Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

petrol to diesel

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

petrol to diesel

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Ιαν 2004, 08:22

Βρηκα 2 discovery tdi, ενα 200 και ενα 300 για ανταλακτικα σε σχετικα καλες τιμες. Αξιζει καποια στιγμη να μεταφερω τα μηχανικα μερη στο δικο μου mpi του 93 που ειναι ακομα σε αριστη κατασταση?
Ειναι παρανομο να αλλαξεις τυπο κινητηρα (απο βενζινη σε πετρελαιο)?
Καποιο συνεργειο εχω υπ'οψην μου αλλα γνωριζει κανεις κανα καλο μαστορα για την μετατροπη και να ξερει απο tdi?
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιαν 2004, 20:04

"""""Ειναι παρανομο να αλλαξεις τυπο κινητηρα (απο βενζινη σε πετρελαιο)? """""""

Iσως να μην είναι πλέον.


"""""""Καποιο συνεργειο εχω υπ'οψην μου αλλα γνωριζει κανεις κανα καλο μαστορα για την μετατροπη και να ξερει απο tdi?""""""

ΝΑΙ !!!!!!!!!

κανε μου ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 να τα πούμε αναλυτικότερα

Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 31 Ιαν 2004, 14:49

Βασικα αν εβγαζε κανα μοτερακι 2.5 lt βενζινη η Land Rover,θα το εβαζα, γιατι ετσι και αλλιως ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το mpi.
Δεν λεω θα ηθελα λιγο ροπη παραπανω αλλα δυστυχως το μπλοκ του mpi δεν χωραει κανα σετακι πιστονια +2,+3mm.
Για αλλαγη οχηματος με αλλο δεν το συζηταω, V8 παρακαιει οποτε τι μας μενει?
Η βαζουμε κανα υπερσυμπιεστη ή κανα tdi
Σε στοκ μορφη το tdi θα υστερει στα ταξιδια?
Πιστευω off-road θα εχει διαφορα.
Εσυ ειχες mpi, τωρα εχεις τις δυο camel-ες,πριν τα βελτιωσεις τι λεγανε?
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Φεβ 2004, 21:54

fatman συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά μόλις ήλεγξα τα postings εδώ και διάβασα το τελευταίο σου.

Θα σου φανεί περίεργο αλλά φημολογείται ότι στην Ιταλία το Μpi εβγαινε από το εργοστασιο και σαν 2.5.
Αν θέλεις το ψαχνω και σου λέω.

το V8 δεν καίει ιδιαίτερα περισσότερο από το Mpi καθώς ότι κερδίζει το Mpi από τον μικρότερο κυλινδρισμό το χάνει από την ανάγκη να γυρίζει σε περισσότερες στροφές ανά λεπτό και να δουλεύει γενικότερα πιό ψηλά.

το πρόβλημα είναι όμως πως νομίζω πως δεν μπορείς να τον τοποθετήσεις νόμιμα καθώς τα 3.900 κυβικά είναι πολύ παραπάνω από το 20% επιπλέον που επιτρέπουν πιά για αυξηση κυβισμού.
Αλλά όπως γνωρίζεις πάντα υπάρχουν "τροποι"

Ο υπερσυμπιεστής (είτε εξάτμισης, turbo, είτε μηχανικός, compressor) δεν είναι τελικά τόσο αξιόπιστη λύση εκτός από την πιθανότητα να βρείς έναν ολόκληρο κινητήρα απο 220ti/620ti τελευταίας γενιάς (που δεν είχε ντιστριμπιτέρ).

Σύμφωνα με ο΄τι ήξερα μέχρι πριν από λίγο καιρό απαγορευόταν να αλλάξεις από βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκινήτηρα.
Λίαν προσφάτως όμως έμαθα πως αν ο κατασκευαστής διέθετε τον ίδιο τύπο αυτοκινήτου και με πετρελαιοκινητήρα τότε μπορείς να κάνεις την αλλαγή. ΟΜΩΣ ΄ΜΟΝΟ αν προσκομίσεις βεβαίωση του κατασκευαστή ότι αυτό ισχύει (και εκεί αρχίζουν βεβαίως τα δύσκολα καθώς άντε βρές άκρη με την Land Rover τώρα που την αγόρασε η Ford. Hδη η κατάστσση ήταν απελπιστική με την BMW, τώρα με την Ford δεν υπάρχει πλέον καθόλου υποστήριξη προς τα παλαιότερα μοντέλα κααισ τ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Φεβ 2004, 22:09

(συνέχεια λόγω βιαστικού πατήματος του send)

και των ιδιοκτητών τους.

Το Tdi έχει την αίσθηση ότι είναι πιό αργό από το Mpi και σε ορισμένες περιπτώσεις (όπως 0-100) αυτό ισχύει.

Ομως μπορείς να το κουρδίσεις ιδιαιτέρως εύκολα και να το κάνεις μέχρι και 150 με 160 άλογα και ροπή γύρω στα 38 με 40 Νm.
Mε τέτοιες αποδόσεις του κινητήρα το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μεταμορφώνεται.
Χρειάζεται διαφορετικό intercooler, αύξηση της πίεσης του turbo στο 1.00 με 1.1 bar και διαφορετικό ρύθμισμα στην αντλία πετρελαίου. Α ναι και ένα όργανο θερμοκρασίας καυσαερίων γιατί ζούμε στην Ελλάδα και το καλοκαίρι κάνει ζέστη.

Οσο για τις καμήλες τί να σου πώ?

Το ένα πλέον δεν έχει σχεδόν καμμία σχέση με γνήσιο Camel Trophy όχημα πλήν του χρώματος και του ότι είναι ακόμη το σασσι και το αμάξωμα αυτά που πήγαν στο event το 1993.
Αλλά πάει υπέροχα τόσο στο δρόμο όσο και στο χώμα.

Το άλλο είναι 100% γνήσιο μηχανικά και 99% στο χώρο των επιβατών (έχω βάλει ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ηλεκτρικούς καθρέπτες και δύο "τεμπέληδες" στα μπροστινά καθίσματα)
Αλλά είναι αργό στο δρόμο, κάνει φασαρία η σχάρα οροφής και το bullbar, γέρνει σαν μαούνα σε κυματισμένη θάλασσα στις στροφές, ζεσταίνει τα φρένα του (2.800 κιλά είναι αυτά) και είναι πολύ βαρύ για σοβαρό off roading, αλλά το βάρος του σε ορισμένες συνθήκες του κάνει καλό καθώς πατάνε γερά οι τροχοί.
Αλλά είναι ένα κομμάτι ιστορίας της Land Rover και για το λόγο αυτό το κρατάω σαν future classic για να το "τρέχω" στα ραλλύ αντίκα σε 15 χρόνια.

Πάντως το μοτέρ του 200Tdi το προτιμώ σαφώς περισσότερο από το Mpi.
Aλλη αίσθηση το diesel και βεβαιώς καμμία σχέση όσον αφορά την οικονομία καυσίμων.

Χαιρετώ και πάλι συγγνώμη για την καθυστέρηση
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Φεβ 2004, 08:24

Γεια σου και παλι pantg και ευχαριστω για το post.
Δεν εχω ακουσει-διαβασει γαι 2.5 lt εδοση mpi, αλλα σιγουρα αξιζει λιγο ψαξιμο,ετσι για να μαθενοθμε και λιγη -σωστη- ιστορια.
Για V8 δεν το συζηταω,αν και βρισκω φθηνο μεταχειρισμενο αν πουλαγα το mpi.
Εχει βουηξει ο ντουνιας για την καταναλωση του V8,απο forum που διαβαζω απο Αγγλια,Αφρικη,Αυστραλια ακομα και Αμερικη που η βενζινη ειναι φτηνη.
Με τη χρηση που κανω το mpi καιει 12-14.5 lt/100km και αντε να φτασει 16 lt/100km στο βουνο ολη μερα με low-range.
Ξερω οτι με το V8 θα πηγαινω πιο ανετα, αλλα ηδη ειμαι ευχαριστημενος και δεν θα με πειραζαν και οι επιδοσεις το tdi ακομα.
Ενταξει ξερω επισης οτι και καποιες ανηφορες δεν τις βγαζω ουτε με 1η κοντο αλλα αποζημειωνομαι απο την υπολοιπη συμπεριφορα του Disco.
Παντως αν εχεις καμια ιδεα-ακρη και για την μετατροπη σε tdi(αν φερουμε χαρτι απο Αγγλια και το μεταφρασουμε στο Υπ.Εσωτερικων??), τα λεμε και με mail, αλλα και τηλεφωνικα.
Ευχαριστω παντως και αναμενω...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 18:59

ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Μαρ 2005, 12:34

pantg έγραψε:"""""Ειναι παρανομο να αλλαξεις τυπο κινητηρα (απο βενζινη σε πετρελαιο)? """""""

Iσως να μην είναι πλέον.



--------------------------------------------------------------------------------
είναι παράνομο

το όχημα που έχει ταξινομηθεί βενζίνη δεν μπορεί να αλλάξει κινητήρα και τανάπαλιν
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2005, 20:13

Δυστυχώς η αναμενόμενη αλλαγή στην νομοθεσία δεν έγινε και πάλι και φυσικά αυτό που λέει ο φίλος firelord είναι απολύτως ορθό.

Η μετατροπή βενζινοκίνητου αυτοκινήτου σε πετρελαιοκίνητο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.

Δυστυχώς

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 02 Μαρ 2005, 21:10

και δεν αναμένεται ευλόγως σύντομη αλλαγή νοοτροπίας, για λόγους καθαρά φορμπηχτικούς
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2005, 23:43

Φίλε firelord,

χωρίς να διαφωνώ μαζί σου όσον αφορά τον χαρακτηρισμό του φορομπήχτη για το ελληνικό κράτος (η παλαιά μου δουλειά άλλωστε ήταν να πολεμάω την εφορία) θα υπενθυμίσω ότι πλέον η τιμή του diesel κίνησης είναι ακριβώς η ίδια με την αμόλυβδη βενζίνη.

Προσωπικά θεωρώ ότι η στιγμή που θα υπάρξει η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και για την Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν θα αργήσει.

Η καθυστέρηση που προέκυψε πιστεύω ότι είναι αποτέλεσμα εσωτερικών πιέσεων από κύκλους υπερευαισθητοποιημένων οικολογομανών (δεν λέω οικολόγων γιατί οι σωστοί και εντός μέτρου οικολόγοι κάνουν αυτό που κάθε άνθρωπος πρέπει να κάνει για τον κόσμο που ζούμε).

Τα έσοδα του κράτους από την φορολόγηση των νέων πετρελαιοκινήτων αυτοκινήτων που θα πουληθούν με την απελευθέρωση σίγουρα θα είναι μεγάλα καθώς σίγουρα αρκετά μεγάλο ποσοστό οδηγών θα πουλήσουν τα βενζινοκίνητα τους για να αγοράσουν πετρελαιοκίνητα.
Συμπληρωματικά με την εξίσωση της τιμής των δύο καυσίμων, πετρελαίου κίνησης και αμόλυβδης βενζίνης, σίγουρα δεν θα υπάρχουν απώλειες εμμέσων φόρων (όπως οι φόροι στα καύσιμα). Αν δεν κάνω μάλιστα λάθος οι φόροι που βαρύνουν την τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι μεγαλύτεροι σαν ποσοστό επί της τελικής τιμής καθώς η παραγωγή του πετρελαίου κίνησης είναι μάλλον πιό φθηνή από αυτή της βενζίνης η οποία είναι παράγωγο περαιτέρω διυλίσεως και επεξεργασίας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Μαρ 2005, 15:05

ορθό
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Μαρ 2005, 17:29

Πάντως αυτό που γράφτηκε σήμερα σε εφημερίδα της Θεσσαλονίκης περί πετρελαίου είναι ότι αναβάλεται πάλι καθως από ερευνες φάνηκε πως οι ρύποι είναι σε υψηλά επίπεδα και έτσι πρέπει να γίνουν μελέτες για να μπορέσει να επιτραπεί. Στην ερευνα φάνηκε πως τα ταξί χρησιμοποιούν θέμανσης που ανεβάζει τους ρύπους μπλα μπλα μπλα..... Καλή μας νύχτα και όνειρα γλυκά
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron