Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα για Discovery MPI

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Νοέμ 2006, 12:24

Παναγιώτη γειά,

το Mpi λειτουργεί καλύτερα με 205 Χ 16.
Τα μεγαλυτέρου πλάτους ή ύψους λάστιχα αυξάνουν την κατανάλωση, μειώνουν την ροπή στους τροχούς (άρα το τράβηγμα και την δύναμη που έχεις για να προχωρήσεις), κάνουν το αυτοκίνητο πιό ευαίσθητο σε φαινόμενα υδρολίσθησης (aquaplanning) όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο και επιπλέον κάνουν πιό δύσκολη τη ζωή σε συνθήκες που η εκτός δρόμου διαδρομή έχει γλύτσα.

Το 205 Χ 16 είτε αυξάνοντας την πίεσή του είτε μειώνοντάς την θα σε βοηθήσει σε περισσότερες συνθήκες από ότι ένα πιό φαρδύ λάστιχο.

Ο μόνος λόγος που το εργοστάσιο πρότεινε και προτείνει φαρδύ πέλμα είναι το ότι οι μαρκετινικοί επιμένουν σε κάτι τέτοιο καθώς οι αγοραστές αρέσκονται στο να βλέπουν τα αυτοκίνητα σαν παπουτσωμένους γάτους και όχι σαν εργαλεία που πρέπει απλώς να κάνουν την δουλειά τους με τον πιό αποτελεσματικό τρόπο.

Τα φαρδυά λάστιχα μπορεί να δείχνουν όμορφα αλλά δεν είναι λειτουργικά στις περισσότερες συνθήκες. Ενα φυσιολογικού πλάτους ελαστικό λειτουργεί καλύτερα σε πιό μεγάλο εύρος χρήσεων.

Αν τώρα αγοράζεις λάστιχα για να πας σε ειδικές συνθήκες τότε ίσως ένα πιό φαρδύ να λειτουργήσει καλύτερα αλλά αυτά συνήθως απαιτούν και άλλος πολύ δυνατότερους κινητήρες και πιό ενισχυμένα συστήματα μετάδοσης.

---------

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την πρόταση του Βαγγέλη (vagelis) για τα αναγομωμένα.
Τα επώνυμα τέτοια λάστιχα έχουν την ποιότητα που διασφαλίζει την καλή και ασφαλή λειτουργία και απόδοσή τους.
Το συνήθως μαλακότερο υλικό στην γόμα τους τα κάνει μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις (υγρή άσφαλτο κυρίως) να είναι καλύτερα και από τα καινούργια, μέχρι φυσικά να φαγωθεί και μερικές φορές ιδίως στα βαριά Landies αυτό συμβαίνει πολύ γρήγορα. Ακόμη πιό γρήγορα δε, αν οι πιέσεις λειτουργίας τους δεν είναι σωστές (και είναι εκπληκτικό το ότι τα περισσότερα Landies δεν είναι με σωστές πιέσεις στα λάστιχά τους).

-------------

Σαν τελικό συμπέρασμα αν σε ενδιαφέρει το τί θα έβαζα σε δικό μου Mpi (πράγμα που και είχα κάνει όταν είχα Mpi από το 1993 έως το 1998) η απάντηση του υπογράφοντος είναι η εξής.

1. Ενα σετ πέντε ελαστικών 80/20 (80% άσφαλτος, 20% χώμα) προσανατολισμένα και λίγο προς το χιόνι, σε διάσταση 205 Χ 16 (την εποχή εκείνη ήταν τα Michelen XMS 4X4 με τα οποία και είχε έρθει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο)
2. Ενα σετ 100% χωμάτινα αναγομωμένα PARMA με ρομβοειδή μπακλαβά ύψους 5 πόντων. Βούιζαν σαν τρελλά στην άσφαλτο, γλύστραγαν στο βρεγμένο όταν άρχισαν να φαγώνονται αλλά ήταν σαν να φορούσα ερπύστριες σε συνθήκες λάσπης. Πάλι σε διάσταση 205 Χ 16 αλλά λόγω ύψους ήταν περίπου σαν 7 Χ 16 όταν ήταν καινούργια.

Σε πιέσεις 28 εμπρος και 38 πίσω. Λιγότερο όταν ήθελα περισσότερο πλάτος ή περισσότερο όταν ήθελα να "κόβουν" και να βρίσκουν πρόσφυση κάτω από την "επιδερμίδα" του εδάφους.

----------------

Οσον αφορά τις αλυσίδες δεν υπάρχει πρόβλημα με το πλάτος, φτάνει να μην υπερβείς το 235 και να μην έχεις κάνει αλλαγές στο ύψος της ανάρτησης και να έχεις αλλάξει τα μαρκούτσια των φρένων.
Διαστάσεις αλυσίδων υπάρχουν για ΟΛΑ τα πλάτη και ύψη των ελαστικών. Απλώς πρέπει να αλλάξεις αλυσίδες.

Προσωπικά το χειμώνα προτιμούσα και προτιμώ να βάζω τα δρόμου ελαστικά με χειμερινό προσανατολισμό και ΠΑΝΤΑ αλυσίδες όταν έχεις πέσει χιόνι παλαιώτερο από 24 ωρών (άρα έχει αρχίσει να πιάνει πάγο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 04 Νοέμ 2006, 17:33

φίλε Παντελή γειά σου,


Εγώ τί πρέπει να κάνω τωρα που έρχονται και τα χιόνια???(λεμε τώρα)


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Νοέμ 2006, 18:08

Στέφανε γειά,

βάλε το "κατσίκι" στο γκαράζ και πάρε ένα κανονικό disco με κανονικά λάστιχα και αλυσίδες.

Ο'τι καλύτερο.

Τώρα για να σοβαρευτούμε μάλλον πρέπει να δούμε για αλυσίδες φορτηγού για το δικό σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOSXIOS » 04 Νοέμ 2006, 20:53

pantg έγραψε:Παναγιώτη γειά,

το Mpi λειτουργεί καλύτερα με 205 Χ 16.
Τα μεγαλυτέρου πλάτους ή ύψους λάστιχα αυξάνουν την κατανάλωση, μειώνουν την ροπή στους τροχούς (άρα το τράβηγμα και την δύναμη που έχεις για να προχωρήσεις), κάνουν το αυτοκίνητο πιό ευαίσθητο σε φαινόμενα υδρολίσθησης (aquaplanning) όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο και επιπλέον κάνουν πιό δύσκολη τη ζωή σε συνθήκες που η εκτός δρόμου διαδρομή έχει γλύτσα.

Το 205 Χ 16 είτε αυξάνοντας την πίεσή του είτε μειώνοντάς την θα σε βοηθήσει σε περισσότερες συνθήκες από ότι ένα πιό φαρδύ λάστιχο.

Ο μόνος λόγος που το εργοστάσιο πρότεινε και προτείνει φαρδύ πέλμα είναι το ότι οι μαρκετινικοί επιμένουν σε κάτι τέτοιο καθώς οι αγοραστές αρέσκονται στο να βλέπουν τα αυτοκίνητα σαν παπουτσωμένους γάτους και όχι σαν εργαλεία που πρέπει απλώς να κάνουν την δουλειά τους με τον πιό αποτελεσματικό τρόπο.

Τα φαρδυά λάστιχα μπορεί να δείχνουν όμορφα αλλά δεν είναι λειτουργικά στις περισσότερες συνθήκες. Ενα φυσιολογικού πλάτους ελαστικό λειτουργεί καλύτερα σε πιό μεγάλο εύρος χρήσεων.

Αν τώρα αγοράζεις λάστιχα για να πας σε ειδικές συνθήκες τότε ίσως ένα πιό φαρδύ να λειτουργήσει καλύτερα αλλά αυτά συνήθως απαιτούν και άλλος πολύ δυνατότερους κινητήρες και πιό ενισχυμένα συστήματα μετάδοσης.

---------

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με την πρόταση του Βαγγέλη (vagelis) για τα αναγομωμένα.
Τα επώνυμα τέτοια λάστιχα έχουν την ποιότητα που διασφαλίζει την καλή και ασφαλή λειτουργία και απόδοσή τους.
Το συνήθως μαλακότερο υλικό στην γόμα τους τα κάνει μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις (υγρή άσφαλτο κυρίως) να είναι καλύτερα και από τα καινούργια, μέχρι φυσικά να φαγωθεί και μερικές φορές ιδίως στα βαριά Landies αυτό συμβαίνει πολύ γρήγορα. Ακόμη πιό γρήγορα δε, αν οι πιέσεις λειτουργίας τους δεν είναι σωστές (και είναι εκπληκτικό το ότι τα περισσότερα Landies δεν είναι με σωστές πιέσεις στα λάστιχά τους).

-------------

Σαν τελικό συμπέρασμα αν σε ενδιαφέρει το τί θα έβαζα σε δικό μου Mpi (πράγμα που και είχα κάνει όταν είχα Mpi από το 1993 έως το 1998) η απάντηση του υπογράφοντος είναι η εξής.

1. Ενα σετ πέντε ελαστικών 80/20 (80% άσφαλτος, 20% χώμα) προσανατολισμένα και λίγο προς το χιόνι, σε διάσταση 205 Χ 16 (την εποχή εκείνη ήταν τα Michelen XMS 4X4 με τα οποία και είχε έρθει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο)
2. Ενα σετ 100% χωμάτινα αναγομωμένα PARMA με ρομβοειδή μπακλαβά ύψους 5 πόντων. Βούιζαν σαν τρελλά στην άσφαλτο, γλύστραγαν στο βρεγμένο όταν άρχισαν να φαγώνονται αλλά ήταν σαν να φορούσα ερπύστριες σε συνθήκες λάσπης. Πάλι σε διάσταση 205 Χ 16 αλλά λόγω ύψους ήταν περίπου σαν 7 Χ 16 όταν ήταν καινούργια.

Σε πιέσεις 28 εμπρος και 38 πίσω. Λιγότερο όταν ήθελα περισσότερο πλάτος ή περισσότερο όταν ήθελα να "κόβουν" και να βρίσκουν πρόσφυση κάτω από την "επιδερμίδα" του εδάφους.

----------------

Οσον αφορά τις αλυσίδες δεν υπάρχει πρόβλημα με το πλάτος, φτάνει να μην υπερβείς το 235 και να μην έχεις κάνει αλλαγές στο ύψος της ανάρτησης και να έχεις αλλάξει τα μαρκούτσια των φρένων.
Διαστάσεις αλυσίδων υπάρχουν για ΟΛΑ τα πλάτη και ύψη των ελαστικών. Απλώς πρέπει να αλλάξεις αλυσίδες.

Προσωπικά το χειμώνα προτιμούσα και προτιμώ να βάζω τα δρόμου ελαστικά με χειμερινό προσανατολισμό και ΠΑΝΤΑ αλυσίδες όταν έχεις πέσει χιόνι παλαιώτερο από 24 ωρών (άρα έχει αρχίσει να πιάνει πάγο)

Χαιρετώ


Καλησπερα παιδια. Παντελη συμφωνα με τα πιο πανο να ακιροσω τη παραγκελια 235/70/16 Α/Τ694 DUELER και να παω σε 205/16 :( Το 235/70/16 δεν θα μου προσφερει τιποτα παραπανο στο βαδισμα :? :?
Άβαταρ μέλους
NIKOSXIOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 07:48
Τοποθεσία: XIOS

Ψηλά τακούνια

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 05 Νοέμ 2006, 22:23

pantg έγραψε:
2. Ενα σετ 100% χωμάτινα αναγομωμένα PARMA με ρομβοειδή μπακλαβά ύψους 5 πόντων. Βούιζαν σαν τρελλά στην άσφαλτο, γλύστραγαν στο βρεγμένο όταν άρχισαν να φαγώνονται αλλά ήταν σαν να φορούσα ερπύστριες σε συνθήκες λάσπης. Πάλι σε διάσταση 205 Χ 16 αλλά λόγω ύψους ήταν περίπου σαν 7 Χ 16 όταν ήταν καινούργια.

Χαιρετώ


Αγαπητέ Παντελή,

υπάρχουν όντως 205*16 λάστιχα με τακούνι 5 πόντους ?
Δεδομένου ότι όλα τα "γνωστά" αναγομωμένα έχουν από 1.8 έως 2 πόντους μου φαίνεται περίεργο (όχι ότι δεν σε πιστεύω, αλλά μου φαίνεται μεγάλη υπερβολή, ιδίως για σένα που είσαι λογικό άτομο, έχω δεί άλλους και με λάστιχα από τρακτέρ, αλλά δεν το περίμενα αυτό από σένα...(αστειεύομαι))

Το σίγουρο πάντως είναι ότι με μαλακή γόμα και με 1.8 πόντους τακούνι δεν έχεις πρόβλημα σε λάσπες - χιόνια.

Ταξιδεύεις με 120-140 σχετικά άνετα και το μόνο πρόβλημα είναι οι καύσωνες. Εκεί πρέπει να πηγαίνεις μέχρι 100-110 για να μην γίνουν κομμάτια...

Εγώ χρησιμοποιώ FEDIMA ΕXTREME μαλακή γόμα (βγάζει το ίδιο μοντέλο με μαλακή και σκληρή γόμα). Η μαλακή κάνει λιγότερο θόρυβο, πάει πολύ ωραία στο βρεμένο, μου βγάζει περίπου 20.000 μικτά χλμ και είμαι πολύ πιό ευχαριστημένος από Michelin Ο/R και KUMHO MT που είχα δοκιμάσει πολλές τετράδες στο παρελθόν.

Αυτά για τα ψηλά τακούνια...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Νοέμ 2006, 22:35

Μιχάλη γειά,

τα συγκεκριμένα λάστιχα τα είχα αγοράσει το 1993 (λίγους μήνες μετά την αγορά του Disco και μπορώ μέσα στην εβδομάδα να σου πω ακριβώς τον τύπο και την μάρκα μιά και ακόμη έχω ζανταρισμένο ένα και το κουβαλάω στην πρώτη καμήλα.
Το λάστιχο ήταν αγωνιστικών προδιαγραφών (ακόμη και για εκείνη την εποχή) και αν και αναγομωμένο είχε, αν θυμάμαι καλά, πιστοποίηση για μεγάλες ταχύτητες αν και είχε τόσο μεγάλο ύψος τακουνιού.

Κοντός ψαλμός αλληλούια, μέσα στην εβδομάδα (που θα πάω από τον φαναρτζή για να δώ και τί γίνεται με την επισκευή του τρακαρίσματος στην πρώτη καμήλα) μετράω το τακούνι και σου λέω.
Πάντως ΟΝΤΩΣ ήταν πολύ ψηλό.

Οσο για το "υπερβολικό" θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Μην ξεχνάς όμως ότι συζητάμε για 13 χρόνια πριν (το 1993) και τότε πρώτον είχα πολύ πιό εξτρεμιστικές διαθέσεις αλλά κυρίως δεν υπήρχε και η ποικιλία εναλλακτικών λύσεων σε πέλματα και προδιαγραφές ελαστικών καινούργιων και αναγομωμένων που υπάρχει τώρα.
Τότε τα μόνο καθαρά εκτός δρόμου λάστιχα που μπορούσα να βρώ σε 205 Χ 16" ήταν αυτά και πολύ απλά ήταν εντυπωσιακά, στην σωστή διάσταση, με πιστοποίηση ταχύτητας που με κάλυπτε και απλώς τα αγόρασα και τα έβαλα.
Θα σου πω μόνο ότι από τους κραδασμούς άλλαξα θυμάμαι ρουλεμάν πολύ γρήγορα. (και ναι, τα χρησιμοποιούσα πολύ στον δρόμο καθώς έκανα 3 φορές την εβδομάδα την διαδρομή Αθήνα Ευηνο Αθήνα).

Τρελλά νειάτα......(τότε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Νοέμ 2006, 10:54

NIKOSXIOS έγραψε: Το 235/70/16 δεν θα μου προσφερει τιποτα παραπανο στο βαδισμα :? :?
Τετια εχω, ασ τα, δεν κανουν.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Skipper » 20 Μαρ 2007, 15:26

Επαναφεροντας στο προσκηνιο το συγκεκριμενο θέμα θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος εχει χρησιμοποιησει τα mud bf και σε τι διασταση και τα macho (αναγομωση) της greenway για να μπορει να συγκρινει.

Εγω εχοντας χρησιμοποιησει τα macho 205/80/16 τολμώ να πώ οτι το λαστιχο ειναι τελειο σε βροχη (ασφαλτο), σε λασπη και σε φρεσκο χιονι, ενω συμβιβαζεσαι μονο στο ταξιδι καθως δεν ειναι και το ιδανικο για μεγαλες ταχυτητες.
Απο την αλλη ομως τα φοραω περιπου 5 μηνες και νομιζω οτι ηρθε η ωρα να τα αλλαξω.
Στους 5 μηνες πρεπει να εχει κανει περιπου 10.000 και τα σημαδια κοπωσης ειναι εμφανη πλεον!

Προσανατολιζομαι προς τα mud bf σε διασταση 225/75/16.
το 205/80 αν και δεν μου εχει δημιουργησει προβλημα, μου φαινεται πολυ λιγο για το θόλο αυτο και θελω να το φαρδυνω λιγο.

Τα ψηλοτερα αλληθεια λαστιχα που μπορουν να μπουν στο μαμα δισκο εχετε ιδεα ποια ειναι?

Με τα 225/75 αλλαζει δραματικα η οπισθελκουσα και η διαφορα στο τραβηγμα, η μηλαμε για μικρες ανεπαισθητες αλλαγες?


ταυτοχρονα εξεταζω και το ενδεχομενο να το σηκωσω λιγουλακι κατα 1-1.5" (καθως δεν θελω να μπω ουτε σε τουμπανιασμενες καταστασεις αλλα και δεν θελω να αρχισουν τα προβληματα αφου μεχρι τωρα μην το ματιασω ολα δουλευουν ρολοι).

Να σημειωθει οτι το αυτοκινητο εινια προσανατολισμενο για να κανει ταξιδι και αφου φτασει στο προορισμο του να παταει χώμα ... γερά!

Εχετε καμια συμβουλη οσον αφορα τι αναρτηση να μπει και τι λαστιχο με την αλλαγμενη αναρτηση?
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μαρ 2007, 15:53

Φίλε skipper γειά,

αν σου κάνει κέφι το 225/75 Χ 16 τότε εντάξει.

Με το στενότερο λάστιχο το αυτοκίνητο θα πηγαίνει καλύτερα πάντως και αν χρειαστείς φαρδύτερο πέλμα σε ορισμένες καταστασεις μπορείς να το ξεφουσκώσεις στο σημείο εκείνο και μετά με ένα κομπρεσεράκι τα ξαναφουσκώνεις (δεν θέλει και τόσο πολύ ώρα).

Ομως, όπως έγραψες, είναι περισσότερο θέμα γούστου οπότε αν σου αρέσει το φαρδύτερο τότε κάνε το.

Οτιδήποτε ψηλότερο από και 7.0 Χ 16 (συνολική διάμετρο ελαστικού δηλαδή στα 76 εκατοστά) βάλεις σε Disco απαιτεί επεμβάσεις σε αμάξωμα ή ανάρτηση.

Τα 225/75 Χ 16 είναι κάτι παραπάνω από 76 εκατοστά (76,64 εκατοστά) σε θεωρητικές διαστάσεις οπότε κανονικά θα πρέπει¨
1. να θέλουν λίγο "ξυρισμα" τα πίσω φτερά στην βάση τους και
2. θα βρίσκουν τα λάστιχά σου στο επάνω πίσω τμήμα του εσωτερικού θόλου των πίσω τροχών όταν συμπιέζεται πλήρως η ανάρτηση στο θόλο εκείνο.
Επίσης
3. μάλλον θα σου βρίσκουν και τα άκρα στις εμπρός πλαστικές πούλιες εκτός και αν κόψεις το τμήμα που αντιστοιχεί στο πλαστικό σπόιλερ.

=============

Για τα ψηλώματα τα έχουμε πει πολλές φορές, μην τα ξαναλέμε.

=============

Για την ανάρτηση, αν θέλεις να δώσεις διαδρομή και δυνατότητες στο αυτοκίνητο χωρίς να χαλάσεις την οδική του συμπεριφορά πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι τα σετ EVOLUTION, άντε με +1 ίντσα αύξηση ύψους στα ελατήρια (το σετ δουλεύει μιά χαρά και χωρίς αύξηση ύψους ανάρτησης καθώς δίνει διαδρομή ανάρτησης προς τα κάτω έτσι ώστε να κρεμάει περισσότερο προς τα κάτω ο άξονας και να σου βελτιώνει την πρόσφυση)

Υπάρχουν τόσο από την Equipe όσο και από την Scorpion σαν ΕΤΟΙΜΑ και ΠΛΗΡΗ σετ.

Μην κάνεις το λάθος θα αγοράσεις μόνο τις διαφορετικές (χαμηλωμένες) βάσεις των αμορτισέρ γιατί για να λειτουργήσει σωστά το σύστημα ΑΠΑΙΤΕΙ όλα τα εξαρτήματα του.

Για το τί περιλαμβάνει μπορείς να ρίξεις μία ματιά στους διαδικτυακούς χώρους των εταιρειών αυτών.

Αν βαριέσαι να το κάνεις και θέλεις κάτι επιπρόσθετο για το πώς δουλεύουν πες του.

Οι τιμές της Equipe είναι λίγο καλύτερες από αυτές της Scorpion Racing.
Tις βάσεις μόνες τους και μερικά από τα εξαρτήματα που αποτελούν το κιτ μπορείς να τα βρεις πλέον και από άλλους προμηθευτές εκτός των δύο αυτών εταιρειών.

Για τα πράγματα της SR μιλάς μαζί μου.
Για αυτά της Equipe με τον Σπύρο ή τον Ακη Καραφωτιά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Skipper » 20 Μαρ 2007, 16:03

Σε ευχαριστώ Παντελή για την ενημερωση.

Για τα BF Mud εχεις κανα σχολιο να κανεις?
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μαρ 2007, 16:24

Φίλε skipper,

δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε δικό μου αυτοκίνητο και δεν μπορώ να σου πω.
Πάντως τα BFG έχουν καλό όνομα εδώ και καιρό και δεν νομίζω ότι θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτά.

Ας μας πουν φίλοι που τα έχουν χρησιμοποιήσει.

(((((((((((
Πάντως τα ΑΤ της ίδιας εταιρείας που φοράει τώρα η μία καμήλα (Αντρέα, πρώην fatman ευχαριστώ) είναι πολύ καλά σαν λάστιχο μικτής χρήσης, ήσυχα στην άσφαλτο, προβλέψιμα στην βροχή και την γλιστερή άσφαλτο, ικανοποιητικά στο χώμα και τις πέτρες, αρκετά καλά στην λάσπη (δοκιμάστηκαν σε ένα δύο σημεία στην εκδρομή της Στυμφαλίας) χωρίς όμως να φτάνουν στην απόδοση ενός πιό άγριου ελαστικού.
))))))))))))

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 20 Μαρ 2007, 16:25

225/75-16 χωράει μια χαρά σε stock discovery χωρίς να βρίσκει πουθενά.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Μαρ 2007, 16:41

Τα BF mud τα φοραγα για αρκετα χρονια εχουν υπερτριπλασια αντοχη απο τα αναγωμομενα,ειναι πολυ καλλα στην λασπη και οσο ειναι φρεσκα και στην ασφαλτο,ετσι και παλιωσουν,περασουν δηλαδη την τριετια,αστα να πανε στην ασφαλτο,αλου στριβεις αλου παει το αυτοκινητο,εχω κανει αρκετα τετακε με δαυτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Μαρ 2007, 17:23

vagelis έγραψε:Τα BF mud τα φοραγα για αρκετα χρονια εχουν υπερτριπλασια αντοχη απο τα αναγωμομενα


Είναι όντως τόσο μεγάλη η διαφορα?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μαρ 2007, 18:05

pskoul έγραψε:225/75-16 χωράει μια χαρά σε stock discovery χωρίς να βρίσκει πουθενά.

Παναγιώτης


Παναγιώτη σε χρήση δρόμου ναι.

Αν όμως συμπιεστεί η ανάρτηση τότε βρίσκουν.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες