Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Defender 2007, φωτογραφιες απο ΜΕΣΑ στο εργοστάσιο

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Αύγ 2006, 20:33

Nίκο γειά,

συμφωνώ απολύτως με τον χρόνο ωρίμανσης των νέων προϊόντων.
Και ειδικά στα Land Rovers η πείρα έχει δείξει ότι τους παίρνει τουλάχιστον 25 χρόνια για να αρχίσει να γίνεται σχετικά εντάξει η συνταγή. (ψιλοαστεία ψιλοσοβαρά ισχύει αυτό)

Τώρα για τα άκρα των αξόνων εδώ στάζουν με μεταλλικές μπάλες αντί για λαστιχένιες φούσκες.............

Σοβαρά τώρα στα P38A και στα πιό καινούργια RaRo και Disco LR3 oι φούσκες είναι πολύ καλά προστατευμένες και δεν έχουν δείξει να έχουν προβλήματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Αύγ 2006, 17:52

Εικόνα αυτο ειναι το σωστο καντραν.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 08:17

Νίκο καλημέρα,

το ταμπλώ αυτό είναι κλασσικό και για την εποχή του (1960 - 1970) ήταν πολύ καλό.
Ομως ακόμη και για την εποχή πραγματικής παραγωγής του αυτοκινήτου (σειρά 3) ήταν ήδη ξεπερασμένο και ουσιαστικά περιόριζε τις πωλήσεις του οχήματος αλλά και τις ανέσεις των επιβατών.

Η Land Rover δεν μπορεί πλέον να στηρίζεται μόνο στην παλαιά της φήμη, άλλωστε έχει χάσει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ μέρος αυτής με τις ανοησίες με την ποιότητα κατασκευής και τα προβλήματα των P38A και του Freelander αλλά και των Defenders και των Discovery που είχαν πουλήσει σε διαφόρους οργανισμούς, και το μόνο που της μένει πλέον είναι να δημιουργεί αυτοκίνητα που θα τραβήξουν νέους πελάτες.
Και αυτά θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικά και ανθεκτικά με σωστή ποιότητα κατασκευής και όμορφα με βάση τα γούστα της εποχής.
Τα συνεχή ρεκόρ πωλήσεων που καταρρίπτει με τα RaRo L322, RaRo Sport και το LR3 δείχνουν πως μάλλον έχει βρεί την σωστή συνταγή και όλοι ελπίζουμε πως τα χρήματα που πλέον κερδίζει το εργοστάσιο θα επενδυθούν στην δημιουργία και ενός μοντέλου που θα διατηρεί την απλότητα αλλά και τις ικανότητες εκτός δρόμου ενός Defender αλλά με λογική τιμή.
To περίεργο όμως είναι ότι μιλώντας για επιδόσεις εκτός δρόμου ακόμη και το RaRo Sport (αν και σαφώς προσανατολισμένο σε χρήση δρόμου) έχει τουλάχιστον το 80 με 90% των δυνατοτήτων ενός Defender 90. Oμως ποιός βάζει στις λάσπες και τις κοτρώνες ένα όχημα 75 με 130 χιλιάδων Ευρώ?

Το ταμπλώ το Defender 2007 μπορεί να φαντάζει παράταιρο και πολύ σύγχρονο σε σύγκριση με το τετραγωνισμένο και απλό εξωτερικό του οχήματος αλλά σίγουρα θα τραβήξει το μάτι και κυρίως τα χρήματα νέων αγοραστών που αλλιώς ίσως και να προτιμούσαν κάτι από τον ανταγωνισμό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 19 Αύγ 2006, 09:34

Ας κρατήσουν όμως ένα αληθινό εκτος δρόμου με ημίαγροτικό προσανατολισμό βρε Παντελή. Έτσι για την παράδοση και για τους ανίατους.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Αύγ 2006, 12:38

Nίκο γειά και πάλι,

για το λόγο αυτό και το Defender πήρε παράταση ζωής.
Και φυσικά γιατί είναι κερδοφόρο αυτή την εποχή, κάτι που δεν συνέβαινε πριν από μερικά χρόνια όταν είχε ανακοινωθεί ότι θα σταματήσει η παραγωγή του.

Αν τελικά το Defender 2007 έχει αερόσακκους και αρχίσει να πουλάει στην Βόρειο Αμερική τότε το βλέπω για αρκετά χρόνια μαζί μας και κυρίως τον αντικαταστάτη του να έχει καλές επιδόσεις εκτός δρόμου.

Το άσχημο είναι ότι από ότι φαίνεται η LR αποσύρεται από τις στρατιωτικές πωλήσεις.

Για όσους όμως ενδιαφέρονται για κάτι σαν το Defender να θυμήσω ότι υπάρχει το IBEX (αν θέλεις περισσότερα στοιχεία πες μου) καθώς και το Santana PS10 το οποίο βγαίνει πλέον και σε κοντή έκδοση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό navaraman » 24 Αύγ 2006, 15:13

Γεια σας και απο μενα
Αν και ανοικω σε αλλο στρατοπεδο (Ιαπωνια) μου αρεσει παρα πολυ το DEFENDER για τους λογους που αρεσει και σε ολους τους θαυμαστες του.
Θα ηθελα να αναφερω σχετικα με το ταμπλο οτι οταν το αυτοκινητο πρωτοβγηκε στη παραγωγη ειχε ενα σχετικα συγχρονο ταμπλο, αρα δεν βλεπω τον λογο αφου παραγεται ακομα να μην εχει ενα συχρονο ταμπλο με καλητερη ποιοτητα και πιο μοντερνο....
και μια ερωτηση, γιατι δεν βαουν στα defender το diesel μοτερ των 2.7 λιτρων που εχουν τα σημερινα Disco3 και RangeRover;
Δεν χωραει ή ειναι πολυ μεγαλο το κοστος;
εχει κανει κανεις μια τετοια μετατροπη;
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 24 Αύγ 2006, 15:18

και μια φωτο απο τα νεα πισω καθισματα
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Αύγ 2006, 17:44

Φίλε navaraman ευχαριστούμε για την φωτογραφία της νέας διάταξης και τοποθέτησης των πίσω καθισμάτων στο 90άρι. Θεωρώ ότι παρόμοια θα είναι και τα καθίσματα της τρίτης σειράς στο 110.

Οσον αφορά τον κινητηρα ο 2.7 TDV6 είναι μεν πολύ καλός αλλά είναι αρκετά ογκώδης, είναι ακριβός, δεν προέρχεται από την Ford απευθείας (προέλευση Peugeot για αυτό και ο εσωτερικος κωδικός Lion) και έχει ροπή σαφώς μεγαλύτερη από αυτή που ίσως να μπορεί να αντέξει το κιβώτιο ταχυτήτων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Πιό καινούργιες πληροφορίες επιβεβαιώνουν την υποψία του υπογράφοντος ότι το μοτέρ ΔΕΝ θα είναι 2.200 κυβικά αλλά 2.400.
Η ιπποδύναμη μάλλον θα κυμαίνεται περίπου στα 120 άλογα και όχι στα 140 όπου είναι και το ανώτερο επίπεδο ρύθμισης για το μοτέρ αυτό (κωδικός Puma).
Tο 6τάχυτο για το οποίο είχε γίνει λόγος τελικά παραμένει και μάλιστα με ακόμη πιό κοντή πρώτη και με μακρύτερη έκτη η οποία θα πρέπει να εκμεταλεύεται την περισσότερη ροπή (όπως αναφέρεται συγκεκριμένα)

(το κείμενο αυτό άλλαξε 5 περίπου λεπτά μετά την πρώτη του εμφάνιση καθώς οι φωτογραφίες του τελικού μοντέλου το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο/Απρίλιο 2007 μόλις κυκλοφόρησαν και επίσημα και τελικά το εξόγκωμα του καπώ παραμένει)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 25 Αύγ 2006, 00:06

Συμφωνώ απόλυτα με τον Παντελή, γιατί απλά ο ανταγωνισμός προχωράει χτυπώντας σε άλλους τομείς, τους οποίους η LR έχει χάσει κυρίως λόγω των λαθών του παρελθόντος (και μιλάω κυρίως για την αξιοπιστία!). Άρα το "πακέτο" πρέπει να τα περιλαμβάνει όλα. Κατά συνέπεια, ένα σύγχρονο ταμπλώ, δε βλάπτει, αντίθετα προσελκύει πελάτες.
Και "μπαίνοντας" μ' ένα Defender στο club, νομίζω ότι η LR αποκτά κατευθείαν σκληροπυρηνικούς πελάτες...

Εξάλλου, λίγοι αγοράζουν πλεόν ένα τέτοιο αυτοκίνητο γιατί είναι καθαρόαιμο μόνο. Πρέπει να έχει και τις αντίστοιχες ανέσεις (για να μην αναφέρω την 'μούρη").

Όσο για κλασσικές αξίες, υπάρχει η δυνατότητα ή να αγοραστεί ένα παλιότερο LR ή να ανακατασκευαστεί ένα κουφάρι.

Πάντως αυτό που έχω να πώ είναι ότι το όμορφο γίνεται ομορφότερο. Αυτό το αμάξι όπως και να το κάνουν θα είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ.

Κάπως έτσι αγάπησα την LR, κάπως έτσι κατάφερα και αγόρασα το Freelander, κάπως έτσι αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά το γάμο!

"Θα μου πάρεις το καινούριο Def φανταστικέ μου πεθερέ;"
(Αλλά μήπως έτσι με θεωρήσει προικοθήρα; )

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Καλημέρα!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 25 Αύγ 2006, 08:00

Αγαπητέ Γαλιλαίε: Αν είναι να μου πάρει ο πεθερός ένα τέτοιο, να παντρευτώ και άλλη μια γυναικα! .Φαντάσου τώρα να κοιμάσαι με δυο γυναίκες και από έξω να έχω ένα Δίσκο για κυριλέ βόλτες στο βουνό και ένα Δηφενδερ για πιο αγρια κόλπα!......... Και μετά ξύπνησα......!!!! Aτιμη κοινωνία, άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα Τάρταρα..
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό spartacus » 25 Αύγ 2006, 10:10

Δηλαδή τώρα εμάς μας αρέσει το εξόγκωμα στο καπό ?
Μας αρέσει το ότι δεν υπάρχει DEFENDER στο καπό ?
Μας αρέσει που λείπουν τα κλαρέτα ?
Ρωτάω... απλώς...
δεν είμαι κατά του εκμοντερνισμού του defender.
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 25 Αύγ 2006, 10:33

και σε τι επίπεδα θα κυμαίνεται η τιμή του νέου defender ?
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό spartacus » 25 Αύγ 2006, 12:44

Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Αύγ 2006, 14:04

spartacus έγραψε:και σε τι επίπεδα θα κυμαίνεται η τιμή του νέου defender ?


Φίλε spartacus γειά,

Το εργοστάσιο στην ανακοίνωσή του αναφέρει ενδεικτικά ότι οι τιμές να αυξηθούν λίγο ("prices will be slightly increased" ). Tώρα το πώς θα μεταφρασθεί αυτό στο Ελλαδιστάν είναι άλλο θέμα.

Φίλε Gallilaios γειά,

Αν ο πεθερός σου έχει κι άλλη κόρη πές μου !!!!

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 25 Αύγ 2006, 14:12

pantg έγραψε:
Αν ο πεθερός σου έχει κι άλλη κόρη πές μου !!!!




Παντελή....

τι διαβάζω???? :( [/list]
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες