Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα για Discovery MPI

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Μαρ 2007, 18:11

disco έγραψε:
vagelis έγραψε:Τα BF mud τα φοραγα για αρκετα χρονια εχουν υπερτριπλασια αντοχη απο τα αναγωμομενα


Είναι όντως τόσο μεγάλη η διαφορα?


Στα βαρια αυτοκινητα ναι,φοραω στο ντισκο τα green way ,εχω κανει 6000 χλμ και κοντευουν να γινουν σλικ.Σε γνωστους με σαμουραι ,βιταρα αντεχουν σαφως πολυ περισσοτερο παντως απο κρατημα ειναι πολυ καλλα γιατι ειναι πολυ μαλακα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 20 Μαρ 2007, 19:17

Στο Σαμουράι έβγαζα με αναγόμωση τρία χρονια, χωρίς να βάζω το καλοκαίρι διαφορετικά (όταν ξεραίνονταν με τα ανάλογα τσιφτετέλια).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 20 Μαρ 2007, 20:51

Παντελή καλησπέρα, μέχρι πρόσφατα φόραγα cooper stt σε διάσταση 225/75-16 και δεν μου βρήκαν ποτέ εκτός και σε φούλ συμπίεση των αξόνων, μπορεί το γεγονός ότι εχω αντιστρεπτικές να περιόριζε την διαδρομή της ανάρτησης και δεν έβρισκαν.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 07:20

Παναγιώτη καλημέρα,

τα 7.0 Χ 16 για να τοποθετηθούν σε Discovery χωρίς ανύψωση ανάρτησης απαιτούν τις μετατροπές που ήδη γράφτηκαν. Για τον λόγο αυτό άλλωστε τις μετατροπές αυτές τις έχουν από το εργοστάσιο τα μόνα αυτοκίνητα που εξοπλίστηκαν από την ίδια την LR με τέτοιας διάστασης λάστιχα (μιλάω για τα CT specs Discos)

Δεν αποκλείεται να δημιουργούν κάποια διαφορά οι αντιστρεπτικές αλλά προσωπικά το βλέπω μάλλον αδύνατο.

Το αν ακουμπούν τα λάστιχα πιθανόν να μην το καταλαβαίνεις κιόλας καθώς εκείνη την στιγμή (στις ακραίες εκτάσεις και συμπιέσεις της ανάρτησης) ο οδηγός έχει σίγουρα αλλού στραμμένη την προσοχή του.

Μπορείς όμως να κάνεις έναν έλεγχο στο πίσω και επάνω μέρος εσωτερικά στους θόλους και πίσω και κάτω μέρος στο έξω τμήμα των πίσω φτερών και να δεις.

Φυσικά υπάρχει και μία άλλη παράμετρος που πρέπει να υπολογίσουμε.
Το ύψος του τακουνιού του πέλματος το οποίο πολλές φορές δημιουργεί διαφορές στην τελική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διάμετρο ενός ελαστικού.
Μπορεί το 225/75 Χ 16 μικτής χρήσης να είναι ελαφρώς μικρότερο σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διάμετρο από ένα αυστηρά χωμάτινο 7.0 Χ 16 και είναι ΤΥΠΙΚΑ το δεύτερο μικρότερης διαμέτρου με βάση τους τύπους υπολογισμού διαμέτρου ελαστικών ανάλογα με τις αναφερόμενες διαστάσεις τους.

Να ένα ωραίο θέμα για έρευνα καθώς δεν το έχω διαβάσει πουθενά.
Οι διαστάσεις των ελαστικών αναφέρονται στην βάση του πέλματος ή στο τελικό ύψος συμπεριλαμβανομένου και του "μπακλαβά"?

Μιά και το συζητάμε να θυμηθώ να δώ και στα δικά μου.
Εχω ένα αχρησιμοποίητο 205 Χ 16 αυστηρά χωμάτινο αναγόμωσης. Να μετρήσω την διάμετρό του και να την συγκρίνω με τα 225/75 Χ 16 BFG AT που φοράει αυτή τη στιγμή η μία καμήλα.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 21 Μαρ 2007, 07:47

Χμμμ..μάλλον τα 205 θα σου βγούν ένα νούμερο πιο ψηλά.
Στο jimny το 205/70/15 αναγόμωσης είναι ουσιαστικά 205/75/15 (όταν είναι καινούρια)
Αυτό ισχύει με ότι μάρκα (fedima, insa turbo) έχω δοκιμάσει.
Στα Δίσκο μας τώρα, μου κάνει εντύπωση η διάρκεια ζωής των αναγομωμένων που αναφέρουν οι φίλοι συνφορουμίστες μιας και εγώ έχω κάνει περίπου 15000Κm και έχω ακόμη πάνω από 1/3 πέλματος (με βάση τους δείκτες στα τακούνια). Λέτε να οφείλεται στον κατασκευαστή του ελαστικού;
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2007, 08:20

dimitrios έγραψε:Χμμμ..μάλλον τα 205 θα σου βγούν ένα νούμερο πιο ψηλά.
Στο jimny το 205/70/15 αναγόμωσης είναι ουσιαστικά 205/75/15 (όταν είναι καινούρια)
Αυτό ισχύει με ότι μάρκα (fedima, insa turbo) έχω δοκιμάσει.
Στα Δίσκο μας τώρα, μου κάνει εντύπωση η διάρκεια ζωής των αναγομωμένων που αναφέρουν οι φίλοι συνφορουμίστες μιας και εγώ έχω κάνει περίπου 15000Κm και έχω ακόμη πάνω από 1/3 πέλματος (με βάση τους δείκτες στα τακούνια). Λέτε να οφείλεται στον κατασκευαστή του ελαστικού;

Αυτο λεω κι'εγω ,οταν εχεις το 1/3 του πελματος στην ουσια δεν εχεις λαστιχα και τα αλαζεις,τα γκουντριτζ που αλαξα μετα απο 30000 χλμ,ειχαν πανω απο το μισο υψος πελματος,τα αλαξα γιατι ειχαν ξεραθει,το ενα το εχω στην ρεζερβα αν το δεις θα καταλαβεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2007, 08:25

Για να καταλαβεται την διαφορα διαμετρου μεταξυ αναγομωμενων και κανανονικων.
Οι αλυσιδες που εχω ηταν φτιαγμενες για 30χ9,5χ15 δηλ.για 75 ποντους διαμετρο,τις εβαλα σε ιδιο αναγομωμενο και προσθεσα και τρεις κρικους για να χωρεσουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2007, 10:29

BF MUD 225/75/16 - τρία χρόνια μετα...

Ναι σε καταστάσεις full articulation βρίσκουν πίσω στα φτεράκια και θέλει κόψιμό ή λίγο στράβωμα...
Προτίμησα το εργοστασιακό Camel way...

Οχι δεν βρίσκουν στους θόλους.

Τα παραπάνω με νορμάλ ανάρτηση.

Τον πρώτο χρόνο:
Στη βρεμένη άσφαλτο είναι ικανοποιητικά - αν τα σεβαστείς...
Στη λάσπη είναι γενικά μέτρια – σε σχέση με αναγόμωσης – αλλά παραμένουν τα κορυφαία «παραγωγής» MUD.
Στην άσφαλτό είναι εξαιρετικά –για το είδος τους- και αν θες μπορείς να... τουμπάρεις από πρόσφυση...


Από το δεύτερο χρόνο:
Βρεμένο... αρχίζεις τις πιρουέτες θες δε θες και θέλει προσοχή ειδικά σε φρενάρισμα....
Στη λάσπη -.... βράστα....
Στην άσφαλτο μόλις τα συνηθίσεις πηγαίνεις με τα τέσσερα γλιστρώντας ala WRC...

Γενικά
Είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στην Ελληνική πέτρα.... Μα εξαιρετικά!
Θα τα δεις σχισμένα, με ταλαιπωρημένα πλαϊνά αλλά θα τους έχεις εμπιστοσύνη και ΔΕΝ θα σε προδώσουν πηγαίνοντας γρήγορα στην πέτρα.
Βασικά θα σταματήσεις να ασχολείσαι με το θέμα – ώπ πρόσεχε μην πατήσεις αυτή την κοφτερή κλπ-

Ταξιδεύεις καλοκαίρι με άνεση, χωρίς να φοβάσαι.

Δεν ταλαιπωρούνται εύκολα στην άσφαλτο. Βασικά δεν θα μπορέσεις να τα ταλαιπωρήσεις ποτέ....μια και μετά τον πρώτο χρόνο... είναι ξερά πλέον.

Αν θα τα έβαζα ξανα;

Χμ... Ναι... Ένα σετ για γενική χρήση – θα τα χαρακτηρίσω μάλλον σαν ΑΤ και οχι MUD- και στις δεύτερες ζάντες πιο «ειδικό» λάστιχο..


Υ.Γ. Για χιόνι απλά ΞΕΧΑΣΤΕΤΑ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Μαρ 2007, 10:58

Εμενα μου κάνει αυτό το λάστιχο, γιατί έχουμε μπόλικη πετρα εδώ.

Το κακό είναι, ότι μετά την πετρα, αρχίζει η λάσπη.

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Skipper » 21 Μαρ 2007, 11:09

Κατ' αρχην σας ευχαριστω για τις απαντησεις.


pskoul έγραψε:Παντελή καλησπέρα, μέχρι πρόσφατα φόραγα cooper stt σε διάσταση 225/75-16 και δεν μου βρήκαν ποτέ εκτός και σε φούλ συμπίεση των αξόνων, μπορεί το γεγονός ότι εχω αντιστρεπτικές να περιόριζε την διαδρομή της ανάρτησης και δεν έβρισκαν.

Παναγιώτης


Αληθεια επειδη ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο ελαστικά ποια ειναι η γνώμη σου για τα stt?
εχεις δοκιμασει αλλα?

Ο λογος που φοραγες τα 225/75 ηταν αισθητικος η πρακτικος? τι εχεις να πεις για την εμπειρια σου αυτη? ξαναγυρισες σε εργοστασιακη διασταση η αφησες αυτην?
η διαφορα στο τραβηγμα και στην καταναλωση ειναι αισθητη?
Σπυρο αν μπορεις πες μου και τι δικη σου εντυπωση επι του θεματος αυτου!

Vageli σε φανταζομαι με το ΙΙ να κανεις πιρουετες και τρελενομαι! :D
Ποια η γνωμη σου εσενα? εχεις δοκιμασει και τα macho και τα bf.
Τι θα μου προτεινες σε διασταση και ελαστικο (και φυσικα δεν λεω για αναγομωση αλλα για μαρκα. bf h stt ) ?


Παντελή, η αληθεια ειναι οτι με ενδιαφερει η equipe. Τωρα αν υπαρχει σε 1.5 " θα ηταν ιδανικα. αν οχι τοτε παμε για την 1".
Το φουλ σετακι οπως λες! Μπορεις να μου πεις για ποιους "Σπύρο ή τον Ακη Καραφωτιά" αναφερεσαι? πως μπορω να επικοινωνησω μαζι τους?

Επισης αν ειναι ευκολο μηπως ξερετε σε αναρτηση 1" ποσο ειναι πλεον το μαξιμουν ελαστικο που μπορει να φορεθει?
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2007, 14:15

Τα 235/75 είναι πολύ φαρδυά για τα disco, εκτός δρόμου. Δεν θα πατάει πουθενά...

Στα 205 δε βγαίνει από μαμά λάστιχο για mud της προκοπής. Τα Michelin O/R είναι απλά.... αστα...

Το 225/75 είναι λίιιγο πιο μεγάλα σε διάμετρο και είναι -κατά τη γνώμη μου- το "μεγαλύτερο" που μπορείς να φορέσεις στο mpi χωρίς να έχεις πρόβλημα, κατανάλωσης - τραβηγματος.
Η βασική διαφορά στην κατανάλωση θα είναι αν περάσεις από απλά δρόμου σε οποιοδήποτε MUD και είναι της τάξης του 0,5-0,7 λ/100χλμ

Μετά τα αναγόμωσης 205 είναι περίπου ίδια σε διάμετρο με τα 225/75....

Ααα.... σημειώστε ότι τα αναγόμωσης είναι αισθητά πιο βαριά από τα "μαμά". (μεγαλύτερο βάρος και ... οι συνέπειες του...)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Μαρ 2007, 14:21

disco έγραψε:Εμενα μου κάνει αυτό το λάστιχο, γιατί έχουμε μπόλικη πετρα εδώ.

Το κακό είναι, ότι μετά την πετρα, αρχίζει η λάσπη.

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.


Σιγά μην έχετε πέτρα εκεί....
Άντε κανά..... χαλικάκι....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 14:53

Φίλε skipper,

με τον Ακη ή τον Σπύρο μπορείς να μιλήσεις στο 210 8056660.
Ειναι οι αντιπρόσωποι της Equipe στην Ελλάδα.
Δώσε τους και πολλούς χαιρετισμούς καθώς είναι φίλοι και γνωρίζουν και το αντικείμενο. (αν και οι απαίσιοι είναι Jeepάδες) (το "απαίσιοι" το λέω αστειευόμενος)

Αν θέλεις αφού πάρεις τιμές σου λέω και εγώ για την αντίστοιχη της Scorpion για να έχεις μία ιδέα.
Στην ουσία και οι δύο εταιρείες δίνουν τα ίδια πράγματα, στην ίδια μορφή και κάνουν την ίδια δουλειά.

Για την 1.5" θα σου έλεγα να είσαι επιφυλακτικός ιδίως αν τα ελατήρια που θα βάλεις θα είναι και σκληρότερα από τα εργοστασιακά.

Μην το παρακάνεις με τα ψηλότερα (όχι μόνο φαρδύτερα) λάστιχα καθώς μετά θα χάσεις σε τράβηγμα και τελικά θα ψάχνεσαι για κορωνοπήνια, αυξήσεις ιπποδύναμης κλπ.

Αντί να θέλεις να ψηλώσεις το αυτοκίνητο εγώ θα σου πρότεινα να το θωρακίσεις ΣΩΣΤΑ από κάτω έτσι ώστε ΟΤΑΝ θα βρίσκει να μην παθαίνει σοβαρή ζημιά. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο ΟΣΟ και αν το ψηλώσεις δεν θα σταματήσει να βρίσκει. Αντίθετα όταν ψηλώσεις κάποιο αυτοκίνητο σε ανάρτηση και ελαστικά αρχίζεις να εφησυχάζεις, να μην προσέχεις και τότε είναι που το κοπανάς και δημιουργείς ουσιαστικό πρόβλημα.

Σκέψου λοιπόν και την εναλλακτική λύση του να ΜΗΝ ψηλώσεις το αυτοκίνητο, να ΜΗΝ βάλεις πιό ψηλά και φαρδιά λάστιχα αλλά να το αφήσεις στο κανονικό του ύψος, με την κανονική διάσταση ελαστικών (που δουλεύει και καλύτερα) και να το "θωρακίσεις" σωστά έτσι ώστε να μην παθαίνει ζημιές που θα τις πάθαινε μάλλον και με τα ψηλώματα τελικά.

Από πλευράς κόστους/απόδοσης η λύση που σου προτείνω είναι καλύτερη νομίζω.

Το σετ EVO βάλε το (και ας είναι από την Equipe, αυτό δεν με ενδιαφέρει καθόλου΄ το θέμα είναι να "στηθεί" καλά το αυτοκίνητό σου).
Θα σου δώσει διαδρομή στην ανάρτηση εκεί που την χρειάζεσαι, δεν θα σου χαλάσει την οδική συμπεριφορά και κυρίως θα σου δώσει και αυξημένη πρόσφυση σε συνθήκες που αλλιώς θα ανέβαζες τροχό στον αέρα και θα χρειαζόσουν ειδικές τεχνικές ή μπλοκέ. (για τα μπλοκέ τα έχουμε πει, μην τα ξαναλέμε)

Οταν λέω "θωράκιση" του αυτοκινήτου αναφέρομαι σε εμπρός ενισχυμένη μπάρα τιμονιού, πίσω ενισχυμένη μπάρα τιμονιού ή ποδιά προστασίας της πίσω μπάρας και του αμορτισέρ τιμονιού, κάλυμα εμπρός διαφορικου, κάλυμα πίσω διαφορικού και μία ποδιά για το τεπόζιτο καυσίμων που στα Disco έχει μία τάση να τρίβεται στο χώμα αν δεν έχει κοτσαδόρο και αρχίσεις τις "ταρζανιές"
Σε δεύτερο βήμα καλή και προτεινόμενη είναι η αντικατάσταση του πίσω (όχι του εμπρός) προφυλακτήρα με κάποιον ενισχυμένο ο οποίος καταργεί και τις πίσω πούλιες (οι οποίες στο πρώτο σοβαρό ανηφορικό τμήμα ή πέρασμα τάφρου θα ξεκολλήσουν και θα μείνουν εκεί ή θα σχισθούν)
Επίσης ένα σετ ενισχυμένα μαρσπιέ (αντικαθιστούν τα πλαστικά κάτω από τις πόρτες) "δένουν" το αμάξωμα και κυρίως προστατεύουν τις πολύ ευαίσθητες πλαϊνές πόρτες από στραβώματα και χτυπήματα σε περάσματα τύπου "ράμπας" όπως βρίσκει η κοιλιά του αυτοκινήτου.

Εμπρός προφυλακτήρα και ποδιά εμπρός δεν την κρίνω απαραίτητη στην αρχή. (και ας είναι το σημείο όπου οι περισσότεροι αρχίζουν)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 21 Μαρ 2007, 15:06

Σωστόςςς!!!!!

...αλλά το τεπόζιτο βενζίνης δεν έχει κάλυμα???Εμένα έχει ενα μεταλλικό(μπακλαβωτό)



χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 15:37

Στέφανέ μου το δικό ΣΟΥ τεπόζιτο καυσίμων εκεί ψηλά που είναι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να ακουμπήσει στο έδαφος ο ουρανός του αυτοκινήτου σου παρά το ίδιο το τεπόζιτο (μπουχαχαχαχαχα)

(να δαγκώσω την γλώσσα μου, να κουνηθώ από την θέση μου, να χτυπήσω ξύλο, να, να ....)

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες

cron