την λάσπη ενώ η μεγάλη μετωπική επιφάνεια του σωλήνα (για να μην μιλήσω για το εξόγκωμα του γκρουπ του διαφορικού) ενός ακάμπτου άξονα λειτουργεί ως φράγμα στην λάσπη και το χιόνι.
Και στις δύο περιπτώσεις όμως μπορεί κανείς να κάνει χρήση σωστά σχεδιασμένων ποδιών προστασίας και να περιορίσει το πρόβλημα (δημιουργεί βέβαια φαινόμενα "πλεύσης" επάνω στην λάσπη ή το χιόνι, αλλά εκεί πηγαίνουμε πλέον σε άλλες καταστάσεις.

Οπως και να είναι και τα δύο συστήματα έχουν τα πλεονεκτήματα και τα ελαττώματά τους ιδίως αν βάλουμε στην εξίσωση και τις μεταβλητές διαφορετικών ειδών εδάφους και συνθηκών κίνησης/πρόσφυσης.

Το μέλλον όμως ανήκει στους σπαστούς άξονες με ελεγχόμενα συστήματα πρόσφυσης όσον αφορά τις επιδόσεις και ικανότητες σε οριακές καταστάσεις.
Θα έλεγα μάλιστα ότι αν συζητάμε για ποιοτικές κατασκευές τότε οι σπαστοί άξονες είναι και πιό αξιόπιστοι και ανθεκτικοί (πάρε για παράδειγμα τα φορτηγά ΤΑΤRA ή τα Pinzgauer της Steyer-Puch)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Αύγ 2006, 17:01

Ωραία αυτά που λες Παντελή, μην ξεχνάς όμως ότι το κάθε μεταβατικό στάδιο έχει και της αποτυχίες του (τουλάχιστον μέχρι να ωριμάσει). Και περί μεταβατικού σταδίου πρόκειται ευ΄όσον δεν έχουν τελειοποιηθεί ακόμα (σωστά) τα νέα συστήματα . Aσε που μπορεί να σκιστεί καμια φούσκα του ημιαξονίου από κανένα κλαράκι! Μέχρι τότε......θα επιμείνω AΚΑΜΠΤΟΣ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες